quote:De prijs van een liter euro ligt dit weekeinde voor het eerst ooit boven de 1,76 euro.
Men mag al blij zijn dat er hier en daar gestrooid word.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:27 schreef du_ke het volgende:
Waar blijven de topics over het kwartje van Kok?
[..]
*downloadquote:
Door het ijs heen is beter.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:36 schreef betyar het volgende:
[..]
In een jutezak op het ijs gesmeten?
Ik mag graag overdrijven.quote:
Niet overal is het ijs even dik. Afijn, het help heel erg goed. Kan het iedereen aanraden.quote:
Met dit weer zou ik voor een kater een glas gluhwein of grog aanraden, werkt beter dan hem te proberen te 'verzuipen'.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet overal is het ijs even dik. Afijn, het help heel erg goed. Kan het iedereen aanraden.
Begin een Kat en Zak tent. Eens wat anders dan Koek en Zopie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet overal is het ijs even dik. Afijn, het help heel erg goed. Kan het iedereen aanraden.
LOL, die wil ik ook zienquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
En four lions, een zwarte comedie, over een stel moslims in de UK die terrorist willen zijn..
Zelfden zo gelachen om zelfmoord aanslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |