ik zou hem rijdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
Zelfs in gay-pride uitvoering te verkrijgen:
[ afbeelding ]
God, ik hoop zo dat dat een fotosoep is he![]()
Ik zou hem overspuiten of wrappen in mat stealh-greyquote:
die gooien zich al het ware voor/onder de banden?quote:
duidelijk, in nederland goed genoeg maar ik denk tegen de bergen op dat je heel de rotzooi onder de wagen uittrektquote:
Blijkbaar..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die gooien zich al het ware voor/onder de banden?
Ik denk dat je in 20 cm sneeuw wel een probleempje hebtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef densmee het volgende:
[..]
duidelijk, in nederland goed genoeg maar ik denk tegen de bergen op dat je heel de rotzooi onder de wagen uittrekt
maar je mag in nederland toch niet met kettingen rijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijkbaar..
[..]
Ik denk dat je in 20 cm sneeuw wel een probleempje hebt
Voor eventjes ja...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef welkominspace het volgende:
met genoeg bier op is het niet eens zo koud
ben alweer binnen dus het heeft gewerktquote:
Voor je gevoel niet, je bent wel sneller dood.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef welkominspace het volgende:
met genoeg bier op is het niet eens zo koud
beetje dronkelap laat zich daar niet door stoppenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor je gevoel niet, je bent wel sneller dood.
Liever dood door bier dan door kou.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor je gevoel niet, je bent wel sneller dood.
klikkiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef L0we het volgende:
SD, verzin je die ene kilo er nu gewoon bij?
Curb weight 1,688 kg
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_599_GTB_Fiorano
Deze auto had ik op het oog als OP-ontmaagding voor mezelf, maar helaas, iemand was me voor
Hmm.. temptingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef welkominspace het volgende:
lekker jointje draaien
vrijdagavond
Ook in huis, en nog lekkere ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |