Noorse boskatten zijn fluffeh. Net als ragdolls. Of perzen. Die zijn ook tof!quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je stelde laatst voor 2 Noorse Boskatten van An24 te nemen, was benieuwd hoe die eruit zagen, dus net even gekeken...
En toen was ik overrompeld door het cuteness-gehalteEwe, bij het zien van zulke foto's verdwijnt bij mij zelfs de laatste cynische gedachten die ik had.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit zo ongeveer:
Ontbijt: muesli met magere yoghurt
Smiddags: 4/5 boterhammen met kaas - worst. Meestal 2 donkerbruine 2 iets lichter. en 1 wit. Omdat ik die donkere eigenlijk helemaal niet zo lekker vind.
Tussendoor: cup a soup
Avond: Wat er op tafel staat. Dus is meestal gewoon wat groente vlees of pasta of zo
Na fitness: Een bak 0% vet kwark van Optimel voor de eiwitten
Drinken: Smiddags melk. Savonds optimel. Rest van de dag water
Fruit: te weinig.. Maar sinds kort 2 kiwis per dag
In het weekend drink ik wel echt slecht want dan komen de cola (wel zero) met drank er doorheen. En bier enzo. Dat is wel slecht maarja daar wil ik eigenlijk ook niet mee stoppen.
En sporten komt wel goed ja. Ga nu 3x per week. En soms thuis nog trainen
IT'S SO FLUFFY!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Noorse boskatten zijn fluffeh. Net als ragdolls. Of perzen. Die zijn ook tof!
Nouja moet zeggen dat ik het weekend ik wel best slecht eet. Zo als vorig weekend een vriend van me opeens zei toen we dronken waren: Laten we kapsalon bestellen. En dat dus ook gedaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]herkenbaar! Gewoon zorgen dat je na het drinken geen verkeerde dingen neemt. Alcohol is alleen te gebruiken als brandstof, en dat zal je lichaam ook als eerste aanspreken, wat je dan teveel binnenkrijgt aan andere dingen zal het opslaan.
Hoeft echt niet te eten wat je niet echt lekker vindt, fijn volkoren brood is prima.
Ik mag zelf graag m'n lunch uitgebreider maken door groente of fruit bij tussen het brood te doen
Hoeveelheid eiwitten lijkt me prima, zorg wel voor een zo uitgebreid mogelijk aanbod er van, niet elke bron heeft dezelfde aminozuren namelijk.
Goede vetten, wat krijg je daar van binnen? Denk aan vette vis (Makreel, zalm, haring...) of noten (amandelen, walnoten, hazelnoten, pinda's(zijn peulvruchten i know))
Als je gewone magere kwark neemt en daardoor fruit gooit, is de drempel ook al wat lager om fruit te eten/lusten gok ik.
Succes!
bijna al m'n studenten hadden mindere cijfers. Ze zijn natuurlijk anoniem, maar ik kan niet klagen geloof ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
tijd voor volkorenknackebrod met pindakaas.
Op de site van beer gekeken: denk dat biefstuk de beste keuze is voor vanavond.
Fijn jagar!
Maar waren dit ook de studenten met de mindere cijfers?de evaluaties komen gemotiveerd over.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:17 schreef V1z0R het volgende:
heb jouw katzel foto's op FB al wel gekeken, Ewe, zijn mooi inderdaad.
[..]
IT'S SO FLUFFY!
heb al een PR gemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:26 schreef Perruche het volgende:
Wat is dat voor een vaag plaatje li?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja moet zeggen dat ik het weekend ik wel best slecht eet. Zo als vorig weekend een vriend van me opeens zei toen we dronken waren: Laten we kapsalon bestellen. En dat dus ook gedaan.En chips enzo. Vaak dan wel ovenchips maar is nog steeds slecht..
En mijn lunch, echt fruit word er niet gekocht op mijn werk. Misschien maar eens voorstellen.
Goede vetten is een goede vraag. Vis eet ik niet. Noten ook niet echt eigenlijk. Dus vraag me af wat ik hier van binnenkrijg. Niet zoveel dus.
En ik lus opzich best fruit hoor. Eet nu dus 2 kiwis per dag. In de zomer eet ik ook wel graag aardbeie. Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik er te weinig van eet..
Weiss + neus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:26 schreef Perruche het volgende:
Wat is dat voor een vaag plaatje li?
Achja ga er ook niet mee stoppen. Wil wel gewoon leuke weekende houden. En daar hoort vaak wel drank bij. Nu gaan mensen vast zeggen dat het ook zonder drank kan. Maar dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef V1z0R het volgende:
Altijd leuk positieve feedback krijgen, Jagar
[..]ken het, zelf ook grootste struikelblok
Zorg anders dat je die dag een goede HIIT-sessie doet, blijft je verbranding lekker hoog de 24u. erna en is de impact ervan minder.
Goede vetten zijn wel belangrijk, misschien dat je daarom wat minder voelt? (naast relatiebreuk natuurlijk), loveli kan je wel vertellen wat omega's allemaal precies uithalen.
Fruit mag je ook mee variëren, verschillende soorten hebben verschillende goede stoffen.Dat komt uit de TV-show Little Britain, Perr.
Dus kan beter kwark eten voor dat ik naar fitness ga en dan na fitness gewoon mijn avond eten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef loveli het volgende:
En als je eiwitten eet voor je training, dan worden die gebruikt voor spieren. Kipfiletje koken, prima snack tussendoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |