abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107513660
Hij deelde me ook mee dat hij ondanks die onderkin toch wel van me houdt.

Mijn reactie: :o (vooral gespeeld overdreven)

Hij weer: "oh wat schattig, nu probeert ze 'm meteen in te trekken".

:')

Wat zijn we toch een leuk koppel O+
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 13:08:20 #177
70532 loveli
N
pi_107513682
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar dan zou 'ie er onder dezelfde naam moeten staan, toch? Ik heb m'n hele C-schijf doorzocht, niks gevonden.
Neu, soms maakt 'ie er wat gekke tekens bij. Ten minste, zo werkt het met mijn werkmail.

Zou het bestand nog eens openen en dan opslaan als, kijken in welke temp map 'ie het stopt en die map doorzoeken.
crap in = crap out
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:09:08 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107513718
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Neu, soms maakt 'ie er wat gekke tekens bij. Ten minste, zo werkt het met mijn werkmail.

Zou het bestand nog eens openen en dan opslaan als, kijken in welke temp map 'ie het stopt en die map doorzoeken.
Hij slaat hem op in Mijn Documenten :).

Miss kan ik nog zoeken op woorden die erin stonden?
Niet meer actief op Fok!
pi_107513722
Godsamme:
Dikke mensen moeten meer betalen voor verzekering :')

Nog een reden om niet dik te worden, maar wat volkomen kansloos. Briljant, die marktwerking. Is dit er ook voor mensen die roken/topsporters/mensen met gevaarlijke hobbies?
pi_107513782
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Co *O* leuk hoor, je foto's op FB ook!! Veel plezier *O* hoe lang nog?
Nog twee en een halve week! Maar het gaat best snel! Het is ook geen moment eng in mijn eentje en je ontmoet echt erg makkelijk nieuwe mensen. Ik zou iedereen wel willen aanraden ook te gaan! :D
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 13:11:12 #181
70532 loveli
N
pi_107513787
90 kilo bij 1.60 is wel wat aan de zware kant.
crap in = crap out
pi_107513792
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:09 schreef Perruche het volgende:
Godsamme:
Dikke mensen moeten meer betalen voor verzekering :')

Nog een reden om niet dik te worden, maar wat volkomen kansloos. Briljant, die marktwerking. Is dit er ook voor mensen die roken/topsporters/mensen met gevaarlijke hobbies?
Ik vind het helemaal niet zo raar eigenlijk. En geen idee of dit er is voor die andere mensen die jij noemt, maar van mij zou het zo mogen :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:12:28 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107513834
Ben wel benieuwd op basis waarvan ze gaan bepalen dat je 'dik' bent. Ik voorzie alweer allemaal bodybuilders in Radar die geweigerd zijn op basis van hun BMI :').
Niet meer actief op Fok!
pi_107513852
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef conleche het volgende:
Even hoi zeggen hier! Ik leef nog en heb het heul fijn! :w
Hai :W Tof!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107513853
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet zo raar eigenlijk. En geen idee of dit er is voor die andere mensen die jij noemt, maar van mij zou het zo mogen :)
Nou ja goed, ik weet dat we het hier al eerder over hebben gehad en voor beide kanten is wat te zeggen. Maar nu lees ik ook weer dit: Geen hypotheek als ex-kanker patient.
Kijk, voor eten/sporten/roken kies je nog. Maar kanker? Jiezus.
pi_107513863
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef Viking84 het volgende:
Ben wel benieuwd op basis waarvan ze gaan bepalen dat je 'dik' bent. Ik voorzie alweer allemaal bodybuilders in Radar die geweigerd zijn op basis van hun BMI :').
Staat in het artikel, BMI en leefgewoonten.
pi_107513893
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens.
Heb nu een hogere BMI dan na de eerste keer afvallen, maar toen was ik geregeld ziek, at niets wat ook totaal niet gezond is, maar zou nu ondanks dat ik nu juist wel sport en gezonder leef meer moeten betalen?

Filmpje wat ik paar keer geplaatst heeft laat de duidelijkere feiten zien dan alleen gewicht in vergelijking met gezondheid. Iemand die overgewicht heeft maar elke dag 30min sport heeft minder kans ziek te worden dan een mager scharminkel dat de hele dag op de bank hangt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107513950
Nou ja en naast alle feiten vind ik het een soort van ethisch onverantwoord, op een bepaalde manier. Bij ziektes wel meer dan bij "keuzen" zoals roken en dik zijn (in zoverre dat en "keus" is).
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 13:18:49 #189
70532 loveli
N
pi_107514029
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens.
Heb nu een hogere BMI dan na de eerste keer afvallen, maar toen was ik geregeld ziek, at niets wat ook totaal niet gezond is, maar zou nu ondanks dat ik nu juist wel sport en gezonder leef meer moeten betalen?

Filmpje wat ik paar keer geplaatst heeft laat de duidelijkere feiten zien dan alleen gewicht in vergelijking met gezondheid. Iemand die overgewicht heeft maar elke dag 30min sport heeft minder kans ziek te worden dan een mager scharminkel dat de hele dag op de bank hangt.
Knieblessures, anyone?
crap in = crap out
pi_107514036
:W even een vraag want in CUL hebben we het er even geleden over gehad. Wat is een gezond gewicht voor een vrouw van 1.65m? Websites zeggen vanaf 51 kg maar sommigen zeggen dat het laagste gezonde gewicht alsnog niet gezond is en dat 58 kg goed is. Maar waarom staat er dan op de site dat gezond vanaf 51 begint? Zo weet ik nog niet of ik nu wel of niet een gezond gewicht heb ;).

Thanks experts! ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 13:20:44 #191
70532 loveli
N
pi_107514080
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
:W even een vraag want in CUL hebben we het er even geleden over gehad. Wat is een gezond gewicht voor een vrouw van 1.65m? Websites zeggen vanaf 51 kg maar sommigen zeggen dat het laagste gezonde gewicht alsnog niet gezond is en dat 58 kg goed is. Maar waarom staat er dan op de site dat gezond vanaf 51 begint? Zo weet ik nog niet of ik nu wel of niet een gezond gewicht heb ;).

Thanks experts! ^O^
Centimeter, spiegel, bouw. Die websites gaan uit van de BMI. Die is niet zaligmakend.
crap in = crap out
pi_107514123
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:

Thanks experts! ^O^
Ligt een beetje aan je bouw, als ik op mijn eigen lengte en bouw en gewicht afga, klopt de berekening die deze site maakt aardig http://www.calorieteller.nl/ideaal_gewicht_berekenen.html
pi_107514130
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens.

Jij weegt geen 90 kilo bij 1.60m, dus nee, jij zou niet meer moeten betalen.

Ik vermoed dat zo iemand (morbide?) obesitas heeft, en als dat te voorkomen is, dan vind ik dat je daar best meer voor mag betalen omdat je simpelweg meer risico loopt. Zelfde geldt voor rokers imo. Of mensen die een extreme sport beoefenen. Als je iets doet waardoor je meer risico loopt dan anderen, mag je daar imo best voor betalen.

Ik begrijp dat het een waar-ligt-de-grens/waar-houdt-het-op verhaal wordt, maar in principe vind ik hier (dus meer betalen voor als je meer risico loopt) niks mis mee.

Wat Perruche noemt, als ex-kanker patiënt geen hypotheek kunnen afsluiten, dat vind ik dan weer schandalig.
pi_107514160
Aziatische bouw dus geen kont, brede heupen of grote borsten.

En een plat gezicht _O-
pi_107514194
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Aziatische bouw dus geen kont, brede heupen of grote borsten.

En een plat gezicht _O-
VInd je jezelf te dik of te dun? Wat weeg je eigenlijk? Hoe oud ben je?
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:24:01 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107514214
Ik vind uitgaan van BMI niet zo handig. Ik heb ook geen goed BMI, maar meesten van jullie kennen me en denk wel dat jullie het eens zijn dat mijn gewícht niet mijn gezondheidsprobleem is :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107514274
Ik snap wel dat risicogroepen extra zouden betalen. Kijk maar naar autiverzekeringen: jongeren betalen ook meer en dat is min of meer geaccepteerd door iedereen.
Maar om een risicogroep aan te wijzen aan de hand van BMI, dat is echt een slecht idee.
Doe dan BMI gecombineerd met vetpercentage of conditietest ofzo. Dan krijg je een beetje een idee of iemand gezond is.
pi_107514344
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:21 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan je bouw, als ik op mijn eigen lengte en bouw en gewicht afga, klopt de berekening die deze site maakt aardig http://www.calorieteller.nl/ideaal_gewicht_berekenen.html
Oeps, het zegt 58,8 kg optimaal gewicht en energiebehoefte is 2212 kcal.
pi_107514364
Future, jij was die danseres toch? Doe eens fijn een :{w naar dat soort dingen, als jij je gezond voelt, ben je dat! Als jij je ongezond gaat voelen omdat je jezelf in malletjes probeert te drukken, weet je waar het probleem ligt, en dat is niet bij je BMI ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jij weegt geen 90 kilo bij 1.60m, dus nee, jij zou niet meer moeten betalen.

Ik vermoed dat zo iemand (morbide?) obesitas heeft, en als dat te voorkomen is, dan vind ik dat je daar best meer voor mag betalen omdat je simpelweg meer risico loopt. Zelfde geldt voor rokers imo. Of mensen die een extreme sport beoefenen. Als je iets doet waardoor je meer risico loopt dan anderen, mag je daar imo best voor betalen.

Ik begrijp dat het een waar-ligt-de-grens/waar-houdt-het-op verhaal wordt, maar in principe vind ik hier (dus meer betalen voor als je meer risico loopt) niks mis mee.

Wat Perruche noemt, als ex-kanker patiënt geen hypotheek kunnen afsluiten, dat vind ik dan weer schandalig.
Ik vind het schandalig dat een business waarin miljarden winst gemaakt wordt, gaat klagen over de mensen die het betalen.
Mocht ik meer moeten betalen, dan zij ook, dan zorg ik wel dat hun levensverwachting niet echt lang is. :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107514377
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hij slaat hem op in Mijn Documenten :).

Miss kan ik nog zoeken op woorden die erin stonden?
Nee, daar sla jij, met save as, je bestanden in op. Bestand vanuit je mail, die je niet eerder opgelagen hebt, komt in je tijdelijke internet bestanden terecht. En die map kun je dus zoeken volgens li's methode, mist opgeslagen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')