ik denk eerder zien dat het maar internet is en het allemaal niet enorm persoonlijk bedoel isquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me prima persoonlijk ergeren aan onpersoonlijke dingen.
Maar ik vind het lastig om anders te doen en te denken, dat blijkt maar weer.
Moet ik minder zeiken en positief denken ofzo? Kan dat wel gaan proberen.
je gedraagt je soms als een stampvoetende kleuterquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk te moeilijk, zeik teveel, neem teveel persoonlijk, en ben niet optimistisch, ga te lang door in discussies die toch geen einde hebben, zorg er daarmee voor dat ik veel aandacht van iemand vraag, terwijl het allemaal zinloos en frustrerend is.
Als je dit lijstje wilt aanvullen dan graag:
Je vind mijn post stampvoetend? Ik ben namelijk serieusquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je gedraagt je soms als een stampvoetende kleuterzie de post hier boven
sorry hoor
Zo is het niet bedoelt dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ja zo vond ik hem persoonlijk over komen
In welk opzicht is het nou dan ''stampvoetende kleuter'' ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
dat zijn dingen die je, in mijn ogen, zou kunnen verbeteren ja
omdat je blijft door drammen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In welk opzicht is het nou dan ''stampvoetende kleuter'' ?
Of kwam het over alsof ik sarcastisch doe over wat ik denk dat jouw mening is ofzo?
inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat je blijft door drammen.
Je roept nog net niet, ik wil het ik wil het ik wil het. IK WIL HET NUUUUHUUUHUUUUU
HOOOOOOOW
zo iets.
Ik zou zeggen anders doenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kaart aan wat er verkeerd met me is.
Reacties:
Je bent een klein kind wat om aandacht vraagt.
Hoe.. Moest ik dit anders doen?
Of mag ik het er gewoon niet over hebben?
Voordat je reageert eerst nadenken bij wat je gaat posten en afwegen hoe dat over gaat komen en of je op die manier over wilt komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kaart aan wat er verkeerd met me is.
Reacties:
Je bent een klein kind wat om aandacht vraagt.
Hoe.. Moest ik dit anders doen?
Of mag ik het er gewoon niet over hebben?
Ik formuleer het op een manier waarop het lijkt alsof ik jullie aandacht eis ipv vraag of jullie me willen helpen oid?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen anders doen
niet zo 'dwingend en nukkig'
meer zo van: nou bedankt voor de tips (ik snap wel/niet wat je bedoeld omdat) en ik sta open voor meer tips
Ik poste het niet vanuit dat opzicht.. Meer vanuit hersenspinsels.. Gewoon puur en kort door de bocht wat ik vind dat er mis met me is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voordat je reageert eerst nadenken bij wat je gaat posten en afwegen hoe dat over gaat komen en of je op die manier over wilt komen.
preciesquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik formuleer het op een manier waarop het lijkt alsof ik jullie aandacht eis ipv vraag of jullie me willen helpen oid?
Je lijkt me een prima gozer, je bent alleen wat vermoeiend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik poste het niet vanuit dat opzicht.. Meer vanuit hersenspinsels.. Gewoon puur en kort door de bocht wat ik vind dat er mis met me is.
Maar ik snap dat het zo overkomt.
Ok sorry rhub.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
het lijkt me dat zelfs vragen niet eens hoeft want daar is het topic voor
het kan allemaal wat minder expliciet
laat dat wat maar weg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je lijkt me een prima gozer, je bent alleen wat vermoeiend.
Ik deel je ervaring niet. Ik ben pas 1 keer verwijderd en dat mens was ook echt onuitstaanbaar. Verder ben ik meestal gewoon een avondje online en accepteer ik wat speeddates. Komt meestal wel een leuk gesprekje uit en soms spreek ik ze nog wat vaker na dat eerste contact.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:57 schreef InterMilan het volgende:
Dat paiQ is echt drama![]()
Gisteren met een meisje best leuk gechat, op een gegeven moment werd de foto zichtbaar... Ze was een stuk minder knap dan de meisjes waar ik tot nu toe in mn leven heb gedate, maargoed ik denk gewoon een kans geven, hadden toch best veel raakvlakken...
Kom ik net online, ben ik uit haar contactenlijst gegooid en geblokkeerd
Ja natuurlijk is dat bij me opgekomen, ze verwijdert me niet omdat ze me zo leuk vindtquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik deel je ervaring niet. Ik ben pas 1 keer verwijderd en dat mens was ook echt onuitstaanbaar. Verder ben ik meestal gewoon een avondje online en accepteer ik wat speeddates. Komt meestal wel een leuk gesprekje uit en soms spreek ik ze nog wat vaker na dat eerste contact.
Maar is het misschien bij je opgekomen dat zij jou misschien niks vond en wellicht wel heel doelgericht zoekt op de site?
Paiq moet je gewoon niet teveel van verwachten. Ik zie het als een sociale tool waarbij het niet raar is dat je een date voorstelt als je een leuk gesprek hebt.
Post je ervaringen anders hier: Datingsite-ervaringen topic #168 Van alle markten thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |