Tim valt op, door niet op te vallen. Snappen we hem?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Gia het volgende:
Met Marit eruit, blijft voor mij alleen Tim over als mogelijke mol.
Als ik de titels aan hem wil koppelen, kom ik op:
1. "Eerste twee" - Tim heeft een twee-lingbroer
2. "In de min" - Monica da Silva trio is nu duo?
3. "Geen toneel" - Nee, cabaret
4. "Iemand anders" - In de omgekeerde talkshow worden de broertjes Kamps steeds door 'iemand anders' geïnterviewd
5. "Van voor naar achteren" - Geen idee
Maar goed, als hij echt de mol is, is het wel een slechte. Valt nogal op.
Die is aardig gevonden vind ik wel, als dat allemaal wel zo is want ik ken die vent niet. Nummer 5 zou dus te maken hebben met dat stukje dat hij zei dat hij als derde zichzelf als mol heeft staan en dus als eerste (ja, die slaat dus he-le-maal nergens op eigenlijk, dus daar moeten we nog wat anders voor verzinnen).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Gia het volgende:
4. "Iemand anders" - In de omgekeerde talkshow worden de broertjes Kamps steeds door 'iemand anders' geïnterviewd
Punt 5: Tim zei toch: 'ik verdenk **, ** en mijzelf'...als je dat van achter naar voor doet: 'Ik verdenk mezelf, **, **'.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Gia het volgende:
Ja, maar hij is wel gewoon heel knurftig bezig bij alle opdrachten, dus hij zou het zo kunnen zijn. Het is geen mol die je je dan nog jaren gaat lopen herinneren, daar is het spel wat hij speelt veel te simpel en doorzichtig voor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:35 schreef alors het volgende:
wel goede verklaringen, maar Tim als mol zou ik echt jammer vinden.
Helemaal mee eens. Ze zijn echt flauw allemaal. Helemaal gechoqueerd dat er mensen liegen, dat het geen theekransje is, en niemand die zich in lijkt te zetten voor het spel zelf. De laatste aflevering was voor het eerst weer vergelijkbaar met andere series, maar tot nu toe is het echt een lauwe groep.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Zijn meer mensen het met mij eens dat de groep niet zo boeiend is dit jaar? Tim is wel geinig, Frits een chagrijnige homo, voor de rest zijn ze een beetje anoniem allemaal. En die William is vooral heel irritant met z'n wijze gelul.
Frits was gisteren in de afl: maar een brompot vreselijk zeg..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Zijn meer mensen het met mij eens dat de groep niet zo boeiend is dit jaar? Tim is wel geinig, Frits een chagrijnige homo, voor de rest zijn ze een beetje anoniem allemaal. En die William is vooral heel irritant met z'n wijze gelul.
Ben ik het niet echt mee eens, Hadewych is geweldig en Frits en William zijn echt hilarische gasten (William is inderdaad een beetje irritant, maar hij speelt het spel wel slim). Het probleem is dat de mol (Tim of Liesbeth) niet echt interessant is en we waarschijnlijk beide mogelijke mollen in de finale zullen hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad, weinig boeiende karakters en vooral geen spel dat gespeeld wordt. Bij Expeditie Robinson zie je hetzelfde gebeuren maar zijn de karakters vaak nog iets meer uitgesproken waar de Mol toch iets braver lijkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Negen bijstandmoeders die het geld voor hun neus in rook zien opgaan, door de molquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Smeich het volgende:
Inderdaad! Daarom moet het spel weer bestaan uit onbekende Nederlanders, vooral nu in deze tijden van crisis had dat vermakelijke televisie opgeleverd! Gemiste kans, erg jammer...
Dat zou echt hilarische goede tv opleverenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Negen bijstandmoeders die het geld voor hun neus in rook zien opgaan, door de mol
Ik mis vooral een opdracht die heel ingenieus in elkaar zit, en/of waar de groepen op hele andere plaatsen zijn. Dat het slagen van de opdracht echt van iedereen afhangt. Nu kunnen er altijd minimaal twee, vaak drie een beetje achter aanhobbelen en dat wordt de opdracht gehaald of niet, omdat het toch al fout gaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis ook een beetje de echte die-hard/durfal opdrachten, zoals abseilen, bungee-jumpen, echt gevaarlijke opdrachten. Deze opdrachten zijn zo..ja, standaard! Volgende aflevering is er alweer een opdracht met het laserschieten, maar dan in het donker.. dat is al de 3e x dit seizoen!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis ook een beetje de echte die-hard/durfal opdrachten, zoals abseilen, bungee-jumpen, echt gevaarlijke opdrachten. Deze opdrachten zijn zo..ja, standaard! Volgende aflevering is er alweer een opdracht met het laserschieten, maar dan in het donker.. dat is al de 3e x dit seizoen!
Ben het met jullie allebei eens. De opdrachten vallen tegen, geen echt spectaculaire dingen vooralsnog.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik mis vooral een opdracht die heel ingenieus in elkaar zit, en/of waar de groepen op hele andere plaatsen zijn. Dat het slagen van de opdracht echt van iedereen afhangt. Nu kunnen er altijd minimaal twee, vaak drie een beetje achter aanhobbelen en dat wordt de opdracht gehaald of niet, omdat het toch al fout gaat.
Persoonlijk zou ik stoppen met kijken wanneer ze dat gaan doen. Heel leuk allemaal voor de echte molloten maar voor de gemiddelde kijker zal dat gewoon een reden zijn om af te haken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Smeich het volgende:
Inderdaad! Daarom moet het spel weer bestaan uit onbekende Nederlanders, vooral nu in deze tijden van crisis had dat vermakelijke televisie opgeleverd! Gemiste kans, erg jammer...
En waarom dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik stoppen met kijken wanneer ze dat gaan doen. Heel leuk allemaal voor de echte molloten maar voor de gemiddelde kijker zal dat gewoon een reden zijn om af te haken.
Het gedeelte met WIDM is meestal rond half 4quote:
Omdat ik dan gewoon interesse zou verliezen. Er is ook een reden natuurlijk dat ik pas begonnen ben met kijken tijdens seizoen 5 (zal het daarvoor vast weleens langs hebben zie komen op tv).quote:
Volgens mij waren de kijkcijfers van de eerste seizoenen niet zo heel veel lager dan tegenwoordig. Waarbij tegenwoordig ook nog het voordeel van commuties is die anderen nieuwsgieriger maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Omdat ik dan gewoon interesse zou verliezen. Er is ook een reden natuurlijk dat ik pas begonnen ben met kijken tijdens seizoen 5 (zal het daarvoor vast weleens langs hebben zie komen op tv).
Maar goed, dit soort discussies ligt nogal gevoelig dus ik ga er liever niet verder op in.
Nee, die passagier zei Torres.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Hadewych gaf het antwoord Torres op een vraag toch? Torres betekent Toren of slot, en die hebben we allebei al voorbij zien komen deze serie.
Erg vergezocht maar toch.
Afgesproken werk.quote:
Ik vond Art, Patrick en Soundos juist wel uitgesproken persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens, Hadewych is geweldig en Frits en William zijn echt hilarische gasten (William is inderdaad een beetje irritant, maar hij speelt het spel wel slim). Het probleem is dat de mol (Tim of Liesbeth) niet echt interessant is en we waarschijnlijk beide mogelijke mollen in de finale zullen hebben.
En trouwens, vorig jaar hadden we een halve finale met Art, Patrick, Karin en Soundos dus het is niet alsof vorig jaar zo geweldig was.
Je moet je wel afvragen in hoeverre je de huidige kijkcijfers kunt vergelijken met die van 12 jaar geleden. Er is zo onwijs veel gebeurt in omroepland...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij waren de kijkcijfers van de eerste seizoenen niet zo heel veel lager dan tegenwoordig. Waarbij tegenwoordig ook nog het voordeel van commuties is die anderen nieuwsgieriger maken.
Het programma werkt ook zonder bn'ers, dat is in het begin wel gebleken. Sowieso is het maar zeer de vraag hoeveel mensen er echt gaan afhaken als er geen bekenden meer mee doen. Dat jij dat zou doen, tsja.
Trouwens waren de kijkcijfers voor de eerste aflevering van seizoen 5 (eerste seizoen met BN'ers) ongeveer 13 miljoen kijkers en ik kan me niet voorstellen dat het met onbekende mensen de jaren ervoor hoger was (en dus dichter in de buurt van de huidige kijkcijfers).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet je wel afvragen in hoeverre je de huidige kijkcijfers kunt vergelijken met die van 12 jaar geleden. Er is zo onwijs veel gebeurt in omroepland...
Er keken naar de eerste aflevering 13 miljoen (!) mensen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Trouwens waren de kijkcijfers voor de eerste aflevering van seizoen 5 (eerste seizoen met BN'ers) ongeveer 13 miljoen kijkers en ik kan me niet voorstellen dat het met onbekende mensen de jaren ervoor hoger was (en dus dichter in de buurt van de huidige kijkcijfers).
1.3 miljoen mensen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er keken naar de eerste aflevering 13 miljoen (!) mensen?
Het programma was al bijna stopgezet door de matige kijkcijfers. De BN'ers redde het programma dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Trouwens waren de kijkcijfers voor de eerste aflevering van seizoen 5 (eerste seizoen met BN'ers) ongeveer 13 miljoen kijkers en ik kan me niet voorstellen dat het met onbekende mensen de jaren ervoor hoger was (en dus dichter in de buurt van de huidige kijkcijfers).
Dan had ik het fout. Maar het is sterk de vraag of er zo heel veel mensen minder zouden gaan kijken als het weer willekeurige mensen zijn. Ik denk dat het verschil nu is, dat veel meer mensen het programma kennen en het echt een kans geven. Ik denk dat veel mensen gewoon volgend jaar weer zouden kijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het programma was al bijna stopgezet door de matige kijkcijfers. De BN'ers redde het programma dus.
Ik zie echt wel wat in die belachelijke theorie hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:32 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)12-aflevering-5.html
De special!
Hij is karig, maar wel weer leuk om te bekijken (al zeg ik het zelf)
twitter:WilliamSpaaij twitterde op maandag 06-02-2012 om 15:50:02Ik wil iedereen alvast even lekker maken voor a.s. donderdag. Wordt namelijk een zeer spectaculaire aflevering van Wie is de mol? #widm reageer retweet
Hoeveel geld heeft hij gekregen van de AVRO daarvoor?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef Beaudelaire het volgende:
twitter:WilliamSpaaij twitterde op maandag 06-02-2012 om 15:50:02Ik wil iedereen alvast even lekker maken voor a.s. donderdag. Wordt namelijk een zeer spectaculaire aflevering van Wie is de mol? #widm reageer retweet
Ligt eraan hoeveel er in de pot zat.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoeveel geld heeft hij gekregen van de AVRO daarvoor?
Zal hij eruit gaan?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Neuh.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel er in de pot zat.
Wat?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel er in de pot zat.
Deze tweetje van William wilde ik hier ook plaatsen.ik dacht gisteren toen ik op twitter las..William houd je mond dicht je verraad het misschienquote:
Dat zou goed kunnen zijn dat ze in overleg doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:23 schreef okiokinl het volgende:
dat doen ze vast in overleg hoor, die tweets.
Art wel, dat zag je in aflevering 1. De vorige presentatoren wisten het volgens mij niet, behalve Angela Groothuizen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:21 schreef GlenSpey het volgende:
Weet de presentator, Art dus in dit geval, eigelijk wie de Mol is tijdens de opnames?
Volgens mij mogen ze er ook zelf voor kiezen of ze het te horen krijgen of niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Art wel, dat zag je in aflevering 1. De vorige presentatoren wisten het volgens mij niet, behalve Angela Groothuizen.
Wat? Dat het "spectaculair" wordt? Dat is wel een huge spoiler ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deze tweetje van William wilde ik hier ook plaatsen.ik dacht gisteren toen ik op twitter las..William houd je mond dicht je verraad het misschien
Vrijstellingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef jcdragon het volgende:
1 minuut aflevering 6![]()
http://www.widm.nl/media/153-1-minuut-aflevering-6.html
Spann0nd!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef jcdragon het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef jcdragon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Denk het ook welquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Ben toch wel benieuwd wie eruit gaat nu. Er is eigenlijk geen kandidaat meer die helemaal NIET meer verdacht is. Ik hoop op iets onverwachts.
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 09-02-2012 om 09:36:24Wees voorbereid op een schokkende aflevering vanavond. En dan doel ik niet alleen op de geproduceerde elektriciteit. #widm 20:30 uur, Ned 1. reageer retweet
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Denk het ook wel
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 09-02-2012 om 09:36:24Wees voorbereid op een schokkende aflevering vanavond. En dan doel ik niet alleen op de geproduceerde elektriciteit. #widm 20:30 uur, Ned 1. reageer retweet
quote:
Ik dacht dat de Mol er niet uit kon.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef muzas het volgende:
Zo. Orvalletje open, Kijken hoe Tim er vanavond uit gaat.
Orval is wel nice bier.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef muzas het volgende:
Zo. Orvalletje open, Kijken hoe Tim er vanavond uit gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |