Smoesjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:03 schreef V1z0R het volgende:
YupHardlopen en gecontroleerd over obstakels met daarachter een zachte ondergrond gaat nog enigszins. Maar heb de filmpjes bekeken en dat gaat 'ie echt niet trekken, dan lig ik binnen de kortste keren op m'n snuffert en kan ik 2 dagen niet meer lopen
Dus... 1 uur lijkt me onhandig.quote:Voor iedereen van The Bootcamp Group die zich heeft opgegeven voor de Men's Health Urbanathlon en mee wil lopen met ons allemaal, geef aan bij de definitieve inschrijving dat je over 10 KM 1:00 uur doet. Zo hebben we kans dat we allemaal in hetzelfde vak starten.
Nee hoor, ik ben een man met een baard!!quote:
ovenschotel preppen voor morgen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:20 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik heb nog zo'n 400 gram gekookte aardappelen liggen die op moeten. Bij het avondeten is geen optie aangezien ik vandaag ergens anders eet en anders liggen ze te lang.
Iemand suggesties?
Kan ook, ik dacht eerder aan een soort aardappelsalade voor lunch oid. Ze zijn zonder zout gekookt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ovenschotel preppen voor morgen?
ohja, da's ook lekker! Met ham, bosuitjes, lik mayo en verse peperquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kan ook, ik dacht eerder aan een soort aardappelsalade voor lunch oid. Ze zijn zonder zout gekookt.
Zie tot nu toe alleen vrouwelijke poppetjes vandaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben een man met een baard!!tuurlijk niet, zie weissmann, zeta en vizor. Alhoewel vizor wel de leukste is
.
Laatste familie-weekend is het mij al gebeurt met een potje tafeltennisquote:
You evil, EVIL woman!quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Japanners
Vooral de scene rond de 2 minuten is geweldig
Ja, de mannen die hier posten zijn of gay of trollz.quote:
Voer ze aan je kat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:20 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik heb nog zo'n 400 gram gekookte aardappelen liggen die op moeten. Bij het avondeten is geen optie aangezien ik vandaag ergens anders eet en anders liggen ze te lang.
Iemand suggesties?
Als je mn username nou goed had gespeld kon ik er nog over nadenkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:24 schreef MarMar het volgende:
@ Weisman als je zo zeker van je zelf bent, doe dan eens niet zo lafjes een fotoboek zonder foto's...![]()
En nu hou ik op met reageren op dit soort individuen.. iets met praten tegen een muur..
Een vage betweter. Nee dat ben ik niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:
Ohja! Maar VAIZOR doet me alle andere mannen vergeten. Anyway, Over_hege, toch gezellig als je mee komt posten? Als je maar niet de vage betweter uit komt hangen!
Gelukkig, dan welkomquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een vage betweter. Nee dat ben ik niet.
Ah ligt het daar aan dat je me negeert! Beste Weissman, zou je alsjeblieft ons eens even het bewijs willen leveren van jou fantastische methode?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:30 schreef Weissman het volgende:
Als je mn username nou goed had gespeld kon ik er nog over nadenken
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:
Ohja! Maar VAIZOR doet me alle andere mannen vergeten. Anyway, Over_hege, toch gezellig als je mee komt posten? Als je maar niet de vage betweter uit komt hangen!
Whoei!quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een vage betweter. Nee dat ben ik niet.
Dank je, nu weet ik in welk hokje we jou moeten plaatsen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:30 schreef Weissman het volgende:
Ja, de mannen die hier posten zijn of gay of trollz.
Ah joh die arme mama!quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:33 schreef MarMar het volgende:
Weissman, wil je zelf afvallen of kom je hier alleen maar je testosteronlevel ophogen met semistoer trolgedrag? Ga je moeder pesten ofzo.. echt..
En Henk natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:27 schreef loveli het volgende:
Vaiz, uks, duvel, we hebben er wel een paar.
A&A, how 'bout it?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De mannen van de Urbanathlon snappen het niet! Die roepen dat 1 uur op 10 km een snelle tijd is.
1.05 doen dan? Dat heb ik zelfs wel eens gelopen.
Dat is ongeveer 9 km per uur.
Stats. 1.79m, 66Kilo (ben gewoon 4kilo afgevallen laatste paar weken doordat een relatie uitgingquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Whoei!![]()
Stats? Lust je broccoli? Neem je stackers? Doe je aan krachttraining? Wat is je doel?
Oh okequote:Op donderdag 2 februari 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
Stackers was een slecht grapje aangezien onze bezoeker die in het vorige topic ineens kwam promoten. Je weegt niet zoveel! Wil je nog afvallen of wil je spieren kweken?
Weet je, jullie doen maar. Ik ga wel naar de bolle billen kijken die vooruit lopen en ik probeer ze bij te houden, ok?quote:
Superbequote:Op donderdag 2 februari 2012 10:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh okeNee ik wil niet nog meer afvallen. Die 4 kilo die er laatste weken afgegaan is was eigenlijk ook niet de bedoeling. Gewoon meer spieren. Maar ook weer niet overdreven. En op mijn eten letten. Maar dat lukt al aardig
Spieren: KT en goede voeding (eiwitten in de plus, suikers skippen, gezonde vetten).quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:36 schreef over_hedge het volgende:
Stats. 1.79m, 66Kilo (ben gewoon 4kilo afgevallen laatste paar weken doordat een relatie uitging)
Ik sport 3x in de week krachttraining. Soms een beetje cardio. En mijn doel is eigenlijk om me gewoon fit te voelen en weer een beetje de spieren te krijgen die ik paar jaar geleden had toen ik nog op een vechtsport zat.Het begint al weer aardig te komen alleen buik is zo lastig..
broccoli lust ik opzich wel als er maar genoeg kaassaus op zit. Slecht wel dus. Wat zijn stackers?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh okeNee ik wil niet nog meer afvallen. Die 4 kilo die er laatste weken afgegaan is was eigenlijk ook niet de bedoeling. Gewoon meer spieren. Maar ook weer niet overdreven. En op mijn eten letten. Maar dat lukt al aardig
Dat lijkt vrij licht? Maar je wilt er spieren bij, dus dan ook wat meer in gewicht, maar dan spieren? Viz is de man die je goede tips kan geven denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Stats. 1.79m, 66Kilo (ben gewoon 4kilo afgevallen laatste paar weken doordat een relatie uitging)
Ik sport 3x in de week krachttraining. Soms een beetje cardio. En mijn doel is eigenlijk om me gewoon fit te voelen en weer een beetje de spieren te krijgen die ik paar jaar geleden had toen ik nog op een vechtsport zat.Het begint al weer aardig te komen alleen buik is zo lastig..
broccoli lust ik opzich wel als er maar genoeg kaassaus op zit. Slecht wel dus. Wat zijn stackers?
Heb het vermoeden dat de hindernissen voor ongeplande rusttijd zorgen, als je met 3000 man over deze heen moet, dat kost wat tijd:quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Weet je, jullie doen maar. Ik ga wel naar de bolle billen kijken die vooruit lopen en ik probeer ze bij te houden, ok?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je denkt dat ik al die 35 plussers hier IRL überhaupt ooit zou aanspreken ?
[..]
Geen van beide. Leedvermaak.
[..]
Dat heeft dan wel lang geduurd
Ik post een filmpje met Japanners! Waar komen die katten ineens vandaag?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Laatste familie-weekend is het mij al gebeurt met een potje tafeltennisTafeltennissen kan ik niet eens meer!
Ewe, aardappelsalade er van maken en dan als T meenemen?
Perr, The85mc, UKS en Duvel dan?
[..]
You evil, EVIL woman!
Door jou loop ik nu rond te kijken naar Ragdolls en Noorse Boskatten, en nu voel ik me weinig man meer door al die schattige kopjes
Dit zo ongeveer:quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geef anders eens een indicatie van wat je zo dagelijks eet, hoe je moet sporten heb je vast wel door.
Mag je obstakels overslaan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geweldig die halfpipe!
Afijn, ik maak mn inschrijving af en vul 1.05 in. Doen jullie dat ook?
Nee, maar dat komt wel goed tegen die tijd toch? En anders gaan we heel hulpeloos kijken en is er vast iemand die komt helpen.quote:
Ja licht is het zeker. Maar heb geen ondergewichtquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat lijkt vrij licht? Maar je wilt er spieren bij, dus dan ook wat meer in gewicht, maar dan spieren? Viz is de man die je goede tips kan geven denk ikKaassaus is lekker, stackers moet je hard van wegblijven, dus dat hoef je niet te weten
![]()
Heb je begeleiding bij je sport? Een programma opgesteld met duidelijke doelen? Een beetje een sportschool kan je daar goed bij helpen en heeft ook nog wel eens voedingstips. Eerste wat in mij opkomt is goed in de eiwitten gaan zitten. Post eens een lijstje van wat je eet op een dag?
ik zou idd doen wat die gast links doen, gaan hangen en laten zakken. Als je op dat touw moet wachten dan duurt het nog wel evenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat de hindernissen voor ongeplande rusttijd zorgen, als je met 3000 man over deze heen moet, dat kost wat tijd:
Een uur bij een normale 10 km wedstrijd zonder obstakels enzo. Is echt geen rare tijd. Is gewoon 5 km in een half uur.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat soort dingen was de reden dat ik dacht NO WAY![]()
En dat een uur een hele positieve tijd leek![]()
we moeten er gewoon heel sexy uitzien die dag en dan trekt iedere vent ons wel naar bovenquote:
Is het alleen naar benden of ook weer omhoog? Want naar beneden rol ik wel, maar omhoog?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zou idd doen wat die gast links doen, gaan hangen en laten zakken. Als je op dat touw moet wachten dan duurt het nog wel even
Thanks!quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:51 schreef DarkElf het volgende:
Zo, t trollen is weer klaar, gewoon normaal verder.
Eerst omhoog, dan naar beneden. Omhoog ziet er het lastigst uit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is het alleen naar benden of ook weer omhoog? Want naar beneden rol ik wel, maar omhoog?
Maar misschien ben ik tegen die tijd wel zo getraind dat ik omhoog ren, voor de show een achterwaartse koprol doe en dan nog een keer omhoog ren. Dat zou leuk zijn.
Ik LOL'dequote:Op donderdag 2 februari 2012 10:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is het alleen naar benden of ook weer omhoog? Want naar beneden rol ik wel, maar omhoog?
Maar misschien ben ik tegen die tijd wel zo getraind dat ik omhoog ren, voor de show een achterwaartse koprol doe en dan nog een keer omhoog ren. Dat zou leuk zijn.
Misschien zou je voor wat meer specifieke dingen, zoals de buik, toch tips kunnen vragen bij de sportschoolquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja licht is het zeker. Maar heb geen ondergewichtMaar zoals ik dus ookal zei is er laatst 4 kilo afgegaan wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was.. En nee heb opzich geen begeleiding, maar ga met 2 vrienden. En weten wel hoe we moeten opbouwen. Dat gaat ook wel goed.
Oew, daar verheug ik me nu al op!quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik post een filmpje met Japanners! Waar komen die katten ineens vandaag?
![]()
Die kwark van Optimel is echt goed en lekker. Zit heel veel eiwitten in. Daarom pak ik die. En zit haast geen suiker in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien zou je voor wat meer specifieke dingen, zoals de buik, toch tips kunnen vragen bij de sportschoolmaar zo te lezen ben je al goed bezig. Ik zie alleen niet waarom je magere producten zou moeten gebruiken? Gewoon lekker volle yoghurt en kwark pakken, heb je gelijk meer eiwitten en voor je gewicht hoef je het zeker niet te laten. Buik is meer een kwestie van goed trainen, dan van nog lmeer afvallen denk ik zo..
In de kwark van de Lidl zit meer eiwitten per 100 gram. Magere Franse kwark dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die kwark van Optimel is echt goed en lekker. Zit heel veel eiwitten in. Daarom pak ik die.
Is dat die met een smaakje? Perzik enzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die kwark van Optimel is echt goed en lekker. Zit heel veel eiwitten in. Daarom pak ik die. En zit haast geen suiker in.
Maar dat Optimel spul zit toch vol met suikervervangers?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die kwark van Optimel is echt goed en lekker. Zit heel veel eiwitten in. Daarom pak ik die. En zit haast geen suiker in.
Een sixpack wordt over het algemeen gemaakt in de keuken, niet in de sportschool. Het is dus een kwestie van door blijven trainen en gezonder gaan eten.. Ik zie kaas, worst en Optimel 0% vet (vol met suiker/aspartaam), stop daar eerst mee en ga volkorenbrood eten ipv donkerbruinwitbrood.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien zou je voor wat meer specifieke dingen, zoals de buik, toch tips kunnen vragen bij de sportschoolmaar zo te lezen ben je al goed bezig. Ik zie alleen niet waarom je magere producten zou moeten gebruiken? Gewoon lekker volle yoghurt en kwark pakken, heb je gelijk meer eiwitten en voor je gewicht hoef je het zeker niet te laten. Buik is meer een kwestie van goed trainen, dan van nog lmeer afvallen denk ik zo..
Idd, veel aspartaam wat killing is voor je insuline.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar dat Optimel spul zit toch vol met suikervervangers?
Die is dan weer niet lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
In de kwark van de Lidl zit meer eiwitten per 100 gram. Magere Franse kwark dan.
hoeveel is veel?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn Mini toen ze 1 jaar oud was (kruising Maine Coon)quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je stelde laatst voor 2 Noorse Boskatten van An24 te nemen, was benieuwd hoe die eruit zagen, dus net even gekeken...
En toen was ik overrompeld door het cuteness-gehalteEwe, bij het zien van zulke foto's verdwijnt bij mij zelfs de laatste cynische gedachten die ik had.
"Geen suiker toegevoegd" betekent niet per se dat er geen suiker in zit, maar dat er zoveel suiker in zit als er in het toegevoegde fruit zit. Misleiding van de consumemt..quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar dat Optimel spul zit toch vol met suikervervangers?
En aspartaam hoeven ze ook niet aan te duiden als suiker volgens mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:04 schreef loveli het volgende:
[..]
"Geen suiker toegevoegd" betekent niet per se dat er geen suiker in zit, maar dat er zoveel suiker in zit als er in het toegevoegde fruit zit. Misleiding van de consumemt..
quote:She explained in a clear way everything we had not understood in the lectures. She explained which thingst that were important to learn and which things we did not have to put too much energy on.
quote:I felt strongly that XXX's aim was to help us understand and that I value highly.
quote:Strenghts: - Explains in a very nice and understandable way
quote:Fun, clear, and explained things very well. I often felt that I learned more in her seminars than in the previous weeks classes. Very good!
quote:She was amazing! She really made (forced?) everyone understand everything, gave us extra material to clarify things and never gave up! It was always nice to go to the seminars!
Ha. Goede student evaluations.quote:Made clear what she could and couldn't do and answer, tried to get as many people to participate as possible, but sometimes didn't always encourage some of the quieter members to speak. Overall came away enjoying the seminars and the format, an
Da's dan weer een voordeel. Door het gemiddelde voedingspatroon maakt ons lichaam meer dan voldoende insuline aan, wat op latere leeftijd diabetes en al die andere welvaartsziektes veroorzaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, veel aspartaam wat killing is voor je insuline.
Enige nadeel is dat ik na sporten echt lui benquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:03 schreef MarMar het volgende:
@ Over the hedge: ik doe altijd naturel kwark met vers fruit erdoor en hoewel ik die van optimel ook goed lekker vind, kan imho niets op tegen gewoon echt fruit als smaakmakerProbeer maar eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |