Noorse boskatten zijn fluffeh. Net als ragdolls. Of perzen. Die zijn ook tof!quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je stelde laatst voor 2 Noorse Boskatten van An24 te nemen, was benieuwd hoe die eruit zagen, dus net even gekeken...
En toen was ik overrompeld door het cuteness-gehalteEwe, bij het zien van zulke foto's verdwijnt bij mij zelfs de laatste cynische gedachten die ik had.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit zo ongeveer:
Ontbijt: muesli met magere yoghurt
Smiddags: 4/5 boterhammen met kaas - worst. Meestal 2 donkerbruine 2 iets lichter. en 1 wit. Omdat ik die donkere eigenlijk helemaal niet zo lekker vind.
Tussendoor: cup a soup
Avond: Wat er op tafel staat. Dus is meestal gewoon wat groente vlees of pasta of zo
Na fitness: Een bak 0% vet kwark van Optimel voor de eiwitten
Drinken: Smiddags melk. Savonds optimel. Rest van de dag water
Fruit: te weinig.. Maar sinds kort 2 kiwis per dag
In het weekend drink ik wel echt slecht want dan komen de cola (wel zero) met drank er doorheen. En bier enzo. Dat is wel slecht maarja daar wil ik eigenlijk ook niet mee stoppen.
En sporten komt wel goed ja. Ga nu 3x per week. En soms thuis nog trainen
IT'S SO FLUFFY!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Noorse boskatten zijn fluffeh. Net als ragdolls. Of perzen. Die zijn ook tof!
Nouja moet zeggen dat ik het weekend ik wel best slecht eet. Zo als vorig weekend een vriend van me opeens zei toen we dronken waren: Laten we kapsalon bestellen. En dat dus ook gedaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]herkenbaar! Gewoon zorgen dat je na het drinken geen verkeerde dingen neemt. Alcohol is alleen te gebruiken als brandstof, en dat zal je lichaam ook als eerste aanspreken, wat je dan teveel binnenkrijgt aan andere dingen zal het opslaan.
Hoeft echt niet te eten wat je niet echt lekker vindt, fijn volkoren brood is prima.
Ik mag zelf graag m'n lunch uitgebreider maken door groente of fruit bij tussen het brood te doen
Hoeveelheid eiwitten lijkt me prima, zorg wel voor een zo uitgebreid mogelijk aanbod er van, niet elke bron heeft dezelfde aminozuren namelijk.
Goede vetten, wat krijg je daar van binnen? Denk aan vette vis (Makreel, zalm, haring...) of noten (amandelen, walnoten, hazelnoten, pinda's(zijn peulvruchten i know))
Als je gewone magere kwark neemt en daardoor fruit gooit, is de drempel ook al wat lager om fruit te eten/lusten gok ik.
Succes!
bijna al m'n studenten hadden mindere cijfers. Ze zijn natuurlijk anoniem, maar ik kan niet klagen geloof ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
tijd voor volkorenknackebrod met pindakaas.
Op de site van beer gekeken: denk dat biefstuk de beste keuze is voor vanavond.
Fijn jagar!
Maar waren dit ook de studenten met de mindere cijfers?de evaluaties komen gemotiveerd over.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:17 schreef V1z0R het volgende:
heb jouw katzel foto's op FB al wel gekeken, Ewe, zijn mooi inderdaad.
[..]
IT'S SO FLUFFY!
heb al een PR gemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:26 schreef Perruche het volgende:
Wat is dat voor een vaag plaatje li?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja moet zeggen dat ik het weekend ik wel best slecht eet. Zo als vorig weekend een vriend van me opeens zei toen we dronken waren: Laten we kapsalon bestellen. En dat dus ook gedaan.En chips enzo. Vaak dan wel ovenchips maar is nog steeds slecht..
En mijn lunch, echt fruit word er niet gekocht op mijn werk. Misschien maar eens voorstellen.
Goede vetten is een goede vraag. Vis eet ik niet. Noten ook niet echt eigenlijk. Dus vraag me af wat ik hier van binnenkrijg. Niet zoveel dus.
En ik lus opzich best fruit hoor. Eet nu dus 2 kiwis per dag. In de zomer eet ik ook wel graag aardbeie. Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik er te weinig van eet..
Weiss + neus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:26 schreef Perruche het volgende:
Wat is dat voor een vaag plaatje li?
Achja ga er ook niet mee stoppen. Wil wel gewoon leuke weekende houden. En daar hoort vaak wel drank bij. Nu gaan mensen vast zeggen dat het ook zonder drank kan. Maar dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef V1z0R het volgende:
Altijd leuk positieve feedback krijgen, Jagar
[..]ken het, zelf ook grootste struikelblok
Zorg anders dat je die dag een goede HIIT-sessie doet, blijft je verbranding lekker hoog de 24u. erna en is de impact ervan minder.
Goede vetten zijn wel belangrijk, misschien dat je daarom wat minder voelt? (naast relatiebreuk natuurlijk), loveli kan je wel vertellen wat omega's allemaal precies uithalen.
Fruit mag je ook mee variëren, verschillende soorten hebben verschillende goede stoffen.Dat komt uit de TV-show Little Britain, Perr.
Dus kan beter kwark eten voor dat ik naar fitness ga en dan na fitness gewoon mijn avond eten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef loveli het volgende:
En als je eiwitten eet voor je training, dan worden die gebruikt voor spieren. Kipfiletje koken, prima snack tussendoor.
Heftig verhaal. Sterkte in ieder geval...quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef MarMar het volgende:
Nu bericht dat de vermiste man vermoedelijk door het ijs is gezakt.. Godver..
Kwark heeft langzame eiwitten, dat eet je het best laat, zodat de eiwitten gebruikt worden voor spierherstel als je slaapt. Kippe-ei, vis, kipfilet zijn handigere eiwitten voor het sporten. Of natuurlijk shakes, die zijn ervoor gemaakt. Maar als je het op gewoon voer wilt doen, is een eitje erg makkelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus kan beter kwark eten voor dat ik naar fitness ga en dan na fitness gewoon mijn avond eten?
Voorgegaarde kipfilets bij de Appie...arme plofkipjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:46 schreef the85mc het volgende:
Als ik weinig tijd heb en ik moet snel even wat eiwitten en koolhydraten eten dan neem ik een hele kipfilet met wat sla/tomaat op een broodje. Je kunt bij de Appie voorgegaarde kipfilets kopen. Liggen in het vriesvak. Is echt ideaal! Even in de magnetron en die zijn best prima te eten.
Pff ik zit allemaal shit van de AH te promoten. Jullie zouden bijna denken dat ik daar aandelen in heb..
Brrr (no pun intended)...echt heel naar. Sterkte d'r mee!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef MarMar het volgende:
Dat vermiste jongetje ook idd... Bah.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef MarMar het volgende:
Nee want van het idee van plofkip word ik misselijk. Maar ik weet dat biologische kip niet te betalen is en mensen nou eenmaal van kip houden. Dus oke dan maarquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:00 schreef loveli het volgende:
Verse plofkip uit het koelvak, klinkt dat beter?
Creepie!quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:01 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Nee want van het idee van plofkip wordt ik misselijk. Maar ik weet dat biologische kip niet te betalen is en mensen nou eenmaal van kip houden. Dus oke dan maar![]()
Bahquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:09 schreef loveli het volgende:
http://www.consumentenbon(...)12/actie-schone-kip/
Plofkip krijgt anticiotica in z'n drinkwater. Weet wat je eet.
ik koop 30+ kaas op de markt bij een kaasboer. Ongelooflijk je merkt amper verschil met normale kaas. Echt een aanrader.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:37 schreef MarMar het volgende:
Lijstjes zien er goed uit vind ik, maarreh, 20+ kaas is ernstig vies, als je nu 1 keer pindakaas opoffert aan iets lichter beleg kan je toch best gewone kaas die niet naar plastic smaakt?
Is het al volquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:26 schreef Novem het volgende:
Oh en die Urbanathlon klinkt echt supertof! Ik wil ookkk! Jammer dat het vol zit :-(
Jup, keek net op de website. Heb me wel aangemeld om op de hoogte gehouden te worden als er nieuwe startplekken vrijkomen!quote:
Huh? Normaal opent Outlook hem als alleen-lezen, zou je dan opslaan krijg je het dialoogvenster waar je hem wilt opslaan. Kijk anders eens gewoon bij je Documenten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Help!
Ik heb net in een bijlage bij een e-mail zitten werken en daarin opgeslagen en afgesloten. Kan ik die nog ergens terughalen of ben ik de sjaak?
.
Ik heb thuis Windows Live Mail.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Huh? Normaal opent Outlook hem als alleen-lezen, zou je dan opslaan krijg je het dialoogvenster waar je hem wilt opslaan. Kijk anders eens gewoon bij je Documenten.
Dan moet je gok ik zoeken in je TEMP directory, of kijk anders eens of het bestand nog bij "Word > Bestand > Recent" staat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb thuis Windows Live Mail.
Heb net al gezocht en ik vind alleen het originele bestand. Dus ben bang dat ik de sjaak ben. Hoop dat ik nog veel dingen weet die ik heb opgeschreven, maar kost wel weer extra tijd zo. Grrr!!!
Al gekeken. Hij is wegquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan moet je gok ik zoeken in je TEMP directory, of kijk anders eens of het bestand nog bij "Word > Bestand > Recent" staat.
Maar dan zou 'ie er onder dezelfde naam moeten staan, toch? Ik heb m'n hele C-schijf doorzocht, niks gevonden.quote:
Coquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef conleche het volgende:
Even hoi zeggen hier! Ik leef nog en heb het heul fijn! :w
Neu, soms maakt 'ie er wat gekke tekens bij. Ten minste, zo werkt het met mijn werkmail.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dan zou 'ie er onder dezelfde naam moeten staan, toch? Ik heb m'n hele C-schijf doorzocht, niks gevonden.
Hij slaat hem op in Mijn Documentenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Neu, soms maakt 'ie er wat gekke tekens bij. Ten minste, zo werkt het met mijn werkmail.
Zou het bestand nog eens openen en dan opslaan als, kijken in welke temp map 'ie het stopt en die map doorzoeken.
Nog twee en een halve week! Maar het gaat best snel! Het is ook geen moment eng in mijn eentje en je ontmoet echt erg makkelijk nieuwe mensen. Ik zou iedereen wel willen aanraden ook te gaan!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Coleuk hoor, je foto's op FB ook!! Veel plezier
hoe lang nog?
Ik vind het helemaal niet zo raar eigenlijk. En geen idee of dit er is voor die andere mensen die jij noemt, maar van mij zou het zo mogenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:09 schreef Perruche het volgende:
Godsamme:
Dikke mensen moeten meer betalen voor verzekering![]()
Nog een reden om niet dik te worden, maar wat volkomen kansloos. Briljant, die marktwerking. Is dit er ook voor mensen die roken/topsporters/mensen met gevaarlijke hobbies?
Haiquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef conleche het volgende:
Even hoi zeggen hier! Ik leef nog en heb het heul fijn! :w
Nou ja goed, ik weet dat we het hier al eerder over hebben gehad en voor beide kanten is wat te zeggen. Maar nu lees ik ook weer dit: Geen hypotheek als ex-kanker patient.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo raar eigenlijk. En geen idee of dit er is voor die andere mensen die jij noemt, maar van mij zou het zo mogen
Staat in het artikel, BMI en leefgewoonten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef Viking84 het volgende:
Ben wel benieuwd op basis waarvan ze gaan bepalen dat je 'dik' bent. Ik voorzie alweer allemaal bodybuilders in Radar die geweigerd zijn op basis van hun BMI.
Niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo raar eigenlijk. En geen idee of dit er is voor die andere mensen die jij noemt, maar van mij zou het zo mogen
Knieblessures, anyone?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Heb nu een hogere BMI dan na de eerste keer afvallen, maar toen was ik geregeld ziek, at niets wat ook totaal niet gezond is, maar zou nu ondanks dat ik nu juist wel sport en gezonder leef meer moeten betalen?
Filmpje wat ik paar keer geplaatst heeft laat de duidelijkere feiten zien dan alleen gewicht in vergelijking met gezondheid. Iemand die overgewicht heeft maar elke dag 30min sport heeft minder kans ziek te worden dan een mager scharminkel dat de hele dag op de bank hangt.
Centimeter, spiegel, bouw. Die websites gaan uit van de BMI. Die is niet zaligmakend.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
even een vraag want in CUL hebben we het er even geleden over gehad. Wat is een gezond gewicht voor een vrouw van 1.65m? Websites zeggen vanaf 51 kg maar sommigen zeggen dat het laagste gezonde gewicht alsnog niet gezond is en dat 58 kg goed is. Maar waarom staat er dan op de site dat gezond vanaf 51 begint? Zo weet ik nog niet of ik nu wel of niet een gezond gewicht heb
.
Thanks experts!
Ligt een beetje aan je bouw, als ik op mijn eigen lengte en bouw en gewicht afga, klopt de berekening die deze site maakt aardig http://www.calorieteller.nl/ideaal_gewicht_berekenen.htmlquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
even een vraag want in CUL hebben we het er even geleden over gehad. Wat is een gezond gewicht voor een vrouw van 1.65m? Websites zeggen vanaf 51 kg maar sommigen zeggen dat het laagste gezonde gewicht alsnog niet gezond is en dat 58 kg goed is. Maar waarom staat er dan op de site dat gezond vanaf 51 begint? Zo weet ik nog niet of ik nu wel of niet een gezond gewicht heb
.
Thanks experts!
Jij weegt geen 90 kilo bij 1.60m, dus nee, jij zou niet meer moeten betalen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Heb nu een hogere BMI dan na de eerste keer afvallen, maar toen was ik geregeld ziek, at niets wat ook totaal niet gezond is, maar zou nu ondanks dat ik nu juist wel sport en gezonder leef meer moeten betalen?
Filmpje wat ik paar keer geplaatst heeft laat de duidelijkere feiten zien dan alleen gewicht in vergelijking met gezondheid. Iemand die overgewicht heeft maar elke dag 30min sport heeft minder kans ziek te worden dan een mager scharminkel dat de hele dag op de bank hangt.
VInd je jezelf te dik of te dun? Wat weeg je eigenlijk? Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Aziatische bouw dus geen kont, brede heupen of grote borsten.
En een plat gezicht
Oeps, het zegt 58,8 kg optimaal gewicht en energiebehoefte is 2212 kcal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je bouw, als ik op mijn eigen lengte en bouw en gewicht afga, klopt de berekening die deze site maakt aardig http://www.calorieteller.nl/ideaal_gewicht_berekenen.html
Ik vind het schandalig dat een business waarin miljarden winst gemaakt wordt, gaat klagen over de mensen die het betalen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij weegt geen 90 kilo bij 1.60m, dus nee, jij zou niet meer moeten betalen.
Ik vermoed dat zo iemand (morbide?) obesitas heeft, en als dat te voorkomen is, dan vind ik dat je daar best meer voor mag betalen omdat je simpelweg meer risico loopt. Zelfde geldt voor rokers imo. Of mensen die een extreme sport beoefenen. Als je iets doet waardoor je meer risico loopt dan anderen, mag je daar imo best voor betalen.
Ik begrijp dat het een waar-ligt-de-grens/waar-houdt-het-op verhaal wordt, maar in principe vind ik hier (dus meer betalen voor als je meer risico loopt) niks mis mee.
Wat Perruche noemt, als ex-kanker patiënt geen hypotheek kunnen afsluiten, dat vind ik dan weer schandalig.
Nee, daar sla jij, met save as, je bestanden in op. Bestand vanuit je mail, die je niet eerder opgelagen hebt, komt in je tijdelijke internet bestanden terecht. En die map kun je dus zoeken volgens li's methode, mist opgeslagenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij slaat hem op in Mijn Documenten.
Miss kan ik nog zoeken op woorden die erin stonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |