http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/Tim.aspxquote:Tim Kamps (1977) is cabaretier en muzikant.
In 1997 besloten Tim en Bor Rooyackers en een cabaretgroep op te richten, waar ze tevens Wart, de tweelingbroer van Tim, voor vroegen. Na enkele maanden schrijven, schreven ze zich in voor het Amsterdams Kleinkunst Festival, dat ze glansrijk wonnen op 1 april 1998 in het Nieuwe DeLaMar in Amsterdam. Ze wonnen zowel de jury- als de publieksprijs en lieten gerenommeerde namen als onder anderen Claudia de Breij en Richard Groenendijk achter zich.
Hun eerste theaterprogramma was een snelle mix van absurdisme, mime, muziek en dans. De pers gaf de term zapcabaret aan hun stijl, vanwege de korte stukjes, die in hoog tempo opvolgden.
Na vijf succesvolle voorstellingen maakte Bor Rooyackers in 2009 bekend dat hij de cabaretgroep had verlaten. Tim en Wart besloten hierop door te gaan als duo onder de naam Kamps & Kamps. Hun eerste programma Kamps & Kamps is een groot succes en werd genomineerd voor de Neerlands Hoop cabaretprijs, voor veelbelovende theatermakers. Het programma wordt in het najaar van 2011 uitgezonden door de VARA.
In de zomer van 2009 vormde Tim Kamps samen met schrijver, cabaretier en Wie is de mol-veteraan Arjen Lubach het Monica Da Silva Trio. Momenteel zijn ze bezig met een succesvolle tour. In het najaar verschijnt hun eerste CD.
Hij heeft een heule hoge aaibaarheidsfactor!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:06 schreef Steve het volgende:
Dit liedje van o.a. hem is wel leuk..
En ik vind hem iets schattigs hebben..
Check.quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:06 schreef Steve het volgende:
Dit liedje van o.a. hem is wel leuk..
Zitten ook echt heel veel oud-kandidaten van WIDM in..
En ik vind hem iets schattigs hebben..
Heeft hij uberhaubt twitter?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef Gnieperd het volgende:
http://twitter.com/#!/WIDMnl/deelnemers2012/members
Waarom staat Tim er niet bij? De mol?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik blijf ook bij Tim.
De mol geeft in zijn dagboek aan dat hij de jokers gemist heeft. Dus iemand die een enveloppe heeft gepakt.
Hij heeft ze in het spel gemist, niet als in ik heb geen jokers gepakt. Tenminste, zoals ik het lees.quote:(...)En van de jokers! Daar waren ze dan eindelijk. Ik heb ze gemist hoor. Ben benieuwd wie er baat bij zal hebben, de volgende test. Ik niet, want ik heb ze, zoals je weet, niet nodig. Maar of ik in plaats daarvan een envelop gepakt heb… Denk je dat ik 1000 euro in de pot zou stoppen? Voor jou een vraag...(...)
Tegen Frits zij hij toch ook dat hij de joker niet nodig had, en Frits wel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:42 schreef Steve het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft ze in het spel gemist, niet als in ik heb geen jokers gepakt. Tenminste, zoals ik het lees.
Ja zo kan je het ook uitleggen natuurlijk daar geef ik je gelijk in. Alleen ik vind iets missen wat je zelf nog nooit hebt gehad een vreeme woordkeuze.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:42 schreef Steve het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft ze in het spel gemist, niet als in ik heb geen jokers gepakt. Tenminste, zoals ik het lees.
nog iets onlogisch:quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef Redefine het volgende:
Hij is sowieso mijn hoofdverdachte. Het enige onlogische wat hij gedaan heeft (als hij de mol is), is het geld aanpakken.
Om vervolgens een beetje moeilijk te doen met de informatie die hij krijgt, niet verstaan, niet delen met de groep tot Marit dit van hem vraagt. En dan ook nog steeds proberen de groep zo ver te krijgen om toch nog even te kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nog iets onlogisch:
Tim had tijdens de ronleiding de telefoon op zak, en hoorde als enige dat de telefoon ging. Als hij hem genegeerd had, dan was de groep de toren op gelopen, en hadden ze geen geld in de pot.
Dat pleit wel een beetje tegen hem als mol.
Zag hem net in het andere topic ook al. Hij hoorde hem zelf dus niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nog iets onlogisch:
Tim had tijdens de ronleiding de telefoon op zak, en hoorde als enige dat de telefoon ging. Als hij hem genegeerd had, dan was de groep de toren op gelopen, en hadden ze geen geld in de pot.
Dat pleit wel een beetje tegen hem als mol.
Ik moet het corrigeren:quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zag hem net in het andere topic ook al. Hij hoorde hem zelf dus niet.
Marit is er sowieso wel eentje van 'het is de mol, dus iedereen kan het zijn, plus iedereen probeert te mollen, dus vertel ik iedereen altijd maar expliciet dat ze iets moeten doen'. Volgende week ook weer dat ze tegen Anne Marie zegt dat ze haar niet vertrouwd. Ik ben vooralsnog iig voor Marit als winnares.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om vervolgens een beetje moeilijk te doen met de informatie die hij krijgt, niet verstaan, niet delen met de groep tot Marit dit van hem vraagt. En dan ook nog steeds proberen de groep zo ver te krijgen om toch nog even te kijken.Hij ha die telefoon kunnen negeren, of hij had als Mol het idee zo de touwtjes in handen te hebben n Marit gooide roet in het eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |