quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
u izzut goeiquote:
glibberen en glijden dusquote:
Hier, zeiksnolquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Beter een 599 in donkerrood met een antraciet dak.
Nope, hier niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef lipje het volgende:
[..]
glibberen en glijden dus.... sneeuwt het daar in het zuiden nu nog?
Nikeride ja?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Nee deze is mooier.
ik zou hem rijdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
Zelfs in gay-pride uitvoering te verkrijgen:
[ afbeelding ]
God, ik hoop zo dat dat een fotosoep is he![]()
Ik zou hem overspuiten of wrappen in mat stealh-greyquote:
die gooien zich al het ware voor/onder de banden?quote:
duidelijk, in nederland goed genoeg maar ik denk tegen de bergen op dat je heel de rotzooi onder de wagen uittrektquote:
Blijkbaar..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die gooien zich al het ware voor/onder de banden?
Ik denk dat je in 20 cm sneeuw wel een probleempje hebtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef densmee het volgende:
[..]
duidelijk, in nederland goed genoeg maar ik denk tegen de bergen op dat je heel de rotzooi onder de wagen uittrekt
maar je mag in nederland toch niet met kettingen rijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijkbaar..
[..]
Ik denk dat je in 20 cm sneeuw wel een probleempje hebt
Voor eventjes ja...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef welkominspace het volgende:
met genoeg bier op is het niet eens zo koud
ben alweer binnen dus het heeft gewerktquote:
Voor je gevoel niet, je bent wel sneller dood.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef welkominspace het volgende:
met genoeg bier op is het niet eens zo koud
beetje dronkelap laat zich daar niet door stoppenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor je gevoel niet, je bent wel sneller dood.
Liever dood door bier dan door kou.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor je gevoel niet, je bent wel sneller dood.
klikkiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef L0we het volgende:
SD, verzin je die ene kilo er nu gewoon bij?
Curb weight 1,688 kg
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_599_GTB_Fiorano
Deze auto had ik op het oog als OP-ontmaagding voor mezelf, maar helaas, iemand was me voor
Hmm.. temptingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef welkominspace het volgende:
lekker jointje draaien
vrijdagavond
Ook in huis, en nog lekkere ookquote:
Ik haal dat maar heel zelden in de shop, veel te duurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik ben er helemaal voor door de sneeuw gelopen, nu ga ik er van genieten ook
ik ook niet maar m'n normale adresje was er nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik haal dat maar heel zelden in de shop, veel te duur
Nee, dat ben ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef welkominspace het volgende:
maar anne is toch the artist formerly known as ijsmeis?
1 kilo verschil door die mix. Dat zou betekenen dat er een 50 liter ruitensproeiervloeistofreservoir in zit?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klikkie
Ik denk dat het verschil in het gewicht van de ruitensproeiervloeistof zit; wintermix is iets zwaarder
Adresjes om aan wiet te komenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ook niet maar m'n normale adresje was er niet
daarentegen wel goeie haze nu
Of 2 liter met loodvervangerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef L0we het volgende:
[..]
1 kilo verschil door die mix. Dat zou betekenen dat er een 50 liter ruitensproeiervloeistofreservoir in zit?
En dat is spannend omdat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef welkominspace het volgende:
maar anne is toch the artist formerly known as ijsmeis?
En zij de mijne, we ruilen wel eens, is leuk voor de lol.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
omdat het me opvalt dat jij haar UI hebt
heus niet om dat andere hoor![]()
welke?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook in huis, en nog lekkere ook
old dutch candyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang tinypic die foto laat staan trouwens
Echt HEMA.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Adresjes om aan wiet te komen![]()
Joe need a pot..
[ afbeelding ]
maar zijn jullie een stelletje ofzo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En zij de mijne, we ruilen wel eens, is leuk voor de lol.
Wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar zijn jullie een stelletje ofzo?
t zijn grote smurf en kleine smurfquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Wie? SD en Anne?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vroeger las men zich in in een SC, en stelde men zich voorquote:
alsof ik van al die sc's door de jaren heen over iedereen de details ga onthoudenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef lipje het volgende:
[..]
vroeger las men zich in in een SC, en stelde men zich voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
Glentime 12 Jr en een flessie Dimplequote:
Jeeses, newbie'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Beetje jong, ik vind 12 al op het randjequote:
hier juup van een maand oudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje jong, ik vind 12 al op het randje
Bierquote:
Jonguh, dat weet vokking heel PTAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jonguh, dat weet vokking heel PTA
ik ben er ook af en toe ff tussen uit geweest, zal het wel net gemist hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
dus het draakje gaat vuur spugenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Glentime 12 Jr en een flessie Dimple
Al ruim anderhalf jaar ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben er ook af en toe ff tussen uit geweest, zal het wel net gemist hebben
Neuh, draakje doet meestal Bullit sugarfreequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
zo lang alquote:
En dus, al zolang als jij wél op FOK! zit.. en waar komt die Ijsmeis wijsheid dan vandaan? want da's al een paar jaar langer geledenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zit nog geen anderhalf jaar op fok?
De whut?quote:
daarom, door de jaren heen zoveel om bij te houdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dus, al zolang als jij wél op FOK! zit.. en waar komt die Ijsmeis wijsheid dan vandaan? want da's al een paar jaar langer geleden
schots levenswater zonder verdunning in flesquote:
Ow enneh, nee dus..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef welkominspace het volgende:
wacht eens, waren jullie niet getrouwd en kindje enzo
of was dat weer een ander mod-koppeltje
Volgens mij blow ik al langer als dat jij oud bentquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
daarom, door de jaren heen zoveel om bij te houden
dat lukt zo'n stoner als ik echt niet
Google vertelde het me al..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef lipje het volgende:
[..]
schots levenswater zonder verdunning in fles
maar zou wat zijn als jij vergat dat anne je vriendin isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij blow ik al langer als dat jij oud bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |