abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:44:37 #51
70532 loveli
N
pi_107509466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Laatste familie-weekend is het mij al gebeurt met een potje tafeltennis ;( Tafeltennissen kan ik niet eens meer!

Ewe, aardappelsalade er van maken en dan als T meenemen?

Perr O+, The85mc, UKS en Duvel dan? :P

[..]

You evil, EVIL woman! }:|
Door jou loop ik nu rond te kijken naar Ragdolls en Noorse Boskatten, en nu voel ik me weinig man meer door al die schattige kopjes :@
*;
Ik post een filmpje met Japanners! Waar komen die katten ineens vandaag? :o

*; *;
pi_107509476
Geweldig die halfpipe! :D
Afijn, ik maak mn inschrijving af en vul 1.05 in. Doen jullie dat ook?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107509495
Hedge: welkom! Uit nieuwsgierigheid: hoe oud ben je?
pi_107509503
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^
Geef anders eens een indicatie van wat je zo dagelijks eet, hoe je moet sporten heb je vast wel door.
Dit zo ongeveer:
Ontbijt: muesli met magere yoghurt
Smiddags: 4/5 boterhammen met kaas - worst. Meestal 2 donkerbruine 2 iets lichter. en 1 wit. Omdat ik die donkere eigenlijk helemaal niet zo lekker vind.
Tussendoor: cup a soup
Avond: Wat er op tafel staat. Dus is meestal gewoon wat groente vlees of pasta of zo
Na fitness: Een bak 0% vet kwark van Optimel voor de eiwitten
Drinken: Smiddags melk. Savonds optimel. Rest van de dag water
Fruit: te weinig.. Maar sinds kort 2 kiwis per dag

In het weekend drink ik wel echt slecht want dan komen de cola (wel zero :P ) met drank er doorheen. En bier enzo. Dat is wel slecht maarja daar wil ik eigenlijk ook niet mee stoppen.

En sporten komt wel goed ja. Ga nu 3x per week. En soms thuis nog trainen :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107509504
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geweldig die halfpipe! :D
Afijn, ik maak mn inschrijving af en vul 1.05 in. Doen jullie dat ook?
Mag je obstakels overslaan? :{
pi_107509513
Speciaal voor viz:
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_107509551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nee, maar dat komt wel goed tegen die tijd toch? En anders gaan we heel hulpeloos kijken en is er vast iemand die komt helpen.
Ik ben ook wel eens aan mn voet uit een baggersloot getrokken en heb de nodige kontjes gekregen van mensen tijdens de Drekrees. :P
Doe wat je niet durft.
pi_107509556
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat soort dingen was de reden dat ik dacht NO WAY :D
En dat een uur een hele positieve tijd leek :s)
pi_107509559
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat lijkt vrij licht? Maar je wilt er spieren bij, dus dan ook wat meer in gewicht, maar dan spieren? Viz is de man die je goede tips kan geven denk ik :) Kaassaus is lekker, stackers moet je hard van wegblijven, dus dat hoef je niet te weten :)
Heb je begeleiding bij je sport? Een programma opgesteld met duidelijke doelen? Een beetje een sportschool kan je daar goed bij helpen en heeft ook nog wel eens voedingstips. Eerste wat in mij opkomt is goed in de eiwitten gaan zitten. Post eens een lijstje van wat je eet op een dag?
Ja licht is het zeker. Maar heb geen ondergewicht :) Maar zoals ik dus ookal zei is er laatst 4 kilo afgegaan wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was.. En nee heb opzich geen begeleiding, maar ga met 2 vrienden. En weten wel hoe we moeten opbouwen. Dat gaat ook wel goed. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107509576
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb het vermoeden dat de hindernissen voor ongeplande rusttijd zorgen, als je met 3000 man over deze heen moet, dat kost wat tijd:
ik zou idd doen wat die gast links doen, gaan hangen en laten zakken. Als je op dat touw moet wachten dan duurt het nog wel even :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:51:01 #62
70532 loveli
N
pi_107509599
Voor mij is het hardlopen de domper op de feestvreugde. En puff, dat uur gaat niet over de verwachting van de race, maar over je standaard tijd over de 10 km. Dus een uur is niet echt optimistisch voor mensen die hardlopen leuk vinden.
crap in = crap out
pi_107509600
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat soort dingen was de reden dat ik dacht NO WAY :D
En dat een uur een hele positieve tijd leek :s)
Een uur bij een normale 10 km wedstrijd zonder obstakels enzo. Is echt geen rare tijd. Is gewoon 5 km in een half uur.
Geloof me maar.
Als je meedoet aan een wedstrijd, is een uur op 10 km gewoon een nette tijd. Alles behalve snel. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107509608
quote:
we moeten er gewoon heel sexy uitzien die dag en dan trekt iedere vent ons wel naar boven :') :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107509619
Zo, t trollen is weer klaar, gewoon normaal verder.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_107509635
Ik zou bijna een foto plaatsen om Weissmans aannames te ontkrachten. Maar nee, dat plezier gun ik 'm (en de rest van fok :')) niet.Sorry, net langs DE heengepost. Nothing to read here, move along!

over_hedge, welkom! Mannen kunnen meestal redelijk makkelijk spieren opbouwen en afvallen, maak er gebruik van zou ik zeggen :P.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107509637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:50 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik zou idd doen wat die gast links doen, gaan hangen en laten zakken. Als je op dat touw moet wachten dan duurt het nog wel even :')
Is het alleen naar benden of ook weer omhoog? Want naar beneden rol ik wel, maar omhoog?

Maar misschien ben ik tegen die tijd wel zo getraind dat ik omhoog ren, voor de show een achterwaartse koprol doe en dan nog een keer omhoog ren. Dat zou leuk zijn.
pi_107509645
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:51 schreef DarkElf het volgende:
Zo, t trollen is weer klaar, gewoon normaal verder.
Thanks!
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:52:38 #69
70532 loveli
N
pi_107509665
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:51 schreef anna82 het volgende:

[..]

Is het alleen naar benden of ook weer omhoog? Want naar beneden rol ik wel, maar omhoog?

Maar misschien ben ik tegen die tijd wel zo getraind dat ik omhoog ren, voor de show een achterwaartse koprol doe en dan nog een keer omhoog ren. Dat zou leuk zijn.
Eerst omhoog, dan naar beneden. Omhoog ziet er het lastigst uit.
crap in = crap out
pi_107509676
Hmmz, had bijna het poezenplaatje ingevoegd bij een voetnoot van m'n scriptie ipv het boek van m'n begeleider. :')
pi_107509677
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Speciaal voor viz:
[ afbeelding ]
O+
pi_107509683
Oh ik dacht 10 km :')
pi_107509722
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:51 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik LOL'de :D
pi_107509724
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Thanks!
^^
pi_107509769
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja licht is het zeker. Maar heb geen ondergewicht :) Maar zoals ik dus ookal zei is er laatst 4 kilo afgegaan wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was.. En nee heb opzich geen begeleiding, maar ga met 2 vrienden. En weten wel hoe we moeten opbouwen. Dat gaat ook wel goed. :)
Misschien zou je voor wat meer specifieke dingen, zoals de buik, toch tips kunnen vragen bij de sportschool :) maar zo te lezen ben je al goed bezig. Ik zie alleen niet waarom je magere producten zou moeten gebruiken? Gewoon lekker volle yoghurt en kwark pakken, heb je gelijk meer eiwitten en voor je gewicht hoef je het zeker niet te laten. Buik is meer een kwestie van goed trainen, dan van nog lmeer afvallen denk ik zo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')