abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107510209
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D
Je stelde laatst voor 2 Noorse Boskatten van An24 te nemen, was benieuwd hoe die eruit zagen, dus net even gekeken...
En toen was ik overrompeld door het cuteness-gehalte :@

O+ Ewe, bij het zien van zulke foto's verdwijnt bij mij zelfs de laatste cynische gedachten die ik had.
Noorse boskatten zijn fluffeh. Net als ragdolls. Of perzen. Die zijn ook tof!
pi_107510219
Pak je naturelkwark uit de koelkast, banaan van de fruitschaal, pleur de banaan in de kwark en klaar... zoveel moeite is het niet ;)
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 11:12:11 #103
70532 loveli
N
pi_107510232
Ben benieuwd hoe de buren zouden kijken als ik die backwards bearcrawl ga trainen.
crap in = crap out
pi_107510236
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dit zo ongeveer:
Ontbijt: muesli met magere yoghurt
Smiddags: 4/5 boterhammen met kaas - worst. Meestal 2 donkerbruine 2 iets lichter. en 1 wit. Omdat ik die donkere eigenlijk helemaal niet zo lekker vind.
Tussendoor: cup a soup
Avond: Wat er op tafel staat. Dus is meestal gewoon wat groente vlees of pasta of zo
Na fitness: Een bak 0% vet kwark van Optimel voor de eiwitten
Drinken: Smiddags melk. Savonds optimel. Rest van de dag water
Fruit: te weinig.. Maar sinds kort 2 kiwis per dag

In het weekend drink ik wel echt slecht want dan komen de cola (wel zero :P ) met drank er doorheen. En bier enzo. Dat is wel slecht maarja daar wil ik eigenlijk ook niet mee stoppen.

En sporten komt wel goed ja. Ga nu 3x per week. En soms thuis nog trainen :)
:') herkenbaar! Gewoon zorgen dat je na het drinken geen verkeerde dingen neemt. Alcohol is alleen te gebruiken als brandstof, en dat zal je lichaam ook als eerste aanspreken, wat je dan teveel binnenkrijgt aan andere dingen zal het opslaan.

Hoeft echt niet te eten wat je niet echt lekker vindt, fijn volkoren brood is prima.
Ik mag zelf graag m'n lunch uitgebreider maken door groente of fruit bij tussen het brood te doen :9

Hoeveelheid eiwitten lijkt me prima ^O^, zorg wel voor een zo uitgebreid mogelijk aanbod er van, niet elke bron heeft dezelfde aminozuren namelijk.

Goede vetten, wat krijg je daar van binnen? Denk aan vette vis (Makreel, zalm, haring...) of noten (amandelen, walnoten, hazelnoten, pinda's(zijn peulvruchten i know))

Als je gewone magere kwark neemt en daardoor fruit gooit, is de drempel ook al wat lager om fruit te eten/lusten gok ik.

Succes! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107510240
En welkom trouwens, over_hedge!
Dan moet je zorgen dat die van de AH in de koelkast staat :) Daarin zit meer eiwit, minder koolhydraten..

Net gewogen: 80,2 kg, Vetvrije massa 72 kg *)
pi_107510373
:D heb jouw katzel foto's op FB al wel gekeken, Ewe, zijn mooi inderdaad.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Noorse boskatten zijn fluffeh. Net als ragdolls. Of perzen. Die zijn ook tof!
IT'S SO FLUFFY! O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107510474
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:') herkenbaar! Gewoon zorgen dat je na het drinken geen verkeerde dingen neemt. Alcohol is alleen te gebruiken als brandstof, en dat zal je lichaam ook als eerste aanspreken, wat je dan teveel binnenkrijgt aan andere dingen zal het opslaan.

Hoeft echt niet te eten wat je niet echt lekker vindt, fijn volkoren brood is prima.
Ik mag zelf graag m'n lunch uitgebreider maken door groente of fruit bij tussen het brood te doen :9

Hoeveelheid eiwitten lijkt me prima ^O^, zorg wel voor een zo uitgebreid mogelijk aanbod er van, niet elke bron heeft dezelfde aminozuren namelijk.

Goede vetten, wat krijg je daar van binnen? Denk aan vette vis (Makreel, zalm, haring...) of noten (amandelen, walnoten, hazelnoten, pinda's(zijn peulvruchten i know))

Als je gewone magere kwark neemt en daardoor fruit gooit, is de drempel ook al wat lager om fruit te eten/lusten gok ik.

Succes! ^O^
Nouja moet zeggen dat ik het weekend ik wel best slecht eet. Zo als vorig weekend een vriend van me opeens zei toen we dronken waren: Laten we kapsalon bestellen. En dat dus ook gedaan. :P En chips enzo. Vaak dan wel ovenchips maar is nog steeds slecht..

En mijn lunch, echt fruit word er niet gekocht op mijn werk. Misschien maar eens voorstellen.

Goede vetten is een goede vraag. Vis eet ik niet. Noten ook niet echt eigenlijk. Dus vraag me af wat ik hier van binnenkrijg. Niet zoveel dus.

En ik lus opzich best fruit hoor. Eet nu dus 2 kiwis per dag. In de zomer eet ik ook wel graag aardbeie. Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik er te weinig van eet..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107510496
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
tijd voor volkorenknackebrod met pindakaas.
Op de site van beer gekeken: denk dat biefstuk de beste keuze is voor vanavond.

Fijn jagar!
Maar waren dit ook de studenten met de mindere cijfers? :? de evaluaties komen gemotiveerd over.
bijna al m'n studenten hadden mindere cijfers. Ze zijn natuurlijk anoniem, maar ik kan niet klagen geloof ik.
pi_107510585
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:17 schreef V1z0R het volgende:
:D heb jouw katzel foto's op FB al wel gekeken, Ewe, zijn mooi inderdaad.

[..]

IT'S SO FLUFFY! O+
O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 11:24:30 #110
70532 loveli
N
pi_107510595
crap in = crap out
pi_107510645
Wat is dat voor een vaag plaatje li?
pi_107510665
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:26 schreef Perruche het volgende:
heb al een PR gemaakt.
pi_107510719
Altijd leuk positieve feedback krijgen, Jagar ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nouja moet zeggen dat ik het weekend ik wel best slecht eet. Zo als vorig weekend een vriend van me opeens zei toen we dronken waren: Laten we kapsalon bestellen. En dat dus ook gedaan. :P En chips enzo. Vaak dan wel ovenchips maar is nog steeds slecht..

En mijn lunch, echt fruit word er niet gekocht op mijn werk. Misschien maar eens voorstellen.

Goede vetten is een goede vraag. Vis eet ik niet. Noten ook niet echt eigenlijk. Dus vraag me af wat ik hier van binnenkrijg. Niet zoveel dus.

En ik lus opzich best fruit hoor. Eet nu dus 2 kiwis per dag. In de zomer eet ik ook wel graag aardbeie. Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik er te weinig van eet..
:D ken het, zelf ook grootste struikelblok :')
Zorg anders dat je die dag een goede HIIT-sessie doet, blijft je verbranding lekker hoog de 24u. erna en is de impact ervan minder.

Goede vetten zijn wel belangrijk, misschien dat je daarom wat minder voelt? (naast relatiebreuk natuurlijk), loveli kan je wel vertellen wat omega's allemaal precies uithalen.

Fruit mag je ook mee variëren, verschillende soorten hebben verschillende goede stoffen.

:') Dat komt uit de TV-show Little Britain, Perr.
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 11:29:01 #114
70532 loveli
N
pi_107510741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:26 schreef Perruche het volgende:
Weiss + neus.
crap in = crap out
pi_107510753
Ahh little britain! Dacht de hoofden al te herkennen maar dan dat lichaam erbij?
pi_107510756
Mn haar is prima geworden :)
Zo naar de stad voor een cadeautje voor m'n broer. Maar wat? :?
pi_107510807
Ey, die aflevering van little britain ken ik niet!!
Dat is dan op zich wel weer tof, want dat betekent dat er nog meer is dan wat ik allemaal al gezien heb van ze :D
pi_107510838
Is uit Little Britain USA ;)
pi_107510851
Hoi Slankies!

Ik heb een half jaar geleden ongeveer hier gepost, maar kon het allemaal niet meer bijhouden!
Wat meer tijd nu en weer helemaal in sport/afvalmodus, dus ik kom weer posten :)

Het gezonde eten is in de afgelopen 6 maanden prima gegaan, het sporten alleen niet, was niet bepaald gemotiveerd om te gaan rennen in de kou etc. maar ik heb het weer opgepakt!

Financiele meevaller gehad, dus ik train nu 3 keer per week met een personal trainer!

De heren zullen wel blij zijn om te horen dat een vrouw squat, deadlift en bankdrukt :P

Ben nu een maand bezig en 4 kg afgevallen en toen ik na maanden weer eens mijn hardloopschoenen uit de kast haalde rende ik ineens beter dan ooit, ik had door de krachttraining totaal geen last van verzuring ed.

Ik probeer iedere dag tussen 1900 en 2000 kcals te eten!

Lijstje gisteren:

O - 3 vk knackebrot pindakaas
T - appel
L - 4 vk bth - 2 met hummus, 1 met 20+ kaas, 1 met tonijn met een beetje mayo. Tomaat en komkommer.
T - grote banaan
S - schouders/triceps/deadlifts + 30 minuten cardio
D - chilli met 1 paprika, halve courgette, bakje cherrytomaatjes, kidneybonen rundergehakt, zilvervliesrijst en een eetlepel geraspte kaas
T - koffie verkeerd met 1tl rietsuiker

Lijstje vandaag:

O - 2 vk knackebrot pindakaas, 1 kiwi
T - appel
L - 3 vk bth met hummus, vlees, kaas, tomaat en komkommer
T - 150ml griekse yoghurt, 25 gram noten, beetje honing
D - tonijn, paksoi, paprika en zilvervliesrijst
T - koffie verkeerd met 1tl rietsuiker

Trainer is een week op vakantie, dus zelf even improviseren in de gym en harlopen toevoegen aan m'n schema!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_107511026
Lijstjes zien er goed uit vind ik, maarreh, 20+ kaas is ernstig vies, als je nu 1 keer pindakaas opoffert aan iets lichter beleg kan je toch best gewone kaas die niet naar plastic smaakt? ;)

En wb Novem en *O* personal trainer, dat klinkt erg fijn!!
Die ene week gewoon een beetje doen wat je ook doet als je trainer er wel is lijkt me? Moet te overleven zijn ;)
pi_107511067
Lijkt me gewoon een prima aanpak, Novem! ^O^
En de slowchat hoef je niet te volgen hoor :P, als jij er wat aan hebt om alleen lijstjes te posten en desgewenst aanmerkingen erop te krijgen kan ook.
pi_107511113
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef V1z0R het volgende:
Altijd leuk positieve feedback krijgen, Jagar ^O^

[..]

:D ken het, zelf ook grootste struikelblok :')
Zorg anders dat je die dag een goede HIIT-sessie doet, blijft je verbranding lekker hoog de 24u. erna en is de impact ervan minder.

Goede vetten zijn wel belangrijk, misschien dat je daarom wat minder voelt? (naast relatiebreuk natuurlijk), loveli kan je wel vertellen wat omega's allemaal precies uithalen.

Fruit mag je ook mee variëren, verschillende soorten hebben verschillende goede stoffen.

:') Dat komt uit de TV-show Little Britain, Perr.
Achja ga er ook niet mee stoppen. Wil wel gewoon leuke weekende houden. En daar hoort vaak wel drank bij. Nu gaan mensen vast zeggen dat het ook zonder drank kan. Maar dat gaat hem niet worden. :P

En goedevetten zal ik eens op gaan letten. En fruit ga ik ook beter opletten.
Wat ik trouwens wel altijd lastig vind. Ik kom 18:10 thuis. Dan ga ik meteen eten. Maar dan eet ik altijd maar weinig omdat ik 50min later naar fitness ga. Maar volgens mij eet ik nu savonds echt te weinig hierdoor. Maar als ik dan thuis kom van fitness neem ik kwam en heb ik geen zin meer in warm eten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 11:41:56 #123
70532 loveli
N
pi_107511136
Het kan ook zonder drank :P

Als alcohol wordt afgebroken, verbruik je vitamines. Hou daar rekening mee.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 11:42:56 #124
70532 loveli
N
pi_107511162
En als je eiwitten eet voor je training, dan worden die gebruikt voor spieren. Kipfiletje koken, prima snack tussendoor.
crap in = crap out
pi_107511179
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef loveli het volgende:
En als je eiwitten eet voor je training, dan worden die gebruikt voor spieren. Kipfiletje koken, prima snack tussendoor.
Dus kan beter kwark eten voor dat ik naar fitness ga en dan na fitness gewoon mijn avond eten?
pi_107511272
Als ik weinig tijd heb en ik moet snel even wat eiwitten en koolhydraten eten dan neem ik een hele kipfilet met wat sla/tomaat op een broodje. Je kunt bij de Appie voorgegaarde kipfilets kopen. Liggen in het vriesvak. Is echt ideaal! Even in de magnetron en die zijn best prima te eten.
Pff ik zit allemaal shit van de AH te promoten. Jullie zouden bijna denken dat ik daar aandelen in heb..
pi_107511302
Nu bericht dat de vermiste man vermoedelijk door het ijs is gezakt.. Godver..
pi_107511359
Lijstje voor vandaag:

geen idee waarom: twee bitterkoekjes
O: brinta, melk, rozijntjes
T: klein stukje krentewegge
L: grote beker tomatensoep (600 ml?), 2 volkoren boterhammen
T: banaan, appel
D: ?
B: 1,5u proberen te schaatsen
T: mss wel warme chocomelk
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_107511449
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef MarMar het volgende:
Heftig verhaal. Sterkte in ieder geval...
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 11:52:22 #130
70532 loveli
N
pi_107511469
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:43 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dus kan beter kwark eten voor dat ik naar fitness ga en dan na fitness gewoon mijn avond eten?
Kwark heeft langzame eiwitten, dat eet je het best laat, zodat de eiwitten gebruikt worden voor spierherstel als je slaapt. Kippe-ei, vis, kipfilet zijn handigere eiwitten voor het sporten. Of natuurlijk shakes, die zijn ervoor gemaakt. Maar als je het op gewoon voer wilt doen, is een eitje erg makkelijk.

Aurum, correct me if i'm wrong.
crap in = crap out
pi_107511570
Lijstje vandaag
O: 2 volkoren knackebrod met pindakaas
T: gele paprika
L: yoghurt met muesli (lidl: met fruit en noten) en 2 volkoren knackebrod met milnerkaas
B: naar de stad met een dikke sjaal
T: appel
T: mineola
D: denk salade en daarna biefstuk met aardappel?
pi_107511672
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:46 schreef the85mc het volgende:
Als ik weinig tijd heb en ik moet snel even wat eiwitten en koolhydraten eten dan neem ik een hele kipfilet met wat sla/tomaat op een broodje. Je kunt bij de Appie voorgegaarde kipfilets kopen. Liggen in het vriesvak. Is echt ideaal! Even in de magnetron en die zijn best prima te eten.
Pff ik zit allemaal shit van de AH te promoten. Jullie zouden bijna denken dat ik daar aandelen in heb..
Voorgegaarde kipfilets bij de Appie...arme plofkipjes :'(

En nu niet hippie: ja dat is lekker en handig :P
pi_107511706
Ik vind het echt heel ranzig klinken, voorgegaarde plofkip uit de vriezer. Maarrrr whatever flloats your boat!
pi_107511716
quote:
Brrr (no pun intended)...echt heel naar. Sterkte d'r mee!
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 12:00:22 #135
70532 loveli
N
pi_107511721
Verse plofkip uit het koelvak, klinkt dat beter?
crap in = crap out
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:01:32 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107511753
quote:
Dat vermiste jongetje ook idd... Bah.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107511760
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:00 schreef loveli het volgende:
Verse plofkip uit het koelvak, klinkt dat beter?
Nee want van het idee van plofkip word ik misselijk. Maar ik weet dat biologische kip niet te betalen is en mensen nou eenmaal van kip houden. Dus oke dan maar :P

[ Bericht 4% gewijzigd door creepycookie op 02-02-2012 12:08:53 ]
pi_107511770
Mijn lijstje so far: bruin stokbrood pindakaas, hapje ontbijtkoek :7, glas limo ;), half uur fietsen, uurtje bodybalance, even in de sauna, shake van magere yoghurt, grapefruit, banaan en een scheutje, sinaasappelsap en een activia yoghurtje.

Zo :P
Worry is a misuse of imagination
pi_107511836
MarMar - heftig nieuws!

En thanks voor de wb! 20+ kaas op een tosti met tomaat en een scheutje ketchup is best te doen :-) In het weekend eet ik altijd heerlijke 48+ van de kaasboer :9

Thanks V1z0r, feedback wordt altijd gewaardeerd :-)

Ik voeg trouwens nog een banaan toe aan mijn lijstje, is een beetje karig denk ik zo.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_107511933
Haha dat is waarschijnlijk verse plofkip uit het vriesvak. Eigenlijk treurig dat zoiets bestaat. Maar als ik verse kip eet, eet ik wel vaak kipfilet van kippen die een iets beter leven heb gehad (iets met 1 ster ofzo). Dat scheelt op 2 kipfilets minder dan een euro.Dat vind ik nog wel te doen.
pi_107511943
Oh slecht dit :P Heb vanaaf een bar battle. Dus kan en niet naar fitness en gaat weer redelijk wat bier doorheen.
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:07:26 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107511946
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:01 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Nee want van het idee van plofkip wordt ik misselijk. Maar ik weet dat biologische kip niet te betalen is en mensen nou eenmaal van kip houden. Dus oke dan maar :P
Creepie!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107511990
quote:
9s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Creepie!
Ooooh :N Ik ben net wakker! Dit is niet meer goedt te praten natuurlijk :')
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 12:09:44 #144
70532 loveli
N
pi_107512027
http://www.consumentenbon(...)12/actie-schone-kip/
Plofkip krijgt anticiotica in z'n drinkwater. Weet wat je eet.
crap in = crap out
pi_107512054
Oh, ik heb 1 huisgenootje dat altijd zeurt of negatief is, stomme eigenschap :o
Worry is a misuse of imagination
pi_107512071
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 4 boterhammen met kip, smeerkaas, glas melk
T appel
L maaltijdsalade met kip
T banaan
D kippesoep en pizza... Ja pizza is niet zo geweldig, maar ga eten met wat vrienden.
T Kwark
Als ik mijn lijstjes terug lees dan lijkt het net alsof ik een hekel heb aan kippen...
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 12:11:58 #147
70532 loveli
N
pi_107512099
Plofkip krijgt voer dat tegen de laagste kosten de meeste gewichtstoename voor elkaar krijgt. Bio kip is een ander ras, groeit langzamer (dus duurder), heeft meer ruimte (dus duurder) en krijgt minder antibiotica (want betere omstandigheden waardoor minder besmetting).
crap in = crap out
pi_107512127
Plofkip kan al snel niet meer op z'n pootjes staan ;(
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 12:13:33 #149
70532 loveli
N
pi_107512150
Een rijpe appel valt uit de boom, een rijpe plofkip zakt door z'n pootjes.
crap in = crap out
pi_107512184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:09 schreef loveli het volgende:
http://www.consumentenbon(...)12/actie-schone-kip/
Plofkip krijgt anticiotica in z'n drinkwater. Weet wat je eet.
Bah :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')