ik denk eerder zien dat het maar internet is en het allemaal niet enorm persoonlijk bedoel isquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me prima persoonlijk ergeren aan onpersoonlijke dingen.
Maar ik vind het lastig om anders te doen en te denken, dat blijkt maar weer.
Moet ik minder zeiken en positief denken ofzo? Kan dat wel gaan proberen.
je gedraagt je soms als een stampvoetende kleuterquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk te moeilijk, zeik teveel, neem teveel persoonlijk, en ben niet optimistisch, ga te lang door in discussies die toch geen einde hebben, zorg er daarmee voor dat ik veel aandacht van iemand vraag, terwijl het allemaal zinloos en frustrerend is.
Als je dit lijstje wilt aanvullen dan graag:
Je vind mijn post stampvoetend? Ik ben namelijk serieusquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je gedraagt je soms als een stampvoetende kleuterzie de post hier boven
sorry hoor
Zo is het niet bedoelt dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ja zo vond ik hem persoonlijk over komen
In welk opzicht is het nou dan ''stampvoetende kleuter'' ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
dat zijn dingen die je, in mijn ogen, zou kunnen verbeteren ja
omdat je blijft door drammen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In welk opzicht is het nou dan ''stampvoetende kleuter'' ?
Of kwam het over alsof ik sarcastisch doe over wat ik denk dat jouw mening is ofzo?
inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat je blijft door drammen.
Je roept nog net niet, ik wil het ik wil het ik wil het. IK WIL HET NUUUUHUUUHUUUUU
HOOOOOOOW
zo iets.
Ik zou zeggen anders doenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kaart aan wat er verkeerd met me is.
Reacties:
Je bent een klein kind wat om aandacht vraagt.
Hoe.. Moest ik dit anders doen?
Of mag ik het er gewoon niet over hebben?
Voordat je reageert eerst nadenken bij wat je gaat posten en afwegen hoe dat over gaat komen en of je op die manier over wilt komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kaart aan wat er verkeerd met me is.
Reacties:
Je bent een klein kind wat om aandacht vraagt.
Hoe.. Moest ik dit anders doen?
Of mag ik het er gewoon niet over hebben?
Ik formuleer het op een manier waarop het lijkt alsof ik jullie aandacht eis ipv vraag of jullie me willen helpen oid?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen anders doen
niet zo 'dwingend en nukkig'
meer zo van: nou bedankt voor de tips (ik snap wel/niet wat je bedoeld omdat) en ik sta open voor meer tips
Ik poste het niet vanuit dat opzicht.. Meer vanuit hersenspinsels.. Gewoon puur en kort door de bocht wat ik vind dat er mis met me is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voordat je reageert eerst nadenken bij wat je gaat posten en afwegen hoe dat over gaat komen en of je op die manier over wilt komen.
preciesquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik formuleer het op een manier waarop het lijkt alsof ik jullie aandacht eis ipv vraag of jullie me willen helpen oid?
Je lijkt me een prima gozer, je bent alleen wat vermoeiend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik poste het niet vanuit dat opzicht.. Meer vanuit hersenspinsels.. Gewoon puur en kort door de bocht wat ik vind dat er mis met me is.
Maar ik snap dat het zo overkomt.
Ok sorry rhub.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
het lijkt me dat zelfs vragen niet eens hoeft want daar is het topic voor
het kan allemaal wat minder expliciet
laat dat wat maar weg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je lijkt me een prima gozer, je bent alleen wat vermoeiend.
Ik deel je ervaring niet. Ik ben pas 1 keer verwijderd en dat mens was ook echt onuitstaanbaar. Verder ben ik meestal gewoon een avondje online en accepteer ik wat speeddates. Komt meestal wel een leuk gesprekje uit en soms spreek ik ze nog wat vaker na dat eerste contact.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:57 schreef InterMilan het volgende:
Dat paiQ is echt drama![]()
Gisteren met een meisje best leuk gechat, op een gegeven moment werd de foto zichtbaar... Ze was een stuk minder knap dan de meisjes waar ik tot nu toe in mn leven heb gedate, maargoed ik denk gewoon een kans geven, hadden toch best veel raakvlakken...
Kom ik net online, ben ik uit haar contactenlijst gegooid en geblokkeerd
Ja natuurlijk is dat bij me opgekomen, ze verwijdert me niet omdat ze me zo leuk vindtquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik deel je ervaring niet. Ik ben pas 1 keer verwijderd en dat mens was ook echt onuitstaanbaar. Verder ben ik meestal gewoon een avondje online en accepteer ik wat speeddates. Komt meestal wel een leuk gesprekje uit en soms spreek ik ze nog wat vaker na dat eerste contact.
Maar is het misschien bij je opgekomen dat zij jou misschien niks vond en wellicht wel heel doelgericht zoekt op de site?
Paiq moet je gewoon niet teveel van verwachten. Ik zie het als een sociale tool waarbij het niet raar is dat je een date voorstelt als je een leuk gesprek hebt.
Post je ervaringen anders hier: Datingsite-ervaringen topic #168 Van alle markten thuis?
Springen in een kroeg dan geen 20 mannen op hun nek?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:10 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat bij me opgekomen, ze verwijdert me niet omdat ze me zo leuk vindt![]()
Maar dan nog vind ik het apart, we hadden direct raakvlakken over muzieksmaak, wonen beiden in rotterdam, gingen naar dezelfde clubs enzo...
Toen mn foto echter zichtbaar werd, zei ze opeens weinig meer, terwijl ik toch echt niet extreem lelijk ben al zeg ik het zelfIn alle objectiviteit zeker wel een klasse knapper dan zij zelf..
Maargoed, dat je daarom dus meteen verwijderd EN geblokkeerd wordt, vind ik op zijn zachtst gezegd een beetje vreemd...
Maar verwacht er ook niet teveel meer van hoor, no offence, maar het knappe vrouwengehalte is echt vrij laag, en heb het idee dat die paar leuke die erbij lopen al 20 mannen op hun nek hebben.... Kun je beter naar de kroeg gaan vind ik...
Nee oke, no offence verder, maar het blijft zo, dat ik ondanks een redelijk leuk gesprek, puur en alleen op basis van mijn foto uit haar contactenlijst gegooid en geblokkeerd ben...quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
Paiq matcht ook op uiterlijk. Scoort je foto hoog dan krijg je ook hoog scorende matches. Dus óf jouw foto's scoren laag, of je vindt de vrouwen die hoog gerate worden niet aantrekkelijk. En als het via speeddate is dan kan het van alles zijn wat je aangeboden krijgt maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er maar weinig heb getroffen die ik 'lelijk' vind. Misschien heb ik lage standaarden, kan ook.
En ja, ik ben ook geen Adonis maar ook ik kan vrouwen die objectief knap zijn niet mooi vinden. Omdat jij een klasse knapper bent betekent dat nog niet dat zij jou dan maar leuk moet vinden.
Wen er maar vast aan. Of geef het op, want zo is wel hoe het werkt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:30 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Nee oke, no offence verder, maar het blijft zo, dat ik ondanks een redelijk leuk gesprek, puur en alleen op basis van mijn foto uit haar contactenlijst gegooid en geblokkeerd ben...
Nee in de kroeg vind ik dat toch wel anders eerlijk gezegd... Ook wat realistischer... Kijk die meid waarmee ik via paiQ chatte was een beetje het type hipster ( nerd bril, zo' n gebreide muts op)... Ik ben zelf gewoon ''normaal'' gekleed, dus dat zal zijn waar ze op af is geknapt lijkt me, aangezien ik nu ook geen gezicht dat lijkt alsof er met een trekker overheen is gereden...)quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:26 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Springen in een kroeg dan geen 20 mannen op hun nek?Enige verschil is dat je op zo'n site zeker weet dat ze (hopelijk) single zijn.
En het helpt als je nog een grote groep single vrienden hebt. Als ik ze de laatste jaren naar een kroeg meekrijg dan zit alles met vriendin aan een tafeltje te kleppen. Geen wingmen dus
Ja, klopt. Maar ik den k dat jij ook zo handelt. Is niet gek, ik doe het ook, maar dat komt omdat je alleen maar afgaat op een kleine foto en wat tekst. In het echt speelt er zo veel meer mee, ik ben meiden leuk gaan vinden die als ik ze de eerste keer op een foto had gezien ook enigzins had afgeschreven, maar door hun karakter, humor, houding etc steeds leuker werden. Geldt natuurlijk niet voor de echte draken, er moet wel enige fysieke aantrekkingskracht zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:33 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Nee in de kroeg vind ik dat toch wel anders eerlijk gezegd... Ook wat realistischer... Kijk die meid waarmee ik via paiQ chatte was een beetje het type hipster ( nerd bril, zo' n gebreide muts op)... Ik ben zelf gewoon ''normaal'' gekleed, dus dat zal zijn waar ze op af is geknapt lijkt me, aangezien ik nu ook geen gezicht dat lijkt alsof er met een trekker overheen is gereden...)
Maar in de kroeg ook wel eens met ''hipsters'' gesproken, en dat is zelfs wel eens een paar keer succesvol en gezellig geeindigd..
Op zo' n site is het echter: Oh, niet zelfde kledingstijl, weg ermee oid.. Te oppervlakkig naar mijn idee..
Jij denkt alleen maar dat ze iets arrogants over zich hebben. Het is tekst. Jij kan niet inschatten hoe ze iets bedoelen en doet dus een aanname. Nu stel je je ook heel volgzaam op, alsof de dames moeten kiezen en jij maar geluk moet hebben dat ze jou het leukst vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:40 schreef EiPet het volgende:
Ben het wel een beetje met je eens inter..
Heb ook heel kort op PaiQ gezeten, en 80 % van de vrouwen die daar zitten, zijn qua uiterlijk echt een stuk minder dan de meiden waar ik tot nu toe mee in mijn leven heb afgesproken... Toch vaak het type dat me op straat totaal niet op zou vallen...
Maar toch hebben ze op die site ineens iets arrogants over zich op de een of andere manier...
In before the editquote:
Ze moet ergens op selecterenquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:30 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Nee oke, no offence verder, maar het blijft zo, dat ik ondanks een redelijk leuk gesprek, puur en alleen op basis van mijn foto uit haar contactenlijst gegooid en geblokkeerd ben...
misschien had je gewoon pech, dat kan ook altijd nog natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:08 schreef InterMilan het volgende:
Ja klopt ook... Ik heb er ook niet minder om geslapen ofzo...
Maar was net nieuw op die site, en als ik dan al binnen 1 dag geblokkeerd en verwijderd word, terwijl ik van jou hoor dat dit jou pas 1 x is gebeurd, terwijl je er al veel langer zit, dan denk ik toch wel ff van wowWtf did i do wrong..
Is toeval. Ik had toevallig ook bij mijn eerste contact ever op Paiq een date geregeld. Daarna ook een tijd niks hoor. Het blijft een schot hagel, je moet veel vrouwen spreken voor je er eentje treft waarmee het een beetje klikt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:08 schreef InterMilan het volgende:
Ja klopt ook... Ik heb er ook niet minder om geslapen ofzo...
Maar was net nieuw op die site, en als ik dan al binnen 1 dag geblokkeerd en verwijderd word, terwijl ik van jou hoor dat dit jou pas 1 x is gebeurd, terwijl je er al veel langer zit, dan denk ik toch wel ff van wowWtf did i do wrong..
Ik heb een tijdje op PAIQ gezeten en ik vond de vrouwen daar ook gewoon niks. Maargoed. Datingsites zijn niks voor mensen die sowieso al problemen hebben met sociale contacten met meiden, want daar moet je je nog veel sterker verkopen dan IRL.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
Jij denkt alleen maar dat ze iets arrogants over zich hebben.
Online mezelf verkopen gaat mij anders veel makkelijker af dan IRL...quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op PAIQ gezeten en ik vond de vrouwen daar ook gewoon niks. Maargoed. Datingsites zijn niks voor mensen die sowieso al problemen hebben met sociale contacten met meiden, want daar moet je je nog veel sterker verkopen dan IRL.
Vind je? Online lijkt het me juist makkelijker dan irl als je verlegen bent.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op PAIQ gezeten en ik vond de vrouwen daar ook gewoon niks. Maargoed. Datingsites zijn niks voor mensen die sowieso al problemen hebben met sociale contacten met meiden, want daar moet je je nog veel sterker verkopen dan IRL.
Ja, maar je hebt wel concurrentie van die andere 80% man. Ik vind dat op PAIQ vrouwen soms een beetje onrealistische verwachtingen hebben. Kennelijk krijgen de grootste lelijkerds daar nog veel aandacht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:05 schreef ook_gek het volgende:
Vind je? Online lijkt het me juist makkelijker dan irl als je verlegen bent.
Noem eens een voorbeeld van een onrealistische verwachting?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt wel concurrentie van die andere 80% man. Ik vind dat op PAIQ vrouwen soms een beetje onrealistische verwachtingen hebben. Kennelijk krijgen de grootste lelijkerds daar nog veel aandacht.
Ik doel vooral op de verhouding van hoe knap ze zelf zijn en de verwachtingen die ze hebben t.a.v. de kerels. Maargoed, er is een topic over datingsites, het is een beetje offtopic hier.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:21 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Noem eens een voorbeeld van een onrealistische verwachting?
Maar tijdens stappen heb je ook genoeg concurentie van mannen. Dus wat is het verschil?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt wel concurrentie van die andere 80% man. Ik vind dat op PAIQ vrouwen soms een beetje onrealistische verwachtingen hebben. Kennelijk krijgen de grootste lelijkerds daar nog veel aandacht.
Tijdens het stappen is het redelijk 50/50, op datingsites is de verhouding veel schever. Daarnaast zal je als je eenmaal een date hebt en daar opeens communicatief een stuk minder sterk bent enorm tegenvallen. Je moet IRL leuker zijn, niet minder leuk, dan online.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Maar tijdens stappen heb je ook genoeg concurentie van mannen. Dus wat is het verschil?
Nouja, zo had ik laatst een meid die pontificaal verkondigde : Voldoe je aan de volgende eisen : Knap, intelligent, spontaan, sociaal, en getraind? Dan sta ik open voor een leuk gesprek!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:21 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van een onrealistische verwachting?
Goed punt, volgens mij hebben aardige, aantrekkelijke meisjes sowieso geen datingsites nodig om een scharrel of vriendje te vinden, dus ik denk ook eigenlijk niet dat je op een datingsite geschikt relatiemateriaal kan vinden. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
tja ook op paiq zitten mensen met 'issues' zoals een onrealistisch zelfbeeld of eisenlijstjes om mensen buiten te houden
oordeel je niet gewoon heel snel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |