ik koop 30+ kaas op de markt bij een kaasboer. Ongelooflijk je merkt amper verschil met normale kaas. Echt een aanrader.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:37 schreef MarMar het volgende:
Lijstjes zien er goed uit vind ik, maarreh, 20+ kaas is ernstig vies, als je nu 1 keer pindakaas opoffert aan iets lichter beleg kan je toch best gewone kaas die niet naar plastic smaakt?
Is het al volquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:26 schreef Novem het volgende:
Oh en die Urbanathlon klinkt echt supertof! Ik wil ookkk! Jammer dat het vol zit :-(
Jup, keek net op de website. Heb me wel aangemeld om op de hoogte gehouden te worden als er nieuwe startplekken vrijkomen!quote:
Huh? Normaal opent Outlook hem als alleen-lezen, zou je dan opslaan krijg je het dialoogvenster waar je hem wilt opslaan. Kijk anders eens gewoon bij je Documenten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Help!
Ik heb net in een bijlage bij een e-mail zitten werken en daarin opgeslagen en afgesloten. Kan ik die nog ergens terughalen of ben ik de sjaak?
.
Ik heb thuis Windows Live Mail.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Huh? Normaal opent Outlook hem als alleen-lezen, zou je dan opslaan krijg je het dialoogvenster waar je hem wilt opslaan. Kijk anders eens gewoon bij je Documenten.
Dan moet je gok ik zoeken in je TEMP directory, of kijk anders eens of het bestand nog bij "Word > Bestand > Recent" staat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb thuis Windows Live Mail.
Heb net al gezocht en ik vind alleen het originele bestand. Dus ben bang dat ik de sjaak ben. Hoop dat ik nog veel dingen weet die ik heb opgeschreven, maar kost wel weer extra tijd zo. Grrr!!!
Al gekeken. Hij is wegquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan moet je gok ik zoeken in je TEMP directory, of kijk anders eens of het bestand nog bij "Word > Bestand > Recent" staat.
Maar dan zou 'ie er onder dezelfde naam moeten staan, toch? Ik heb m'n hele C-schijf doorzocht, niks gevonden.quote:
Coquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef conleche het volgende:
Even hoi zeggen hier! Ik leef nog en heb het heul fijn! :w
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |