Heftig verhaal. Sterkte in ieder geval...quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef MarMar het volgende:
Nu bericht dat de vermiste man vermoedelijk door het ijs is gezakt.. Godver..
Kwark heeft langzame eiwitten, dat eet je het best laat, zodat de eiwitten gebruikt worden voor spierherstel als je slaapt. Kippe-ei, vis, kipfilet zijn handigere eiwitten voor het sporten. Of natuurlijk shakes, die zijn ervoor gemaakt. Maar als je het op gewoon voer wilt doen, is een eitje erg makkelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus kan beter kwark eten voor dat ik naar fitness ga en dan na fitness gewoon mijn avond eten?
Voorgegaarde kipfilets bij de Appie...arme plofkipjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:46 schreef the85mc het volgende:
Als ik weinig tijd heb en ik moet snel even wat eiwitten en koolhydraten eten dan neem ik een hele kipfilet met wat sla/tomaat op een broodje. Je kunt bij de Appie voorgegaarde kipfilets kopen. Liggen in het vriesvak. Is echt ideaal! Even in de magnetron en die zijn best prima te eten.
Pff ik zit allemaal shit van de AH te promoten. Jullie zouden bijna denken dat ik daar aandelen in heb..
Brrr (no pun intended)...echt heel naar. Sterkte d'r mee!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef MarMar het volgende:
Dat vermiste jongetje ook idd... Bah.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef MarMar het volgende:
Nee want van het idee van plofkip word ik misselijk. Maar ik weet dat biologische kip niet te betalen is en mensen nou eenmaal van kip houden. Dus oke dan maarquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:00 schreef loveli het volgende:
Verse plofkip uit het koelvak, klinkt dat beter?
Creepie!quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:01 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Nee want van het idee van plofkip wordt ik misselijk. Maar ik weet dat biologische kip niet te betalen is en mensen nou eenmaal van kip houden. Dus oke dan maar![]()
Bahquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:09 schreef loveli het volgende:
http://www.consumentenbon(...)12/actie-schone-kip/
Plofkip krijgt anticiotica in z'n drinkwater. Weet wat je eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |