Feminisme.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Laat het sinos maar niet horen, het is een statement van feminisme volgens haar.
Feeling great feeling good, how are you?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Panzermaus het volgende:
Altijd beter dan van die uitgezakte teabaggies. Zet ze maar op het internet. Iedereen kan alles op het internet zetten. Feeling good feeling great.
Doe dat lekker in de SC.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Feeling great feeling good, how are you?
Gewoon een opmerking. Al het incrowd gedoe hierboven net zo goed. Er zijn niet voor niets 2 topics nu, dan is het zonde om ook deze maar de laten verslowchatten.quote:
Sorry je hebt gelijk!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon een opmerking. Al het incrowd gedoe hierboven net zo goed. Er zijn niet voor niets 2 topics nu, dan is het zonde om ook deze maar de laten verslowchatten.
En hier zit jouw grootste issue denk ik, ik krijg toch echt heel sterk het gevoel dat je reacties heel zwartwit en heel extreem zijn, ik weet niet hoe je daar in real life mee omgaat, of dat te merken isquote:
Mee eens. En dit bedoel ik niet lullig kingtoppie, maar je reageert altijd zeer defensief op dingen waarbij dat helemaal niet nodig is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En hier zit jouw grootste issue denk ik, ik krijg toch echt heel sterk het gevoel dat je reacties heel zwartwit en heel extreem zijn, ik weet niet hoe je daar in real life mee omgaat, of dat te merken is
IRL valt het niet te merken bij KT, maar op fok! is het wel heel extreem ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En hier zit jouw grootste issue denk ik, ik krijg toch echt heel sterk het gevoel dat je reacties heel zwartwit en heel extreem zijn, ik weet niet hoe je daar in real life mee omgaat, of dat te merken is
Dat is mooiquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
IRL valt het niet te merken bij KT, maar op fok! is het wel heel extreem ja.
Ik vind die post negatief overkomen.. Ik neem dat wellicht te persoonlijk maar ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In het echt merk je aan 100 dingen hoe iemand iets bedoelt, op fok zijn het slechts woorden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
IRL valt het niet te merken bij KT, maar op fok! is het wel heel extreem ja.
Klopt wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is mooiMaar maak je hem vaak mee? Al denk ik dat KT meer het type is om irl zichzelf terug te trekken in plaats van uit te vallen
Ik kan het nog snappen als je er op reageert omdat er meer SC is, maar jouw post wordt gequote. Maar het punt van Straw is helder, we doen het al ontzettend goed met zo min mogelijk SC, laten we dat vasthouden. Ik geef haar geen ongelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind die post negatief overkomen.. Ik neem dat wellicht te persoonlijk maar ik kan daar niet zo goed tegen.
Dat is ook niet zo gekquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind die post negatief overkomen.. Ik neem dat wellicht te persoonlijk maar ik kan daar niet zo goed tegen.
Ow ik dacht dat KT de post bedoelde die ik quotte, maar bedoelde hij mijn post dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gekHet gaat over een heel negatief punt aan jou.
Ik kan me prima persoonlijk ergeren aan onpersoonlijke dingen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gekHet gaat over een heel negatief punt aan jou.
Ze geeft gewoon haar mening. Daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ik denk eerder zien dat het maar internet is en het allemaal niet enorm persoonlijk bedoel isquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me prima persoonlijk ergeren aan onpersoonlijke dingen.
Maar ik vind het lastig om anders te doen en te denken, dat blijkt maar weer.
Moet ik minder zeiken en positief denken ofzo? Kan dat wel gaan proberen.
je gedraagt je soms als een stampvoetende kleuterquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk te moeilijk, zeik teveel, neem teveel persoonlijk, en ben niet optimistisch, ga te lang door in discussies die toch geen einde hebben, zorg er daarmee voor dat ik veel aandacht van iemand vraag, terwijl het allemaal zinloos en frustrerend is.
Als je dit lijstje wilt aanvullen dan graag:
Je vind mijn post stampvoetend? Ik ben namelijk serieusquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je gedraagt je soms als een stampvoetende kleuterzie de post hier boven
sorry hoor
Zo is het niet bedoelt dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ja zo vond ik hem persoonlijk over komen
In welk opzicht is het nou dan ''stampvoetende kleuter'' ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
dat zijn dingen die je, in mijn ogen, zou kunnen verbeteren ja
omdat je blijft door drammen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In welk opzicht is het nou dan ''stampvoetende kleuter'' ?
Of kwam het over alsof ik sarcastisch doe over wat ik denk dat jouw mening is ofzo?
inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat je blijft door drammen.
Je roept nog net niet, ik wil het ik wil het ik wil het. IK WIL HET NUUUUHUUUHUUUUU
HOOOOOOOW
zo iets.
Ik zou zeggen anders doenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kaart aan wat er verkeerd met me is.
Reacties:
Je bent een klein kind wat om aandacht vraagt.
Hoe.. Moest ik dit anders doen?
Of mag ik het er gewoon niet over hebben?
Voordat je reageert eerst nadenken bij wat je gaat posten en afwegen hoe dat over gaat komen en of je op die manier over wilt komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kaart aan wat er verkeerd met me is.
Reacties:
Je bent een klein kind wat om aandacht vraagt.
Hoe.. Moest ik dit anders doen?
Of mag ik het er gewoon niet over hebben?
Ik formuleer het op een manier waarop het lijkt alsof ik jullie aandacht eis ipv vraag of jullie me willen helpen oid?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen anders doen
niet zo 'dwingend en nukkig'
meer zo van: nou bedankt voor de tips (ik snap wel/niet wat je bedoeld omdat) en ik sta open voor meer tips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |