Ik niet. Dat ding naast mij ademdequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend op moest staan had ik ook zoiets.
Met dit soort weer is er dus een gevaarlijk risico dat er een klein GSbrdertje ontstaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik niet. Dat ding naast mij ademde
Zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met dit soort weer is er dus een gevaarlijk risico dat er een klein GSbrdertje ontstaat.
Hey jij hebt je al voortgeplant, niet klagen dus.quote:
Haha!quote:
Dat word langlaufen naar huis.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:23 schreef remlof het volgende:
*ping*
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)rdam-en-utrecht.html
Met die lengte is het ook geen wonder dat er daar populistisch gestemd word.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De lengte van uw lid was niet het onderwerp.
Niet iedereen heeft vorstverletquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:50 schreef betyar het volgende:
Welke dolle kontlikkende mongool gaat er dan ook werken als de vooruitzichten bekend waren? Eigen schuld.
En "we" zijn klaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:22 schreef waht het volgende:
[..]
Hey jij hebt je al voortgeplant, niet klagen dus.
Gelukkig. Stel je voor dat jullie er 12 kregen, om maar eens een getal te noemen.quote:
Weet je wat dat kost......quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig. Stel je voor dat jullie er 12 kregen, om maar eens een getal te noemen.
Geen idee wat dat de samenleving gaat kosten.quote:
Geef mij maar wat er links staat en in 't midden op de grill, de rest is voor jou.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:46 schreef betyar het volgende:
klaar met koken, past prima bij dit weer:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kinderbijslag, ziektekosten. Staat wel tegenover dat "ze" later wel voor je AOW gaan werken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee wat dat de samenleving gaat kosten.
Wil ik dat weten?
Worstjes zijn Hongaarse knoflookworstjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef mij maar wat er links staat en in 't midden op de grill, de rest is voor jou.
Ziet er overigens wel heerlijk uit.
Vleeeeeeeeeees.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Worstjes zijn Hongaarse knoflookworstjes.
Wishful thinking.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Kinderbijslag, ziektekosten. Staat wel tegenover dat "ze" later wel voor je AOW gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |