abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:05:04 #1
70532 loveli
N
pi_107508429

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:06:21 #2
70532 loveli
N
pi_107508460
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:03 schreef V1z0R het volgende:
Yup :{ Hardlopen en gecontroleerd over obstakels met daarachter een zachte ondergrond gaat nog enigszins. Maar heb de filmpjes bekeken en dat gaat 'ie echt niet trekken, dan lig ik binnen de kortste keren op m'n snuffert en kan ik 2 dagen niet meer lopen :')
Smoesjes :P
crap in = crap out
pi_107508532
^^

Gewoon knie intapen en rennen! :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107508683
:W

thuiswerken vandaag O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:17:15 #5
70532 loveli
N
pi_107508724
quote:
Voor iedereen van The Bootcamp Group die zich heeft opgegeven voor de Men's Health Urbanathlon en mee wil lopen met ons allemaal, geef aan bij de definitieve inschrijving dat je over 10 KM 1:00 uur doet. Zo hebben we kans dat we allemaal in hetzelfde vak starten.
Dus... 1 uur lijkt me onhandig.
/wacht op iemand die bossy de knoop doorhakt
crap in = crap out
pi_107508744
Poste hier alleen vrouwen? :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107508795
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_107508810
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:18 schreef over_hedge het volgende:
Nee hoor, ik ben een man met een baard!!

:P tuurlijk niet, zie weissmann, zeta en vizor. Alhoewel vizor wel de leukste is O+.
pi_107508821
Oh, en ik heb nog zo'n 400 gram gekookte aardappelen liggen die op moeten. Bij het avondeten is geen optie aangezien ik vandaag ergens anders eet en anders liggen ze te lang.

Iemand suggesties?
pi_107508846
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:20 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik heb nog zo'n 400 gram gekookte aardappelen liggen die op moeten. Bij het avondeten is geen optie aangezien ik vandaag ergens anders eet en anders liggen ze te lang.

Iemand suggesties?
ovenschotel preppen voor morgen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107508849
Japanners O+

Vooral de scene rond de 2 minuten is geweldig :D (start rond 1:40)
pi_107508885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ovenschotel preppen voor morgen?
Kan ook, ik dacht eerder aan een soort aardappelsalade voor lunch oid. Ze zijn zonder zout gekookt. :)
pi_107508903
@ Weisman als je zo zeker van je zelf bent, doe dan eens niet zo lafjes een fotoboek zonder foto's... 8)7

En nu hou ik op met reageren op dit soort individuen.. iets met praten tegen een muur..
pi_107508920
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kan ook, ik dacht eerder aan een soort aardappelsalade voor lunch oid. Ze zijn zonder zout gekookt. :)
ohja, da's ook lekker! Met ham, bosuitjes, lik mayo en verse peper :9
pi_107508923
De mannen van de Urbanathlon snappen het niet! Die roepen dat 1 uur op 10 km een snelle tijd is. :D
1.05 doen dan? Dat heb ik zelfs wel eens gelopen. B-)
Dat is ongeveer 9 km per uur. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107508943
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben een man met een baard!!

:P tuurlijk niet, zie weissmann, zeta en vizor. Alhoewel vizor wel de leukste is O+.
Zie tot nu toe alleen vrouwelijke poppetjes vandaar. :) Maar wilde hier misschien ook gaan posten. Mits er dus ook wel wat mannen posten :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107508979
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Smoesjes :P
Laatste familie-weekend is het mij al gebeurt met een potje tafeltennis ;( Tafeltennissen kan ik niet eens meer!

Ewe, aardappelsalade er van maken en dan als T meenemen?

Perr O+, The85mc, UKS en Duvel dan? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Japanners O+

Vooral de scene rond de 2 minuten is geweldig :D
You evil, EVIL woman! }:|
Door jou loop ik nu rond te kijken naar Ragdolls en Noorse Boskatten, en nu voel ik me weinig man meer door al die schattige kopjes :@
*;
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:27:17 #18
70532 loveli
N
pi_107508984
Vaiz, uks, duvel, we hebben er wel een paar.
crap in = crap out
pi_107509016
Ik neem hem niet mee als T viz, ben vandaag gewoon thuis. :)
pi_107509033
Ohja! Maar VAIZOR doet me alle andere mannen vergeten. Anyway, Over_hege, toch gezellig als je mee komt posten? Als je maar niet de vage betweter uit komt hangen!
pi_107509073
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:18 schreef over_hedge het volgende:
Ja, de mannen die hier posten zijn of gay of trollz.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:20 schreef Ewelina het volgende:

Iemand suggesties?
Voer ze aan je kat.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:24 schreef MarMar het volgende:
@ Weisman als je zo zeker van je zelf bent, doe dan eens niet zo lafjes een fotoboek zonder foto's... 8)7

En nu hou ik op met reageren op dit soort individuen.. iets met praten tegen een muur..
Als je mn username nou goed had gespeld kon ik er nog over nadenken :{w
pi_107509086
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:
Ohja! Maar VAIZOR doet me alle andere mannen vergeten. Anyway, Over_hege, toch gezellig als je mee komt posten? Als je maar niet de vage betweter uit komt hangen!
Een vage betweter. Nee dat ben ik niet. :P
pi_107509109
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Gelukkig, dan welkom :)
pi_107509116
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:30 schreef Weissman het volgende:

Als je mn username nou goed had gespeld kon ik er nog over nadenken :{w
Ah ligt het daar aan dat je me negeert! Beste Weissman, zou je alsjeblieft ons eens even het bewijs willen leveren van jou fantastische methode?

Verder denk ik dat 90% van de vrouwen hier al supersexy zijn en het niet in je op zou komen om zo tegen ons te praten mochten we je in de kroeg tegenkomen, maar da's een ander verhaal :9.
pi_107509127
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:
:o :@
En ik maar denken denken dat de liefde over was na laatst :P

over_hedge, welkom!
Vaste inleiding: Wat is je doel, waar sta je nu, lust je broccoli, en is vis een optie?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107509132
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Whoei! *O*

Stats? Lust je broccoli? Neem je stackers? Doe je aan krachttraining? Wat is je doel?
pi_107509153
Weissman, wil je zelf afvallen of kom je hier alleen maar je testosteronlevel ophogen met semistoer trolgedrag? Ga je moeder pesten ofzo.. echt..
pi_107509155
Vizor ik ben heel vergevingsgezind hoor. Het is pas echt ver heen als ik geen dansjes meer zou doen :').

En nu ga ik even werken geloof ik!
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:33:22 #29
70532 loveli
N
pi_107509159
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:30 schreef Weissman het volgende:
Ja, de mannen die hier posten zijn of gay of trollz.
Dank je, nu weet ik in welk hokje we jou moeten plaatsen.
crap in = crap out
pi_107509162
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:33 schreef MarMar het volgende:
Weissman, wil je zelf afvallen of kom je hier alleen maar je testosteronlevel ophogen met semistoer trolgedrag? Ga je moeder pesten ofzo.. echt..
Ah joh die arme mama!
pi_107509191
Stackers aan je moeder voeren :N
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:34:57 #32
70532 loveli
N
pi_107509208
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:27 schreef loveli het volgende:
Vaiz, uks, duvel, we hebben er wel een paar.
En Henk natuurlijk.
crap in = crap out
pi_107509211
Ik vermoed dat het aardappelsalade met komkommer en dille gaat worden. :9
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:35:46 #34
70532 loveli
N
pi_107509228
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De mannen van de Urbanathlon snappen het niet! Die roepen dat 1 uur op 10 km een snelle tijd is. :D
1.05 doen dan? Dat heb ik zelfs wel eens gelopen. B-)
Dat is ongeveer 9 km per uur. :)
A&A, how 'bout it?
crap in = crap out
pi_107509248
quote:
12s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Whoei! *O*

Stats? Lust je broccoli? Neem je stackers? Doe je aan krachttraining? Wat is je doel?
Stats. 1.79m, 66Kilo (ben gewoon 4kilo afgevallen laatste paar weken doordat een relatie uitging :P )
Ik sport 3x in de week krachttraining. Soms een beetje cardio. En mijn doel is eigenlijk om me gewoon fit te voelen en weer een beetje de spieren te krijgen die ik paar jaar geleden had toen ik nog op een vechtsport zat. :) Het begint al weer aardig te komen alleen buik is zo lastig..

broccoli lust ik opzich wel als er maar genoeg kaassaus op zit. Slecht wel dus. Wat zijn stackers? :?
pi_107509249
Voorlopige planning:

O: 2 boterhammen gebraden gehakt, yoghurt
T: banaan
L: aardappelsalade met komkommer en dille
T: cherrytomaatjes
D: ? onbekend want ik eet bij een vriendin
T: ik vermoed chocolade aangezien de vriendin in kwestie liefdesverdriet heeft. :')
pi_107509256
niet doen en lees je pm.

[ Bericht 98% gewijzigd door DarkElf op 02-02-2012 10:50:12 ]
pi_107509262
Stackers was een slecht grapje aangezien onze bezoeker die in het vorige topic ineens kwam promoten ;). Je weegt niet zoveel! Wil je nog afvallen of wil je spieren kweken?
pi_107509278
Ik zou voor spieren kweken gaan hedge, je gewicht is prima.
pi_107509283
O+ Weissman O+
Doe wat je niet durft.
pi_107509291
:D 35 plussers :D

Laatst werd ik nog 23 geschat, dat vond ik toch een stuk leuker!

Maar weissman, ah toeee doe nou eens reageren op het andere deel van mijn berichtje :P
pi_107509306
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
Stackers was een slecht grapje aangezien onze bezoeker die in het vorige topic ineens kwam promoten ;). Je weegt niet zoveel! Wil je nog afvallen of wil je spieren kweken?
Oh oke :) Nee ik wil niet nog meer afvallen. Die 4 kilo die er laatste weken afgegaan is was eigenlijk ook niet de bedoeling. Gewoon meer spieren. Maar ook weer niet overdreven. En op mijn eten letten. Maar dat lukt al aardig :)
pi_107509315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:35 schreef loveli het volgende:

[..]

A&A, how 'bout it?
Weet je, jullie doen maar. Ik ga wel naar de bolle billen kijken die vooruit lopen en ik probeer ze bij te houden, ok? :D
pi_107509328
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Oh oke :) Nee ik wil niet nog meer afvallen. Die 4 kilo die er laatste weken afgegaan is was eigenlijk ook niet de bedoeling. Gewoon meer spieren. Maar ook weer niet overdreven. En op mijn eten letten. Maar dat lukt al aardig :)
Superbe *O*
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:40:17 #45
70532 loveli
N
pi_107509351
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:36 schreef over_hedge het volgende:
Stats. 1.79m, 66Kilo (ben gewoon 4kilo afgevallen laatste paar weken doordat een relatie uitging :P )
Ik sport 3x in de week krachttraining. Soms een beetje cardio. En mijn doel is eigenlijk om me gewoon fit te voelen en weer een beetje de spieren te krijgen die ik paar jaar geleden had toen ik nog op een vechtsport zat. :) Het begint al weer aardig te komen alleen buik is zo lastig..

broccoli lust ik opzich wel als er maar genoeg kaassaus op zit. Slecht wel dus. Wat zijn stackers? :?
Spieren: KT en goede voeding (eiwitten in de plus, suikers skippen, gezonde vetten).
Buik: suikers skippen, stress skippen, je spieren het werk laten doen.
crap in = crap out
pi_107509353
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

^O^
Geef anders eens een indicatie van wat je zo dagelijks eet, hoe je moet sporten heb je vast wel door.
pi_107509400
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
O+ Weissman O+
:?
pi_107509401
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat lijkt vrij licht? Maar je wilt er spieren bij, dus dan ook wat meer in gewicht, maar dan spieren? Viz is de man die je goede tips kan geven denk ik :) Kaassaus is lekker, stackers moet je hard van wegblijven, dus dat hoef je niet te weten :)
Heb je begeleiding bij je sport? Een programma opgesteld met duidelijke doelen? Een beetje een sportschool kan je daar goed bij helpen en heeft ook nog wel eens voedingstips. Eerste wat in mij opkomt is goed in de eiwitten gaan zitten. Post eens een lijstje van wat je eet op een dag?
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:43:26 #49
70532 loveli
N
pi_107509433
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Weet je, jullie doen maar. Ik ga wel naar de bolle billen kijken die vooruit lopen en ik probeer ze bij te houden, ok? :D
Heb het vermoeden dat de hindernissen voor ongeplande rusttijd zorgen, als je met 3000 man over deze heen moet, dat kost wat tijd:
crap in = crap out
pi_107509454
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:37 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je denkt dat ik al die 35 plussers hier IRL überhaupt ooit zou aanspreken ? :')

[..]

Geen van beide. Leedvermaak.

[..]

Dat heeft dan wel lang geduurd _O-
O+
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:44:37 #51
70532 loveli
N
pi_107509466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Laatste familie-weekend is het mij al gebeurt met een potje tafeltennis ;( Tafeltennissen kan ik niet eens meer!

Ewe, aardappelsalade er van maken en dan als T meenemen?

Perr O+, The85mc, UKS en Duvel dan? :P

[..]

You evil, EVIL woman! }:|
Door jou loop ik nu rond te kijken naar Ragdolls en Noorse Boskatten, en nu voel ik me weinig man meer door al die schattige kopjes :@
*;
Ik post een filmpje met Japanners! Waar komen die katten ineens vandaag? :o

*; *;
pi_107509476
Geweldig die halfpipe! :D
Afijn, ik maak mn inschrijving af en vul 1.05 in. Doen jullie dat ook?
Doe wat je niet durft.
pi_107509495
Hedge: welkom! Uit nieuwsgierigheid: hoe oud ben je?
pi_107509503
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^
Geef anders eens een indicatie van wat je zo dagelijks eet, hoe je moet sporten heb je vast wel door.
Dit zo ongeveer:
Ontbijt: muesli met magere yoghurt
Smiddags: 4/5 boterhammen met kaas - worst. Meestal 2 donkerbruine 2 iets lichter. en 1 wit. Omdat ik die donkere eigenlijk helemaal niet zo lekker vind.
Tussendoor: cup a soup
Avond: Wat er op tafel staat. Dus is meestal gewoon wat groente vlees of pasta of zo
Na fitness: Een bak 0% vet kwark van Optimel voor de eiwitten
Drinken: Smiddags melk. Savonds optimel. Rest van de dag water
Fruit: te weinig.. Maar sinds kort 2 kiwis per dag

In het weekend drink ik wel echt slecht want dan komen de cola (wel zero :P ) met drank er doorheen. En bier enzo. Dat is wel slecht maarja daar wil ik eigenlijk ook niet mee stoppen.

En sporten komt wel goed ja. Ga nu 3x per week. En soms thuis nog trainen :)
pi_107509504
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geweldig die halfpipe! :D
Afijn, ik maak mn inschrijving af en vul 1.05 in. Doen jullie dat ook?
Mag je obstakels overslaan? :{
pi_107509513
Speciaal voor viz:
pi_107509551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nee, maar dat komt wel goed tegen die tijd toch? En anders gaan we heel hulpeloos kijken en is er vast iemand die komt helpen.
Ik ben ook wel eens aan mn voet uit een baggersloot getrokken en heb de nodige kontjes gekregen van mensen tijdens de Drekrees. :P
Doe wat je niet durft.
pi_107509556
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat soort dingen was de reden dat ik dacht NO WAY :D
En dat een uur een hele positieve tijd leek :s)
pi_107509559
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat lijkt vrij licht? Maar je wilt er spieren bij, dus dan ook wat meer in gewicht, maar dan spieren? Viz is de man die je goede tips kan geven denk ik :) Kaassaus is lekker, stackers moet je hard van wegblijven, dus dat hoef je niet te weten :)
Heb je begeleiding bij je sport? Een programma opgesteld met duidelijke doelen? Een beetje een sportschool kan je daar goed bij helpen en heeft ook nog wel eens voedingstips. Eerste wat in mij opkomt is goed in de eiwitten gaan zitten. Post eens een lijstje van wat je eet op een dag?
Ja licht is het zeker. Maar heb geen ondergewicht :) Maar zoals ik dus ookal zei is er laatst 4 kilo afgegaan wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was.. En nee heb opzich geen begeleiding, maar ga met 2 vrienden. En weten wel hoe we moeten opbouwen. Dat gaat ook wel goed. :)
pi_107509576
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb het vermoeden dat de hindernissen voor ongeplande rusttijd zorgen, als je met 3000 man over deze heen moet, dat kost wat tijd:
ik zou idd doen wat die gast links doen, gaan hangen en laten zakken. Als je op dat touw moet wachten dan duurt het nog wel even :')
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:51:01 #62
70532 loveli
N
pi_107509599
Voor mij is het hardlopen de domper op de feestvreugde. En puff, dat uur gaat niet over de verwachting van de race, maar over je standaard tijd over de 10 km. Dus een uur is niet echt optimistisch voor mensen die hardlopen leuk vinden.
crap in = crap out
pi_107509600
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat soort dingen was de reden dat ik dacht NO WAY :D
En dat een uur een hele positieve tijd leek :s)
Een uur bij een normale 10 km wedstrijd zonder obstakels enzo. Is echt geen rare tijd. Is gewoon 5 km in een half uur.
Geloof me maar.
Als je meedoet aan een wedstrijd, is een uur op 10 km gewoon een nette tijd. Alles behalve snel. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107509608
quote:
we moeten er gewoon heel sexy uitzien die dag en dan trekt iedere vent ons wel naar boven :') :D
pi_107509619
Zo, t trollen is weer klaar, gewoon normaal verder.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_107509635
Ik zou bijna een foto plaatsen om Weissmans aannames te ontkrachten. Maar nee, dat plezier gun ik 'm (en de rest van fok :')) niet.Sorry, net langs DE heengepost. Nothing to read here, move along!

over_hedge, welkom! Mannen kunnen meestal redelijk makkelijk spieren opbouwen en afvallen, maak er gebruik van zou ik zeggen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107509637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:50 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik zou idd doen wat die gast links doen, gaan hangen en laten zakken. Als je op dat touw moet wachten dan duurt het nog wel even :')
Is het alleen naar benden of ook weer omhoog? Want naar beneden rol ik wel, maar omhoog?

Maar misschien ben ik tegen die tijd wel zo getraind dat ik omhoog ren, voor de show een achterwaartse koprol doe en dan nog een keer omhoog ren. Dat zou leuk zijn.
pi_107509645
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:51 schreef DarkElf het volgende:
Zo, t trollen is weer klaar, gewoon normaal verder.
Thanks!
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:52:38 #69
70532 loveli
N
pi_107509665
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:51 schreef anna82 het volgende:

[..]

Is het alleen naar benden of ook weer omhoog? Want naar beneden rol ik wel, maar omhoog?

Maar misschien ben ik tegen die tijd wel zo getraind dat ik omhoog ren, voor de show een achterwaartse koprol doe en dan nog een keer omhoog ren. Dat zou leuk zijn.
Eerst omhoog, dan naar beneden. Omhoog ziet er het lastigst uit.
crap in = crap out
pi_107509676
Hmmz, had bijna het poezenplaatje ingevoegd bij een voetnoot van m'n scriptie ipv het boek van m'n begeleider. :')
pi_107509677
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Speciaal voor viz:
[ afbeelding ]
O+
pi_107509683
Oh ik dacht 10 km :')
pi_107509722
quote:

[..]

Ik LOL'de :D
pi_107509724
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Thanks!
^^
pi_107509769
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja licht is het zeker. Maar heb geen ondergewicht :) Maar zoals ik dus ookal zei is er laatst 4 kilo afgegaan wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was.. En nee heb opzich geen begeleiding, maar ga met 2 vrienden. En weten wel hoe we moeten opbouwen. Dat gaat ook wel goed. :)
Misschien zou je voor wat meer specifieke dingen, zoals de buik, toch tips kunnen vragen bij de sportschool :) maar zo te lezen ben je al goed bezig. Ik zie alleen niet waarom je magere producten zou moeten gebruiken? Gewoon lekker volle yoghurt en kwark pakken, heb je gelijk meer eiwitten en voor je gewicht hoef je het zeker niet te laten. Buik is meer een kwestie van goed trainen, dan van nog lmeer afvallen denk ik zo..
pi_107509807
quote:

[..]

Oew, daar verheug ik me nu al op!
En verder heb ik praktisch ongetraind en geblesseerd een halve marathon uitgelopen, dus het komt vast wel goed. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107509812
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik post een filmpje met Japanners! Waar komen die katten ineens vandaag? :o

*; *;
:D
Je stelde laatst voor 2 Noorse Boskatten van An24 te nemen, was benieuwd hoe die eruit zagen, dus net even gekeken...
En toen was ik overrompeld door het cuteness-gehalte :@

O+ Ewe, bij het zien van zulke foto's verdwijnt bij mij zelfs de laatste cynische gedachten die ik had.
pi_107509814
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:55 schreef MarMar het volgende:

[..]

Misschien zou je voor wat meer specifieke dingen, zoals de buik, toch tips kunnen vragen bij de sportschool :) maar zo te lezen ben je al goed bezig. Ik zie alleen niet waarom je magere producten zou moeten gebruiken? Gewoon lekker volle yoghurt en kwark pakken, heb je gelijk meer eiwitten en voor je gewicht hoef je het zeker niet te laten. Buik is meer een kwestie van goed trainen, dan van nog lmeer afvallen denk ik zo..
Die kwark van Optimel is echt goed en lekker. Zit heel veel eiwitten in. Daarom pak ik die. En zit haast geen suiker in.
pi_107509834
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Die kwark van Optimel is echt goed en lekker. Zit heel veel eiwitten in. Daarom pak ik die.
In de kwark van de Lidl zit meer eiwitten per 100 gram. Magere Franse kwark dan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 10:58:31 ]
pi_107509838
Dattie lekker is ben ik het met je eens :) maar neem dan een schep extra ;)
pi_107509841
quote:

[..]

Die kwark van Optimel is echt goed en lekker. Zit heel veel eiwitten in. Daarom pak ik die. En zit haast geen suiker in.
Is dat die met een smaakje? Perzik enzo?

Magere kwark heb ik 1x geprobeerd, van Total. 1 hap en heb het maar weggegooid, vieze zure zut!
pi_107509856
quote:

[..]

Maar dat Optimel spul zit toch vol met suikervervangers?
Doe wat je niet durft.
pi_107509868
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:55 schreef MarMar het volgende:

[..]

Een sixpack wordt over het algemeen gemaakt in de keuken, niet in de sportschool. Het is dus een kwestie van door blijven trainen en gezonder gaan eten.. Ik zie kaas, worst en Optimel 0% vet (vol met suiker/aspartaam), stop daar eerst mee en ga volkorenbrood eten ipv donkerbruinwitbrood.
pi_107509871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Idd, veel aspartaam wat killing is voor je insuline.
pi_107509873
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:58 schreef Weissman het volgende:

[..]

In de kwark van de Lidl zit meer eiwitten per 100 gram. Magere Franse kwark dan.
Die is dan weer niet lekker :P En er zit hier niet echt een lidl in de buurt :o

Dit zit in die kwark:
VOEDINGSWAARDE OPTIMEL
Per 100ml Kwark
Energie
190 KJ (40 Kcal)
Eiwit
6,1 g
Koolhydraten
4,3 g
Vet
0,1 g
Waarvan verzadigd
- g
Voedingsvezel
- g
MINERALEN

Natrium
0,03 g
Kalium
120 mg
Calcium
120 mg
Magnesium
12 mg
Fosfor
115 mg
VITAMINES

Vitamine B2
0,32 mg (20%)*
Vitamine B6
0,40 mg (20%)*
Vitamine B12
0,20 µg (20%)*

En die appel kaneel is echt _O_ _O_ Net of je appeltaart eet :P
pi_107509900
Magere kwark van de Aldi met fruit erdoor. _O_
pi_107509929
quote:

[..]

hoeveel is veel? :)

En welkom he :P
pi_107509932
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D
Je stelde laatst voor 2 Noorse Boskatten van An24 te nemen, was benieuwd hoe die eruit zagen, dus net even gekeken...
En toen was ik overrompeld door het cuteness-gehalte :@

O+ Ewe, bij het zien van zulke foto's verdwijnt bij mij zelfs de laatste cynische gedachten die ik had.
Mijn Mini toen ze 1 jaar oud was (kruising Maine Coon)
pi_107509993
@ Over the hedge: ik doe altijd naturel kwark met vers fruit erdoor en hoewel ik die van optimel ook goed lekker vind, kan imho niets op tegen gewoon echt fruit als smaakmaker :) Probeer maar eens.
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 11:04:56 #90
70532 loveli
N
pi_107510019
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

"Geen suiker toegevoegd" betekent niet per se dat er geen suiker in zit, maar dat er zoveel suiker in zit als er in het toegevoegde fruit zit. Misleiding van de consumemt..
crap in = crap out
pi_107510040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:04 schreef loveli het volgende:

[..]

"Geen suiker toegevoegd" betekent niet per se dat er geen suiker in zit, maar dat er zoveel suiker in zit als er in het toegevoegde fruit zit. Misleiding van de consumemt..
En aspartaam hoeven ze ook niet aan te duiden als suiker volgens mij.
pi_107510043
quote:
She explained in a clear way everything we had not understood in the lectures. She explained which thingst that were important to learn and which things we did not have to put too much energy on.
quote:
I felt strongly that XXX's aim was to help us understand and that I value highly.
quote:
Strenghts: - Explains in a very nice and understandable way
quote:
Fun, clear, and explained things very well. I often felt that I learned more in her seminars than in the previous weeks classes. Very good!
quote:
She was amazing! She really made (forced?) everyone understand everything, gave us extra material to clarify things and never gave up! It was always nice to go to the seminars!
quote:
Made clear what she could and couldn't do and answer, tried to get as many people to participate as possible, but sometimes didn't always encourage some of the quieter members to speak. Overall came away enjoying the seminars and the format, an
Ha. Goede student evaluations.
pi_107510057
Klopt, in optimel zitten zoetstoffen ipv suikers.. Ik weet niet wat dan beter is, suikers of zoetstoffen.
Ik pak altijd de magere franse kwark van de AH. Zit 9 gram eiwit/100 in en die is lekker, ik gooi dr nooit iets door heen.
En mn schouderblessure is bijna weg! Jeej! Kan ik eindelijk weer rustig beginnen met krachttraining!
pi_107510077
Zo, ingeschreven voor de Urbanathlon!
10 km tijd heb ik op 1.05 gezet en nu ga ik aan het werk. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_107510128
*O* voor Jagar :) dat moet je humeur wel zonnig maken lijkt me!!

@themc85 fijn van je schouder en volgens mij is het het beste om gewoon zo weinig mogelijk toegevoegde suikers, al dan niet nep, tot je te nemen. Koffie zonder suiker leren drinken is heel doable, duurde even, maar nu vind ik mét suiker heel vies.
pi_107510143
tijd voor volkorenknackebrod met pindakaas.
Op de site van beer gekeken: denk dat biefstuk de beste keuze is voor vanavond.

Fijn jagar!
Maar waren dit ook de studenten met de mindere cijfers? :? de evaluaties komen gemotiveerd over.
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 11:08:56 #97
70532 loveli
N
pi_107510147
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Idd, veel aspartaam wat killing is voor je insuline.
Da's dan weer een voordeel. Door het gemiddelde voedingspatroon maakt ons lichaam meer dan voldoende insuline aan, wat op latere leeftijd diabetes en al die andere welvaartsziektes veroorzaakt.
/kort door de bocht
crap in = crap out
pi_107510183

Hoop dat dit boek snel beschikbaar is. :D
Doe wat je niet durft.
pi_107510190
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:03 schreef MarMar het volgende:
@ Over the hedge: ik doe altijd naturel kwark met vers fruit erdoor en hoewel ik die van optimel ook goed lekker vind, kan imho niets op tegen gewoon echt fruit als smaakmaker :) Probeer maar eens.
Enige nadeel is dat ik na sporten echt lui ben :P En bij optimel pak ik een bak uit de koelkast en ben ik klaar. :P
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:11:11 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107510203
Niks mis met 35-plussers O+.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')