He, dat ben ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef remlof het volgende:
Hier, steek dit maar in jullie zak:
'De kinderen van generatie babyboom zijn pas verwend, zelfingenomen en arrogant'
Dat was toch al jaren bekend?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef remlof het volgende:
'De kinderen van generatie babyboom zijn pas verwend, zelfingenomen en arrogant'
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef remlof het volgende:
Jij kleinkind van een babyboomerquote:
De generatie die in de jaren 80 puber was, noemde zichzelf al generatie (ni)X,luisterde graag naar new wave en waren al destructief bezig, omdat ze geen uitweg zagen onder Lubbers.quote:
En jij ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij kleinkind van een babyboomer.
Weg met onsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Typisch weer. Wat een prutsvolk zijn we toch eigenlijk ook
Mijn late babyboom-ouders waren laat met kinderen.quote:
Zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn late babyboom-ouders waren laat met kinderen.
Dichtbevolkt land waar het niet vaak sneeuwt, onze wegen zijn wel prima verder, maar dit is best normaalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, op het ogenblik zijn ze zo ongeveer alle snelwegen aan het verbreden, waardoor ze dus versmald zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dichtbevolkt land waar het niet vaak sneeuwt, onze wegen zijn wel prima verder, maar dit is best normaal
Volgens mij heeft het in Duitsland vandaag niet hard gesneeuwd...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn ouders besloten ook pas na hun dertigste voor te planten, ookal kwamen ze uit katholieke gezinnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn late babyboom-ouders waren laat met kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |