Waarom? Ik vind versieren en de eerste dates en seks enzo gewoon spannend. Die exitement heb je niet in een relatie van een paar jaar. Maar dat betekent niet dat je relatie verkeerd is ofzo, dat heeft iedereen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
En het toch jammer vinden dat het niet mag is wel een beetje tegenstrijdig vind ik.
ik vind het niet jammer dat ik geen sex met andere mag hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En het toch jammer vinden dat het niet mag is wel een beetje tegenstrijdig vind ik.
Preciesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind versieren en de eerste dates en seks enzo gewoon spannend. Die exitement heb je niet in een relatie van een paar jaar. Maar dat betekent niet dat je relatie verkeerd is ofzo, dat heeft iedereen.
Nee die met tapas wil ik eigenlijk ook nog wel doen. Al is het alleen maar om een keer tapas te eten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Super tijn!
heb je er een beetje zin in? Ga je alleen? en wat is de setting van de dates zeg maar? is het in die trein of die ene met de tapas of wat moet ik me er bij voor stellen?
en hoe heb je jezelf er toe kunnen zetten zeg maar?
Zeggen dat je het niet wilt omdat je relatie super is, en zeggen dat je het wel mist vind ik tegenstrijdig ja. Dan zeg ik niet dat je relatie verkeerd is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind versieren en de eerste dates en seks enzo gewoon spannend. Die exitement heb je niet in een relatie van een paar jaar. Maar dat betekent niet dat je relatie verkeerd is ofzo, dat heeft iedereen.
Daarom, open relatie? Dan kan je wel echt in het spel meedoen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het niet jammer dat ik geen sex met andere mag hebben
ik vind het jammer dat ik niet meer mee doe in het spel zeg maar
maar het spel heeft geen zin als je voor spek en bonen mee doet (waar je dan ook nog zelf voor kiest)
lijkt me een super instelling!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee die met tapas wil ik eigenlijk ook nog wel doen. Al is het alleen maar om een keer tapas te eten.![]()
In een cafe setting. Aan tafeltjes en dan kletsen met diegene die tegenover je zit.
Ja ik heb er wel zin in. Ik ga alleen. Niemand durft mee![]()
Ik heb besloten om zo veel mogelijk dingen te proberen. Of het nu werkt of niet dat maakt niet uit ik heb het tenminste geprobeerd.
maar daar hebben we beide geen behoefte aanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom, open relatie? Dan kan je wel echt in het spel meedoen.
Dat zou tof zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lijkt me een super instelling!![]()
wie weet hou je er iemand aan over om tapas mee te gaan eten
je mist iets dat voorbij is... door de relatie sta je er zelf anders in en zou het, als je het weer op zou pakken tijdens die relatie, toch niet het zelfde zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeggen dat je het niet wilt omdat je relatie super is, en zeggen dat je het wel mist vind ik tegenstrijdig ja. Dan zeg ik niet dat je relatie verkeerd is.
Dus je wilt iemand het bed in lullen zonder daadwerkelijke seks?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar daar hebben we beide geen behoefte aan
we hebben geen sex met andere niet omdat het van de ander niet mag (we zijn wat dat betreft best wel niet-traditioneel dus daar zouden we best een experiment mee op kunnen zetten) maar omdat we geen behoefte hebben aan sex met een ander
dus de relatievorm weerhoudt mij niet maar ik zelf
dan heeft het natuurlijk geen zin om de relatievorm te veranderen
ooit toen ik nog een jong rhutje was heb ik een open relatie gehad en daarbij voelde ik precies het zelfde: niet de behoefte om die openheid te verzilveren zeg maar
Niks tegenstrijdigs aan. De eerste weken van een nieuwe relatie zijn veel spannender dan de rest. Da's gewoon leuk, die zenuwen of het wel wat gaat worden, die alles-of-niets seks. Als je eenmaal in een relatie van 2 jaar zit is het gewoon anders. Ook heel leuk en fijn, en ik zou niet zonder m'n vriendin willen, maar die eerste weken krijg je niet terug.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
Zeggen dat je het niet wilt omdat je relatie super is, en zeggen dat je het wel mist vind ik tegenstrijdig ja. Dan zeg ik niet dat je relatie verkeerd is.
Vetgedrukte is wat mij betreft juist het minst leuke vind ik. Maar misschien ben ik gewoon een saaie < vul maar wat in >quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks tegenstrijdigs aan. De eerste weken van een nieuwe relatie zijn veel spannender dan de rest. Da's gewoon leuk, die zenuwen of het wel wat gaat worden, die alles-of-niets seks. Als je eenmaal in een relatie van 2 jaar zit is het gewoon anders. Ook heel leuk en fijn, en ik zou niet zonder m'n vriendin willen, maar die eerste weken krijg je niet terug.
nee dat wil ik dus juist niet want dan is er zo weinig aanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je wilt iemand het bed in lullen zonder daadwerkelijke seks?
Dus je vind het jammer dat je niet mee kunt doen in het spel, maar omdat je geen behoefte hebt aan seks met een ander vind je er - toch - niks aan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat wil ik dus juist niet want dan is er zo weinig aan
Tja. Tussen dat het uitging met m'n ex en ik met m'n vriendin wat kreeg heb ik me aardig uit kunnen leven kwa vrouwen (op salsales gaan was een erg goeie beslissing). Die vrijheid is zou ik graag nog hebben maar dat gaat natuurlijk niet in een relatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vetgedrukte is wat mij betreft juist het minst leuke vind ik. Maar misschien ben ik gewoon een saaie < vul maar wat in >
Weten dat je gewonnen hebt is bijna net zo leuk als je prijs verzilveren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
Dus je vind het jammer dat je niet mee kunt doen in het spel, maar omdat je geen behoefte hebt aan seks met een ander vind je er - toch - niks aan?
Voor de een is dat juist leuk voor een ander niet. Zoiets is voor sommige mensen juist heel moeilijk ik zou daar ook moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte is wat mij betreft juist het minst leuke vind ik. Maar misschien ben ik gewoon een saaie < vul maar wat in >
nee ik vind het jammer dat het spel hoe dan ook niet meer zo leuk is als het wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je vind het jammer dat je niet mee kunt doen in het spel, maar omdat je geen behoefte hebt aan seks met een ander vind je er - toch - niks aan?
Klopt. Maar versieren is een beetje dubbel bij mij. Spontaan vind ik juist heel leuk-spannend. Maar als het volgens die "officiele" regels moet gaan, vind ik het veel geforceerder of zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor de een is dat juist leuk voor een ander niet. Zoiets is voor sommige mensen juist heel moeilijk ik zou daar ook moeite mee hebben
ik denk dat het meer is dat je 'angstiger' bent en dat er veel onzekere factoren zijn die dan weer angst op kunnen leverenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey ja..eigenlijk ben ik gewoon saai. Misschien werden m'n toenmalige partners me daarom zat
Ik snap dat soort tegenstrijdigheden maar al te goed dat heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Maar versieren is een beetje dubbel bij mij. Spontaan vind ik juist heel leuk-spannend. Maar als het volgens die "officiele" regels moet gaan, vind ik het veel geforceerder of zo
wat voor regels bedoel je?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Maar versieren is een beetje dubbel bij mij. Spontaan vind ik juist heel leuk-spannend. Maar als het volgens die "officiele" regels moet gaan, vind ik het veel geforceerder of zo
Ik denk dat ik wel snap wat je wilt zeggen. Ik vond het ook spannend omdat in alle gevallen mijn partners veel meer ervaring hadden in het hebben van een relatie dan ik. Voor mij was alles nieuw en, ook al vond ik dat wel spannend, toch wel leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat het meer is dat je 'angstiger' bent en dat er veel onzekere factoren zijn die dan weer angst op kunnen leveren
hoewel angst misschien niet helemaal het goede woord is maar ik weet even geen betere
Ah,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik vind het jammer dat het spel hoe dan ook niet meer zo leuk is als het was
omdat de uitkomst voor je altijd anders is als voor iemand die single is
Ik bedoel die regeltjes die je hebt als je een versier-newb iets over versieren wilt bijbrengen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor regels bedoel je?
volgens mij ligt het namelijk best wel open hoor
juist zolang het spontaan gaat is het toch goed? dat wil zeggen dat de ander ook spontaan mee doet zeg maar en dat moet je hebben lijkt me
En je weet niet wat ze precies zat werden? Het is in een relatie wel belangrijk dat je niet in een soort sleur raakt. Beiden ook eigen vrienden hebben en ook dingen samen blijven doen is gewoon belangrijk. Of neem een kind, zit je sowieso vastquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar na een tijdje werden ze me zat of zo
Haha, nee geen kind!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
En je weet niet wat ze precies zat werden? Het is in een relatie wel belangrijk dat je niet in een soort sleur raakt. Beiden ook eigen vrienden hebben en ook dingen samen blijven doen is gewoon belangrijk. Of neem een kind, zit je sowieso vast
Een LAT relatie dus?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee geen kind!!
Maar het gekke is, die sleur vind ik juist wel prettig, het is lekker stabiel. En vanuit een stabiel iets kan ik gaan experimenteren zeg maar.
Ik vind trouwens wel dat je ook een leven buiten een relatie moet hebben. Ik wil dan ook niet gaan samenwonen, vind het wel prettig zo, geregeld alleen thuis
Nee het zijn 2 verschillende dingen, appels met peren vergelijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah,
Je mist het, maar je mist het ook weer niet omdat je dit beter vindt?
En het werkt niet samen, omdat je in een relatie er geen behoefte aan hebt?
Misschien veranderd dat ooit nog wel als een vaste relatie hebt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja. Dat lijkt mij het beste voor me
Dus ik snap jou voor een keer?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het zijn 2 verschillende dingen, appels met peren vergelijken
ik weet niet of de een daadwerkelijk zo veel beter is
dat ligt er maar aan wat je wil in het leven...
het werkt niet samen omdat ook al krijg je wat je wil: een date, sex etc er altijd factoren zijn die een schaduw gaan werpen
er kan bijvoorbeeld nooit een relatie uit groeien, want voor polyamorie voel ik voor alsnog erg weinig
dus dat is dan al een schaduw want waarom doe je het dan? voor meaningless sex? daar vind ik sowieso niet zo veel aan vooral niet als je thuis zo veel meaningful sex kunt krijaen als je wil
etc
Ik sluit het niet helemaal uit, dat kloptquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien veranderd dat ooit nog wel als een vaste relatie hebt.
Haar haal jij nou opeens vandaan dat ik ergens serieus van overtuigd ben? Want dat zeg ik nergens, ik geef enkel een voorbeeld. Hebben we wel de zelfe stuk tekst gelezen?quote:@kingtoppie
Je bent mijn volgende doel niet. Ben je er serieus van overtuigd dat heloef nu ''verlicht'' is in zijn hoofd en spontaan gaat versier touren in allerlei steden?
geen dankquote:@brhubarbje
tnx voor de bijval
Daarom neem ik ook geen relatie. Ik bedoel; als je dat gevoel hebt binnen een relatie zit er volgens mij iets toch niet helemaal goed. Tenminste, dat denk ik dan bij mezelf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die vrijheid is zou ik graag nog hebben maar dat gaat natuurlijk niet in een relatie.
geen ideequote:
maar dat bedoelen we beide ook niet geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook geen relatie. Ik bedoel; als je dat gevoel hebt binnen een relatie zit er volgens mij iets toch niet helemaal goed. Tenminste, dat denk ik dan bij mezelf.Ik wil namelijk voor de volle 100% voor iemand gaan en niet eens de ''drang'' hebben om te daten met anderen. Ik wil het gevoel ook niet hebben dat ik het mis omdat mijn partner meer dan genoeg voor mij is.
Zeg ik ook niet maar ikzelf heb binnen relaties altijd alsnog ''de drang'' om dat te doen. Volgens mij zit er dan iets niet goed binnen een relatie. Maar in de toekomst wil ik die drang niet hebben en ik wil het ook niet missen omdat mijn partner goed genoeg is voor mij. Maar misschien ben ik wel heel idealistisch en krijg je dat gevoel van ''missen'' altijd wel binnen een relatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat bedoelen we beide ook niet geloof ik
ik in ieder geval niet
ik heb juist geen drang om een ander te daten (anders zou dat binnen onze relatie best kunnen)
dat wil niet zeggen dat je het hele daten en versieren wel kunt missen
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Je komt er uiteindelijk toch wel achter dat het niet het geval is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet maar ikzelf heb binnen relaties altijd alsnog ''de drang'' om dat te doen. Volgens mij zit er dan iets niet goed binnen een relatie. Maar in de toekomst wil ik die drang niet hebben en ik wil het ook niet missen omdat mijn partner goed genoeg is voor mij. Maar misschien ben ik wel heel idealistisch en krijg je dat gevoel van ''missen'' altijd wel binnen een relatie.
Lijkt me toch het doel van dit topic? Mensen aan het versieren krijgen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haar haal jij nou opeens vandaan dat ik ergens serieus van overtuigd ben? Want dat zeg ik nergens, ik geef enkel een voorbeeld. Hebben we wel de zelfe stuk tekst gelezen?
Ja, zoiets. Ik denk dat ik gewoon nooit meer een relatie neem.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Je komt er uiteindelijk toch wel achter dat het niet het geval is.
Wij zijn 2 magneten met dezelfde polen, het werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee
tot nu toe kreeg ik dat gevoel niet echt haha
maar sure vast wel dan
Het stukje dat ik ergens van overtuigd ben, en dat jij er opeens bij zet laat je spontaan achter wegen? Geinig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me toch het doel van dit topic? Mensen aan het versieren krijgen?
Dit vind ik al betere info, heb je misschien een linkje verder dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het stukje dat ik ergens van overtuigd ben, en dat jij er opeens bij zet laat je spontaan achter wegen? Geinig.
Mijn reactie heeft trouwens wel te maken met het stukje versieren. Door middel van mijn reactie en voorbeeld kan een user, in dit geval Heloef zien dat hij niet de enige is als het gaat om falen tijdens versieren. En dat je een versier poging vaker negatief dan positief uitvalt. En dat wanneer een versier actie niet positief uitpakt er wel een leuk verhaal over kan blijven. Dat topic waar ik naar verwijs staat vol met leuke voorbeelden daar van. Onderandere van mij maar ook genoeg andere users.
En er dus geen reden is om te blijven afwachten omdat je bang bent te falen. Hoe makkelijk ook dat gezegt is.
Dus het, en let goed op kan bijdragen aan dit topic.
Paiq is leuk maar je moet er niet te veel van verwachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef InterMilan het volgende:
Volgens mij zitten de meeste mensen op PaiQ om hun foto's gerated te hebben, want iedereen weigert speeddates
Linkje naar wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit vind ik al betere info, heb je misschien een linkje verder dan?
Ik herken het wel, jammer dat i niet meer date. Misschien omdat ik nooit echt heb gedate.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het niet jammer dat ik geen sex met andere mag hebben
ik vind het jammer dat ik niet meer mee doe in het spel zeg maar
maar het spel heeft geen zin als je voor spek en bonen mee doet (waar je dan ook nog zelf voor kiest)
Zoek even op versierblunder topic.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
'''Dat topic waar ik naar verwijs''
Je ziet haar 1x per week, drop gewoon wat over hoe het gaat met haar kamer en hoe het eruitziet, en of je anders niet een keer mag kijken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Variantie het volgende:
Kunnen jullie mij advies geven?
Ik ben verliefd op een meisje in m'n klas. Ik ken haar een half jaar en spreek haar op dit moment zo'n eens per week. Na dit schooljaar dat in mei eindigt gaat ze van school af, ik blijf zelf nog twee jaar op deze school. Nu woont ze sinds een week op een nieuwe kamer in de stad (ze woont alleen).
Omdat ik toch langzaam actie moet ondernemen voordat ik haar niet meer zie, is het gepast als ik per mail vraag of ze het goed vind als ik een keer even kom kijken naar haar nieuwe kamer?
Ik spreek haar dus redelijk vaak als goede klasgenoten, maar ik kan absoluut niet peilen of ze mij leuk vind. Ik dacht eerst hints te zien, maar nu betwijfel ik het ten zeerste. Dus, is dit een goede aanpak om mee te beginnen?
Vind het eigenlijk ook maar nix.... Heb het in 2 dagen voor elkaar gekregen om met weliswaar 1 meisje te chatten...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:16 schreef Faxie het volgende:
Zo iets als Paiq vind ik dus echt niks. Matchen aan de hand van een vragenlijstje, nee dank je.
Bij de meeste vragen kan ik 3 verschillende antwoorden invullen naargelang m'n stemming dus dat schiet niet echt op. En uiteindelijk ga je toch af op een foto met een verhaaltje d'r bij.
Zolang er concreet iets is afgesprokenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef richard_prf het volgende:
Het is weer helemaal goed tussen mij en G.
De kans van mijn leven is volgende week als ik met haar afspreek.
fok?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik ben begin 30 en niet echt een player. Ik heb een aantal relaties gehad maar nooit langer dan 2 jaar. De seks in die relaties was nooit veel: de ene wilde niet zo vaak ivm haar geloof (ze vond het al erg genoeg dat ze het deed omdat het eigenlijk “niet mocht”) en de ander had er gewoon weinig zin in (had ik dat
), enz. Daarnaast word ik altijd gefriendzoned, wat dat betreft ben ik een typisch voorbeeld van nice guys finish last, aangezien ik vrouwen met (te) veel respect behandel. Even fysiek contact maken heb ik moeite mee: ik ben al gauw bang dat ik te ver ga. Een onenightstand oid: ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten regelen
Anyway, ik heb een tijdje rondgelopen op e-matching, maar kreeg daar zeer weinig response. Mijn uiterlijk zit wel goed, ik heb van meerdere IRL vriendinnen (o.a. dus waardoor ik gefriendzoned ben) gehoord dat ik sexy/lekker ding ben (tevens een paiq score van 8,5 of hoger op alle foto’s, zover dat wat zegt
). Ik ben alweer een tijdje single en ik wil wat gaan daten, gewoon lekker losjes. Ik wil wat meer ervaring met vrouwen opdoen, ondanks mijn leeftijd heb ik het idee dat ik nog maar net kom kijken! In het dagelijks leven kom ik weinig vrouwen tegen (ook niet via de sportclub waar ik zit (behalve meiden van 18/19, maar da's ook zo wat om die te gaan hosselen)) dus ik moet het hebben van internetdating. Hoe ga ik dit aanpakken? E-matching werkte niet goed (één date gehad, gefriendzoned) en op paiq krijg ik ook niet echt langdurig contact. Wat is jullie advies???
Wat betreft RL: ga dingen doen waar wél vrouwen van jouw leeftijd komen. Ga salsadansen. Als je een instrument speelt, ga naar jamsessies. Doe iets wat je anders niet doet, weg met de comfort zone. Dus ook in je omgang met mensen. Als je denkt dat je te ver gaat, dan ga je het waarschijnlijk niet. Gewoon doen dus en zien waar het schip strandt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik ben begin 30 en niet echt een player. Ik heb een aantal relaties gehad maar nooit langer dan 2 jaar. De seks in die relaties was nooit veel: de ene wilde niet zo vaak ivm haar geloof (ze vond het al erg genoeg dat ze het deed omdat het eigenlijk “niet mocht”) en de ander had er gewoon weinig zin in (had ik dat
), enz. Daarnaast word ik altijd gefriendzoned, wat dat betreft ben ik een typisch voorbeeld van nice guys finish last, aangezien ik vrouwen met (te) veel respect behandel. Even fysiek contact maken heb ik moeite mee: ik ben al gauw bang dat ik te ver ga. Een onenightstand oid: ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten regelen
Anyway, ik heb een tijdje rondgelopen op e-matching, maar kreeg daar zeer weinig response. Mijn uiterlijk zit wel goed, ik heb van meerdere IRL vriendinnen (o.a. dus waardoor ik gefriendzoned ben) gehoord dat ik sexy/lekker ding ben (tevens een paiq score van 8,5 of hoger op alle foto’s, zover dat wat zegt
). Ik ben alweer een tijdje single en ik wil wat gaan daten, gewoon lekker losjes. Ik wil wat meer ervaring met vrouwen opdoen, ondanks mijn leeftijd heb ik het idee dat ik nog maar net kom kijken! In het dagelijks leven kom ik weinig vrouwen tegen (ook niet via de sportclub waar ik zit (behalve meiden van 18/19, maar da's ook zo wat om die te gaan hosselen)) dus ik moet het hebben van internetdating. Hoe ga ik dit aanpakken? E-matching werkte niet goed (één date gehad, gefriendzoned) en op paiq krijg ik ook niet echt langdurig contact. Wat is jullie advies???
Daar gaat het idd fout. Ik heb altijd twijfels of de vrouw wel aangeraakt/gezoend wil worden op dat moment. Ik ben altijd te bang dat het te vroeg is zeg maar...quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
I know.. Maar waarom word je gefriendzoned denk je? Is dat dan niet omdat je geen intimiteit opwekt? Je durft iemand niet snel aan te raken of te zoenen zeg je... Gaat het daar niet fout dan?
Ga wat meer op je doel af, dat is imponerender en om die reden aantrekkelijker voor de vrouw.
Aardig is belangrijk in een relatie, maar om interesse te wekken moet je toch meer brutaal zijn. Wat ik al zei, als je denkt dat je te ver gaat, dan ga je het waarschijnlijk niet. Je legt jouw eigen fatsoensnormen impliciet aan anderen op en dat moet je niet doen. Ga eens over je eigen grenzen heen in het contact met vrouwen, dan reageren ze heel anders op je.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Het grootste probleem wat ik heb is dat ik altijd gefriendzoned word. Als ik dat kan veranderen dan ben ik al een stuk verder. Ik weet ook niet wat ik fout doe: ik ben gewoon aardig maar dat schijnt dus niet goed te zijn...
Mja, heb je gelijk in... Dat soort dingen leer je eigenlijk normaal gesproken als puber alquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aardig is belangrijk in een relatie, maar om interesse te wekken moet je toch meer brutaal zijn. Wat ik al zei, als je denkt dat je te ver gaat, dan ga je het waarschijnlijk niet. Je legt jouw eigen fatsoensnormen impliciet aan anderen op en dat moet je niet doen. Ga eens over je eigen grenzen heen in het contact met vrouwen, dan reageren ze heel anders op je.
Te vroeg... Nee, later zou jij het ook niet doen denk ik, of zeg ik nu rare dingen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Daar gaat het idd fout. Ik heb altijd twijfels of de vrouw wel aangeraakt/gezoend wil worden op dat moment. Ik ben altijd te bang dat het te vroeg is zeg maar...
Je vindt het dus altijd te vroeg. Natuurlijk kan het zijn dat ze er geen zin in heeft, maar dat is dan maar zo. Het cliché dat er meer vissen in de zee zijn is zeker weten waar. Het is niet allemaal afhankelijk van die ene waar je op dat moment contact mee hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Daar gaat het idd fout. Ik heb altijd twijfels of de vrouw wel aangeraakt/gezoend wil worden op dat moment. Ik ben altijd te bang dat het te vroeg is zeg maar...
Ik zou het idd pas doen als ik 100% zeker zou weten dat zij mij leuk vindt... En dat is te laat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te vroeg... Nee, later zou jij het ook niet doen denk ik, of zeg ik nu rare dingen?
Je moet als man zijnde gewoon op je doel afgaan, haar testen of ze dat wilt... Als je dat bewust doet denk je namelijk ook bewust dat je kans maakt en doe je bewust wel iets...
Nu kloot je maar wat aan lijkt het. - zo komt het op me over -
Nou ja... Zoals ik al zei: zoveel vrouwen kom ik niet tegen dus wat ik niet wil is het verklooien door haar te vroeg te zoenen. Wat dat betreft zijn er maar weinig vissen in de zee...quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je vindt het dus altijd te vroeg. Natuurlijk kan het zijn dat ze er geen zin in heeft, maar dat is dan maar zo. Het cliché dat er meer vissen in de zee zijn is zeker weten waar. Het is niet allemaal afhankelijk van die ene waar je op dat moment contact mee hebt.
Ik doe hetzelfde fout als jij, dusja...quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:29 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Ik zou het idd pas doen als ik 100% zeker zou weten dat zij mij leuk vindt... En dat is te laat.
Maar hoe test je zoiets dan? Door opmerkingen te maken? En ja, ik klooi idd maar wat aan ja
Denk jij dat een vrouw zich gekwetst voelt als je haar wilt zoenen? Denk je dat jouw gevoel - je wilt haar zoenen - Nergens op gebaseerd is? Als dat zo is dan heb je toch niks verloren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:30 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Nou ja... Zoals ik al zei: zoveel vrouwen kom ik niet tegen dus wat ik niet wil is het verklooien door haar te vroeg te zoenen. Wat dat betreft zijn er maar weinig vissen in de zee...
De zee is groot genoeg maar jij kiest ervoor om te blijven vissen in de vijver in jouw achtertuin. Als je eens drie straten verder kijkt dan kan het best zijn dat je kan zeevissenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:30 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Nou ja... Zoals ik al zei: zoveel vrouwen kom ik niet tegen dus wat ik niet wil is het verklooien door haar te vroeg te zoenen. Wat dat betreft zijn er maar weinig vissen in de zee...
Je kan het nooit zeker weten. Dus je hoeft het ook niet te testen. Probeer het een beetje in te schatten en neem eens wat risico. Maak eens wat opmerkingen die wat jou betreft ver over de grens gaan. Kijk hoe ze reageert en ga vanaf daar verder.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:29 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Ik zou het idd pas doen als ik 100% zeker zou weten dat zij mij leuk vindt... En dat is te laat.
Maar hoe test je zoiets dan? Door opmerkingen te maken? En ja, ik klooi idd maar wat aan ja
Heb je misschien een voorbeeldje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:34 schreef Mystikvm het volgende:
Maak eens wat opmerkingen die wat jou betreft ver over de grens gaan. Kijk hoe ze reageert en ga vanaf daar verder.
Ik ben dusdanig vaak gefriendzoned dat ik het idee heb dat vrouwen just friends willen zijn...quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk jij dat een vrouw zich gekwetst voelt als je haar wilt zoenen? Denk je dat jouw gevoel - je wilt haar zoenen - Nergens op gebaseerd is? Als dat zo is dan heb je toch niks verloren.
En vrouwen doen ook aan one night stands... Hoe komt dat dan? Te vroeg? Hoezo?
Dat was idd ook mijn insteek. Moet er dan alleen wel voor zorgen dat het geen vage afspraak wordt want dan komt er nooit wat vanquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
Er een vervolg aanbreien... Als ze langskomt en het is leuk dan proberen een vervolg afspraakje te krijgen?
Ik weet niet hoe goed je haar kent en waar ze van houdt. Knoop een gesprekje aan, kijk of ze een beetje blijft plakken na het bekijken van je huis en de trainingsvideo's. Vraag haar in dat gesprek wat uit over haar interesses en probeer een afspraak te maken om eens wat van die interesses samen te doen (stel dat ze van theater houdt, stel dan voor om samen te gaan naar zoiets, fake desnoods dat je Najib Amhali ook heel leuk vindt) of om gewoon iets te drinken. Bij zo'n vervolgafspraak kan je wel wat flirteriger worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik krijg binnenkort een vrouw (27jr) van mijn sportclub op bezoek. Ik zit met haar in hetzelfde groepje. Ze zou altijd nog een keer langskomen om mijn huis te bekijken (we wonen in dezelfde buurt) en om wat filmopnames van de trainingen te bekijken. Ik zie haar wel zitten. That is, nog geen gevoelens oid maar ik zie haar wel als een potentieeltje. Van haar kant heb ik nog nooit iets gezien dat ze mij ziet zitten, ze is wel single. Hoe zou ik dit kunnen gaan aanpakken?
Dat is toch heel erg van de context afhankelijk. In een kroeg moet je durven om seksueel getinte opmerkingen te maken, bijvoorbeeld. Kan over van alles gaan. Op een date moet je misschien iets meer zinspelen op zoenen of andere 'romantische' zaken. Ik kan nu natuurlijk niet een voorbeeld uit mijn mouw schuddenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je misschien een voorbeeldje?
Dat is een cirkel redenering denk ik... Dat komt omdat je er dus niet zo instaat...selffulfilling prophecyquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:36 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Ik ben dusdanig vaak gefriendzoned dat ik het idee heb dat vrouwen just friends willen zijn...
ik snap dat je eerste reactie is: dat is niks voor mij of brrrquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Die vriendinnen van me zijn van ongeveer dezelfde leeftijd en hebben inmiddels allemaal een relatie dus zo ff iets met ze gaan doen is vrij moeilijk: het valt echt op dat zodra ze wat ouder zijn, relatie hebben dat er dan maar weinig oog is voor de overige vrienden...
Fok? Hoezo Fok? Ik zou niet weten hoe ik hier een vrouw moet tegenkomenGeen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken, haha
Het grootste probleem wat ik heb is dat ik altijd gefriendzoned word. Als ik dat kan veranderen dan ben ik al een stuk verder. Ik weet ook niet wat ik fout doe: ik ben gewoon aardig maar dat schijnt dus niet goed te zijn...
Speeddaten en singlesfeesten: ik vind daar de druk weer zo opliggen, ik weet niet, ik denk niet dat ik daar goed mezelf zou kunnen zijn en anderen ook niet waardoor je toch een vertekend beeld krijgt. En salsadansen: laten we dat maar niet doen, da's wel HEEL ver buiten de comfort zone
Ik heb niet de bedoeling om jullie goedbedoelde adviezen af te zeiken hoor!
Maar eerder afspreken om te daten is inderdaad wel iets wat ik zou moeten doen. Ik blijf veel te lang chatten...
tja dan was het misschien te vroeg en ben je die ene dame kwijtquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Aanraken manquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:44 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Oh maar ik ben ook wel eens een paar keer gefriendzoned nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik haar leuk vond... maar wellicht had ik dat met mijn tong moeten doen en niet met woorden...
sowieso een flesje wijn serveren of zo om de sfeer wat meer informeel en ontspannen te maken ipv alleen zakelijk: 'ik kom iets bekijken'quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik krijg binnenkort een vrouw (27jr) van mijn sportclub op bezoek. Ik zit met haar in hetzelfde groepje. Ze zou altijd nog een keer langskomen om mijn huis te bekijken (we wonen in dezelfde buurt) en om wat filmopnames van de trainingen te bekijken. Ik zie haar wel zitten. That is, nog geen gevoelens oid maar ik zie haar wel als een potentieeltje. Van haar kant heb ik nog nooit iets gezien dat ze mij ziet zitten, ze is wel single. Hoe zou ik dit kunnen gaan aanpakken?
als je dat te laat doet zeg maar dan ben je in je hoofd al een vriend, geen partnerquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:44 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Oh maar ik ben ook wel eens een paar keer gefriendzoned nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik haar leuk vond... maar wellicht had ik dat met mijn tong moeten doen en niet met woorden...
Goed punt, wat voor wijn?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sowieso een flesje wijn serveren of zo om de sfeer wat meer informeel en ontspannen te maken ipv alleen zakelijk: 'ik kom iets bekijken'
en als dat goed gaat iets zeggen zo van: oh ik vond dit heel leuk! zin om eens wat te gaan eten samen?
Hoe laat ik zien wat mijn intenties zijn dan? Weer door opmerkingen te maken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je dat te laat doet zeg maar dan ben je in je hoofd al een vriend, geen partner
omdat je over komt alsof je intenties vriendschappelijk zijn
beter vanaf het begin af aan duidelijk zijn: ik zie jou zitten op een intiemere manier/meer sexy manier dan alleen vriendschap
dan is het aan hen van het begin om daar voor te kiezen of juist niet
nu kiezen ze iets wat jij niet als optie bood (denk je zelf dan)
Kloptquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is een cirkel redenering denk ik... Dat komt omdat je er dus niet zo instaat...selffulfilling prophecy
wel gewoon zeggen hoor! anders dan kom je er over een maand of 4 achter dat ze je alleen als vriend zietquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:51 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Goed punt, wat voor wijn?Ik drink het echt nooit
Die laatste zin zal ik onthouden, maar of ik hem zo mijn strot uit krjig is een tweede. Ook een probleem: ik kan overal over praten met vrouwen, maar uitnodigen voor een date: ho maar
ja opmerkingen, aanrakingen, blikken etcquote:[..]
Hoe laat ik zien wat mijn intenties zijn dan? Weer door opmerkingen te maken?
Ga daar dan eerst eens wat aan doen. Nu klink je wel een beetje als een broken record. Je kent je probleem, de oplossing wordt door meerdere mensen aangedragen. Time to act!quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
En da's het probleem he... Ik ben altijd veel te aardigIk denk vaak wel dingen, ik uit ze alleen niet omdat ik bang ben dat ze ongepast oid zijn... En dus --> friendzone... Ik zie het probleem in mijn gedrag maar ik heb moeite om dat aan te passen.
En hoe moet jij dat merken als ze niet met jou flirt?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:09 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Maar zo'n "flirterige instelling", is dat wel gepast bij iemand waar je echt 0,0 het idee van hebt dat ze wat in je ziet? Begin je met dat soort gedrag niet als je een beetje indicatie hebt dat zij jou eventueel als een potentiëeltje ziet?
Tja je hoort vaak dat je vooral jezelf moet zijn, maar dat schijnt dus niet te werken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:09 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Maar zo'n "flirterige instelling", is dat wel gepast bij iemand waar je echt 0,0 het idee van hebt dat ze wat in je ziet? Begin je met dat soort gedrag niet als je een beetje indicatie hebt dat zij jou eventueel als een potentiëeltje ziet?
Maakt dat uit, heb je wat te verliezen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:09 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Maar zo'n "flirterige instelling", is dat wel gepast bij iemand waar je echt 0,0 het idee van hebt dat ze wat in je ziet?
Nee, ik heb idd weinig te verliezen. Behalve een weirde situatie in het trainingsgroepje maar dat overleef ik welquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maakt dat uit, heb je wat te verliezen?
Mwah, dat zal ook niet zo zijn denk ik.. Je moet dan wel heel direct flirten wil je dat bereikenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:21 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Nee, ik heb idd weinig te verliezen. Behalve een weirde situatie in het trainingsgroepje maar dat overleef ik wel
Nou ja, ik weet niet... Stel dat ze bij me langskomt (een concrete afspraak is er nog niet gemaakt) en ik zeg aan het einde van de avond "ik vond het gezellig, zullen we een keer wat gaan eten samen?" terwijl ze dat helemaal niet verwacht omdat ze gewoon dacht ff gezellig bij Kareltje langs te komen, dan kan het maar zo zijn dat ze dat wel ff als een WTF-moment beschouwt en dan komt de rest van dat groepje dat echt wel te weten hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, dat zal ook niet zo zijn denk ik.. Je moet dan wel heel direct flirten wil je dat bereiken
nee want dan komt dat of nooit of je bent al te laat omdat ze je al als vriend zietquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:09 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Dat is het. Zeggen ik vind je leuk wordt ervaren als eng. Is mijn ervaring.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:44 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
dan weet de rest ten minste dat je 'op de markt bent' om het zo maar te zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:31 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet... Stel dat ze bij me langskomt (een concrete afspraak is er nog niet gemaakt) en ik zeg aan het einde van de avond "ik vond het gezellig, zullen we een keer wat gaan eten samen?" terwijl ze dat helemaal niet verwacht omdat ze gewoon dacht ff gezellig bij Kareltje langs te komen, dan kan het maar zo zijn dat ze dat wel ff als een WTF-moment beschouwt en dan komt de rest van dat groepje dat echt wel te weten hoor
Maar nu draaf ik een beetje door
De rest van het groepje zijn alleen allemaal kerels dus no thanksquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan weet de rest ten minste dat je 'op de markt bent' om het zo maar te zeggen
wie weet komt er wel een naar je toe van: 'tja klaartje wou niet maar ik wil best een pannenkoekje met je eten hoor!'
heb je die ook weer binnen
je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:34 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
De rest van het groepje zijn alleen allemaal kerels dus no thanksEn het is wel algemeen bekend dat ik single ben, dat weet zij ook...
Ik denk niet dat dat het isquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ja, zo denk ik er dus ook overMaar aangezien het in het verleden fout is gegaan, ook waarschijnlijk omdat ik me "too available" opstelde. in de zin van: niet moeilijk doen voor het maken van een afspraak. Ik heb nooit stalkerig gedrag vertoond oid...
Tja. Maar hoe ga je ooit een interessante kerel worden voor vrouwen als je dat soort zaken al niet durft?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
En salsadansen: laten we dat maar niet doen, da's wel HEEL ver buiten de comfort zone
Ik ken een brede sportschoolgast die aan salsa dansen doet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Maar hoe ga je ooit een interessante kerel worden voor vrouwen als je dat soort zaken al niet durft?
Wat is je punt?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ken een brede sportschoolgast die aan salsa dansen doet.
Dat. Als een meid geen tijd heeft ga ik er gewoon vanuit dat ze niet zo'n interesse heeft, en dan heb ik dat dus ook minder in haar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef ook_gek het volgende:
Dan heb je ook zo iets van fuck it, ze maakt niet eens tijd voor me. Hoe moet dat ooit in de toekomst gaan dan als ze nooit tijd heeft.
Op naar de volgende
dat vind jij, maar bv meerdere smsjes per dag of vragen wat ze gaat doen of is doen en blijven vragen wanneer iemand kan afspreken. Kan een vrouw ook als opdringen ervarenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ja, zo denk ik er dus ook overMaar aangezien het in het verleden fout is gegaan, ook waarschijnlijk omdat ik me "too available" opstelde. in de zin van: niet moeilijk doen voor het maken van een afspraak. Ik heb nooit stalkerig gedrag vertoond oid...
En hoe zie jij het verschil tussen die twee dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat het ligt aan dat je jezelf 'aanbied' als vriend en niet als iemand die wat anders wil
Dansen is gewoon echt niet mijn ding. Er zijn genoeg andere dingen die ik doe waardoor ik zeker interessanter ben dan gemiddeld, zeker weten...quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Maar hoe ga je ooit een interessante kerel worden voor vrouwen als je dat soort zaken al niet durft?
Dat de grote testosteron kickers het ook gewoon doen, dat het niet iets voor vrouwen is ofzo.quote:
Nope... Ik stuur een sms en stuur er pas weer eentje als ik antwoord heb gehadquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat vind jij, maar bv meerdere smsjes per dag of vragen wat ze gaat doen of is doen en blijven vragen wanneer iemand kan afspreken. Kan een vrouw ook als opdringen ervaren
Nu weet ik niet of je zo bent. Maar het kan mogelijk zijn.
No shit sherlock, aangezien vrouwen toch echt samen met kerels dansen is het inderdaad niet alleen voor vrouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef kingtoppie het volgende:
Dat de grote testosteron kickers het ook gewoon doen, dat het niet iets voor vrouwen is ofzo.
Zoals?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Dansen is gewoon echt niet mijn ding. Er zijn genoeg andere dingen die ik doe waardoor ik zeker interessanter ben dan gemiddeld, zeker weten...
dat heb ik toch al een keer of 4 gezegd?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
En hoe zie jij het verschil tussen die twee dan?
[..]
Dansen is gewoon echt niet mijn ding. Er zijn genoeg andere dingen die ik doe waardoor ik zeker interessanter ben dan gemiddeld, zeker weten...
Doe een paar interessante sporten, paar jaar in het buitenland gewoond, enzquote:
Klopt, het was meer een standaard reactie zonder dat ik nadacht over wat er eerder was gezegdquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik toch al een keer of 4 gezegd?
sorry ik ga niet in een cirkeltje lullen hier
Je moet een klein beetje intimideren, het moet dan wel opbouwend zijn etc, maar van dat doelloos ronddobberen wordt niemand nat van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
En hoe zie jij het verschil tussen die twee dan?
intimideren lijkt me niks hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet een klein beetje intimideren, het moet dan wel opbouwend zijn etc, maar van dat doelloos ronddobberen wordt niemand nat van.
Klein beetje...quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
intimideren lijkt me niks hoor
dan denk ik alleen maar kerel piss off! wie denk je wel niet dat je bent?
"Enz" in de zin van dat was het wel zo'n beetje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Doe een paar interessante sporten, paar jaar in het buitenland gewoond, enz
Wat is er interessant aan een sport? Daar ben je zo over uit geluld en daar blijft het bij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Doe een paar interessante sporten, paar jaar in het buitenland gewoond, enz
het is intimideren als je het zegt met een knuppel achter je rug/evil smile of zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klein beetje...
''Je decoreert mooi bij mijn bank''
Is toch ook intimiderend in zekere mate?
Ja... Ik kan nog wel meer dingen opnoemen wat ik allemaal doe maar dat boeit ff niet: ik word niet gefriendzoned omdat ik geen interessant persoon ben...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Enz" in de zin van dat was het wel zo'n beetje?
Je hebt een goed uiterlijk en je bent interessant. Dus volgens jou komt het alleen omdat je jezelf laat 'friendzonen'?
Daarom...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is intimideren als je het zegt met een knuppel achter je rug/evil smile of zo
het is een grapje als je er bij lacht
en daar zit hem volgens mij wel het verschil
bij een intimiderende kerel denken vrouwen: ja laat maar... ik ben niet gek. Hier heb ik te veel zelfrespect voor
bij iemand die gewaagde grapjes maakt denkt een vrouw (ik in ieder geval) he hij heeft humor en hij ziet me wel zitten! dubbel goed
Waarom dan wel?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Ja... Ik kan nog wel meer dingen opnoemen wat ik allemaal doe maar dat boeit ff niet: ik word niet gefriendzoned omdat ik geen interessant persoon ben...
Volgens mij ben je gewoon niet breed genoeg. Vrouwen vinden het een enorme turn-off wanneer een man smallere schouders heeft dan zijzelf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:08 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Al eerder genoemd: mijn opstelling: te vriendelijk, te onzeker...
Oh je gebruikt het excuus dat alleen kloodzakken een vriendin kunnen krijgen? Zwak hoor, zeer zwak.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:08 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon niet breed genoeg. Vrouwen vinden het een enorme turn-off wanneer een man smallere schouders heeft dan zijzelf.
Je bent gewoon te saai en heb niks te bieden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:08 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.. Soms lukt het ook wel, maar meestal nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef Cassandra87 het volgende:
K_K Je hebt toch al relaties gehad, dat was toch ook gelukt?
Timide, da's idd wel een goede omschrijvingquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar er zit een verschil tussen iemand die timide is en saai líjkt, maar eenmaal op zijn gemak los komt, en iemand die gewoon echt tot op het bot saai is
Gezellig genoeg voor een paar uurtjes. Maar weinig te bieden voor een relatie qua gezelligheid.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:17 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Als ik echt zo saai zou zijn geweest, zou ik ook niet gefriendzoned worden, maar dan zou ik gewoon helemaal afgeschreven worden...
22 single mannen en 2 single vrouwen volgens mijquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Eigenlijk zouden we voor de volgende meet een soort speeddate moeten organiseren. Hoeveel single mannen en vrouwen zitten er in deze reeks?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
22 single mannen en 2 single vrouwen volgens mij
dus dat word hem niet
Ach, sommige pornofilms hebben dat concept ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus dat word hem niet
Wie zijn de single vrouwen en wie de single mannen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus dat word hem niet
is dat de instelling dan? Ik blijf liever single dan met een vrouw, no offencequote:Op woensdag 1 februari 2012 17:23 schreef Catbert het volgende:
Is "pakken wat je pakken kan" biseksueel dan?
Even geduld Rhu is het lijstje al aan het maken in Excel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:10 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wie zijn de single vrouwen en wie de single mannen?
Nee hoor want ik heb een heel slecht geheugenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Even geduld Rhu is het lijstje al aan het maken in Excel.
Tja, misschien ben ik wel een puisterige puber met een grote bek, weet jij veelquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
Cassandra en Catbert niet dat weet ik wel
Je bent in ieder geval wel grappig vind ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, misschien ben ik wel een puisterige puber met een grote bek, weet jij veel
Deze is ook grappig, alleen dan anders grappig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon niet breed genoeg. Vrouwen vinden het een enorme turn-off wanneer een man smallere schouders heeft dan zijzelf.
En de baby dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, misschien ben ik wel een puisterige puber met een grote bek, weet jij veel
Nou ik zie dr wel eens in KLB posten en daar worden vooral type users als hier helemaal afgebrandquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat je nóg 3 minuten nodig hebt om al deze mannen af te schrijven?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat je nóg 3 minuten nodig hebt om al deze mannen af te schrijven?
Hahahaha nee toch!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou ik zie dr wel eens in KLB posten en daar worden vooral type users als hier helemaal afgebrand
EDIT: En Sinos en Silk hosselen duurt anders ook nog steeds voort
Sinos laat gewoon d'r tieten zien en dan krijgt ze genoeg aandacht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef debeterebob het volgende:
EDIT: En Sinos en Silk hosselen duurt anders ook nog steeds voort
Dankquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Je bent in ieder geval wel grappig vind ik.
Heh, ik heb nooit een foto gepost. Gaat niet gebeuren ookquote:
Silk niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sinos laat gewoon d'r tieten zien en dan krijgt ze genoeg aandacht.
Geen idee wie "silk" is, ik kom niet in het SC topic.quote:
Laat het sinos maar niet horen, het is een statement van feminisme volgens haar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:31 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Je tieten op fok plaatsen, dan kom je sowieso aandacht te kort in het leven.
er is echt niks mis met een gezonde dosis feminisme!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Laat het sinos maar niet horen, het is een statement van feminisme volgens haar.
Feminisme.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Laat het sinos maar niet horen, het is een statement van feminisme volgens haar.
Feeling great feeling good, how are you?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Panzermaus het volgende:
Altijd beter dan van die uitgezakte teabaggies. Zet ze maar op het internet. Iedereen kan alles op het internet zetten. Feeling good feeling great.
Doe dat lekker in de SC.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Feeling great feeling good, how are you?
Gewoon een opmerking. Al het incrowd gedoe hierboven net zo goed. Er zijn niet voor niets 2 topics nu, dan is het zonde om ook deze maar de laten verslowchatten.quote:
Sorry je hebt gelijk!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon een opmerking. Al het incrowd gedoe hierboven net zo goed. Er zijn niet voor niets 2 topics nu, dan is het zonde om ook deze maar de laten verslowchatten.
En hier zit jouw grootste issue denk ik, ik krijg toch echt heel sterk het gevoel dat je reacties heel zwartwit en heel extreem zijn, ik weet niet hoe je daar in real life mee omgaat, of dat te merken isquote:
Mee eens. En dit bedoel ik niet lullig kingtoppie, maar je reageert altijd zeer defensief op dingen waarbij dat helemaal niet nodig is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En hier zit jouw grootste issue denk ik, ik krijg toch echt heel sterk het gevoel dat je reacties heel zwartwit en heel extreem zijn, ik weet niet hoe je daar in real life mee omgaat, of dat te merken is
IRL valt het niet te merken bij KT, maar op fok! is het wel heel extreem ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En hier zit jouw grootste issue denk ik, ik krijg toch echt heel sterk het gevoel dat je reacties heel zwartwit en heel extreem zijn, ik weet niet hoe je daar in real life mee omgaat, of dat te merken is
Dat is mooiquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
IRL valt het niet te merken bij KT, maar op fok! is het wel heel extreem ja.
Ik vind die post negatief overkomen.. Ik neem dat wellicht te persoonlijk maar ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In het echt merk je aan 100 dingen hoe iemand iets bedoelt, op fok zijn het slechts woorden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
IRL valt het niet te merken bij KT, maar op fok! is het wel heel extreem ja.
Klopt wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is mooiMaar maak je hem vaak mee? Al denk ik dat KT meer het type is om irl zichzelf terug te trekken in plaats van uit te vallen
Ik kan het nog snappen als je er op reageert omdat er meer SC is, maar jouw post wordt gequote. Maar het punt van Straw is helder, we doen het al ontzettend goed met zo min mogelijk SC, laten we dat vasthouden. Ik geef haar geen ongelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind die post negatief overkomen.. Ik neem dat wellicht te persoonlijk maar ik kan daar niet zo goed tegen.
Dat is ook niet zo gekquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind die post negatief overkomen.. Ik neem dat wellicht te persoonlijk maar ik kan daar niet zo goed tegen.
Ow ik dacht dat KT de post bedoelde die ik quotte, maar bedoelde hij mijn post dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gekHet gaat over een heel negatief punt aan jou.
Ik kan me prima persoonlijk ergeren aan onpersoonlijke dingen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gekHet gaat over een heel negatief punt aan jou.
Ze geeft gewoon haar mening. Daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ik denk eerder zien dat het maar internet is en het allemaal niet enorm persoonlijk bedoel isquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me prima persoonlijk ergeren aan onpersoonlijke dingen.
Maar ik vind het lastig om anders te doen en te denken, dat blijkt maar weer.
Moet ik minder zeiken en positief denken ofzo? Kan dat wel gaan proberen.
je gedraagt je soms als een stampvoetende kleuterquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk te moeilijk, zeik teveel, neem teveel persoonlijk, en ben niet optimistisch, ga te lang door in discussies die toch geen einde hebben, zorg er daarmee voor dat ik veel aandacht van iemand vraag, terwijl het allemaal zinloos en frustrerend is.
Als je dit lijstje wilt aanvullen dan graag:
Je vind mijn post stampvoetend? Ik ben namelijk serieusquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je gedraagt je soms als een stampvoetende kleuterzie de post hier boven
sorry hoor
Zo is het niet bedoelt dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ja zo vond ik hem persoonlijk over komen
In welk opzicht is het nou dan ''stampvoetende kleuter'' ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
dat zijn dingen die je, in mijn ogen, zou kunnen verbeteren ja
omdat je blijft door drammen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In welk opzicht is het nou dan ''stampvoetende kleuter'' ?
Of kwam het over alsof ik sarcastisch doe over wat ik denk dat jouw mening is ofzo?
inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat je blijft door drammen.
Je roept nog net niet, ik wil het ik wil het ik wil het. IK WIL HET NUUUUHUUUHUUUUU
HOOOOOOOW
zo iets.
Ik zou zeggen anders doenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kaart aan wat er verkeerd met me is.
Reacties:
Je bent een klein kind wat om aandacht vraagt.
Hoe.. Moest ik dit anders doen?
Of mag ik het er gewoon niet over hebben?
Voordat je reageert eerst nadenken bij wat je gaat posten en afwegen hoe dat over gaat komen en of je op die manier over wilt komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kaart aan wat er verkeerd met me is.
Reacties:
Je bent een klein kind wat om aandacht vraagt.
Hoe.. Moest ik dit anders doen?
Of mag ik het er gewoon niet over hebben?
Ik formuleer het op een manier waarop het lijkt alsof ik jullie aandacht eis ipv vraag of jullie me willen helpen oid?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen anders doen
niet zo 'dwingend en nukkig'
meer zo van: nou bedankt voor de tips (ik snap wel/niet wat je bedoeld omdat) en ik sta open voor meer tips
Ik poste het niet vanuit dat opzicht.. Meer vanuit hersenspinsels.. Gewoon puur en kort door de bocht wat ik vind dat er mis met me is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voordat je reageert eerst nadenken bij wat je gaat posten en afwegen hoe dat over gaat komen en of je op die manier over wilt komen.
preciesquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik formuleer het op een manier waarop het lijkt alsof ik jullie aandacht eis ipv vraag of jullie me willen helpen oid?
Je lijkt me een prima gozer, je bent alleen wat vermoeiend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik poste het niet vanuit dat opzicht.. Meer vanuit hersenspinsels.. Gewoon puur en kort door de bocht wat ik vind dat er mis met me is.
Maar ik snap dat het zo overkomt.
Ok sorry rhub.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
het lijkt me dat zelfs vragen niet eens hoeft want daar is het topic voor
het kan allemaal wat minder expliciet
laat dat wat maar weg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je lijkt me een prima gozer, je bent alleen wat vermoeiend.
Ik deel je ervaring niet. Ik ben pas 1 keer verwijderd en dat mens was ook echt onuitstaanbaar. Verder ben ik meestal gewoon een avondje online en accepteer ik wat speeddates. Komt meestal wel een leuk gesprekje uit en soms spreek ik ze nog wat vaker na dat eerste contact.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:57 schreef InterMilan het volgende:
Dat paiQ is echt drama![]()
Gisteren met een meisje best leuk gechat, op een gegeven moment werd de foto zichtbaar... Ze was een stuk minder knap dan de meisjes waar ik tot nu toe in mn leven heb gedate, maargoed ik denk gewoon een kans geven, hadden toch best veel raakvlakken...
Kom ik net online, ben ik uit haar contactenlijst gegooid en geblokkeerd
Ja natuurlijk is dat bij me opgekomen, ze verwijdert me niet omdat ze me zo leuk vindtquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik deel je ervaring niet. Ik ben pas 1 keer verwijderd en dat mens was ook echt onuitstaanbaar. Verder ben ik meestal gewoon een avondje online en accepteer ik wat speeddates. Komt meestal wel een leuk gesprekje uit en soms spreek ik ze nog wat vaker na dat eerste contact.
Maar is het misschien bij je opgekomen dat zij jou misschien niks vond en wellicht wel heel doelgericht zoekt op de site?
Paiq moet je gewoon niet teveel van verwachten. Ik zie het als een sociale tool waarbij het niet raar is dat je een date voorstelt als je een leuk gesprek hebt.
Post je ervaringen anders hier: Datingsite-ervaringen topic #168 Van alle markten thuis?
Springen in een kroeg dan geen 20 mannen op hun nek?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:10 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat bij me opgekomen, ze verwijdert me niet omdat ze me zo leuk vindt![]()
Maar dan nog vind ik het apart, we hadden direct raakvlakken over muzieksmaak, wonen beiden in rotterdam, gingen naar dezelfde clubs enzo...
Toen mn foto echter zichtbaar werd, zei ze opeens weinig meer, terwijl ik toch echt niet extreem lelijk ben al zeg ik het zelfIn alle objectiviteit zeker wel een klasse knapper dan zij zelf..
Maargoed, dat je daarom dus meteen verwijderd EN geblokkeerd wordt, vind ik op zijn zachtst gezegd een beetje vreemd...
Maar verwacht er ook niet teveel meer van hoor, no offence, maar het knappe vrouwengehalte is echt vrij laag, en heb het idee dat die paar leuke die erbij lopen al 20 mannen op hun nek hebben.... Kun je beter naar de kroeg gaan vind ik...
Nee oke, no offence verder, maar het blijft zo, dat ik ondanks een redelijk leuk gesprek, puur en alleen op basis van mijn foto uit haar contactenlijst gegooid en geblokkeerd ben...quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
Paiq matcht ook op uiterlijk. Scoort je foto hoog dan krijg je ook hoog scorende matches. Dus óf jouw foto's scoren laag, of je vindt de vrouwen die hoog gerate worden niet aantrekkelijk. En als het via speeddate is dan kan het van alles zijn wat je aangeboden krijgt maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er maar weinig heb getroffen die ik 'lelijk' vind. Misschien heb ik lage standaarden, kan ook.
En ja, ik ben ook geen Adonis maar ook ik kan vrouwen die objectief knap zijn niet mooi vinden. Omdat jij een klasse knapper bent betekent dat nog niet dat zij jou dan maar leuk moet vinden.
Wen er maar vast aan. Of geef het op, want zo is wel hoe het werkt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:30 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Nee oke, no offence verder, maar het blijft zo, dat ik ondanks een redelijk leuk gesprek, puur en alleen op basis van mijn foto uit haar contactenlijst gegooid en geblokkeerd ben...
Nee in de kroeg vind ik dat toch wel anders eerlijk gezegd... Ook wat realistischer... Kijk die meid waarmee ik via paiQ chatte was een beetje het type hipster ( nerd bril, zo' n gebreide muts op)... Ik ben zelf gewoon ''normaal'' gekleed, dus dat zal zijn waar ze op af is geknapt lijkt me, aangezien ik nu ook geen gezicht dat lijkt alsof er met een trekker overheen is gereden...)quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:26 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Springen in een kroeg dan geen 20 mannen op hun nek?Enige verschil is dat je op zo'n site zeker weet dat ze (hopelijk) single zijn.
En het helpt als je nog een grote groep single vrienden hebt. Als ik ze de laatste jaren naar een kroeg meekrijg dan zit alles met vriendin aan een tafeltje te kleppen. Geen wingmen dus
Ja, klopt. Maar ik den k dat jij ook zo handelt. Is niet gek, ik doe het ook, maar dat komt omdat je alleen maar afgaat op een kleine foto en wat tekst. In het echt speelt er zo veel meer mee, ik ben meiden leuk gaan vinden die als ik ze de eerste keer op een foto had gezien ook enigzins had afgeschreven, maar door hun karakter, humor, houding etc steeds leuker werden. Geldt natuurlijk niet voor de echte draken, er moet wel enige fysieke aantrekkingskracht zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:33 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Nee in de kroeg vind ik dat toch wel anders eerlijk gezegd... Ook wat realistischer... Kijk die meid waarmee ik via paiQ chatte was een beetje het type hipster ( nerd bril, zo' n gebreide muts op)... Ik ben zelf gewoon ''normaal'' gekleed, dus dat zal zijn waar ze op af is geknapt lijkt me, aangezien ik nu ook geen gezicht dat lijkt alsof er met een trekker overheen is gereden...)
Maar in de kroeg ook wel eens met ''hipsters'' gesproken, en dat is zelfs wel eens een paar keer succesvol en gezellig geeindigd..
Op zo' n site is het echter: Oh, niet zelfde kledingstijl, weg ermee oid.. Te oppervlakkig naar mijn idee..
Jij denkt alleen maar dat ze iets arrogants over zich hebben. Het is tekst. Jij kan niet inschatten hoe ze iets bedoelen en doet dus een aanname. Nu stel je je ook heel volgzaam op, alsof de dames moeten kiezen en jij maar geluk moet hebben dat ze jou het leukst vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:40 schreef EiPet het volgende:
Ben het wel een beetje met je eens inter..
Heb ook heel kort op PaiQ gezeten, en 80 % van de vrouwen die daar zitten, zijn qua uiterlijk echt een stuk minder dan de meiden waar ik tot nu toe mee in mijn leven heb afgesproken... Toch vaak het type dat me op straat totaal niet op zou vallen...
Maar toch hebben ze op die site ineens iets arrogants over zich op de een of andere manier...
In before the editquote:
Ze moet ergens op selecterenquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:30 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Nee oke, no offence verder, maar het blijft zo, dat ik ondanks een redelijk leuk gesprek, puur en alleen op basis van mijn foto uit haar contactenlijst gegooid en geblokkeerd ben...
misschien had je gewoon pech, dat kan ook altijd nog natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:08 schreef InterMilan het volgende:
Ja klopt ook... Ik heb er ook niet minder om geslapen ofzo...
Maar was net nieuw op die site, en als ik dan al binnen 1 dag geblokkeerd en verwijderd word, terwijl ik van jou hoor dat dit jou pas 1 x is gebeurd, terwijl je er al veel langer zit, dan denk ik toch wel ff van wowWtf did i do wrong..
Is toeval. Ik had toevallig ook bij mijn eerste contact ever op Paiq een date geregeld. Daarna ook een tijd niks hoor. Het blijft een schot hagel, je moet veel vrouwen spreken voor je er eentje treft waarmee het een beetje klikt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:08 schreef InterMilan het volgende:
Ja klopt ook... Ik heb er ook niet minder om geslapen ofzo...
Maar was net nieuw op die site, en als ik dan al binnen 1 dag geblokkeerd en verwijderd word, terwijl ik van jou hoor dat dit jou pas 1 x is gebeurd, terwijl je er al veel langer zit, dan denk ik toch wel ff van wowWtf did i do wrong..
Ik heb een tijdje op PAIQ gezeten en ik vond de vrouwen daar ook gewoon niks. Maargoed. Datingsites zijn niks voor mensen die sowieso al problemen hebben met sociale contacten met meiden, want daar moet je je nog veel sterker verkopen dan IRL.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
Jij denkt alleen maar dat ze iets arrogants over zich hebben.
Online mezelf verkopen gaat mij anders veel makkelijker af dan IRL...quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op PAIQ gezeten en ik vond de vrouwen daar ook gewoon niks. Maargoed. Datingsites zijn niks voor mensen die sowieso al problemen hebben met sociale contacten met meiden, want daar moet je je nog veel sterker verkopen dan IRL.
Vind je? Online lijkt het me juist makkelijker dan irl als je verlegen bent.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op PAIQ gezeten en ik vond de vrouwen daar ook gewoon niks. Maargoed. Datingsites zijn niks voor mensen die sowieso al problemen hebben met sociale contacten met meiden, want daar moet je je nog veel sterker verkopen dan IRL.
Ja, maar je hebt wel concurrentie van die andere 80% man. Ik vind dat op PAIQ vrouwen soms een beetje onrealistische verwachtingen hebben. Kennelijk krijgen de grootste lelijkerds daar nog veel aandacht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:05 schreef ook_gek het volgende:
Vind je? Online lijkt het me juist makkelijker dan irl als je verlegen bent.
Noem eens een voorbeeld van een onrealistische verwachting?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt wel concurrentie van die andere 80% man. Ik vind dat op PAIQ vrouwen soms een beetje onrealistische verwachtingen hebben. Kennelijk krijgen de grootste lelijkerds daar nog veel aandacht.
Ik doel vooral op de verhouding van hoe knap ze zelf zijn en de verwachtingen die ze hebben t.a.v. de kerels. Maargoed, er is een topic over datingsites, het is een beetje offtopic hier.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:21 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Noem eens een voorbeeld van een onrealistische verwachting?
Maar tijdens stappen heb je ook genoeg concurentie van mannen. Dus wat is het verschil?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt wel concurrentie van die andere 80% man. Ik vind dat op PAIQ vrouwen soms een beetje onrealistische verwachtingen hebben. Kennelijk krijgen de grootste lelijkerds daar nog veel aandacht.
Tijdens het stappen is het redelijk 50/50, op datingsites is de verhouding veel schever. Daarnaast zal je als je eenmaal een date hebt en daar opeens communicatief een stuk minder sterk bent enorm tegenvallen. Je moet IRL leuker zijn, niet minder leuk, dan online.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Maar tijdens stappen heb je ook genoeg concurentie van mannen. Dus wat is het verschil?
Nouja, zo had ik laatst een meid die pontificaal verkondigde : Voldoe je aan de volgende eisen : Knap, intelligent, spontaan, sociaal, en getraind? Dan sta ik open voor een leuk gesprek!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:21 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van een onrealistische verwachting?
Goed punt, volgens mij hebben aardige, aantrekkelijke meisjes sowieso geen datingsites nodig om een scharrel of vriendje te vinden, dus ik denk ook eigenlijk niet dat je op een datingsite geschikt relatiemateriaal kan vinden. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
tja ook op paiq zitten mensen met 'issues' zoals een onrealistisch zelfbeeld of eisenlijstjes om mensen buiten te houden
oordeel je niet gewoon heel snel?
niet iedereen is van stappenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Goed punt, volgens mij hebben aardige, aantrekkelijke meisjes sowieso geen datingsites nodig om een scharrel of vriendje te vinden, dus ik denk ook eigenlijk niet dat je op een datingsite geschikt relatiemateriaal kan vinden. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.
Ja, maar in de kroeg net zo goed natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet iedereen is van stappen
of sommige mensen houden graag hun opties open en vissen in meerdere vijvers
ik bedoelde ook echt niet dat iedereen op paiq 'vreemd' is maar meer dat je realistisch moet blijven en dat er ook heus op paiq mensen zitten met hun ding om het zo maar te zeggen
ja dat was precies wat ik bedoeldequote:Op donderdag 2 februari 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar in de kroeg net zo goed natuurlijk.
Ik vind het altijd zo kortzichtig om iedereen op een datingsite maar te bestempelen als raar en dat er dan vast iets mee mis moet zijn.
Daar ben ik ook een beetje huiverig voor. Het is helaas wel mijn vijver ben ik bang. Met de aardige, aantrekkelijke meisjes gaat het al jaren mis.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Goed punt, volgens mij hebben aardige, aantrekkelijke meisjes sowieso geen datingsites nodig om een scharrel of vriendje te vinden, dus ik denk ook eigenlijk niet dat je op een datingsite geschikt relatiemateriaal kan vinden. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.
Denk je echt dat je voor het leuke meisje (in jouw ogen) te kansloos bent? Dat zou wel jammer zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:46 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje huiverig voor. Het is helaas wel mijn vijver ben ik bang. Met de aardige, aantrekkelijke meisjes gaat het al jaren mis.
Waarom denk je dat het mis gaat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:46 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje huiverig voor. Het is helaas wel mijn vijver ben ik bang. Met de aardige, aantrekkelijke meisjes gaat het al jaren mis.
Je kunt beter een hobby zoeken waarbij je veel vrouwen leert kennen vind ik. Maargoed, dat roep ik hier al een paar jaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:46 schreef Bittere_Bal het volgende:
Dus dansen, acteren en in een bandje. Sporten als korfbal, hockey en roeien. In de zomer zwemmen en naar een oord als Salou of Sunny Beach op vakantie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt beter een hobby zoeken waarbij je veel vrouwen leert kennen vind ik. Maargoed, dat roep ik hier al een paar jaar
Ja dat is toch nog, naast werk, de meest voorkomende manier om een lief te leren kennenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus dansen, acteren en in een bandje. Sporten als korfbal, hockey en roeien. In de zomer zwemmen en naar een oord als Salou of Sunny Beach op vakantie.
Zo slecht heb ik het niet. Hoewel ik wel een beetje in een mannenwereldje zit. Maar dansen, acteren en muziek spelen moet je maar net liggen. Maar sport kan altijdquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is toch nog, naast werk, de meest voorkomende manier om een lief te leren kennen
en je hebt ook meteen gesprekstof en het kan je helpen op andere vlakken van je leven, sociale contacten etc
Nou met dansen heb ik dat ook als ik me wel weer eens op de dansvloer heb gewaagd (laten overhalen)quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
van veel dingen denk je dat ze je niet liggen tot je het doet natuurlijk
daarmee wil ik niet zeggen dat alles wat voor je is maar zonder ook maar een proefles vind ik dat je dat niet te hard moet roepen
en dan is een proefles nog mager
Ja, als je alleen maar dingen blijft bedenken die je niet leuk vindt ga je nooit een vrouw vinden. Met voornaamste hobby World of Warcraft ga je als maagd stervenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:52 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik zou nooit op dansen, acteren of muziek gaan om vrouwen te ontmoeten. Puur omdat die dingen mij totaaaaal niet interesseren, dus zal er ook maar weinig een klik zijn met de vrouwen aldaar...
Dus wat debeterebob zegt: het moet je net wel liggen, dat soort activiteiten. Zelfde geldt voor sporten als hockey en korfbal...
Tja. Vrouwen raken alleen wel erg snel onder de indruk als je van verschillende dansen een beetje de basis kent en kunt leiden. Maargoed, het boeit me weinig wat mensen gaan doen, iets van fotgrafie ofzo kan ook, maar thuis achter je PC blijven zitten levert je geen relatie op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
Nou met dansen heb ik dat ook als ik me wel weer eens op de dansvloer heb gewaagd (laten overhalen)
Ik vind het nog wel redelijk leuk, maar kan er geen ene flikker van, want ik ben compleet motorisch gestoordDaarom doe ik het ook maar niet te vaak
Ipv een hele lijst te maken met wat je niet leuk vind of wat je niet kan intereseren..... Maak een lijst wat je wel leuk vind.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:52 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik zou nooit op dansen, acteren of muziek gaan om vrouwen te ontmoeten. Puur omdat die dingen mij totaaaaal niet interesseren, dus zal er ook maar weinig een klik zijn met de vrouwen aldaar...
Dus wat debeterebob zegt: het moet je net wel liggen, dat soort activiteiten. Zelfde geldt voor sporten als hockey en korfbal...
sporten gaat je wel goed af?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou met dansen heb ik dat ook als ik me wel weer eens op de dansvloer heb gewaagd (laten overhalen)
Ik vind het nog wel redelijk leuk, maar kan er geen ene flikker van, want ik ben compleet motorisch gestoordDaarom doe ik het ook maar niet te vaak
Ik heb al moeite met slowenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga weer beginnen om fit te worden. Heb door studie, bierdrinkactiviteiten en nog wat andere dingetjes er alleen niet zo veel tijd voor om echt 2 of 3 vaste avonden in de week te gaan trainen.quote:
Ik weet dat goed kunnen dansen, een spontane babbel en een muzikaal talent echt enorme pre's zijn. Ik beschik er alleen niet overquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, als je alleen maar dingen blijft bedenken die je niet leuk vindt ga je nooit een vrouw vinden. Met voornaamste hobby World of Warcraft ga je als maagd sterven
[..]
Tja. Vrouwen raken alleen wel erg snel onder de indruk als je van verschillende dansen een beetje de basis kent en kunt leiden. Maargoed, het boeit me weinig wat mensen gaan doen, iets van fotgrafie ofzo kan ook, maar thuis achter je PC blijven zitten levert je geen relatie op.
Ik hockey en we hebben toch echt maar 1 training per week hoor. Daarnaast train ik nog een damesteam en doe ik op vrijdag met een "we gebruiken het als excuus om bier te drinken"-groepje mee. Maar gewoon trainen is dus maar 1 keer per week.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:59 schreef debeterebob het volgende:
Ga weer beginnen om fit te worden. Heb door studie, bierdrinkactiviteiten en nog wat andere dingetjes er alleen niet zo veel tijd voor om echt 2 of 3 vaste avonden in de week te gaan trainen.
Vrijwel alles kun je trainen. Het voordeel aan dit soort hobbies is dat je je nooit zorgen hoeft te maken over een openingszin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef debeterebob het volgende:
Ik weet dat goed kunnen dansen, een spontane babbel en een muzikaal talent echt enorme pre's zijn. Ik beschik er alleen niet over
Ik doelde op dat je compleet motorisch gestoord was... Ga op een sport waar ook vrouwenteams zijn misschien. En dat hoeft echt geen hockey of korfbal te zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga weer beginnen om fit te worden. Heb door studie, bierdrinkactiviteiten en nog wat andere dingetjes er alleen niet zo veel tijd voor om echt 2 of 3 vaste avonden in de week te gaan trainen.
Ik ben altijd wel joers op mannen die goed kunnen dansen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet dat goed kunnen dansen, een spontane babbel en een muzikaal talent echt enorme pre's zijn. Ik beschik er alleen niet over
Maar eigenlijk zeg je dat je er 2/3 dagen per week mee bezig bent. Die tijd heb ik er voorlopig niet voor. Maar chil 1 dag in de week sporten moet kunnenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik hockey en we hebben toch echt maar 1 training per week hoor. Daarnaast train ik nog een damesteam en doe ik op vrijdag met een "we gebruiken het als excuus om bier te drinken"-groepje mee. Maar gewoon trainen is dus maar 1 keer per week.
[..]
Vrijwel alles kun je trainen. Het voordeel aan dit soort hobbies is dat je je nooit zorgen hoeft te maken over een openingszin.
Die damestraining is op dezelfde avond als m'n eigen training. Dus door de week ben ik er 1/2 dagen mee bezig, en dan heb je nog 20 wedstrijden per jaar op zondag.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:25 schreef debeterebob het volgende:
Maar eigenlijk zeg je dat je er 2/3 dagen per week mee bezig bent. Die tijd heb ik er voorlopig niet voor. Maar chil 1 dag in de week sporten moet kunnen
Of blokkeren heb je er nooit meer last vanquote:
Wat via PM kan, kan ook hier neergezet worden lijkt me...quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
God het is er weer hoor, je zet hier wat neer en via PM komt er een vuurvlieg binnen.
Dacht dat we daar wel van af waren
Vriendelijk verzocht me buiten z'n geweldige ideeen te latenquote:
Ik ook niet wel vrouwen die ik niet aantrekkelijk vondquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat een onzin dat er op Paiq geen leuke vrouwen zijn qua uiterlijk. Toen ik nog een Paiq account had ben gedurende een chat nog nooit een lelijke vrouw tegengekomen.
Als hij nu leuk met G contact heeft snap ik dat hij daar meer tijd en energie in wil stoppenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft iemand hier nog wat van Richard gehoord?
Beetje off-topic, maar sinds dat hij weer ging afspreken met G heb ik geen reacties meer gehad. En dat vind ik niks voor hem.
Over het algemeen komt hij vooral beklag doen dus het zal wel goed gaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Beetje off-topic, maar sinds dat hij weer ging afspreken met G heb ik geen reacties meer gehad. En dat vind ik niks voor hem.
Normaal is hij dan wel van de updates. Maar het zal wel zoiets zijn ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij nu leuk met G contact heeft snap ik dat hij daar meer tijd en energie in wil stoppen
En niet iedereen is altijd online iedere dagquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Normaal is hij dan wel van de updates. Maar het zal wel zoiets zijn ja.
Nouja, als het slecht gaat komt hij het altijd hier melden, dus het zal wel betekenen dat het goed ging (hoop ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
een reactie op fok geven is wat, 5 minuten ? Beetje lame dat wanneer het goed gaat je de mensen die je helpen en met je meeleven laat vallenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij nu leuk met G contact heeft snap ik dat hij daar meer tijd en energie in wil stoppen
Daar wordt je echt een ander mens van volgens mij, voor mij zou het ook heel goed zijn! Zo vindt je echt je ware ik. Maar om die stap eenmaal te wagen... tja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Dansen in een club
Ik zou ook nog wel iets alleen willen doen. Wel goed voor mijn zelfvertrouwen, en contacten opdoen. Misschien een maandje spanje ofzo
Ik raad geen dansles aan om in een club te dansen maar vooral om vrouwen te leren kennen. Zelf kom ik vooral in kroegen. Als daar dan iets latin-achtigs gedraaid wordt kan ik daar wel merengue op dansen samen met een meid, gewoon omdat het heel simpel is. Salsa met een meid die het nooit gedaan heeft gaat sowieso niet werken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef JohnSpek het volgende:
Catbert, wat voor dansstyle zou jij aanraden om in een club etc te dansen?
Kan het je aanraden. Ook wel langer dan een maand trouwen, dat is eigenlijk te weinig. Heb zelf een half jaar in Wenen gewoond en dat was echt super, bij nader inzien vind ik het jammer dat ik niet langer gebleven ben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou ook nog wel iets alleen willen doen. Wel goed voor mijn zelfvertrouwen, en contacten opdoen. Misschien een maandje spanje ofzo
Als hij nu happy en gelukkig is, prima toch? Ik hoef verder geen details te weten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:15 schreef Kevin24 het volgende:
een reactie op fok geven is wat, 5 minuten ? Beetje lame dat wanneer het goed gaat je de mensen die je helpen en met je meeleven laat vallenMaargoed, dat is mijn mening.
Idd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Kevin, ik heb Richard nog geen enkele keer zelf zien meeleven, hij komt om te spuien en te klagen, en reageert alleen op anderen als het hem goed uitkomt (lees: meer klagen) of als het hem herhaaldelijk wordt gevraagd. Dus heel verbazingwekkend is het niet
Als je de kans krijgt langer te gaan moet je dat zeker doen. Kun je daar niet als au-pair gaan werken een tijdje ofzo?quote:Ik zit eens te kijken naar die reizen en 2 weken is nog wel betaalbaar. Wel doodeng, je komt dan in een gastgezin die alleen spaans sprekenJe kent niemand. Maar oh zo gaaf. Het is sowieso wel goed voor me. Gisteren ook een spaanstalige klant aan de balie, collega was aan het tolken, en ik volg het allemaal wel, maar het gaat me te rap om te reageren. Ik kon wel mijn collega in het Nederlands aanvullen, maar ik wil het ook spreken
En wellicht kom ik zo van mijn schroom af
Dat vind ik juist zo falen. Ooit een keer geen alcohol gedronken, vond het net een josti bende lijken op het einde van de avond. Dat nooit meer doen dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik raad geen dansles aan om in een club te dansen maar vooral om vrouwen te leren kennen. Zelf kom ik vooral in kroegen. Als daar dan iets latin-achtigs gedraaid wordt kan ik daar wel merengue op dansen samen met een meid, gewoon omdat het heel simpel is. Salsa met een meid die het nooit gedaan heeft gaat sowieso niet werken.
In clubs heb je geen 'dansstijl', dat is gewoon een beetje meebewegen op de muziek.
[..]
Kan het je aanraden. Ook wel langer dan een maand trouwen, dat is eigenlijk te weinig. Heb zelf een half jaar in Wenen gewoond en dat was echt super, bij nader inzien vind ik het jammer dat ik niet langer gebleven ben.
[..]
Als hij nu happy en gelukkig is, prima toch? Ik hoef verder geen details te weten.
ik zeg ook echt doen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Kevin, ik heb Richard nog geen enkele keer zelf zien meeleven, hij komt om te spuien en te klagen, en reageert alleen op anderen als het hem goed uitkomt (lees: meer klagen) of als het hem herhaaldelijk wordt gevraagd. Dus heel verbazingwekkend is het niet
Ik zit eens te kijken naar die reizen en 2 weken is nog wel betaalbaar. Wel doodeng, je komt dan in een gastgezin die alleen spaans sprekenJe kent niemand. Maar oh zo gaaf. Het is sowieso wel goed voor me. Gisteren ook een spaanstalige klant aan de balie, collega was aan het tolken, en ik volg het allemaal wel, maar het gaat me te rap om te reageren. Ik kon wel mijn collega in het Nederlands aanvullen, maar ik wil het ook spreken
En wellicht kom ik zo van mijn schroom af
dansen is alleen dansen als je bepaalde vastgelegde patronen volgt? en allemaal het zelfde doet en zo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:26 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo falen. Ooit een keer geen alcohol gedronken, vond het net een josti bende lijken op het einde van de avond. Dat nooit meer doen dus
Boeiend. Als je maar lol hebt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:26 schreef JohnSpek het volgende:
Dat vind ik juist zo falen. Ooit een keer geen alcohol gedronken, vond het net een josti bende lijken op het einde van de avond. Dat nooit meer doen dus
In theorie niet, in de praktijk wel. Ik had een scharrel maar dat ging sowieso nergens heen. Dus ik kon me in Wenen lekker uitleven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Catbert, toen je een half jaar in wenen woonde, was je toen vrijgezel?
Tja, zo kun je wel 100 redenen bedenken om niet te gaan. En dus over 40 jaar spijt te hebben. Het wordt alleen maar moeilijker te gaan hoor, straks heb je een vaste baan, hypotheek, 2 kinderen en een labrador. Dan ga je helemaal niet meer.quote:Een maand is nog wel te doen, maar ik zou niet veel langer zonder mijn vriend willen
Plus ik heb werk en alles, zo lang kan ik geen onbetaald verlof nemen. Wat dat betreft ben ik een echte schijterd haha
het is wel niet aan mij gericht maar ik dacht ik reageer toch ook evenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Catbert, toen je een half jaar in wenen woonde, was je toen vrijgezel?
Een maand is nog wel te doen, maar ik zou niet veel langer zonder mijn vriend willen
Plus ik heb werk en alles, zo lang kan ik geen onbetaald verlof nemen. Wat dat betreft ben ik een echte schijterd haha
Tja, bij trance/dance festivals heb ik ook gewoon lol. Ik ben geen 'goeie' danser ofzo, het kan me gewoon niet zo veel schelen. Da's een stuk belangrijker. Daar ziet iedereen er raar uit en dans iedereen 'raar'.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:37 schreef JohnSpek het volgende:
Heb ik ook, maar dat heb ik voor mijn gevoel meer als ik beter kan dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |