abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107479711
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
En da's het probleem he... Ik ben altijd veel te aardig :P Ik denk vaak wel dingen, ik uit ze alleen niet omdat ik bang ben dat ze ongepast oid zijn... En dus --> friendzone... Ik zie het probleem in mijn gedrag maar ik heb moeite om dat aan te passen.
Ga daar dan eerst eens wat aan doen. Nu klink je wel een beetje als een broken record. Je kent je probleem, de oplossing wordt door meerdere mensen aangedragen. Time to act!
pi_107479770
Maar zo'n "flirterige instelling", is dat wel gepast bij iemand waar je echt 0,0 het idee van hebt dat ze wat in je ziet? Begin je met dat soort gedrag niet als je een beetje indicatie hebt dat zij jou eventueel als een potentiëeltje ziet?
pi_107479877
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:09 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Maar zo'n "flirterige instelling", is dat wel gepast bij iemand waar je echt 0,0 het idee van hebt dat ze wat in je ziet? Begin je met dat soort gedrag niet als je een beetje indicatie hebt dat zij jou eventueel als een potentiëeltje ziet?
En hoe moet jij dat merken als ze niet met jou flirt?
Dat is onmogelijk iemand moet beginnen.. En dat is meestal de man.
Rustig aan.
pi_107479891
quote:
Tja je hoort vaak dat je vooral jezelf moet zijn, maar dat schijnt dus niet te werken.

Dus fuck it en speel een heel klein toneelstukje, en maak je niet druk over of ze interesse zullen hebben of niet.
pi_107479930
Ik ben altijd mezelf en nee, dat werkt dus niet nee :P
pi_107480047
quote:
Maar zo'n "flirterige instelling", is dat wel gepast bij iemand waar je echt 0,0 het idee van hebt dat ze wat in je ziet?
Maakt dat uit, heb je wat te verliezen?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107480220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:17 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Maakt dat uit, heb je wat te verliezen?
Nee, ik heb idd weinig te verliezen. Behalve een weirde situatie in het trainingsgroepje maar dat overleef ik wel :P
pi_107480318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:21 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Nee, ik heb idd weinig te verliezen. Behalve een weirde situatie in het trainingsgroepje maar dat overleef ik wel :P
Mwah, dat zal ook niet zo zijn denk ik.. Je moet dan wel heel direct flirten wil je dat bereiken :P
Rustig aan.
pi_107480530
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwah, dat zal ook niet zo zijn denk ik.. Je moet dan wel heel direct flirten wil je dat bereiken :P
Nou ja, ik weet niet... Stel dat ze bij me langskomt (een concrete afspraak is er nog niet gemaakt) en ik zeg aan het einde van de avond "ik vond het gezellig, zullen we een keer wat gaan eten samen?" terwijl ze dat helemaal niet verwacht omdat ze gewoon dacht ff gezellig bij Kareltje langs te komen, dan kan het maar zo zijn dat ze dat wel ff als een WTF-moment beschouwt en dan komt de rest van dat groepje dat echt wel te weten hoor :D

Maar nu draaf ik een beetje door :')
pi_107480539
quote:
nee want dan komt dat of nooit of je bent al te laat omdat ze je al als vriend ziet

je moet niet je lul naast die fles wijn op tafel kwakken :P
maar gewoon duidelijk uitstralen: leuk begin dit, maar als het aan mij ligt eindig je in mijn bed over een paar dates (niet hard op zeggen natuurlijk :P)

dan is het duidelijk en kan zij haar keuze maken
vind ze jou niet op die manier aardig dan tja jammer maar dan is er geen man over boord
eventueel kun je dan alsnog vrienden worden (als je daar al zin in hebt) en dan kom je er tenminste niet pas over 5 maanden achter (als jij al hotel de botel bent en dingen verkeerd op gaat pikken terwijl zij denken 'wat een lieve vriend is het toch! blij dat ik altijd met hem over mijn dates kan praten!'
daar kom je namelijk nooit meer uit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107480556
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:44 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Oh maar ik ben ook wel eens een paar keer gefriendzoned nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik haar leuk vond... maar wellicht had ik dat met mijn tong moeten doen en niet met woorden...
Dat is het. Zeggen ik vind je leuk wordt ervaren als eng. Is mijn ervaring.
pi_107480591
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:31 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Nou ja, ik weet niet... Stel dat ze bij me langskomt (een concrete afspraak is er nog niet gemaakt) en ik zeg aan het einde van de avond "ik vond het gezellig, zullen we een keer wat gaan eten samen?" terwijl ze dat helemaal niet verwacht omdat ze gewoon dacht ff gezellig bij Kareltje langs te komen, dan kan het maar zo zijn dat ze dat wel ff als een WTF-moment beschouwt en dan komt de rest van dat groepje dat echt wel te weten hoor :D

Maar nu draaf ik een beetje door :')
dan weet de rest ten minste dat je 'op de markt bent' om het zo maar te zeggen
wie weet komt er wel een naar je toe van: 'tja klaartje wou niet maar ik wil best een pannenkoekje met je eten hoor!'
heb je die ook weer binnen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107480632
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan weet de rest ten minste dat je 'op de markt bent' om het zo maar te zeggen
wie weet komt er wel een naar je toe van: 'tja klaartje wou niet maar ik wil best een pannenkoekje met je eten hoor!'
heb je die ook weer binnen :P
De rest van het groepje zijn alleen allemaal kerels dus no thanks :P En het is wel algemeen bekend dat ik single ben, dat weet zij ook...
pi_107480653
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:34 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

De rest van het groepje zijn alleen allemaal kerels dus no thanks :P En het is wel algemeen bekend dat ik single ben, dat weet zij ook...
je snapt wat ik bedoel :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107480773
Pannenkoeken O+
Rustig aan.
pi_107480776
Vorige week hadden we het er dus over dat ze ff langs zou komen en ik vroeg wanneer. Daarop zei ze dat ze die week wel tijd had, daarop heb ik gezegd dat ik geen tijd had (in het kader van niet too available zijn :P ) maar -volgend weekend- (aankomend dus) wel. Dat wist ze nog niet of ze dan zou kunnen. Daarop heb ik gezegd dat ze me het maar ff moest laten weten via de mail (volgens mij heeft ze mijn telefoonnummer niet). Nu ben ik er morgen met trainen niet dus ik zie er alweer van komen dat het niets wordt dit weekend. of moet ik een mail sturen met daarin de vraag of ze nog komt of niet? (of is dat weer too available zijn?)
pi_107480837
Stop toch die achterlijke available spelltjes... bel haar gewoon op.
pi_107480841
Ach klote spelletjes, je bent 30, ze wilt niet iemand om mee te pronken maar om mee samen te zijn karel..
Rustig aan.
pi_107480934
Ja, zo denk ik er dus ook over :P Maar aangezien het in het verleden fout is gegaan, ook waarschijnlijk omdat ik me "too available" opstelde. in de zin van: niet moeilijk doen voor het maken van een afspraak. Ik heb nooit stalkerig gedrag vertoond oid...
pi_107481123
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ja, zo denk ik er dus ook over :P Maar aangezien het in het verleden fout is gegaan, ook waarschijnlijk omdat ik me "too available" opstelde. in de zin van: niet moeilijk doen voor het maken van een afspraak. Ik heb nooit stalkerig gedrag vertoond oid...
Ik denk niet dat dat het is
ik ben natuurlijk niet een dwarsdoorsnede van alle nederlandse vrouwen maar ik heb zelf nog nooit gedacht 'oh hij kan ook echt dinsdag? dan laat maar want dan is ie echt zo available'
eerder andersom: 'nah die kan ook nooit. Als ie geen tijd vrij wil maken laat dan maar zitten, ik ga er niet om smeken'

ik denk dat het ligt aan dat je jezelf 'aanbied' als vriend en niet als iemand die wat anders wil
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:48:23 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107481132
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
En salsadansen: laten we dat maar niet doen, da's wel HEEL ver buiten de comfort zone :')
Tja. Maar hoe ga je ooit een interessante kerel worden voor vrouwen als je dat soort zaken al niet durft?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:48:57 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107481154
Wat is dat nou weer voor een gelul met available zijn of niet?

En mailen? Geef toch gewoon je 06 nummer en afspreken. En gaat wat leuks doen. En als je dan toch je ego wilt groot houden, zeg dan dat je wel tijd maakt voor haar.

Bekijk heb eens zo. Stel een meisje zal het zelfde bij je doen met geen tijd en alweer geen tijd en nee hoor nee heb wst te doen.

Dan heb je ook zo iets van fuck it, ze maakt niet eens tijd voor me. Hoe moet dat ooit in de toekomst gaan dan als ze nooit tijd heeft.

Op naar de volgende :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107481165
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja. Maar hoe ga je ooit een interessante kerel worden voor vrouwen als je dat soort zaken al niet durft?
Ik ken een brede sportschoolgast die aan salsa dansen doet.
Rustig aan.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:49:39 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107481183
Hebben jullie wel eens van die dagen dat je er helemaal klaar bent?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:50:00 #125
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107481193
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ken een brede sportschoolgast die aan salsa dansen doet.
Wat is je punt?

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef ook_gek het volgende:
Dan heb je ook zo iets van fuck it, ze maakt niet eens tijd voor me. Hoe moet dat ooit in de toekomst gaan dan als ze nooit tijd heeft.

Op naar de volgende :W
Dat. Als een meid geen tijd heeft ga ik er gewoon vanuit dat ze niet zo'n interesse heeft, en dan heb ik dat dus ook minder in haar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:53:17 #126
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107481307
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
dat vind jij, maar bv meerdere smsjes per dag of vragen wat ze gaat doen of is doen en blijven vragen wanneer iemand kan afspreken. Kan een vrouw ook als opdringen ervaren ;)

Nu weet ik niet of je zo bent. Maar het kan mogelijk zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_107481311
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef rhubarbje het volgende:

ik denk dat het ligt aan dat je jezelf 'aanbied' als vriend en niet als iemand die wat anders wil
En hoe zie jij het verschil tussen die twee dan?
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dansen is gewoon echt niet mijn ding. Er zijn genoeg andere dingen die ik doe waardoor ik zeker interessanter ben dan gemiddeld, zeker weten...
pi_107481324
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Dat de grote testosteron kickers het ook gewoon doen, dat het niet iets voor vrouwen is ofzo.
Rustig aan.
pi_107481352
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat vind jij, maar bv meerdere smsjes per dag of vragen wat ze gaat doen of is doen en blijven vragen wanneer iemand kan afspreken. Kan een vrouw ook als opdringen ervaren ;)

Nu weet ik niet of je zo bent. Maar het kan mogelijk zijn.
Nope... Ik stuur een sms en stuur er pas weer eentje als ik antwoord heb gehad ;)
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:55:00 #130
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107481376
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef kingtoppie het volgende:
Dat de grote testosteron kickers het ook gewoon doen, dat het niet iets voor vrouwen is ofzo.
No shit sherlock, aangezien vrouwen toch echt samen met kerels dansen is het inderdaad niet alleen voor vrouwen.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:53 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Dansen is gewoon echt niet mijn ding. Er zijn genoeg andere dingen die ik doe waardoor ik zeker interessanter ben dan gemiddeld, zeker weten...
Zoals?
pi_107481381
quote:

[..]

[..]

dat heb ik toch al een keer of 4 gezegd?
sorry ik ga niet in een cirkeltje lullen hier
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107481454
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zoals?
Doe een paar interessante sporten, paar jaar in het buitenland gewoond, enz
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat heb ik toch al een keer of 4 gezegd?
sorry ik ga niet in een cirkeltje lullen hier
Klopt, het was meer een standaard reactie zonder dat ik nadacht over wat er eerder was gezegd :P
pi_107481471
quote:

[..]

Je moet een klein beetje intimideren, het moet dan wel opbouwend zijn etc, maar van dat doelloos ronddobberen wordt niemand nat van.
Rustig aan.
pi_107481561
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je moet een klein beetje intimideren, het moet dan wel opbouwend zijn etc, maar van dat doelloos ronddobberen wordt niemand nat van.
intimideren lijkt me niks hoor
dan denk ik alleen maar kerel piss off! wie denk je wel niet dat je bent?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107481602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

intimideren lijkt me niks hoor
dan denk ik alleen maar kerel piss off! wie denk je wel niet dat je bent?
Klein beetje...
''Je decoreert mooi bij mijn bank''
Is toch ook intimiderend in zekere mate?
Rustig aan.
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:01:32 #136
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107481620
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
"Enz" in de zin van dat was het wel zo'n beetje?

Je hebt een goed uiterlijk en je bent interessant. Dus volgens jou komt het alleen omdat je jezelf laat 'friendzonen'?
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:02:59 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107481669
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Wat is er interessant aan een sport? Daar ben je zo over uit geluld en daar blijft het bij.

Buitenland wonen kan interessant zijn ja. Maar je bent overtuigd dat vrouwen je interessant vinden. Nou vertel en overtuig ons.

Waarom ben jij dat volgens je zelf?
pi_107481690
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Klein beetje...
''Je decoreert mooi bij mijn bank''
Is toch ook intimiderend in zekere mate?
het is intimideren als je het zegt met een knuppel achter je rug/evil smile of zo
het is een grapje als je er bij lacht

en daar zit hem volgens mij wel het verschil
bij een intimiderende kerel denken vrouwen: ja laat maar... ik ben niet gek. Hier heb ik te veel zelfrespect voor
bij iemand die gewaagde grapjes maakt denkt een vrouw (ik in ieder geval) he hij heeft humor en hij ziet me wel zitten! dubbel goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107481691
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

"Enz" in de zin van dat was het wel zo'n beetje?

Je hebt een goed uiterlijk en je bent interessant. Dus volgens jou komt het alleen omdat je jezelf laat 'friendzonen'?
Ja... Ik kan nog wel meer dingen opnoemen wat ik allemaal doe maar dat boeit ff niet: ik word niet gefriendzoned omdat ik geen interessant persoon ben...
pi_107481745
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het is intimideren als je het zegt met een knuppel achter je rug/evil smile of zo
het is een grapje als je er bij lacht

en daar zit hem volgens mij wel het verschil
bij een intimiderende kerel denken vrouwen: ja laat maar... ik ben niet gek. Hier heb ik te veel zelfrespect voor
bij iemand die gewaagde grapjes maakt denkt een vrouw (ik in ieder geval) he hij heeft humor en hij ziet me wel zitten! dubbel goed
Daarom...
:) Intimiderend klinkt gewoon wat extreem maar ik bedoel het gewoon zo.
Rustig aan.
pi_107481803
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]
Ja... Ik kan nog wel meer dingen opnoemen wat ik allemaal doe maar dat boeit ff niet: ik word niet gefriendzoned omdat ik geen interessant persoon ben...
Waarom dan wel?
pi_107481858
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Waarom dan wel?
Al eerder genoemd: mijn opstelling: te vriendelijk, te onzeker...
pi_107481973
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:08 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Volgens mij ben je gewoon niet breed genoeg. Vrouwen vinden het een enorme turn-off wanneer een man smallere schouders heeft dan zijzelf.
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:12:59 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107482041
quote:

[..]

Oh je gebruikt het excuus dat alleen kloodzakken een vriendin kunnen krijgen? Zwak hoor, zeer zwak.
pi_107482056
K_K Je hebt toch al relaties gehad, dat was toch ook gelukt?
pi_107482072
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:11 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Volgens mij ben je gewoon niet breed genoeg. Vrouwen vinden het een enorme turn-off wanneer een man smallere schouders heeft dan zijzelf.
:') !
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:15:17 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107482128
quote:

[..]

Je bent gewoon te saai en heb niks te bieden.

Gezellig voor een paar uurtjes zoals vrienden elkaar zien. Maar vermoeiend voor meer dan 12uur dag in dag uit.
pi_107482164
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef Cassandra87 het volgende:
K_K Je hebt toch al relaties gehad, dat was toch ook gelukt?
Ja, dat klopt.. Soms lukt het ook wel, maar meestal niet :P
pi_107482175
Maar er zit een verschil tussen iemand die timide is en saai líjkt, maar eenmaal op zijn gemak los komt, en iemand die gewoon echt tot op het bot saai is
pi_107482214
Als ik echt zo saai zou zijn geweest, zou ik ook niet gefriendzoned worden, maar dan zou ik gewoon helemaal afgeschreven worden...
pi_107482246
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar er zit een verschil tussen iemand die timide is en saai líjkt, maar eenmaal op zijn gemak los komt, en iemand die gewoon echt tot op het bot saai is
Timide, da's idd wel een goede omschrijving ;)
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:20:19 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107482334
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:17 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Als ik echt zo saai zou zijn geweest, zou ik ook niet gefriendzoned worden, maar dan zou ik gewoon helemaal afgeschreven worden...
Gezellig genoeg voor een paar uurtjes. Maar weinig te bieden voor een relatie qua gezelligheid.
pi_107482366
K_K zet een foto in je fobo, wie weet wordt je gehosseld :P
Op zich hebben nieuwelingen hier vrij snel een partner gevonden toch, in ieder geval een aantal
pi_107482442
Mja toch maar niet, Kareltje is een kloontje :P
pi_107483870
Eigenlijk zouden we voor de volgende meet een soort speeddate moeten organiseren. Hoeveel single mannen en vrouwen zitten er in deze reeks?
pi_107483958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Eigenlijk zouden we voor de volgende meet een soort speeddate moeten organiseren. Hoeveel single mannen en vrouwen zitten er in deze reeks?
22 single mannen en 2 single vrouwen volgens mij :')
dus dat word hem niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107484085
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dus dat word hem niet
_O-
Laten we het niet doen inderdaad :P
Rustig aan.
pi_107484098
quote:

[..]

dus dat word hem niet
Ach, sommige pornofilms hebben dat concept ook :').
pi_107484269
quote:

[..]

dus dat word hem niet
Wie zijn de single vrouwen en wie de single mannen?
pi_107484724
Maar in ieder geval 2 bisexuele mannen en 1 homosexuele toch?
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:23:51 #161
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107484757
Is "pakken wat je pakken kan" biseksueel dan? :)
pi_107484881
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:23 schreef Catbert het volgende:
Is "pakken wat je pakken kan" biseksueel dan? :)
is dat de instelling dan? Ik blijf liever single dan met een vrouw, no offence
pi_107485736
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:10 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]
Wie zijn de single vrouwen en wie de single mannen?
Even geduld Rhu is het lijstje al aan het maken in Excel.
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:52:18 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107485797
:D speed daten :D

Arme meisjes. Die worden dan helemaal gek!
pi_107485839
Ik wil het best wel eens doen. :D _O-
pi_107485917
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:53 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Lijkt me niks...
Rustig aan.
pi_107485943
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:50 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Even geduld Rhu is het lijstje al aan het maken in Excel.
Nee hoor want ik heb een heel slecht geheugen :') geen idee wie precies single was en wie niet

Cassandra en Catbert niet dat weet ik wel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:59:48 #168
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107486097
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
Cassandra en Catbert niet dat weet ik wel
Tja, misschien ben ik wel een puisterige puber met een grote bek, weet jij veel ;)
pi_107486139
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, misschien ben ik wel een puisterige puber met een grote bek, weet jij veel ;)
Je bent in ieder geval wel grappig vind ik.

quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:11 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Deze is ook grappig, alleen dan anders grappig.
pi_107486292
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:53 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Wil je nou zeggen dat je nóg 3 minuten nodig hebt om al deze mannen af te schrijven?
pi_107486300
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

En de baby dan? :o fake baby!!

nee je hebt gelijk :P maar ik ga er even vanuit van niet haha
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107486317
quote:
6s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wil je nou zeggen dat je nóg 3 minuten nodig hebt om al deze mannen af te schrijven?
Nou ik zie dr wel eens in KLB posten en daar worden vooral type users als hier helemaal afgebrand :D

EDIT: En Sinos en Silk hosselen duurt anders ook nog steeds voort :')
pi_107486469
quote:
6s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

_O- _O_
It ain’t no use to sit and wonder why, babe.
It don’t matter, anyhow.
An’ it ain’t no use to sit and wonder why, babe.
If you don’t know by now.
pi_107486490
quote:
17s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nou ik zie dr wel eens in KLB posten en daar worden vooral type users als hier helemaal afgebrand :D

Hahahaha nee toch! :D
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:27:02 #175
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107487074
quote:
17s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef debeterebob het volgende:
Sinos laat gewoon d'r tieten zien en dan krijgt ze genoeg aandacht.

quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Je bent in ieder geval wel grappig vind ik.
Dank :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
En de baby dan? :o fake baby!!
Heh, ik heb nooit een foto gepost. Gaat niet gebeuren ook :)
pi_107487107
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sinos laat gewoon d'r tieten zien en dan krijgt ze genoeg aandacht.
Silk niet? :o
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:29:35 #177
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107487168
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:27 schreef Murdera het volgende:
Silk niet? :o
Geen idee wie "silk" is, ik kom niet in het SC topic.
pi_107487231
Je tieten op fok plaatsen, dan kom je sowieso aandacht te kort in het leven.
pi_107487257
quote:
9s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:31 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Je tieten op fok plaatsen, dan kom je sowieso aandacht te kort in het leven.
Laat het sinos maar niet horen, het is een statement van feminisme volgens haar.
pi_107487283
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Laat het sinos maar niet horen, het is een statement van feminisme volgens haar.
er is echt niks mis met een gezonde dosis feminisme!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107487346
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Feminisme. _O- Aandacht te kort en bevestiging ja.
pi_107487412
Altijd beter dan van die uitgezakte teabaggies. Zet ze maar op het internet. Iedereen kan alles op het internet zetten. Feeling good feeling great.
pi_107487483
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Panzermaus het volgende:
Altijd beter dan van die uitgezakte teabaggies. Zet ze maar op het internet. Iedereen kan alles op het internet zetten. Feeling good feeling great.
Feeling great feeling good, how are you?
Rustig aan.
pi_107487547
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Feeling great feeling good, how are you?
Doe dat lekker in de SC.
pi_107487566
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doe dat lekker in de SC.
Zijn we vijandig? Jezus.
Rustig aan.
pi_107487934
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zijn we vijandig? Jezus.
Gewoon een opmerking. Al het incrowd gedoe hierboven net zo goed. Er zijn niet voor niets 2 topics nu, dan is het zonde om ook deze maar de laten verslowchatten.
pi_107488057
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gewoon een opmerking. Al het incrowd gedoe hierboven net zo goed. Er zijn niet voor niets 2 topics nu, dan is het zonde om ook deze maar de laten verslowchatten.
Sorry je hebt gelijk! ^O^
(dit is technisch gezien dan ook SC natuurlijk maar soms is het wel even fijn bijval te krijgen vind ik zelf altijd)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107488995
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zijn we vijandig? Jezus.
En hier zit jouw grootste issue denk ik, ik krijg toch echt heel sterk het gevoel dat je reacties heel zwartwit en heel extreem zijn, ik weet niet hoe je daar in real life mee omgaat, of dat te merken is
pi_107489068
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

En hier zit jouw grootste issue denk ik, ik krijg toch echt heel sterk het gevoel dat je reacties heel zwartwit en heel extreem zijn, ik weet niet hoe je daar in real life mee omgaat, of dat te merken is
Mee eens. En dit bedoel ik niet lullig kingtoppie, maar je reageert altijd zeer defensief op dingen waarbij dat helemaal niet nodig is.
pi_107489083
quote:

[..]

IRL valt het niet te merken bij KT, maar op fok! is het wel heel extreem ja.
pi_107489218
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat is mooi :) Maar maak je hem vaak mee? Al denk ik dat KT meer het type is om irl zichzelf terug te trekken in plaats van uit te vallen
pi_107489266
quote:

[..]

Ik vind die post negatief overkomen.. Ik neem dat wellicht te persoonlijk maar ik kan daar niet zo goed tegen.
Rustig aan.
pi_107489343
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

In het echt merk je aan 100 dingen hoe iemand iets bedoelt, op fok zijn het slechts woorden.
Rustig aan.
pi_107489392
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat is mooi :) Maar maak je hem vaak mee? Al denk ik dat KT meer het type is om irl zichzelf terug te trekken in plaats van uit te vallen
Klopt wel.
Rustig aan.
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:21:37 #195
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_107489405
Ontopic gaarne.
Anders gaan we noten. Er is niet voor niets een aparte SC.
Je moeder is een hamster
pi_107489407
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind die post negatief overkomen.. Ik neem dat wellicht te persoonlijk maar ik kan daar niet zo goed tegen.
Ik kan het nog snappen als je er op reageert omdat er meer SC is, maar jouw post wordt gequote. Maar het punt van Straw is helder, we doen het al ontzettend goed met zo min mogelijk SC, laten we dat vasthouden. Ik geef haar geen ongelijk.
En mijn punt was ook dat je het te persoonlijk opvatte, dat bedoelde ik met je reacties ;)
pi_107489419
quote:

[..]

Dat is ook niet zo gek :') Het gaat over een heel negatief punt aan jou. :')
pi_107489501
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ow ik dacht dat KT de post bedoelde die ik quotte, maar bedoelde hij mijn post dan?
pi_107489989
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik kan me prima persoonlijk ergeren aan onpersoonlijke dingen.
Maar ik vind het lastig om anders te doen en te denken, dat blijkt maar weer.

Moet ik minder zeiken en positief denken ofzo? Kan dat wel gaan proberen.
Rustig aan.
pi_107490199
quote:

[..]

Ze geeft gewoon haar mening. Daar is niets mis mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')