abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107598944
Het enige wat ik heb dat warme levert, is mijn gaskachel en een gasfornuis en die halen de badkamer niet. Dus dat is gewoon afwachten totdat het daar (oftewel; buiten) weer warmer wordt. Wat wel even gaat duren want ter ventilatie van de douche moet ik het raam openzetten en die is ook al een tijdje vastgevroren :P
pi_107599091
Spuit siliconenspray op de rubbers enzo van je raam, dan vriest het minder snel vast.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_107599118
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:50 schreef Dingest het volgende:
Het enige wat ik heb dat warme levert, is mijn gaskachel en een gasfornuis en die halen de badkamer niet. Dus dat is gewoon afwachten totdat het daar (oftewel; buiten) weer warmer wordt. Wat wel even gaat duren want ter ventilatie van de douche moet ik het raam openzetten en die is ook al een tijdje vastgevroren :P
je woont in een tipi ofzo? :o
niet meer
pi_107599357
Neuh, gewoon een wat oudere woning zonder cv.

Is niet alleen het rubber, het zijn ook scharnierpunten die vastgevroren zijn. En niet alsof het met het raam dicht extreem veel warmer zal zijn in de badkamer, tenzij ik mijn oven en gaskachel vol opstook met de deuren open :P En dan nog is het effect matig.
pi_107599600
Siliconenspray.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_107599683
Heb ik dus niet, en ga ik ook niet de moeite voor doen :P Want met het raam dicht had ik dit probleem dus ook wel gehad.
pi_107600729
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb nog een leuke 300ZX voor je in de aanbieding :9
ik heb al genoeg auto's staan.

waaronder een 200sx met 260 pk turbo motor.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:07:46 #158
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_107601416
Net weer heerlijk aan een landrover gesleuteld. Wat fijn zeg, Engelse auto's :9
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:38:43 #159
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_107602518
Sarcasm alert
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_107603429
vandaag na een dag of 5 stilstand eens proberen te gaan rijden.
en dat met die verrotte radiateur :')

zag trouwens dat er hier echt kutwegen zijn nu.
alleen op de hoofdwegen word gestrooid :o
niet meer
pi_107604606
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:07 schreef welkominspace het volgende:
zag trouwens dat er hier echt kutwegen zijn nu.
alleen op de hoofdwegen word gestrooid :o
Ja, dus? Hier wordt ook niet gestrooid op de kleinere wegen, maar daar heb ik echt 0.0 last van gehad.

Vandaag zowel in een auto met als zonder winterbanden gereden, maar beiden gaat nog prima!
pi_107604663
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:44 schreef L0we het volgende:

[..]

Ja, dus? Hier wordt ook niet gestrooid op de kleinere wegen, maar daar heb ik echt 0.0 last van gehad.

Vandaag zowel in een auto met als zonder winterbanden gereden, maar beiden gaat nog prima!
ok, dan valt het nog mee :P
maar dan nog rustig rijden natuurlijk soms op een natte rotonde ofzo slippen deze banden al :')

niet dan m'n banden glad zijn maar ik verkijk me soms beetje op de power van dit ding :P
niet meer
pi_107604969
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:45 schreef welkominspace het volgende:

[..]

ok, dan valt het nog mee :P
maar dan nog rustig rijden natuurlijk soms op een natte rotonde ofzo slippen deze banden al :')

niet dan m'n banden glad zijn maar ik verkijk me soms beetje op de power van dit ding :P
Ja, je moet je snelheid behoorlijk aanpassen inderdaad :).
pi_107605211
heeft iemand tips om m'n auto fatsoenlijk te starten.
want anwb mannetje gaf laatst ook aan dat m'n accu wat slechter wordt.
dus wat is het beste:sleutel omdraaien en omgedraaid houden tot ie start.
of juist sleutel draaien en als ie niet start weer loslaten en dan weer starten en stoppen tot i het doet zeg maar.
om de accu te sparen zeg maar.
niet meer
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:02:10 #165
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_107605289
Vasthouden tot hij loopt; het in beweging zetten van het hele spul vanuit stilstand kost de meeste power.

Wat duw je liever; een auto die al rolt, of eentje die nog stilstaat?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_107605346
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Vasthouden tot hij loopt; het in beweging zetten van het hele spul vanuit stilstand kost de meeste power.

deze automaat heb je met een zacht duwtje meestal al aan (via contact)
alsof ie het direct uit de dynamo haalt dan ipv de accu :?
niet meer
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:04:30 #167
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_107605373
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:44 schreef L0we het volgende:

[..]

Gisteren met de Cupra van Anne gereden, geen centje pijn, wel af en toe een knippertje van de tc, maar dat voorkom je toch niet. Vandaag met de ZX op brede all seasons, ook niks aan het handje.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:05:08 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_107605389
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:03 schreef welkominspace het volgende:

[..]

Ehhh.. een automaat aanduwen? :?
pi_107605392
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:02 schreef Sounddragon het volgende:

Dat dus
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gisteren met de Cupra van Anne gereden, geen centje pijn, wel af en toe een knippertje van de tc, maar dat voorkom je toch niet. Vandaag met de ZX op brede all seasons, ook niks aan het handje.
Daarom, ik voelde het ook wel wat glibberen af en toe, maar heb ook geen zin om als een oud wijf te gaan rijden :D
pi_107605408
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:03 schreef welkominspace het volgende:

[..]

Een zacht duwtje via het contact? Hoe wilde je een automaat aanduwen?
pi_107605411
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ja maar dan heb je dus traction control :P

ik heb wel zin in en biertje maar met dit weer stap ik zelfs met maar 1 biertje op liever niet achter het stuur eigenlijk :@
niet meer
pi_107605439
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:05 schreef L0we het volgende:

[..]

Een zacht duwtje via het contact? Hoe wilde je een automaat aanduwen?
ja ik hoor dus van iedereen dat je een automaat niet kan aanduwen maar bij deze lukt dat dus somehow wel :?
niet meer
pi_107605492
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:06 schreef welkominspace het volgende:

[..]

ik heb wel zin in en biertje maar met dit weer stap ik zelfs met maar 1 biertje op liever niet achter het stuur eigenlijk :@
Ik heb zonder TC gereden, ook geen enkel probleem :). En ja, alcohol en sturen combineert niet echt lekker...
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:10:10 #174
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_107605546
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:06 schreef welkominspace het volgende:

[..]

De Cupra heeft idd tc, maar de ZX heeft niks, ook geen ABS :N
pi_107605732
ik weet niet eens zeker of ik abs heb.
hij remt wel beter dan een hele oude auto zonder abs die ik had maar ben toch een keer doorgegleden bij regen met deze auto.

maar dat automaat aanduwen mysterie zit mij trouwens al een tijdje dwars, want ik hoor al vanaf het begin dat dat niet kan maar dat lukt toch echt :')

stel ik heb de lampen aan laten staan en de startmotor wil niet draaien dan zet ik hem in z'n N en laat k iemand paar centimeter duwen en op dat moment draai ik het contact dan om en dan start ie
niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')