SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
twitter:stannie121 twitterde op maandag 30-01-2012 om 16:46:53Montage-foutje van Wie Is De Mol... Afvaller van volgende aflevering is al bekend... http://t.co/6Qi1nVZc #widm reageer retweet
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Spoilet uit TT gehaald voor de laatkijkers.
Timing, wij hebben hetquote:
Zoals een heleboel mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wist ik 30 jan altwitter:stannie121 twitterde op maandag 30-01-2012 om 16:46:53Montage-foutje van Wie Is De Mol... Afvaller van volgende aflevering is al bekend... http://t.co/6Qi1nVZc #widm reageer retweet
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
wel een dikke fail met die promo van vorige week
quote:
Ze zijn groter dan ik altijd dacht iig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Respect vaar de tieten van Marit
quote:De pot leeg en bij de eerste de beste opdracht daarna: 100 euro verdiend! Het leek wel alsof we op dezelfde manier doorgingen als in het begin in IJsland!
Maar nee, in de rest van deze aflevering werd er voor ons doen best veel geld verdiend. Jammer, maar helaas. Ik heb m’n best gedaan. Is het jullie ook opgevallen dat het wantrouwen binnen de groep groeit? Komt dat door mij, of zitten de anderen elkaar gek te maken? Ik vind het trouwens wel jammer dat Marit eruit is. Zij zorgde er vaak voor dat ik niet meer opviel...
SCHARENquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef n0ir het volgende:
Liesbeth en Hadewych krijgen een sexy vertrouwensband![]()
![]()
Tim.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou jongens... zeg het maar.
Wie is de mol?
666 is het getal van de duivel volgens de katholieke kerkquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Er moet iets zijn met 6 en kruizen.
Opdracht vorige week was ook al een ''duivels dilemma'' ...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Het is de duivelquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat viel me ook op!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben niet de Mol, en dan ja knikken..
Tevens; NEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou William liever weg hebben. Vind 'm strontvervelend.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Godver ik wilde dat Tim eruit ging.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Spoilet uit TT gehaald voor de laatkijkers.
Één van jullie twee molt.quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou William liever weg hebben. Vind 'm strontvervelend.
Marie-Thérèse Torresquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een muziekje
Bonuspunten voor als je de componist weet.
Ennio Morriconequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een muziekje
Bonuspunten voor als je de componist weet.
Hadewychquote:
Misschien spelen ze beiden wel hetzelfde spelletje. Van William geloof ik niet dat hij de mol is, van Tim weet ik het niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan nodig je zo'n persoon niet uit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik de Avro was zou ik Tim geen mol maken, want dat is een irritant type, en het is niet goed voor de kijkcijfers als die er gegarandeerd de hele show in zit.
Dit dus..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
Tevens; NEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft wel geweldig genoten volgens mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Marit kan haar moeder mooi uit bad gaan halen... die zal wel verschrompeld zijn ondertussen
Maar komt dat omdat de mol vaak met Marit werkte of juist omdat Marit veeld molde?quote:Zij zorgde er vaak voor dat ik niet meer opviel...
Of overstappen naar Tim!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan naar aanleiding van deze aflevering wel weer terug naar Hadewych als mol.
William voegt nog wat toe. (Vooral frustratie in de groep)quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of omdat Marit ook blond was en hadewych ook...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar komt dat omdat de mol vaak met Marit werkte of juist omdat Marit veeld molde?
Ik stoor me mateloos aan Liesbeth. Maar zou haar er ook graag uit hebben omdat ik haar verdenk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar toch even quoten als het niet zo is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Liesbeth is de mol en als dat toch niet zo is laat ik haar naam op mijn piemol tatoeren.
dat wordt frontpage nieuwsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Liesbeth is de mol en als dat toch niet zo is laat ik haar naam op mijn piemol tatoeren.
Hadewych was redelijk op de achtergrond bij de onderhandelingsopdracht... dus voor mij geen verdachtequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan naar aanleiding van deze aflevering wel weer terug naar Hadewych als mol.
Vorige week al gedaan, maar ik wil gewoon terug naar Hadewych.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of overstappen naar Tim!
[WIDM] Tim Kamps
DAMN.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of overstappen naar Tim!
[WIDM] Tim Kamps
Wie zei/deed dat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
Tevens; NEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Promo voor volgende week.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wie zei/deed dat?Heb ik gemist
Ergens middenin voor of na de western-opdracht dacht ik. Je zag haar in een tussenshot met een hoed schuin van achter een kruisje slaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Maar wanneer sloeg Hadewych dan een kruisje?
In de eerste afleveringen vlak voor de testquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Maar wanneer sloeg Hadewych dan een kruisje?
Je weet in ieder geval zeker dat of Frits, of Liesbeth of Tim gelogen heeft, en daarmee 10.000 euro op het spel heeft gezet, dus dat is een goed argument.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hadewych was redelijk op de achtergrond bij de onderhandelingsopdracht... dus voor mij geen verdachte
Op de toren zei Marit duidelijk waar ze stonden, Liesbeth zei toen "Dat was Marit toch?" en toen zei hadewych "Volgens mij was dat annemarie!" Dat klopte niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Hmm frappant. Maar ik heb gewoon geen andere verdachte acties van Hadwych gezien,
Ik hou het nu nog op fanatiek Katholisme.
Wat mij betreft wel, dus dan gaat het tussen Tim en Liesbeth.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Kunnen we concluderen dat Frits niet de Mol is na de Western opdracht? Hij pakte zo vastberaden het geld..
Dat is wel mijn conclusie op dit momentquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Kunnen we concluderen dat Frits niet de Mol is na de Western opdracht? Hij pakte zo vastberaden het geld..
Dat ligt niet aan jou, dat zei hij ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Angelof9 het volgende:
Ligt het nou aan mij of zij Tim dat hij zichzelf als derde verdachte had?
Het waren de A en P volgens mijquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Jor_Dii het volgende:
De letters van Spanje lichtte trouwens weer op, net als bij IJsland. Ik denk dat daar wel een aanwijzing in zit.
Dat zei hij ja, maar meer voor de grap denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Angelof9 het volgende:
Ligt het nou aan mij of zij Tim dat hij zichzelf als derde verdachte had?
Hij had Anne-Marie en Liesbeth op 1 en 2 toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat zei hij ja, maar meer voor de grap denk ik
En die vent zou dus ingehuurd kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Hadewych ging er van uit dat het antwoord van die IJslander in het vliegtuig goed was, en wist zeker dat het geopperde antwoord van Liesbeth (wat correct was) het niet was, omdat het die andere western was (welke vervolgens fout was).
Ik hoop het. Ik denk niet echt dat een echte Mol het zo duidelijk zou zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat zei hij ja, maar meer voor de grap denk ik
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de toren zei Marit duidelijk waar ze stonden, Liesbeth zei toen "Dat was Marit toch?" en toen zei hadewych "Volgens mij was dat annemarie!" Dat klopte niet.
Hmm ja, dat was wel apart.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Hadewych ging er van uit dat het antwoord van die IJslander in het vliegtuig goed was, en wist zeker dat het geopperde antwoord van Liesbeth (wat correct was) het niet was, omdat het die andere western was (welke vervolgens fout was).
Dat lijkt me erg sterk inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik denk niet echt dat een echte Mol het zo duidelijk zou zeggen.
Ik wil het nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Van die letters die nu oplichten kan je dus deels Spaaij maken.
quote:
Dan zouden die dus op de winnaar slaan? De mol is hij namelijk nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Van die letters die nu oplichten kan je dus deels Spaaij maken.
Mooi dat William hem daar op aansprak.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Tim ook wel bijzonder verdacht, maar hij is zo obvious. komt niet eens over alsof ie vaak echt zijn best doet.
Kan best. Hij stak gelijk zijn hand op bij koelbloedig, kon zijn Anne-Marie kiezen en haar afdrukken. 1000 euro uit de pot.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zouden die dus op de winnaar slaan? De mol is hij namelijk niet![]()
.
Ja, ik kan daar niet zo goed tegenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi dat William hem daar op aansprak.
Luie vent.
samen met het kruis slaan... in de gaten houdenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Hmm ja, dat was wel apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
En waarom dan niet? Vind hem behoorlijk verdacht bezig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zouden die dus op de winnaar slaan? De mol is hij namelijk niet![]()
.
Ik zou raar opkijken als iedereen behalve Liesbeth de mol zou zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Eigenlijk zou ik alleen maar raar opkijken als Liesbeth de mol zou zijn.
Omdat hij niet meedeed aan de stemming vorige week waardoor de pot verdampte. Hij kán het niet zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En waarom dan niet? Vind hem behoorlijk verdacht bezig.
De enige die wat mij betreft helemaal afvalt is Frits op dit moment
Liesbeth is veel te duidelijk. Bijna alles wijst op haar. Dan zou het spel te makkelijk worden vind ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zou raar opkijken als iedereen behalve Liesbeth de mol is.
Omdat hij te opzichtig molt af en toe, en de mol zat wel bij de onderhandelingen hoor, vorige weekquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En waarom dan niet? Vind hem behoorlijk verdacht bezig.
De enige die wat mij betreft helemaal afvalt is Frits op dit moment
Als Tim de mol is zou dit als hint kunnen worden gebruikt.quote:Titel van de aflevering ''achterstevoren'' zo staat tim opeens op nummero 1?
Wel een echte mol hint.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef themole het volgende:
Even van Widm.com:
Tim ik verdenk X, Y mezelf +
[..]
Als Tim de mol is zou dit als hint kunnen worden gebruikt.
Of als verwijzing naar de aflevering van vorige week met die graffiti-platen. Staats (Liesbeth) is achterstevoren ook Staats. (Maar zo obvious zullen ze vast niet hinten )quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef themole het volgende:
Even van Widm.com:
Tim ik verdenk X, Y mezelf +
[..]
Als Tim de mol is zou dit als hint kunnen worden gebruikt.
Ik vind hem wel leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
Dat is toch geen hint meer.
''Ja ik verdenk mezelf.''
Laatste aflevering: ''Ja ik zei toch dat ik mezelf verdacht in aflevering 5?''
Kom op.
Denk het ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Marit lijkt me te zijn afgevallen omdat ze op Anne-Marie is gaan zitten (vorige week met het fietsen, nu met het Western dorp haar direct afmaken zonder zelf iets te pakken). Anne-Marie dus niet de Mol?
Wel een goede reden inderdaad... maar zou het zonder mol ook niet fout zijn gelopen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat hij niet meedeed aan de stemming vorige week waardoor de pot verdampte. Hij kán het niet zijn.
Dat leek me nou ook niet echt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Marit lijkt me te zijn afgevallen omdat ze op Anne-Marie is gaan zitten (vorige week met het fietsen, nu met het Western dorp haar direct afmaken zonder zelf iets te pakken). Anne-Marie dus niet de Mol?
Of William mocht met de stemmen sjoemelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wel een goede reden inderdaad... maar zou het zonder mol ook niet fout zijn gelopen?
Als ze zouden stemmen zoals ze het hadden afgesproken was de pot intact gebleven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wel een goede reden inderdaad... maar zou het zonder mol ook niet fout zijn gelopen?
Je wil daar als Mol echt bij zitten... het is toch lullig als iemand anders met De Molactie van 2012 er vandoor gaat... dat zouden de makers ook niet willenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef NLGooner het volgende:
[..]
De kans is vrij grootquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof ook echt heilig in het feit dat de mol bij de onderhandelingen was.
Dat moet een mol juist niet doen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar Tim de mol? HIj doet amper wat.
Dan krijg je weer zo'n Patrick Mol.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat moet een mol juist niet doen?
Spuit 11, even meelezenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Westsidee het volgende:
Marit had denk ik Anne-Marie als mol (waarom drukt ze anders Anne-Marie zo fanatiek weg bij de western opdracht?) Aangezien Marit eruit ligt valt Anne-Marie af als mol.
Als de mol bij de stemmers zit dan weet je als kandidaten toch dat er minimaal één keer rood wordt gestemd? Dan weet je meteen dat het niet verstandig is om allemaal voor groen te gaan...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als ze zouden stemmen zoals ze het hadden afgesproken was de pot intact gebleven.
Toch wel mee eens. Anne-Marie valt eigenlijk wel af voor mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef BobW het volgende:
Liesbeth, Tim of Hadewych. Rest valt af.
Nu nog even kijken welke het meest van deze 3.
EDIT: Twijfel trouwens toch nog een beetje over William.
Dit zou ook heel goed kunnen... of de mol wil zelf alle verdenken verwerpen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk dat de makers juist willen dat jullie hem daardoor wegstrepen.
Dit zou betekenen dat ze het spel "buiten de opdracht" om hebben gefixed... dat zou in mijn ogen absoluut niet mogenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Of: Stel je voor, William is de mol en mag ook er ook 1 kaartje indoen. (Hij mag er dus wel 1 uithalen). De kandidaten zouden dus allemaal rood moeten stemmen (dit was ook logisch) om er voor te zorgen dat er geen geld uit zou gaan. Maar dit deden ze niet, en zo kon William er dus makkelijk voor zorgen dat al het geld er uit kon.
Maar de kandidaten zouden het dan wel hebben kunnen voorkomen.
Ik vind william juist leuk voor het spelquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
William is de laatste 2 afleveringen wel fanatieker geworden op een positieve manier. Minder kutten en meer fanatisme.
En dat wegrennen dan bij de vlagopdracht?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
William is de laatste 2 afleveringen wel fanatieker geworden op een positieve manier. Minder kutten en meer fanatisme.
Tuurlijk is dat niet gebeurd..hoe verzin je het zegquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zou betekenen dat ze het spel "buiten de opdracht" om hebben gefixed... dat zou in mijn ogen absoluut niet mogen
Dit zou ik trouwens wel flauw vinden en te makkelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Of: Stel je voor, William is de mol en mag ook er ook 1 kaartje indoen. (Hij mag er dus wel 1 uithalen). De kandidaten zouden dus allemaal rood moeten stemmen (dit was ook logisch) om er voor te zorgen dat er geen geld uit zou gaan. Maar dit deden ze niet, en zo kon William er dus makkelijk voor zorgen dat al het geld er uit kon.
Maar de kandidaten zouden het dan wel hebben kunnen voorkomen.
Nee, dat gaat mij ook te ver.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zou betekenen dat ze het spel "buiten de opdracht" om hebben gefixed... dat zou in mijn ogen absoluut niet mogen
Als Hadewych met haar kut Kruidvat stem zo in die porto staat te blèren dan wil je wel rennen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dat wegrennen dan bij de vlagopdracht?
Zoiets is wel eens gebeurt in WIDM. George heeft ook makkelijk opdrachten kunnen manipuleren omdat hij info had gekregen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mol krijgt altijd info, maar mag natuurlijk niet een opdracht veranderen. Dan houd je de kijker voor de gek.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zoiets is wel eens gebeurt in WIDM. George heeft ook makkelijk opdrachten kunnen manipuleren omdat hij info had gekregen.
Info krijgen is iets anders dan complete opdrachten "achter de schermen" manipulerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zoiets is wel eens gebeurt in WIDM. George heeft ook makkelijk opdrachten kunnen manipuleren omdat hij info had gekregen.
Als de mol bij de onderhandelingen zat lijkt me van wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar heeft de mol bijvoorbeeld wel de informatie gekregen door bijvoorbeeld te zien wat de 1e 4 hebben gestemd?
Ik denk dat dat wel mogelijk is ja.. De mol krijgt toch altijd de nodige infoquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar heeft de mol bijvoorbeeld wel de informatie gekregen door bijvoorbeeld te zien wat de 1e 4 hebben gestemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ireth zoekt maar even verder....Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Of je moet er een andere betekenis aan geven;quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
1. De eerste twee uur
2. In de min > Hadewych
3. Geen Toneel > Maarten
4. Iemand Anders
5. Van voor naar achteren > Liesbeth Staats (anagram)
Slaan de namen van de afleveringen op kandidaten die NIET de Mol zijn?
5. Van voor naar achteren > Liesbeth Staats (anagram)quote:Liesbeth Staats vertrekt per direct bij de actualiteitenrubriek EénVandaag. De verslaggeefster en vaste vervangster van presentator Pieter Jan Hagens begint met haar eigen bedrijf.
Ik zit ook m'n brein echt te breken over die vage aflevering-omschrijvingen. Vooral die van vandaag sloeg niet bepaald op de aflevering van deze week. De titels kunnen inderdaad slaan op kandidaten die NIET de mol zijn, maar dan zou ik voor 'Geen Toneel' Frits zetten en dan nog bedenken wie bij omschrijving 1 en 4 passen, van de overgebleven kandidaten, inclusief Marit. Zo zou het dus een aanwijzing kunnen zijn dat de volgorde van de aflevering-titels ook de volgorde van de afvallers weergeeft, maar dan eindigend bij 1. Dus 'De eerste twee...' slaat op de personen die 'eerste' worden (de winnaar en de mol, die het volhouden tot het eind).quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
1. De eerste twee uur
2. In de min > Hadewych
3. Geen Toneel > Maarten
4. Iemand Anders
5. Van voor naar achteren > Liesbeth Staats (anagram)
Slaan de namen van de afleveringen op kandidaten die NIET de Mol zijn?
Sta je er ook wel bij stil dat een mol juist zo min mogelijk doet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar niet zo goed tegen. je zit verdomme in wie is de mol! Doe je best of blijf thuis
.
Oké, maar een mol moet niet al te passief zijn. Ook actie nemen en vóóral controle nemen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:27 schreef N00dles het volgende:
[..]
Sta je er ook wel bij stil dat een mol juist zo min mogelijk doet?
Ja, maar je moet jezelf niet teveel in de kijkers zetten. Soms is mollen vanuit de achtergrond een beter idee, helemaal als de opdracht toch al niet lijkt te lukken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, maar een mol moet niet al te passief zijn. Ook actie nemen en vóóral controle nemen.
Naar mijn mening is een mol juist wel fanatiek, maar laat ie daarin juist dingen mislukken. Een mol die een beetje lui op een fiets gaat hangen en opdrachten niet lijkt te begrijpen vind ik geen leuke mol.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:27 schreef N00dles het volgende:
[..]
Sta je er ook wel bij stil dat een mol juist zo min mogelijk doet?
Nee, ben ik met je eens, maar Tim is dan een voorbeeld van een saaie mol.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar mijn mening is een mol juist wel fanatiek, maar laat ie daarin juist dingen mislukken. Een mol die een beetje lui op een fiets gaat hangen en opdrachten niet lijkt te begrijpen vind ik geen leuke mol.
Tim valt op, door niet op te vallen. Snappen we hem?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Gia het volgende:
Met Marit eruit, blijft voor mij alleen Tim over als mogelijke mol.
Als ik de titels aan hem wil koppelen, kom ik op:
1. "Eerste twee" - Tim heeft een twee-lingbroer
2. "In de min" - Monica da Silva trio is nu duo?
3. "Geen toneel" - Nee, cabaret
4. "Iemand anders" - In de omgekeerde talkshow worden de broertjes Kamps steeds door 'iemand anders' geïnterviewd
5. "Van voor naar achteren" - Geen idee
Maar goed, als hij echt de mol is, is het wel een slechte. Valt nogal op.
Die is aardig gevonden vind ik wel, als dat allemaal wel zo is want ik ken die vent niet. Nummer 5 zou dus te maken hebben met dat stukje dat hij zei dat hij als derde zichzelf als mol heeft staan en dus als eerste (ja, die slaat dus he-le-maal nergens op eigenlijk, dus daar moeten we nog wat anders voor verzinnen).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Gia het volgende:
4. "Iemand anders" - In de omgekeerde talkshow worden de broertjes Kamps steeds door 'iemand anders' geïnterviewd
Punt 5: Tim zei toch: 'ik verdenk **, ** en mijzelf'...als je dat van achter naar voor doet: 'Ik verdenk mezelf, **, **'.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Gia het volgende:
Ja, maar hij is wel gewoon heel knurftig bezig bij alle opdrachten, dus hij zou het zo kunnen zijn. Het is geen mol die je je dan nog jaren gaat lopen herinneren, daar is het spel wat hij speelt veel te simpel en doorzichtig voor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:35 schreef alors het volgende:
wel goede verklaringen, maar Tim als mol zou ik echt jammer vinden.
Helemaal mee eens. Ze zijn echt flauw allemaal. Helemaal gechoqueerd dat er mensen liegen, dat het geen theekransje is, en niemand die zich in lijkt te zetten voor het spel zelf. De laatste aflevering was voor het eerst weer vergelijkbaar met andere series, maar tot nu toe is het echt een lauwe groep.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Zijn meer mensen het met mij eens dat de groep niet zo boeiend is dit jaar? Tim is wel geinig, Frits een chagrijnige homo, voor de rest zijn ze een beetje anoniem allemaal. En die William is vooral heel irritant met z'n wijze gelul.
Frits was gisteren in de afl: maar een brompot vreselijk zeg..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Zijn meer mensen het met mij eens dat de groep niet zo boeiend is dit jaar? Tim is wel geinig, Frits een chagrijnige homo, voor de rest zijn ze een beetje anoniem allemaal. En die William is vooral heel irritant met z'n wijze gelul.
Ben ik het niet echt mee eens, Hadewych is geweldig en Frits en William zijn echt hilarische gasten (William is inderdaad een beetje irritant, maar hij speelt het spel wel slim). Het probleem is dat de mol (Tim of Liesbeth) niet echt interessant is en we waarschijnlijk beide mogelijke mollen in de finale zullen hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad, weinig boeiende karakters en vooral geen spel dat gespeeld wordt. Bij Expeditie Robinson zie je hetzelfde gebeuren maar zijn de karakters vaak nog iets meer uitgesproken waar de Mol toch iets braver lijkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Negen bijstandmoeders die het geld voor hun neus in rook zien opgaan, door de molquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Smeich het volgende:
Inderdaad! Daarom moet het spel weer bestaan uit onbekende Nederlanders, vooral nu in deze tijden van crisis had dat vermakelijke televisie opgeleverd! Gemiste kans, erg jammer...
Dat zou echt hilarische goede tv opleverenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Negen bijstandmoeders die het geld voor hun neus in rook zien opgaan, door de mol
Ik mis vooral een opdracht die heel ingenieus in elkaar zit, en/of waar de groepen op hele andere plaatsen zijn. Dat het slagen van de opdracht echt van iedereen afhangt. Nu kunnen er altijd minimaal twee, vaak drie een beetje achter aanhobbelen en dat wordt de opdracht gehaald of niet, omdat het toch al fout gaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis ook een beetje de echte die-hard/durfal opdrachten, zoals abseilen, bungee-jumpen, echt gevaarlijke opdrachten. Deze opdrachten zijn zo..ja, standaard! Volgende aflevering is er alweer een opdracht met het laserschieten, maar dan in het donker.. dat is al de 3e x dit seizoen!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis ook een beetje de echte die-hard/durfal opdrachten, zoals abseilen, bungee-jumpen, echt gevaarlijke opdrachten. Deze opdrachten zijn zo..ja, standaard! Volgende aflevering is er alweer een opdracht met het laserschieten, maar dan in het donker.. dat is al de 3e x dit seizoen!
Ben het met jullie allebei eens. De opdrachten vallen tegen, geen echt spectaculaire dingen vooralsnog.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik mis vooral een opdracht die heel ingenieus in elkaar zit, en/of waar de groepen op hele andere plaatsen zijn. Dat het slagen van de opdracht echt van iedereen afhangt. Nu kunnen er altijd minimaal twee, vaak drie een beetje achter aanhobbelen en dat wordt de opdracht gehaald of niet, omdat het toch al fout gaat.
Persoonlijk zou ik stoppen met kijken wanneer ze dat gaan doen. Heel leuk allemaal voor de echte molloten maar voor de gemiddelde kijker zal dat gewoon een reden zijn om af te haken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Smeich het volgende:
Inderdaad! Daarom moet het spel weer bestaan uit onbekende Nederlanders, vooral nu in deze tijden van crisis had dat vermakelijke televisie opgeleverd! Gemiste kans, erg jammer...
En waarom dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik stoppen met kijken wanneer ze dat gaan doen. Heel leuk allemaal voor de echte molloten maar voor de gemiddelde kijker zal dat gewoon een reden zijn om af te haken.
Het gedeelte met WIDM is meestal rond half 4quote:
Omdat ik dan gewoon interesse zou verliezen. Er is ook een reden natuurlijk dat ik pas begonnen ben met kijken tijdens seizoen 5 (zal het daarvoor vast weleens langs hebben zie komen op tv).quote:
Volgens mij waren de kijkcijfers van de eerste seizoenen niet zo heel veel lager dan tegenwoordig. Waarbij tegenwoordig ook nog het voordeel van commuties is die anderen nieuwsgieriger maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Omdat ik dan gewoon interesse zou verliezen. Er is ook een reden natuurlijk dat ik pas begonnen ben met kijken tijdens seizoen 5 (zal het daarvoor vast weleens langs hebben zie komen op tv).
Maar goed, dit soort discussies ligt nogal gevoelig dus ik ga er liever niet verder op in.
Nee, die passagier zei Torres.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Hadewych gaf het antwoord Torres op een vraag toch? Torres betekent Toren of slot, en die hebben we allebei al voorbij zien komen deze serie.
Erg vergezocht maar toch.
Afgesproken werk.quote:
Ik vond Art, Patrick en Soundos juist wel uitgesproken persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens, Hadewych is geweldig en Frits en William zijn echt hilarische gasten (William is inderdaad een beetje irritant, maar hij speelt het spel wel slim). Het probleem is dat de mol (Tim of Liesbeth) niet echt interessant is en we waarschijnlijk beide mogelijke mollen in de finale zullen hebben.
En trouwens, vorig jaar hadden we een halve finale met Art, Patrick, Karin en Soundos dus het is niet alsof vorig jaar zo geweldig was.
Je moet je wel afvragen in hoeverre je de huidige kijkcijfers kunt vergelijken met die van 12 jaar geleden. Er is zo onwijs veel gebeurt in omroepland...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij waren de kijkcijfers van de eerste seizoenen niet zo heel veel lager dan tegenwoordig. Waarbij tegenwoordig ook nog het voordeel van commuties is die anderen nieuwsgieriger maken.
Het programma werkt ook zonder bn'ers, dat is in het begin wel gebleken. Sowieso is het maar zeer de vraag hoeveel mensen er echt gaan afhaken als er geen bekenden meer mee doen. Dat jij dat zou doen, tsja.
Trouwens waren de kijkcijfers voor de eerste aflevering van seizoen 5 (eerste seizoen met BN'ers) ongeveer 13 miljoen kijkers en ik kan me niet voorstellen dat het met onbekende mensen de jaren ervoor hoger was (en dus dichter in de buurt van de huidige kijkcijfers).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet je wel afvragen in hoeverre je de huidige kijkcijfers kunt vergelijken met die van 12 jaar geleden. Er is zo onwijs veel gebeurt in omroepland...
Er keken naar de eerste aflevering 13 miljoen (!) mensen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Trouwens waren de kijkcijfers voor de eerste aflevering van seizoen 5 (eerste seizoen met BN'ers) ongeveer 13 miljoen kijkers en ik kan me niet voorstellen dat het met onbekende mensen de jaren ervoor hoger was (en dus dichter in de buurt van de huidige kijkcijfers).
1.3 miljoen mensen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er keken naar de eerste aflevering 13 miljoen (!) mensen?
Het programma was al bijna stopgezet door de matige kijkcijfers. De BN'ers redde het programma dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Trouwens waren de kijkcijfers voor de eerste aflevering van seizoen 5 (eerste seizoen met BN'ers) ongeveer 13 miljoen kijkers en ik kan me niet voorstellen dat het met onbekende mensen de jaren ervoor hoger was (en dus dichter in de buurt van de huidige kijkcijfers).
Dan had ik het fout. Maar het is sterk de vraag of er zo heel veel mensen minder zouden gaan kijken als het weer willekeurige mensen zijn. Ik denk dat het verschil nu is, dat veel meer mensen het programma kennen en het echt een kans geven. Ik denk dat veel mensen gewoon volgend jaar weer zouden kijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het programma was al bijna stopgezet door de matige kijkcijfers. De BN'ers redde het programma dus.
Ik zie echt wel wat in die belachelijke theorie hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:32 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)12-aflevering-5.html
De special!
Hij is karig, maar wel weer leuk om te bekijken (al zeg ik het zelf)
twitter:WilliamSpaaij twitterde op maandag 06-02-2012 om 15:50:02Ik wil iedereen alvast even lekker maken voor a.s. donderdag. Wordt namelijk een zeer spectaculaire aflevering van Wie is de mol? #widm reageer retweet
Hoeveel geld heeft hij gekregen van de AVRO daarvoor?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef Beaudelaire het volgende:
twitter:WilliamSpaaij twitterde op maandag 06-02-2012 om 15:50:02Ik wil iedereen alvast even lekker maken voor a.s. donderdag. Wordt namelijk een zeer spectaculaire aflevering van Wie is de mol? #widm reageer retweet
Ligt eraan hoeveel er in de pot zat.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoeveel geld heeft hij gekregen van de AVRO daarvoor?
Zal hij eruit gaan?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Neuh.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel er in de pot zat.
Wat?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel er in de pot zat.
Deze tweetje van William wilde ik hier ook plaatsen.ik dacht gisteren toen ik op twitter las..William houd je mond dicht je verraad het misschienquote:
Dat zou goed kunnen zijn dat ze in overleg doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:23 schreef okiokinl het volgende:
dat doen ze vast in overleg hoor, die tweets.
Art wel, dat zag je in aflevering 1. De vorige presentatoren wisten het volgens mij niet, behalve Angela Groothuizen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:21 schreef GlenSpey het volgende:
Weet de presentator, Art dus in dit geval, eigelijk wie de Mol is tijdens de opnames?
Volgens mij mogen ze er ook zelf voor kiezen of ze het te horen krijgen of niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Art wel, dat zag je in aflevering 1. De vorige presentatoren wisten het volgens mij niet, behalve Angela Groothuizen.
Wat? Dat het "spectaculair" wordt? Dat is wel een huge spoiler ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deze tweetje van William wilde ik hier ook plaatsen.ik dacht gisteren toen ik op twitter las..William houd je mond dicht je verraad het misschien
Vrijstellingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef jcdragon het volgende:
1 minuut aflevering 6![]()
http://www.widm.nl/media/153-1-minuut-aflevering-6.html
Spann0nd!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef jcdragon het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef jcdragon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Denk het ook welquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Ben toch wel benieuwd wie eruit gaat nu. Er is eigenlijk geen kandidaat meer die helemaal NIET meer verdacht is. Ik hoop op iets onverwachts.
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 09-02-2012 om 09:36:24Wees voorbereid op een schokkende aflevering vanavond. En dan doel ik niet alleen op de geproduceerde elektriciteit. #widm 20:30 uur, Ned 1. reageer retweet
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Denk het ook wel
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 09-02-2012 om 09:36:24Wees voorbereid op een schokkende aflevering vanavond. En dan doel ik niet alleen op de geproduceerde elektriciteit. #widm 20:30 uur, Ned 1. reageer retweet
quote:
Ik dacht dat de Mol er niet uit kon.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef muzas het volgende:
Zo. Orvalletje open, Kijken hoe Tim er vanavond uit gaat.
Orval is wel nice bier.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef muzas het volgende:
Zo. Orvalletje open, Kijken hoe Tim er vanavond uit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |