Investeren in scholing en R&D. En niet investeren in een grote financiele sector, het woordje toezicht niet snappen en dan verbaasd opkijken als je economie in een recessie belandt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
mMmm, wat hebben Singapore en Hong Kong met elkaar gemeen?
Lijst van landen naar bbp per hoofd van de bevolkingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar de cijfers. Singapore en Hong Kong hebben NL in de afgelopen 10 jaar qua welvaart ingehaald.
Kom jij eens met cijfers zou ik zeggen.
Je bent gewoon klassiek rechts negatief.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wie zegt dan Nederland in 2050 hetzelfde welvaartsniveau heeft?
Zonder meer is Nederland nu één van de meest welvarende en gelukkige landen ter wereld. Over dat in de toekomst - in relatieve positie - hetzelfde blijft, ben ik iets minder positief, gezien men teveel rechters, economen en psychologen opleidt en te weinig wetenschappers en onderzoekers opleidt die de banen van morgen moeten creeeren.
Pleit je nou voor een kleinere financiele sector en meer toezicht?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Investeren in scholing en R&D. En niet investeren in een grote financiele sector, het woordje toezicht niet snappen en dan verbaasd opkijken als je economie in een recessie belandt.
Dat de VVD in het onderwijsbudget snijdt, doet het ook al niet goed.
Stem jij SP toevallig?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het SP-programma is niet zo doldwaas... en de SP heeft een 40jarige traditie van pragmatisch meebesturen.. dus inleveren van programmapunten en principes.
Uiteindelijk is de VVD ideologisch en programmatisch toch verder verwijderd van de SP dan al die partijen tussen hen in.
In geval van de VS en Europa wel ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pleit je nou voor een kleinere financiele sector en meer toezicht?
Met grotere piemels?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef Reya het volgende:
Ik kon vannacht niet slapen, omdat Singapore en Hongkong Nederland hebben ingehaald.
Oke, top. Ik ben voor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In geval van de VS en Europa wel ja.
Aziaten zijn notoir klein geschapen. Zo heb ik ooit ergens gelezen.quote:
Nee, ik kijk naar de cijfers en kijk wat er in de rest van de wereld gebeurt. In de Amerikaanse media komt het bovendien vaker naar boven drijven - hoe blijf ik concurrerend genoeg?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bent gewoon klassiek rechts negatief.
40 jaar geleden zei men zulke dingen ook al..
Maar troost je, over 40 jaar zegt men dit ook weer
Jij maakt ook weer de fout. Je moet naar het PPP in plaats van het BBP kijken. PPP meet de koopkracht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijst van landen naar bbp per hoofd van de bevolking
Vandaar ook de vraag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Aziaten zijn notoir klein geschapen. Zo heb ik ooit ergens gelezen.
Kan alleen een kaartje vinden uit 2003. Daar loopt Europa voorop.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij maakt ook weer de fout. Je moet naar het PPP in plaats van het BBP kijken. PPP meet de koopkracht.
Ja, maar nu derest overtuigen. Die denken dat er niets aan de hand is en dat we op dezelfde voet verder kunnen gaanquote:
Ja, 2003. En we leven nu in .... ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan alleen een kaartje vinden uit 2003. Daar loopt Europa voorop.
Overigens zal het me allemaal wel. Er niks mis met mijn koopkrachtpositie.
Zw, jij zal toch zeker wel voor een eigen onderneming met minimaal 1500 man in dienst gaan? Waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, 2003. En we leven nu in .... ?
Het gaat ook niet op de koopkrachtpositie van nu. Maar over die van de toekomst. Wellicht dat ik wat jonger dan jou ben en daarom meer naar de toekomst kijk (wat is de kans dat mijn baan behouden blijft, wat blijft er van mijn pensioen over, etc etc).
Diverse "hoge pieten" hebben anders al aardige artikelen en columns hierover geschreven.
Ik ben al 26. En ik begrijp dat het nu 2012 is, maar ik heb geen zin in het internet afspeuren naar een of recenter overzicht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, 2003. En we leven nu in .... ?
Het gaat ook niet op de koopkrachtpositie van nu. Maar over die van de toekomst. Wellicht dat ik wat jonger dan jou ben en daarom meer naar de toekomst kijk (wat is de kans dat mijn baan behouden blijft, wat blijft er van mijn pensioen over, etc etc).
Diverse "hoge pieten" hebben anders al aardige artikelen en columns hierover geschreven.
je hebt van tijd tot tijd dat het aanbod van afgestudeerden niet past wat het bedrijsleven vraagt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar de cijfers en kijk wat er in de rest van de wereld gebeurt. In de Amerikaanse media komt het bovendien vaker naar boven drijven - hoe blijf ik concurrerend genoeg?
Dat Nederlanders zich voor de buitenwereld af willen sluiten: prima. Deed men in 2008 ook.
De rentabiliteit van je onderneming hangt toch af van de toestand van de economie? Of denk je dat een onderneming het goed doet wanneer Europa in de recessie blijft, de mensen de hand op de knip houden en de werkloosheid oploopt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Zw, jij zal toch zeker wel voor een eigen onderneming met minimaal 1500 man in dienst gaan? Waar maak je je druk om?
Nou ja, je had het over behoudt van je baan. Niet je bedrijf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De rentabiliteit van je onderneming hangt toch af van de toestand van de economie? Of denk je dat een onderneming het goed doet wanneer Europa in de recessie blijft, de mensen de hand op de knip houden en de werkloosheid oploopt?
Deze week weer op het nieuws: Philips en Unilever hebben grote moeite om dezelfde winst te draaien omdat de markt in W-Europa op haar gat ligt. Mensen zijn gewoonweg voorizchtig met geld uitgeven.
Dat scenario moet je in je achterhoofd houden. Als een bedrijf failliet gaat, zal ik hoe dan ook in loondienst moeten gaan werken. Ik wil wel dat de vooruitzichten dáárop rooskleurig blijven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou ja, je had het over behoudt van je baan. Niet je bedrijf.
Mwuah, ik wel. Ik merk dat de VS en Europa maar niet uit de recessie kunnen komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens maak ik mij niet bijster veel zorgen over de toekomst.
Succes is een keuze. Je past gewoon even je onderneming aan op de stand van de economie, probleem opgelost. Of je gaat even terug naar school om wat anders te leren en van daaruit kun je een nieuwe start maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat scenario moet je in je achterhoofd houden. Als een bedrijf failliet gaat, zal ik hoe dan ook in loondienst moeten gaan werken. Ik wil wel dat de vooruitzichten dáárop rooskleurig blijven.
De situatie van 40 jaar geleden is wel anders dan nu. Het Westen zit - door haar eigen fouten - in een zware crisis en men lijkt er maar niet uit kunnen komen. De arbeidsmarkt wordt krapper, de werkloosheid loopt op, consumenten houden de hand op de knip, pensioenen worden gekort - en het belanrijkste: studeren wordt duurder.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je hebt van tijd tot tijd dat het aanbod van afgestudeerden niet past wat het bedrijsleven vraagt.
dat wordt dan weer bijgesteld of het lost zich vanzelf op.
40 jaar geleden hoorde je hetzelfde gezeur van te weinig investeringen in het exacte onderwijs etc
het is steeds weer een ideologisch gegeven wat drijft niet de nuchtere cijfers
Het wordt nogal moeilijk he als consumenten niet bereid zijn om geld uit te geven? Dan moet je hen gaan verleiden met subprime hypotheken enzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Succes is een keuze. Je past gewoon even je onderneming aan op de stand van de economie, probleem opgelost. Of je gaat even terug naar school om wat anders te leren en van daaruit kun je een nieuwe start maken.
1982 belde: ze willen hun analyse terug.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De situatie van 40 jaar geleden is wel anders dan nu. Het Westen zit - door haar eigen fouten - in een zware crisis en men lijkt er maar niet uit kunnen komen. De arbeidsmarkt wordt krapper, de werkloosheid loopt op, consumenten houden de hand op de knip, pensioenen worden gekort - en het belanrijkste: studeren wordt duurder.
Het ergste is nog dat de Westerse politici er onderling niet uitkomen hoe uit de crisi te komen. Men is enkel onderling aan het kibbelen (zie de Democraten en de Republikeinen in de VS; de Europese landen in de eurozone) in plaats van aan constructieve oplossingen te werken.
Nog niet doorgekregen dat dit de ergste crisis sinds 1929 is?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef Reya het volgende:
[..]
1982 belde: ze willen hun analyse terug.
Gooi gewoon effe je machines om en ga iets produceren wat de mensen wel willen hebben. Succes is een keuzequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het wordt nogal moeilijk he als consumenten niet bereid zijn om geld uit te geven? Dan moet je hen gaan verleiden met subprime hypotheken enzo
Als aspirant-manager denk ik nou eenmaal liever in oplossingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nog niet doorgekregen dat dit de ergste crisis sinds 1929 is?
Dat zeg ik net: als consumenten niet bereid zijn om hun geld uit te geven (of het geld niet hebben door werkloosheid), zal kan je maken wat je wil, maar consumenten kopen het niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Gooi gewoon effe je machines om en ga iets produceren wat de mensen wel willen hebben. Succes is een keuze
Zeg dat maar tegen de EU-politici. Die kunnen dat wel gebruiken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Als aspirant-manager denk ik nou eenmaal liever in oplossingen.
Dan vind je gewoon iets uit wat de mensen wel willen hebben, succes is immers een keuze.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zeg ik net: als consumenten niet bereid zijn om hun geld uit te geven (of het geld niet hebben door werkloosheid), zal kan je maken wat je wil, maar consumenten kopen het niet.
Ja, behalve de basisvoorzieningen in de voedsel. Maar ik ga niet in de voedselindustrie werken ofzo
Succes hebben is eerder een gok, er blijft een redelijke kans dat mensen geen noodzaak in je product meer zien, zodra je helemaal omgevormd bent.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Gooi gewoon effe je machines om en ga iets produceren wat de mensen wel willen hebben. Succes is een keuze
In Afrika groeit de economie behoorlijk hard op het moment: redelijke kans dat je je producten wel weet te slijten in Gabon, Angola of Kenia.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zeg ik net: als consumenten niet bereid zijn om hun geld uit te geven (of het geld niet hebben door werkloosheid), zal kan je maken wat je wil, maar consumenten kopen het niet.
Ja, behalve de basisvoorzieningen in de voedsel. Maar ik ga niet in de voedselindustrie werken ofzo
Je wilt mensen niet ertoe dwingen dat consumenten hoe dan ook zaken gaan kopen terwijl ze het geld niet hebben. Daarvoor bestaan uitstekende middelen, doch kwalijk voor de samenleving als geheel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan vind je gewoon iets uit wat de mensen wel willen hebben, succes is immers een keuze.
Ik ga niet naar Afrikaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
In Afrika groeit de economie behoorlijk hard op het moment: redelijke kans dat je je producten wel weet te slijten in Gabon, Angola of Kenia.
Tegenwoordig is de Afrikaanse economie eerder afhankelijk van China.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Afrika![]()
En de Afrikaanse economie is tot een bepaalde mate afhankelijk van het Westen.
Zodra het bedrijfsleven de psychologie van de mens kan doorgronden en de mens kan beinvloeden tot het kopen van zaken terwijl de consument dat eigenlijk niet wil, kan je leuke tijden gaan beleven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Succes hebben is eerder een gok, er blijft een redelijke kans dat mensen geen noodzaak in je product meer zien, zodra je helemaal omgevormd bent.
En China is weer afhankelijk van Europa, gezien ze hier veel naartoe exporteren. En zo is het hele balletje rond.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de Afrikaanse economie eerder afhankelijk van China.
Je bent zelf een clown.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet tegen de winst die je er in het westen op kunt boeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
In Afrika groeit de economie behoorlijk hard op het moment: redelijke kans dat je je producten wel weet te slijten in Gabon, Angola of Kenia.
1 stap vooruit... en 3 terug.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ach als je de producten laat maken door de Afrikanen zelf is de overhead toch extreem laag en nemen je marges wel weer toe, ook bij lagere prijzen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet tegen de winst die je er in het westen op kunt boeken.
Veel van deze producten worden al in lage lonen landen geproduceert, je kunt hooguit wat bezuinigen op import en invoerheffingen, toch zul je het product voor een lagere prijs aan moeten bieden vanwege het welvaartsniveau in deze gebieden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als je de producten laat maken door de Afrikanen zelf is de overhead toch extreem laag en nemen je marges wel weer toe, ook bij lagere prijzen.
En je gaat niet 1,2,3 naar Afrikaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet tegen de winst die je er in het westen op kunt boeken.
De meeste 'democratieen' daar zijn ook nog te jong om een stabiele economie te garanderen, en er blijft daar altijd een redelijke kans dat je je investeringen gedag kunt zeggen als er een of andere mafkees een staatsgreep pleegt danwel 'democratisch' gekozen word.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En je gaat niet 1,2,3 naar Afrika
Valt mee, is me daar opgevallen dat goederen (vaak luxe goederen) niet erg veel in prijs verschillen met de onze. Enkel de afzetmarkt is kleiner dus je zit met meer vaste lasten t.o.v. de verkoop. De marges verschillen niet veel maar de afname wel. Komt ook omdat grondstoffen gewoon mondiale prijzen hebben dus de productiekosten laten geen groot prijsverschil toe tussen de Eerste en de Derde wereld.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Veel van deze producten worden al in lage lonen landen geproduceert, je kunt hooguit wat bezuinigen op import en invoerheffingen, toch zul je het product voor een lagere prijs aan moeten bieden vanwege het welvaartsniveau in deze gebieden.
Ondernemersrisico.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De meeste 'democratieen' daar zijn ook nog te jong om een stabiele economie te garanderen, en er blijft daar altijd een redelijke kans dat je je investeringen gedag kunt zeggen als er een of andere mafkees een staatsgreep pleegt danwel 'democratisch' gekozen word.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De meeste 'democratieen' daar zijn ook nog te jong om een stabiele economie te garanderen, en er blijft daar altijd een redelijke kans dat je je investeringen gedag kunt zeggen als er een of andere mafkees een staatsgreep pleegt danwel 'democratisch' gekozen word.
De kunst is om met een minimale blootstelling aan risico zoveel mogelijk rendement te genereren. Of Afrika dat is, tsja....quote:
Inderdaad, de fysio afbellen terwijl ik al 20 minuten onderweg was, in die twintig minuten 3 km afgelegd........quote:
Heb je gekropen ofzo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Inderdaad, de fysio afbellen terwijl ik al 20 minuten onderweg was, in die twintig minuten 3 km afgelegd........![]()
Wou net zeggen.quote:
Kom eens hier voor een dikke knuf jij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:50 schreef remlof het volgende:
Ja, de PVV TT en OP negeer ik gewoon.
Ik weet van wie het komt.
Doe eerst maar koffiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom eens hier voor een dikke knuf jij.
Heb ook bier.
Dat kan ook, zit toch op school nu.quote:
Mijn rijexamen werd afgelast vw de sneeuw, als het door was gegaan viel er ook niet veel te rijden, het was kwa neerslag even zo hevig dat we met 40-55 km/u over de A1 aan het tuffen waren.quote:
Des te beter voor een examen, iedereen rijdt langzaam en voorspelbaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn rijexamen werd afgelast vw de sneeuw, als het door was gegaan viel er ook niet veel te rijden, het was kwa neerslag even zo hevig dat we met 40-55 km/u over de A1 aan het tuffen waren.
Ook voor mij, ik heb pas 3x gereden met sneeuw op de weg, had ws met een of twee speciale manoevres problemen kunnen krijgen vw die sneeuw op de weg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Des te beter voor een examen, iedereen rijdt langzaam en voorspelbaar.
mwoah, ik kan het wel begrijpen, de kans dat je met dit weer al in zn 4 gaat rijden is verwaarloosbaar en op een paar doorgaande wegen na valt er nergens wegbelijning te zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:58 schreef remlof het volgende:
Ik snap ook niet dat ze rij-examens afgelasten bij dit soort weer. Nu moet je ook gewoon kunnen rijden.
Pro-tip: auto niet in z'n 1 zetten als het glad is, gewoon in z'n twee optrekken
Dat is een week na het behalen van je rijbewijs niet anders. Dit moet je ook kunnenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mwoah, ik kan het wel begrijpen, de kans dat je met dit weer al in zn 4 gaat rijden is verwaarloosbaar en op een paar doorgaande wegen na valt er nergens wegbelijning te zien.
True en ik denk dat als het niet gesneeuwd had het gewoon was doorgegaan, maar er is binnen een uurtje of 3-4 zo'n 5-6 cm gevallen hier, in zo'n geval ga je normaal gesproken ook alleen de weg op als dat strikt noodzakelijk is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is een week na het behalen van je rijbewijs niet anders. Dit moet je ook kunnen.
Met sneeuw is niet anders dan normaal, gewoon niet aan het stuur trekken en niet voluit optrekken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ook voor mij, ik heb pas 3x gereden met sneeuw op de weg, had ws met een of twee speciale manoevres problemen kunnen krijgen vw die sneeuw op de weg.
Parkeerplaatsje uitzoeken en donuts maken ftwquote:
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Parkeerplaatsje uitzoeken en donuts maken ftw
Wat hadden ze nu weer fout?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
Net effe het ANP een veeg uit de pan gegeven.
Boeya!
Hier hebben ze de afzettingen op de doorgaande weg maar weer opgeheven, begint goed, die geplande werkzaamheden lopen nu al een week vertraging opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
Knalde vanmiddag bijna tegen een andere auto op omdat remmen schraal ging.
Hier zes cm.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Alleen hier ligt maar 1mm ofzo.
Mijn scoop stelen (wat op zich mag) en daar vervolgens een andere bron bij plaatsen.quote:
Ja, en die sneeuw blijft nog wel effe liggen voorlopig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hier hebben ze de afzettingen op de doorgaande weg maar weer opgeheven, begint goed, die geplande werkzaamheden lopen nu al een week vertraging op
Irrelevant. Maar je moet begrijpen dat branding belangrijk is voor nieuwsmedia.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:15 schreef remlof het volgende:
Scoop? Is er weer een orca aangespoeld?
Ze zijn zeker vergeten dat sneeuw desastreus is voor de ijslaag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:18 schreef remlof het volgende:
Ziekenhuis Harderwijk in Elfstedensfeer?
Dat vegen ze wel weer van het traject af.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn zeker vergeten dat sneeuw desastreus is voor de ijslaag.
Sterf, computernerd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:18 schreef remlof het volgende:
Ziekenhuis Harderwijk in Elfstedensfeer?
He, dat ben ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef remlof het volgende:
Hier, steek dit maar in jullie zak:
'De kinderen van generatie babyboom zijn pas verwend, zelfingenomen en arrogant'
Dat was toch al jaren bekend?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef remlof het volgende:
'De kinderen van generatie babyboom zijn pas verwend, zelfingenomen en arrogant'
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef remlof het volgende:
Jij kleinkind van een babyboomerquote:
De generatie die in de jaren 80 puber was, noemde zichzelf al generatie (ni)X,luisterde graag naar new wave en waren al destructief bezig, omdat ze geen uitweg zagen onder Lubbers.quote:
En jij ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij kleinkind van een babyboomer.
Weg met onsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Typisch weer. Wat een prutsvolk zijn we toch eigenlijk ook
Mijn late babyboom-ouders waren laat met kinderen.quote:
Zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn late babyboom-ouders waren laat met kinderen.
Dichtbevolkt land waar het niet vaak sneeuwt, onze wegen zijn wel prima verder, maar dit is best normaalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, op het ogenblik zijn ze zo ongeveer alle snelwegen aan het verbreden, waardoor ze dus versmald zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dichtbevolkt land waar het niet vaak sneeuwt, onze wegen zijn wel prima verder, maar dit is best normaal
Volgens mij heeft het in Duitsland vandaag niet hard gesneeuwd...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn ouders besloten ook pas na hun dertigste voor te planten, ookal kwamen ze uit katholieke gezinnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn late babyboom-ouders waren laat met kinderen.
Maar ik hoorde van de week dat Unox zich er helaas niet van aantrekt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:57 schreef remlof het volgende:
Toch een goed initiatief van Jort Kelder: www.elfstedentochtsponsorvrij.nl
Niet echt, sponsorvrij betekend doorgaans dat er gemeensachapsgeld naartoe moet dat lokaal/provenciaal gezien toch echt beter in de economie(zodat men niet uit friesland vertrekt) of het onderwijs(zodat men daar gewoon nederlands spreekt) kan stoppen en zo niet houdt men daar tenminste geld over om in een nieuw Thialf te proppen..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:57 schreef remlof het volgende:
Toch een goed initiatief van Jort Kelder: www.elfstedentochtsponsorvrij.nl
Friesland heeft het altijd sponsorvrij gedaan en is daar trots op.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet echt, sponsorvrij betekend doorgaans dat er gemeensachapsgeld naartoe moet dat lokaal/provenciaal gezien toch echt beter in de economie(zodat men niet uit friesland vertrekt) of het onderwijs(zodat men daar gewoon nederlands spreekt) kan stoppen.
Fuck yeah, ben ik blij dat ik het niet gewaagd heb.quote:Chaos op weg en spoor
Rond Utrecht Centraal rijden bijna geen treinen, laat de NS weten. De problemen zullen waarschijnlijk tot na de avondspits duren.
Ik heb het rigoreuzer aangepakt door niet eens mijn deur uit te gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:08 schreef waht het volgende:
[..]
Fuck yeah, ben ik blij dat ik het niet gewaagd heb.
quote:"En daar moet ik nu commentaar op geven? Dat ga ik nu echt niet doen, dat is het me echt niet waard... Ik heb geen enkele aanleiding om te gaan reageren op een twitter, of een tweetje, hoe heet zo'n ding, van Geert Wilders. Ik vind het niet belangrijk genoeg."
Uiteindelijk heeft het natuurlijk te maken met hoe vaak een elfstedentocht gaat voorkomen, maar ik durf te wedden dat sponsoring niet meer uit te sluiten valt als dat bijvoorbeeld 3x in de komende 5 jaar het geval zou kunnen zijn, dan zijn reserves nl ook snel op.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Friesland heeft het altijd sponsorvrij gedaan en is daar trots op.
Als ze de Ov kaartjespalen nou vast laten lopen, ligt het niet eens aan de sneeuw.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:08 schreef waht het volgende:
[..]
Fuck yeah, ben ik blij dat ik het niet gewaagd heb.
Ik denk dat de frequentie er geen donder mee te maken heeft. Friesland wil het authentiek houden en ik denk dat heel Nederland dat toejuicht en desnoods financieel zou steunen zonder er iets voor terug te verwachten behalve de tocht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft het natuurlijk te maken met hoe vaak een elfstedentocht gaat voorkomen, maar ik durf te wedden dat sponsoring niet meer uit te sluiten valt als dat bijvoorbeeld 3x in de komende 5 jaar het geval zou kunnen zijn, dan zijn reserves nl ook snel op.
twitter:Sander_Verheul twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 15:35:03Hé @geertwilderspvv , Nederland is helemaal wit #keepondreaming :-) reageer retweet
Nederlandse sneeuwdagen moeten sowieso thuiswerkdagen worden vind ik. Alsof iemand anders iets gedaan krijgt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb het rigoreuzer aangepakt door niet eens mijn deur uit te gaan.
Ik waardeer racistische grappen als geen ander, maar Wilders geeft niets om huidskleur. *kuch* Israël *kuch*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:20 schreef remlof het volgende:
twitter:Sander_Verheul twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 15:35:03Hé @geertwilderspvv , Nederland is helemaal wit #keepondreaming :-) reageer retweet
Maar goed. Babyboom is van 1947 - 1960.quote:
Ze vallen er net buiten als we jouw definitie hanterenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar goed. Babyboom is van 1947 - 1960.
Dan kunnen jouw ouders ook babyboom zijn.
Volgens wiki zelfs:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze vallen er net buiten als we jouw definitie hanteren
quote:Ook in België en Nederland trad een geboortegolf op: met name in 1946 en 1947, maar ook in de twintig jaar daarna, werden aanzienlijk meer kinderen geboren dan in de perioden ervoor en erna. De babyboom betreft overigens een tijdelijke opleving van het geboortecijfer, dat al dalende is vanaf 1880.
De leveranciers van strooizout en winterbanden zullen het daar niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:21 schreef waht het volgende:
[..]
Nederlandse sneeuwdagen moeten sowieso thuiswerkdagen worden vind ik. Alsof iemand anders iets gedaan krijgt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:50 schreef Reya het volgende:
Waarom moet de wereld toch elke keer weer getuigenis hebben van de ijdelheid van Alexander Pechtold?
Waar het voorgaande stuk ging over van overheidswege geregelde privileges, verplichtingen en dergelijke, zie ik hier voornamelijk een hoop aantijgingen en onderbuikgevoelens over die vreselijk verwende kinderen, allemaal, stuk voor stuk. Iets zegt mij dat de meeste ouders daar niet eens de middelen voor hadden, laat staan zin in hadden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef remlof het volgende:
De geinteviewden zijn dan ook eerder boos dat ze niet op de juiste tijd geborden zijn en dat zij meer hebben moeten leiden dan het nakomende broertje of zusje dat vijf jaar later in hun ogen meer kansen heeft gekregen, ookal kreeg dat broertje weer te maken met slechte besluitingsvorming rondom de Basisvorming etc.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar het voorgaande stuk ging over van overheidswege geregelde privileges, verplichtingen en dergelijke, zie ik hier voornamelijk een hoop aantijgingen en onderbuikgevoelens over die vreselijk verwende kinderen, allemaal, stuk voor stuk. Iets zegt mij dat de meeste ouders daar niet eens de middelen voor hadden, laat staan zin in hadden.
Ook omdat er maar slecht gestrooid word, toen ik vanmiddag rond 13:00 over de A1 reed was er al spoorvorming.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:48 schreef du_ke het volgende:
Megafiles vanwege een klein rotlaagje sneeuw
Zou het echt voor zo weinig mensen mogelijk zijn om van huis te werken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:48 schreef du_ke het volgende:
Megafiles vanwege een klein rotlaagje sneeuw
Ik niet. Dat ding naast mij ademdequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend op moest staan had ik ook zoiets.
Met dit soort weer is er dus een gevaarlijk risico dat er een klein GSbrdertje ontstaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik niet. Dat ding naast mij ademde
Zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met dit soort weer is er dus een gevaarlijk risico dat er een klein GSbrdertje ontstaat.
Hey jij hebt je al voortgeplant, niet klagen dus.quote:
Haha!quote:
Dat word langlaufen naar huis.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:23 schreef remlof het volgende:
*ping*
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)rdam-en-utrecht.html
Met die lengte is het ook geen wonder dat er daar populistisch gestemd word.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De lengte van uw lid was niet het onderwerp.
Niet iedereen heeft vorstverletquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:50 schreef betyar het volgende:
Welke dolle kontlikkende mongool gaat er dan ook werken als de vooruitzichten bekend waren? Eigen schuld.
En "we" zijn klaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:22 schreef waht het volgende:
[..]
Hey jij hebt je al voortgeplant, niet klagen dus.
Gelukkig. Stel je voor dat jullie er 12 kregen, om maar eens een getal te noemen.quote:
Weet je wat dat kost......quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig. Stel je voor dat jullie er 12 kregen, om maar eens een getal te noemen.
Geen idee wat dat de samenleving gaat kosten.quote:
Geef mij maar wat er links staat en in 't midden op de grill, de rest is voor jou.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:46 schreef betyar het volgende:
klaar met koken, past prima bij dit weer:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kinderbijslag, ziektekosten. Staat wel tegenover dat "ze" later wel voor je AOW gaan werken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee wat dat de samenleving gaat kosten.
Wil ik dat weten?
Worstjes zijn Hongaarse knoflookworstjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef mij maar wat er links staat en in 't midden op de grill, de rest is voor jou.
Ziet er overigens wel heerlijk uit.
Vleeeeeeeeeees.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Worstjes zijn Hongaarse knoflookworstjes.
Wishful thinking.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Kinderbijslag, ziektekosten. Staat wel tegenover dat "ze" later wel voor je AOW gaan werken.
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:46 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zou willen dat er een logistieke mogelijk was om aan te sluitenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:46 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Kunnen ze een beetje goed leren?quote:
Valt wel mee, alles wordt uitgebakken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:07 schreef Disana het volgende:
Vet maar wel lekker. Perfect voor dit weer.
Ja dat gaat prima, maar laat ze eerst maar eens fatsoenlijk kind zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Kunnen ze een beetje goed leren?
8 jaar toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja dat gaat prima, maar laat ze eerst maar eens fatsoenlijk kind zijn.
Ik ga ook voor een oerhollandse ovenschotel vandaagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:46 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt ze dus al aangeleerd om je rijlaan sneeuwvrij te maken voordat ze recht hebben om te eten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Spelenderwijs kun je ze al een hoop leren.![]()
Nou, opruimen en niet alleen hun eigen zooi behoort tot de dagelijkse taakjes van die twee. Als ze troep kunnen maken kunnen ze ook opruimen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hebt ze dus al aangeleerd om je rijlaan sneeuwvrij te maken voordat ze recht hebben om te eten?
Kapitalist.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou, opruimen en niet alleen hun eigen zooi behoort tot de dagelijkse taakjes van die twee. Als ze troep kunnen maken kunnen ze ook opruimen.![]()
Verder kunnen ze centen verdienen als ze meehelpen met de "grote mensen" taken, van hond uitlaten tot de vaatwasser mee uitruimen.
Gewoon verrekenen met de kosten voor kost en inwoning.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou, opruimen en niet alleen hun eigen zooi behoort tot de dagelijkse taakjes van die twee. Als ze troep kunnen maken kunnen ze ook opruimen.![]()
Verder kunnen ze centen verdienen als ze meehelpen met de "grote mensen" taken, van hond uitlaten tot de vaatwasser mee uitruimen.
Inderdaad, zodra ze hun eerste baantje hebben gelijk beslag leggen op hun salaris tot ze alles netjes hebben terugbetaaldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon verrekenen met de kosten voor kost en inwoning.
Eventjes in een excel pleuren en ophangen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon verrekenen met de kosten voor kost en inwoning.
De socialistische opvoeding gaat louter uit van de impliciete dreiging verbannen te worden naar de Goelag-archipel.quote:
Gewoon de kosten van hun opvoeding elke maand optellen en vanaf hun 18e per maand laten afbetalen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Eventjes in een excel pleuren en ophangen.
Geen wonder dat jij rechts bent. Je snapt er geen hol van.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:50 schreef Reya het volgende:
[..]
De socialistische opvoeding gaat louter uit van de impliciete dreiging verbannen te worden naar de Goelag-archipel.
En wat dan nog? Verder heb je groot gelijk met de kidsquote:
Had men bij al die jeugdige zeurders van nu moeten doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon de kosten van hun opvoeding elke maand optellen en vanaf hun 18e per maand laten afbetalen.
Hoef je je ook geen zorgen meer te maken over je pensioen
Linkse koters worden over het algemeen in ieder geval niet getraind door hun ouders om op financiele korte-termijns incentives te reageren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij rechts bent. Je snapt er geen hol van.
Mijn idee is juist dat rechtse koters enorm verwend worden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Linkse koters worden over het algemeen in ieder geval niet getraind door hun ouders om op financiele korte-termijns incentives te reageren.
De kinderen van betyar zijn de casino-kapitalisten van de toekomst.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Linkse koters worden over het algemeen in ieder geval niet getraind door hun ouders om op financiele korte-termijns incentives te reageren.
Ik ken niemand die betaald werd voor afwassen, het gras maaien of koken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn idee is juist dat rechtse koters enorm verwend worden.
You just proved my point.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken niemand die betaald werd voor afwassen, het gras maaien of koken.
Dom gedoe
Snel snel de vervelende klusjes doen om de bonus te pakken te krijgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
De kinderen van betyar zijn de casino-kapitalisten van de toekomst.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werken voor je geld, niks mis mee. Rechtse kindjes worden beloond als ze janken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
De kinderen van betyar zijn de casino-kapitalisten van de toekomst.
Pa en ma betaalden gewoon standaard alles zodat je nooit de waarde van geld leerde kennen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken niemand die betaald werd voor afwassen, het gras maaien of koken.
Dom gedoe
Neen.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pa en ma betaalden gewoon standaard alles zodat je nooit de waarde van geld leerde kennen?
Wat pedagogisch onverantwoord.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij kreeg gewoon alles wat je wou. Ik ook trouwens, met mijn VVD-ouders.
Nee, ik was eigenlijk op jonge leeftijd eerder een kleine Scroogequote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, het heeft mij jaren gekost voordat ik een beetje met geld kon omgaan
Minstens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Van hout hakken wordt je twee keer warm
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Van hout hakken wordt je twee keer warm
Nee. Ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Geloof er trouwens geen reet van dat opvoeden wat met politieke voorkeur te maken heeft.
Normen en waarden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Geloof er trouwens geen reet van dat opvoeden wat met politieke voorkeur te maken heeft.
Ik ben wel blij dat mijn ouders mij niet overspoelden met cadeau's wat dat betreft.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, het heeft mij jaren gekost voordat ik een beetje met geld kon omgaan
Dat doet mijn vrouw 1 keer per maand........quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:05 schreef remlof het volgende:
Mijn grootouders hingen op 1 mei nog de rode vlag uit. Dat zie je ook niet meer sinds begin jaren tachtig.
Tenminste niet in Nederland. In Zuid-Europa nog wel.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat doet mijn vrouw 1 keer per maand........
Een echt gemis, hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:05 schreef remlof het volgende:
Mijn grootouders hingen op 1 mei nog de rode vlag uit. Dat zie je ook niet meer sinds begin jaren tachtig.
Tenminste niet in Nederland. In Zuid-Europa nog wel.
Al die laffe socialisten zijn te brak van het gezuip op Koninginnedag om een beetje fatsoenlijk rellen uit te lokken.quote:
Je kun die poel beter sneeuwvrij maken als je ze wilt leren schaatsenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:07 schreef betyar het volgende:
Morgen gaan we hoogstwaarschijnlijk proberen te schaatsen op de kikkerpoel nadat we hem ijsvrij hebben gemaakt.
In Milaan liep ik elke eerste mei wel mee in de manifestaties met de partizanen en de communisten, dat was leuker dan dat domme gezuip met Koninginnedag hier.quote:
Het is prettig als je er pas op latere leeftijd achter komt hoe rijk je thuis eigenlijk was.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat mijn ouders mij niet overspoelden met cadeau's wat dat betreft.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kun die poel beter sneeuwvrij maken als je ze wilt leren schaatsen
Hoe was Limitless?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:12 schreef remlof het volgende:
Wtf, wat een film
Kwam ik net per ongeluk tegen.
Die wil ik zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:12 schreef remlof het volgende:
Wtf, wat een film
Kwam ik net per ongeluk tegen.
Die was geweldig, één van de betere films die ik de laatste tijd gezien hebquote:
Medium.quote:
Haha, wat een verschilquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Die was geweldig, één van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb
En de main character deed me heel erg aan Drugshond denken
Geen haast. Haast is voor zielige mensen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, maar nog niet downloadable.
Ja he! Echt heel tof. Ben wel anders naar drugs gaan kijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Die was geweldig, één van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb
En de main character deed me heel erg aan Drugshond denken
quote:De prijs van een liter euro ligt dit weekeinde voor het eerst ooit boven de 1,76 euro.
Men mag al blij zijn dat er hier en daar gestrooid word.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:27 schreef du_ke het volgende:
Waar blijven de topics over het kwartje van Kok?
[..]
*downloadquote:
Door het ijs heen is beter.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:36 schreef betyar het volgende:
[..]
In een jutezak op het ijs gesmeten?
Ik mag graag overdrijven.quote:
Niet overal is het ijs even dik. Afijn, het help heel erg goed. Kan het iedereen aanraden.quote:
Met dit weer zou ik voor een kater een glas gluhwein of grog aanraden, werkt beter dan hem te proberen te 'verzuipen'.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet overal is het ijs even dik. Afijn, het help heel erg goed. Kan het iedereen aanraden.
Begin een Kat en Zak tent. Eens wat anders dan Koek en Zopie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet overal is het ijs even dik. Afijn, het help heel erg goed. Kan het iedereen aanraden.
LOL, die wil ik ook zienquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
En four lions, een zwarte comedie, over een stel moslims in de UK die terrorist willen zijn..
Zelfden zo gelachen om zelfmoord aanslagen
Marre de la pluie, des courgettesquote:
Smaak heeft u wel, een van de weinige Franse chansons die te pruimen is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Marre de la pluie, des courgettes
Qui m'font vomir sous la couette
Pareltjes.
"Ik heb genoeg van de regen en van de courgettesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Smaak heeft u wel, een van de weinige Franse chansons die te pruimen is.
Mits je geen zwijmelwijf bent, die houden van dat gedoe.
4 pond nog wat bij amazon.co.ukquote:
Oh ik versta er toch geen hol van, mijn lessen Frans heb ik allang verdrukt naar een deel van m'n brein wat ik niet gebruik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
""Ik heb genoeg van de regen en van de courgettes"
Ach, het gaat me alleen om het plaatje.
Ja en dan heb ik 'm volgende week.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
4 pond nog wat bij amazon.co.uk
Wat vervelend nu voor je minnaars.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik versta er toch geen hol van, mijn lessen Frans heb ik allang verdrukt naar een deel van m'n brein wat ik niet gebruik.
Nee, ze noemen 't maar sixty-nine, dan krijgen ze 't wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat vervelend nu voor je minnaars.
Dan moeten ze op zijn frans en soixante-neuf missen.
Het is Pietverdriet, niet Piet Piraat waar je tegen praatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik 'm volgende week.
Ik heb 'm al bijna voor niks binnen via bittorrent
You are picky.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ze noemen 't maar sixty-nine, dan krijgen ze 't wel.
Ik werd laatst in de kroeg omschreven als "stijlvol".quote:
Ow jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is Pietverdriet, niet Piet Piraat waar je tegen praat
Mac!quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
> 2012
> Nog steeds Xvid gebruiken
Vroeger toen je nog nauwelijks schijfruimte had snapte ik het nog.quote:
Misschien omdat een iPad geen 1080p aankan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
> 2012
Ja, prima voor een komedie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
> 2012
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |