SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
twitter:stannie121 twitterde op maandag 30-01-2012 om 16:46:53Montage-foutje van Wie Is De Mol... Afvaller van volgende aflevering is al bekend... http://t.co/6Qi1nVZc #widm reageer retweet
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Spoilet uit TT gehaald voor de laatkijkers.
Timing, wij hebben hetquote:
Zoals een heleboel mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wist ik 30 jan altwitter:stannie121 twitterde op maandag 30-01-2012 om 16:46:53Montage-foutje van Wie Is De Mol... Afvaller van volgende aflevering is al bekend... http://t.co/6Qi1nVZc #widm reageer retweet
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
wel een dikke fail met die promo van vorige week
quote:
Ze zijn groter dan ik altijd dacht iig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Respect vaar de tieten van Marit
quote:De pot leeg en bij de eerste de beste opdracht daarna: 100 euro verdiend! Het leek wel alsof we op dezelfde manier doorgingen als in het begin in IJsland!
Maar nee, in de rest van deze aflevering werd er voor ons doen best veel geld verdiend. Jammer, maar helaas. Ik heb m’n best gedaan. Is het jullie ook opgevallen dat het wantrouwen binnen de groep groeit? Komt dat door mij, of zitten de anderen elkaar gek te maken? Ik vind het trouwens wel jammer dat Marit eruit is. Zij zorgde er vaak voor dat ik niet meer opviel...
SCHARENquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef n0ir het volgende:
Liesbeth en Hadewych krijgen een sexy vertrouwensband![]()
![]()
Tim.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou jongens... zeg het maar.
Wie is de mol?
666 is het getal van de duivel volgens de katholieke kerkquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Er moet iets zijn met 6 en kruizen.
Opdracht vorige week was ook al een ''duivels dilemma'' ...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Het is de duivelquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat viel me ook op!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben niet de Mol, en dan ja knikken..
Tevens; NEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou William liever weg hebben. Vind 'm strontvervelend.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Godver ik wilde dat Tim eruit ging.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Spoilet uit TT gehaald voor de laatkijkers.
Één van jullie twee molt.quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou William liever weg hebben. Vind 'm strontvervelend.
Marie-Thérèse Torresquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een muziekje
Bonuspunten voor als je de componist weet.
Ennio Morriconequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een muziekje
Bonuspunten voor als je de componist weet.
Hadewychquote:
Misschien spelen ze beiden wel hetzelfde spelletje. Van William geloof ik niet dat hij de mol is, van Tim weet ik het niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan nodig je zo'n persoon niet uit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik de Avro was zou ik Tim geen mol maken, want dat is een irritant type, en het is niet goed voor de kijkcijfers als die er gegarandeerd de hele show in zit.
Dit dus..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
Tevens; NEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft wel geweldig genoten volgens mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Marit kan haar moeder mooi uit bad gaan halen... die zal wel verschrompeld zijn ondertussen
Maar komt dat omdat de mol vaak met Marit werkte of juist omdat Marit veeld molde?quote:Zij zorgde er vaak voor dat ik niet meer opviel...
Of overstappen naar Tim!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan naar aanleiding van deze aflevering wel weer terug naar Hadewych als mol.
William voegt nog wat toe. (Vooral frustratie in de groep)quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of omdat Marit ook blond was en hadewych ook...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar komt dat omdat de mol vaak met Marit werkte of juist omdat Marit veeld molde?
Ik stoor me mateloos aan Liesbeth. Maar zou haar er ook graag uit hebben omdat ik haar verdenk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar toch even quoten als het niet zo is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Liesbeth is de mol en als dat toch niet zo is laat ik haar naam op mijn piemol tatoeren.
dat wordt frontpage nieuwsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Liesbeth is de mol en als dat toch niet zo is laat ik haar naam op mijn piemol tatoeren.
Hadewych was redelijk op de achtergrond bij de onderhandelingsopdracht... dus voor mij geen verdachtequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan naar aanleiding van deze aflevering wel weer terug naar Hadewych als mol.
Vorige week al gedaan, maar ik wil gewoon terug naar Hadewych.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of overstappen naar Tim!
[WIDM] Tim Kamps
DAMN.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of overstappen naar Tim!
[WIDM] Tim Kamps
Wie zei/deed dat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
Tevens; NEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Promo voor volgende week.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wie zei/deed dat?Heb ik gemist
Ergens middenin voor of na de western-opdracht dacht ik. Je zag haar in een tussenshot met een hoed schuin van achter een kruisje slaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Maar wanneer sloeg Hadewych dan een kruisje?
In de eerste afleveringen vlak voor de testquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Maar wanneer sloeg Hadewych dan een kruisje?
Je weet in ieder geval zeker dat of Frits, of Liesbeth of Tim gelogen heeft, en daarmee 10.000 euro op het spel heeft gezet, dus dat is een goed argument.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hadewych was redelijk op de achtergrond bij de onderhandelingsopdracht... dus voor mij geen verdachte
Op de toren zei Marit duidelijk waar ze stonden, Liesbeth zei toen "Dat was Marit toch?" en toen zei hadewych "Volgens mij was dat annemarie!" Dat klopte niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Hmm frappant. Maar ik heb gewoon geen andere verdachte acties van Hadwych gezien,
Ik hou het nu nog op fanatiek Katholisme.
Wat mij betreft wel, dus dan gaat het tussen Tim en Liesbeth.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Kunnen we concluderen dat Frits niet de Mol is na de Western opdracht? Hij pakte zo vastberaden het geld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |