Waarom? Ik vind versieren en de eerste dates en seks enzo gewoon spannend. Die exitement heb je niet in een relatie van een paar jaar. Maar dat betekent niet dat je relatie verkeerd is ofzo, dat heeft iedereen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
En het toch jammer vinden dat het niet mag is wel een beetje tegenstrijdig vind ik.
ik vind het niet jammer dat ik geen sex met andere mag hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En het toch jammer vinden dat het niet mag is wel een beetje tegenstrijdig vind ik.
Preciesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind versieren en de eerste dates en seks enzo gewoon spannend. Die exitement heb je niet in een relatie van een paar jaar. Maar dat betekent niet dat je relatie verkeerd is ofzo, dat heeft iedereen.
Nee die met tapas wil ik eigenlijk ook nog wel doen. Al is het alleen maar om een keer tapas te eten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Super tijn!
heb je er een beetje zin in? Ga je alleen? en wat is de setting van de dates zeg maar? is het in die trein of die ene met de tapas of wat moet ik me er bij voor stellen?
en hoe heb je jezelf er toe kunnen zetten zeg maar?
Zeggen dat je het niet wilt omdat je relatie super is, en zeggen dat je het wel mist vind ik tegenstrijdig ja. Dan zeg ik niet dat je relatie verkeerd is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind versieren en de eerste dates en seks enzo gewoon spannend. Die exitement heb je niet in een relatie van een paar jaar. Maar dat betekent niet dat je relatie verkeerd is ofzo, dat heeft iedereen.
Daarom, open relatie? Dan kan je wel echt in het spel meedoen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het niet jammer dat ik geen sex met andere mag hebben
ik vind het jammer dat ik niet meer mee doe in het spel zeg maar
maar het spel heeft geen zin als je voor spek en bonen mee doet (waar je dan ook nog zelf voor kiest)
lijkt me een super instelling!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee die met tapas wil ik eigenlijk ook nog wel doen. Al is het alleen maar om een keer tapas te eten.![]()
In een cafe setting. Aan tafeltjes en dan kletsen met diegene die tegenover je zit.
Ja ik heb er wel zin in. Ik ga alleen. Niemand durft mee![]()
Ik heb besloten om zo veel mogelijk dingen te proberen. Of het nu werkt of niet dat maakt niet uit ik heb het tenminste geprobeerd.
maar daar hebben we beide geen behoefte aanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom, open relatie? Dan kan je wel echt in het spel meedoen.
Dat zou tof zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lijkt me een super instelling!![]()
wie weet hou je er iemand aan over om tapas mee te gaan eten
je mist iets dat voorbij is... door de relatie sta je er zelf anders in en zou het, als je het weer op zou pakken tijdens die relatie, toch niet het zelfde zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeggen dat je het niet wilt omdat je relatie super is, en zeggen dat je het wel mist vind ik tegenstrijdig ja. Dan zeg ik niet dat je relatie verkeerd is.
Dus je wilt iemand het bed in lullen zonder daadwerkelijke seks?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar daar hebben we beide geen behoefte aan
we hebben geen sex met andere niet omdat het van de ander niet mag (we zijn wat dat betreft best wel niet-traditioneel dus daar zouden we best een experiment mee op kunnen zetten) maar omdat we geen behoefte hebben aan sex met een ander
dus de relatievorm weerhoudt mij niet maar ik zelf
dan heeft het natuurlijk geen zin om de relatievorm te veranderen
ooit toen ik nog een jong rhutje was heb ik een open relatie gehad en daarbij voelde ik precies het zelfde: niet de behoefte om die openheid te verzilveren zeg maar
Niks tegenstrijdigs aan. De eerste weken van een nieuwe relatie zijn veel spannender dan de rest. Da's gewoon leuk, die zenuwen of het wel wat gaat worden, die alles-of-niets seks. Als je eenmaal in een relatie van 2 jaar zit is het gewoon anders. Ook heel leuk en fijn, en ik zou niet zonder m'n vriendin willen, maar die eerste weken krijg je niet terug.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
Zeggen dat je het niet wilt omdat je relatie super is, en zeggen dat je het wel mist vind ik tegenstrijdig ja. Dan zeg ik niet dat je relatie verkeerd is.
Vetgedrukte is wat mij betreft juist het minst leuke vind ik. Maar misschien ben ik gewoon een saaie < vul maar wat in >quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks tegenstrijdigs aan. De eerste weken van een nieuwe relatie zijn veel spannender dan de rest. Da's gewoon leuk, die zenuwen of het wel wat gaat worden, die alles-of-niets seks. Als je eenmaal in een relatie van 2 jaar zit is het gewoon anders. Ook heel leuk en fijn, en ik zou niet zonder m'n vriendin willen, maar die eerste weken krijg je niet terug.
nee dat wil ik dus juist niet want dan is er zo weinig aanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je wilt iemand het bed in lullen zonder daadwerkelijke seks?
Dus je vind het jammer dat je niet mee kunt doen in het spel, maar omdat je geen behoefte hebt aan seks met een ander vind je er - toch - niks aan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat wil ik dus juist niet want dan is er zo weinig aan
Tja. Tussen dat het uitging met m'n ex en ik met m'n vriendin wat kreeg heb ik me aardig uit kunnen leven kwa vrouwen (op salsales gaan was een erg goeie beslissing). Die vrijheid is zou ik graag nog hebben maar dat gaat natuurlijk niet in een relatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vetgedrukte is wat mij betreft juist het minst leuke vind ik. Maar misschien ben ik gewoon een saaie < vul maar wat in >
Weten dat je gewonnen hebt is bijna net zo leuk als je prijs verzilveren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
Dus je vind het jammer dat je niet mee kunt doen in het spel, maar omdat je geen behoefte hebt aan seks met een ander vind je er - toch - niks aan?
Voor de een is dat juist leuk voor een ander niet. Zoiets is voor sommige mensen juist heel moeilijk ik zou daar ook moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte is wat mij betreft juist het minst leuke vind ik. Maar misschien ben ik gewoon een saaie < vul maar wat in >
nee ik vind het jammer dat het spel hoe dan ook niet meer zo leuk is als het wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je vind het jammer dat je niet mee kunt doen in het spel, maar omdat je geen behoefte hebt aan seks met een ander vind je er - toch - niks aan?
Klopt. Maar versieren is een beetje dubbel bij mij. Spontaan vind ik juist heel leuk-spannend. Maar als het volgens die "officiele" regels moet gaan, vind ik het veel geforceerder of zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor de een is dat juist leuk voor een ander niet. Zoiets is voor sommige mensen juist heel moeilijk ik zou daar ook moeite mee hebben
ik denk dat het meer is dat je 'angstiger' bent en dat er veel onzekere factoren zijn die dan weer angst op kunnen leverenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey ja..eigenlijk ben ik gewoon saai. Misschien werden m'n toenmalige partners me daarom zat
Ik snap dat soort tegenstrijdigheden maar al te goed dat heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Maar versieren is een beetje dubbel bij mij. Spontaan vind ik juist heel leuk-spannend. Maar als het volgens die "officiele" regels moet gaan, vind ik het veel geforceerder of zo
wat voor regels bedoel je?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Maar versieren is een beetje dubbel bij mij. Spontaan vind ik juist heel leuk-spannend. Maar als het volgens die "officiele" regels moet gaan, vind ik het veel geforceerder of zo
Ik denk dat ik wel snap wat je wilt zeggen. Ik vond het ook spannend omdat in alle gevallen mijn partners veel meer ervaring hadden in het hebben van een relatie dan ik. Voor mij was alles nieuw en, ook al vond ik dat wel spannend, toch wel leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat het meer is dat je 'angstiger' bent en dat er veel onzekere factoren zijn die dan weer angst op kunnen leveren
hoewel angst misschien niet helemaal het goede woord is maar ik weet even geen betere
Ah,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik vind het jammer dat het spel hoe dan ook niet meer zo leuk is als het was
omdat de uitkomst voor je altijd anders is als voor iemand die single is
Ik bedoel die regeltjes die je hebt als je een versier-newb iets over versieren wilt bijbrengen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor regels bedoel je?
volgens mij ligt het namelijk best wel open hoor
juist zolang het spontaan gaat is het toch goed? dat wil zeggen dat de ander ook spontaan mee doet zeg maar en dat moet je hebben lijkt me
En je weet niet wat ze precies zat werden? Het is in een relatie wel belangrijk dat je niet in een soort sleur raakt. Beiden ook eigen vrienden hebben en ook dingen samen blijven doen is gewoon belangrijk. Of neem een kind, zit je sowieso vastquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar na een tijdje werden ze me zat of zo
Haha, nee geen kind!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
En je weet niet wat ze precies zat werden? Het is in een relatie wel belangrijk dat je niet in een soort sleur raakt. Beiden ook eigen vrienden hebben en ook dingen samen blijven doen is gewoon belangrijk. Of neem een kind, zit je sowieso vast
Een LAT relatie dus?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee geen kind!!
Maar het gekke is, die sleur vind ik juist wel prettig, het is lekker stabiel. En vanuit een stabiel iets kan ik gaan experimenteren zeg maar.
Ik vind trouwens wel dat je ook een leven buiten een relatie moet hebben. Ik wil dan ook niet gaan samenwonen, vind het wel prettig zo, geregeld alleen thuis
Nee het zijn 2 verschillende dingen, appels met peren vergelijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah,
Je mist het, maar je mist het ook weer niet omdat je dit beter vindt?
En het werkt niet samen, omdat je in een relatie er geen behoefte aan hebt?
Misschien veranderd dat ooit nog wel als een vaste relatie hebt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja. Dat lijkt mij het beste voor me
Dus ik snap jou voor een keer?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het zijn 2 verschillende dingen, appels met peren vergelijken
ik weet niet of de een daadwerkelijk zo veel beter is
dat ligt er maar aan wat je wil in het leven...
het werkt niet samen omdat ook al krijg je wat je wil: een date, sex etc er altijd factoren zijn die een schaduw gaan werpen
er kan bijvoorbeeld nooit een relatie uit groeien, want voor polyamorie voel ik voor alsnog erg weinig
dus dat is dan al een schaduw want waarom doe je het dan? voor meaningless sex? daar vind ik sowieso niet zo veel aan vooral niet als je thuis zo veel meaningful sex kunt krijaen als je wil
etc
Ik sluit het niet helemaal uit, dat kloptquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien veranderd dat ooit nog wel als een vaste relatie hebt.
Haar haal jij nou opeens vandaan dat ik ergens serieus van overtuigd ben? Want dat zeg ik nergens, ik geef enkel een voorbeeld. Hebben we wel de zelfe stuk tekst gelezen?quote:@kingtoppie
Je bent mijn volgende doel niet. Ben je er serieus van overtuigd dat heloef nu ''verlicht'' is in zijn hoofd en spontaan gaat versier touren in allerlei steden?
geen dankquote:@brhubarbje
tnx voor de bijval
Daarom neem ik ook geen relatie. Ik bedoel; als je dat gevoel hebt binnen een relatie zit er volgens mij iets toch niet helemaal goed. Tenminste, dat denk ik dan bij mezelf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die vrijheid is zou ik graag nog hebben maar dat gaat natuurlijk niet in een relatie.
geen ideequote:
maar dat bedoelen we beide ook niet geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook geen relatie. Ik bedoel; als je dat gevoel hebt binnen een relatie zit er volgens mij iets toch niet helemaal goed. Tenminste, dat denk ik dan bij mezelf.Ik wil namelijk voor de volle 100% voor iemand gaan en niet eens de ''drang'' hebben om te daten met anderen. Ik wil het gevoel ook niet hebben dat ik het mis omdat mijn partner meer dan genoeg voor mij is.
Zeg ik ook niet maar ikzelf heb binnen relaties altijd alsnog ''de drang'' om dat te doen. Volgens mij zit er dan iets niet goed binnen een relatie. Maar in de toekomst wil ik die drang niet hebben en ik wil het ook niet missen omdat mijn partner goed genoeg is voor mij. Maar misschien ben ik wel heel idealistisch en krijg je dat gevoel van ''missen'' altijd wel binnen een relatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat bedoelen we beide ook niet geloof ik
ik in ieder geval niet
ik heb juist geen drang om een ander te daten (anders zou dat binnen onze relatie best kunnen)
dat wil niet zeggen dat je het hele daten en versieren wel kunt missen
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Je komt er uiteindelijk toch wel achter dat het niet het geval is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet maar ikzelf heb binnen relaties altijd alsnog ''de drang'' om dat te doen. Volgens mij zit er dan iets niet goed binnen een relatie. Maar in de toekomst wil ik die drang niet hebben en ik wil het ook niet missen omdat mijn partner goed genoeg is voor mij. Maar misschien ben ik wel heel idealistisch en krijg je dat gevoel van ''missen'' altijd wel binnen een relatie.
Lijkt me toch het doel van dit topic? Mensen aan het versieren krijgen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haar haal jij nou opeens vandaan dat ik ergens serieus van overtuigd ben? Want dat zeg ik nergens, ik geef enkel een voorbeeld. Hebben we wel de zelfe stuk tekst gelezen?
Ja, zoiets. Ik denk dat ik gewoon nooit meer een relatie neem.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Je komt er uiteindelijk toch wel achter dat het niet het geval is.
Wij zijn 2 magneten met dezelfde polen, het werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee
tot nu toe kreeg ik dat gevoel niet echt haha
maar sure vast wel dan
Het stukje dat ik ergens van overtuigd ben, en dat jij er opeens bij zet laat je spontaan achter wegen? Geinig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me toch het doel van dit topic? Mensen aan het versieren krijgen?
Dit vind ik al betere info, heb je misschien een linkje verder dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het stukje dat ik ergens van overtuigd ben, en dat jij er opeens bij zet laat je spontaan achter wegen? Geinig.
Mijn reactie heeft trouwens wel te maken met het stukje versieren. Door middel van mijn reactie en voorbeeld kan een user, in dit geval Heloef zien dat hij niet de enige is als het gaat om falen tijdens versieren. En dat je een versier poging vaker negatief dan positief uitvalt. En dat wanneer een versier actie niet positief uitpakt er wel een leuk verhaal over kan blijven. Dat topic waar ik naar verwijs staat vol met leuke voorbeelden daar van. Onderandere van mij maar ook genoeg andere users.
En er dus geen reden is om te blijven afwachten omdat je bang bent te falen. Hoe makkelijk ook dat gezegt is.
Dus het, en let goed op kan bijdragen aan dit topic.
Paiq is leuk maar je moet er niet te veel van verwachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef InterMilan het volgende:
Volgens mij zitten de meeste mensen op PaiQ om hun foto's gerated te hebben, want iedereen weigert speeddates
Linkje naar wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit vind ik al betere info, heb je misschien een linkje verder dan?
Ik herken het wel, jammer dat i niet meer date. Misschien omdat ik nooit echt heb gedate.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het niet jammer dat ik geen sex met andere mag hebben
ik vind het jammer dat ik niet meer mee doe in het spel zeg maar
maar het spel heeft geen zin als je voor spek en bonen mee doet (waar je dan ook nog zelf voor kiest)
Zoek even op versierblunder topic.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
'''Dat topic waar ik naar verwijs''
Je ziet haar 1x per week, drop gewoon wat over hoe het gaat met haar kamer en hoe het eruitziet, en of je anders niet een keer mag kijken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Variantie het volgende:
Kunnen jullie mij advies geven?
Ik ben verliefd op een meisje in m'n klas. Ik ken haar een half jaar en spreek haar op dit moment zo'n eens per week. Na dit schooljaar dat in mei eindigt gaat ze van school af, ik blijf zelf nog twee jaar op deze school. Nu woont ze sinds een week op een nieuwe kamer in de stad (ze woont alleen).
Omdat ik toch langzaam actie moet ondernemen voordat ik haar niet meer zie, is het gepast als ik per mail vraag of ze het goed vind als ik een keer even kom kijken naar haar nieuwe kamer?
Ik spreek haar dus redelijk vaak als goede klasgenoten, maar ik kan absoluut niet peilen of ze mij leuk vind. Ik dacht eerst hints te zien, maar nu betwijfel ik het ten zeerste. Dus, is dit een goede aanpak om mee te beginnen?
Vind het eigenlijk ook maar nix.... Heb het in 2 dagen voor elkaar gekregen om met weliswaar 1 meisje te chatten...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:16 schreef Faxie het volgende:
Zo iets als Paiq vind ik dus echt niks. Matchen aan de hand van een vragenlijstje, nee dank je.
Bij de meeste vragen kan ik 3 verschillende antwoorden invullen naargelang m'n stemming dus dat schiet niet echt op. En uiteindelijk ga je toch af op een foto met een verhaaltje d'r bij.
Zolang er concreet iets is afgesprokenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef richard_prf het volgende:
Het is weer helemaal goed tussen mij en G.
De kans van mijn leven is volgende week als ik met haar afspreek.
fok?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik ben begin 30 en niet echt een player. Ik heb een aantal relaties gehad maar nooit langer dan 2 jaar. De seks in die relaties was nooit veel: de ene wilde niet zo vaak ivm haar geloof (ze vond het al erg genoeg dat ze het deed omdat het eigenlijk “niet mocht”) en de ander had er gewoon weinig zin in (had ik dat
), enz. Daarnaast word ik altijd gefriendzoned, wat dat betreft ben ik een typisch voorbeeld van nice guys finish last, aangezien ik vrouwen met (te) veel respect behandel. Even fysiek contact maken heb ik moeite mee: ik ben al gauw bang dat ik te ver ga. Een onenightstand oid: ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten regelen
Anyway, ik heb een tijdje rondgelopen op e-matching, maar kreeg daar zeer weinig response. Mijn uiterlijk zit wel goed, ik heb van meerdere IRL vriendinnen (o.a. dus waardoor ik gefriendzoned ben) gehoord dat ik sexy/lekker ding ben (tevens een paiq score van 8,5 of hoger op alle foto’s, zover dat wat zegt
). Ik ben alweer een tijdje single en ik wil wat gaan daten, gewoon lekker losjes. Ik wil wat meer ervaring met vrouwen opdoen, ondanks mijn leeftijd heb ik het idee dat ik nog maar net kom kijken! In het dagelijks leven kom ik weinig vrouwen tegen (ook niet via de sportclub waar ik zit (behalve meiden van 18/19, maar da's ook zo wat om die te gaan hosselen)) dus ik moet het hebben van internetdating. Hoe ga ik dit aanpakken? E-matching werkte niet goed (één date gehad, gefriendzoned) en op paiq krijg ik ook niet echt langdurig contact. Wat is jullie advies???
Wat betreft RL: ga dingen doen waar wél vrouwen van jouw leeftijd komen. Ga salsadansen. Als je een instrument speelt, ga naar jamsessies. Doe iets wat je anders niet doet, weg met de comfort zone. Dus ook in je omgang met mensen. Als je denkt dat je te ver gaat, dan ga je het waarschijnlijk niet. Gewoon doen dus en zien waar het schip strandt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik ben begin 30 en niet echt een player. Ik heb een aantal relaties gehad maar nooit langer dan 2 jaar. De seks in die relaties was nooit veel: de ene wilde niet zo vaak ivm haar geloof (ze vond het al erg genoeg dat ze het deed omdat het eigenlijk “niet mocht”) en de ander had er gewoon weinig zin in (had ik dat
), enz. Daarnaast word ik altijd gefriendzoned, wat dat betreft ben ik een typisch voorbeeld van nice guys finish last, aangezien ik vrouwen met (te) veel respect behandel. Even fysiek contact maken heb ik moeite mee: ik ben al gauw bang dat ik te ver ga. Een onenightstand oid: ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten regelen
Anyway, ik heb een tijdje rondgelopen op e-matching, maar kreeg daar zeer weinig response. Mijn uiterlijk zit wel goed, ik heb van meerdere IRL vriendinnen (o.a. dus waardoor ik gefriendzoned ben) gehoord dat ik sexy/lekker ding ben (tevens een paiq score van 8,5 of hoger op alle foto’s, zover dat wat zegt
). Ik ben alweer een tijdje single en ik wil wat gaan daten, gewoon lekker losjes. Ik wil wat meer ervaring met vrouwen opdoen, ondanks mijn leeftijd heb ik het idee dat ik nog maar net kom kijken! In het dagelijks leven kom ik weinig vrouwen tegen (ook niet via de sportclub waar ik zit (behalve meiden van 18/19, maar da's ook zo wat om die te gaan hosselen)) dus ik moet het hebben van internetdating. Hoe ga ik dit aanpakken? E-matching werkte niet goed (één date gehad, gefriendzoned) en op paiq krijg ik ook niet echt langdurig contact. Wat is jullie advies???
Daar gaat het idd fout. Ik heb altijd twijfels of de vrouw wel aangeraakt/gezoend wil worden op dat moment. Ik ben altijd te bang dat het te vroeg is zeg maar...quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
I know.. Maar waarom word je gefriendzoned denk je? Is dat dan niet omdat je geen intimiteit opwekt? Je durft iemand niet snel aan te raken of te zoenen zeg je... Gaat het daar niet fout dan?
Ga wat meer op je doel af, dat is imponerender en om die reden aantrekkelijker voor de vrouw.
Aardig is belangrijk in een relatie, maar om interesse te wekken moet je toch meer brutaal zijn. Wat ik al zei, als je denkt dat je te ver gaat, dan ga je het waarschijnlijk niet. Je legt jouw eigen fatsoensnormen impliciet aan anderen op en dat moet je niet doen. Ga eens over je eigen grenzen heen in het contact met vrouwen, dan reageren ze heel anders op je.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Het grootste probleem wat ik heb is dat ik altijd gefriendzoned word. Als ik dat kan veranderen dan ben ik al een stuk verder. Ik weet ook niet wat ik fout doe: ik ben gewoon aardig maar dat schijnt dus niet goed te zijn...
Mja, heb je gelijk in... Dat soort dingen leer je eigenlijk normaal gesproken als puber alquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aardig is belangrijk in een relatie, maar om interesse te wekken moet je toch meer brutaal zijn. Wat ik al zei, als je denkt dat je te ver gaat, dan ga je het waarschijnlijk niet. Je legt jouw eigen fatsoensnormen impliciet aan anderen op en dat moet je niet doen. Ga eens over je eigen grenzen heen in het contact met vrouwen, dan reageren ze heel anders op je.
Te vroeg... Nee, later zou jij het ook niet doen denk ik, of zeg ik nu rare dingen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Daar gaat het idd fout. Ik heb altijd twijfels of de vrouw wel aangeraakt/gezoend wil worden op dat moment. Ik ben altijd te bang dat het te vroeg is zeg maar...
Je vindt het dus altijd te vroeg. Natuurlijk kan het zijn dat ze er geen zin in heeft, maar dat is dan maar zo. Het cliché dat er meer vissen in de zee zijn is zeker weten waar. Het is niet allemaal afhankelijk van die ene waar je op dat moment contact mee hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Daar gaat het idd fout. Ik heb altijd twijfels of de vrouw wel aangeraakt/gezoend wil worden op dat moment. Ik ben altijd te bang dat het te vroeg is zeg maar...
Ik zou het idd pas doen als ik 100% zeker zou weten dat zij mij leuk vindt... En dat is te laat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te vroeg... Nee, later zou jij het ook niet doen denk ik, of zeg ik nu rare dingen?
Je moet als man zijnde gewoon op je doel afgaan, haar testen of ze dat wilt... Als je dat bewust doet denk je namelijk ook bewust dat je kans maakt en doe je bewust wel iets...
Nu kloot je maar wat aan lijkt het. - zo komt het op me over -
Nou ja... Zoals ik al zei: zoveel vrouwen kom ik niet tegen dus wat ik niet wil is het verklooien door haar te vroeg te zoenen. Wat dat betreft zijn er maar weinig vissen in de zee...quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je vindt het dus altijd te vroeg. Natuurlijk kan het zijn dat ze er geen zin in heeft, maar dat is dan maar zo. Het cliché dat er meer vissen in de zee zijn is zeker weten waar. Het is niet allemaal afhankelijk van die ene waar je op dat moment contact mee hebt.
Ik doe hetzelfde fout als jij, dusja...quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:29 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Ik zou het idd pas doen als ik 100% zeker zou weten dat zij mij leuk vindt... En dat is te laat.
Maar hoe test je zoiets dan? Door opmerkingen te maken? En ja, ik klooi idd maar wat aan ja
Denk jij dat een vrouw zich gekwetst voelt als je haar wilt zoenen? Denk je dat jouw gevoel - je wilt haar zoenen - Nergens op gebaseerd is? Als dat zo is dan heb je toch niks verloren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:30 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Nou ja... Zoals ik al zei: zoveel vrouwen kom ik niet tegen dus wat ik niet wil is het verklooien door haar te vroeg te zoenen. Wat dat betreft zijn er maar weinig vissen in de zee...
De zee is groot genoeg maar jij kiest ervoor om te blijven vissen in de vijver in jouw achtertuin. Als je eens drie straten verder kijkt dan kan het best zijn dat je kan zeevissenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:30 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Nou ja... Zoals ik al zei: zoveel vrouwen kom ik niet tegen dus wat ik niet wil is het verklooien door haar te vroeg te zoenen. Wat dat betreft zijn er maar weinig vissen in de zee...
Je kan het nooit zeker weten. Dus je hoeft het ook niet te testen. Probeer het een beetje in te schatten en neem eens wat risico. Maak eens wat opmerkingen die wat jou betreft ver over de grens gaan. Kijk hoe ze reageert en ga vanaf daar verder.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:29 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Ik zou het idd pas doen als ik 100% zeker zou weten dat zij mij leuk vindt... En dat is te laat.
Maar hoe test je zoiets dan? Door opmerkingen te maken? En ja, ik klooi idd maar wat aan ja
Heb je misschien een voorbeeldje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:34 schreef Mystikvm het volgende:
Maak eens wat opmerkingen die wat jou betreft ver over de grens gaan. Kijk hoe ze reageert en ga vanaf daar verder.
Ik ben dusdanig vaak gefriendzoned dat ik het idee heb dat vrouwen just friends willen zijn...quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk jij dat een vrouw zich gekwetst voelt als je haar wilt zoenen? Denk je dat jouw gevoel - je wilt haar zoenen - Nergens op gebaseerd is? Als dat zo is dan heb je toch niks verloren.
En vrouwen doen ook aan one night stands... Hoe komt dat dan? Te vroeg? Hoezo?
Dat was idd ook mijn insteek. Moet er dan alleen wel voor zorgen dat het geen vage afspraak wordt want dan komt er nooit wat vanquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
Er een vervolg aanbreien... Als ze langskomt en het is leuk dan proberen een vervolg afspraakje te krijgen?
Ik weet niet hoe goed je haar kent en waar ze van houdt. Knoop een gesprekje aan, kijk of ze een beetje blijft plakken na het bekijken van je huis en de trainingsvideo's. Vraag haar in dat gesprek wat uit over haar interesses en probeer een afspraak te maken om eens wat van die interesses samen te doen (stel dat ze van theater houdt, stel dan voor om samen te gaan naar zoiets, fake desnoods dat je Najib Amhali ook heel leuk vindt) of om gewoon iets te drinken. Bij zo'n vervolgafspraak kan je wel wat flirteriger worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik krijg binnenkort een vrouw (27jr) van mijn sportclub op bezoek. Ik zit met haar in hetzelfde groepje. Ze zou altijd nog een keer langskomen om mijn huis te bekijken (we wonen in dezelfde buurt) en om wat filmopnames van de trainingen te bekijken. Ik zie haar wel zitten. That is, nog geen gevoelens oid maar ik zie haar wel als een potentieeltje. Van haar kant heb ik nog nooit iets gezien dat ze mij ziet zitten, ze is wel single. Hoe zou ik dit kunnen gaan aanpakken?
Dat is toch heel erg van de context afhankelijk. In een kroeg moet je durven om seksueel getinte opmerkingen te maken, bijvoorbeeld. Kan over van alles gaan. Op een date moet je misschien iets meer zinspelen op zoenen of andere 'romantische' zaken. Ik kan nu natuurlijk niet een voorbeeld uit mijn mouw schuddenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je misschien een voorbeeldje?
Dat is een cirkel redenering denk ik... Dat komt omdat je er dus niet zo instaat...selffulfilling prophecyquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:36 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Ik ben dusdanig vaak gefriendzoned dat ik het idee heb dat vrouwen just friends willen zijn...
ik snap dat je eerste reactie is: dat is niks voor mij of brrrquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Die vriendinnen van me zijn van ongeveer dezelfde leeftijd en hebben inmiddels allemaal een relatie dus zo ff iets met ze gaan doen is vrij moeilijk: het valt echt op dat zodra ze wat ouder zijn, relatie hebben dat er dan maar weinig oog is voor de overige vrienden...
Fok? Hoezo Fok? Ik zou niet weten hoe ik hier een vrouw moet tegenkomenGeen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken, haha
Het grootste probleem wat ik heb is dat ik altijd gefriendzoned word. Als ik dat kan veranderen dan ben ik al een stuk verder. Ik weet ook niet wat ik fout doe: ik ben gewoon aardig maar dat schijnt dus niet goed te zijn...
Speeddaten en singlesfeesten: ik vind daar de druk weer zo opliggen, ik weet niet, ik denk niet dat ik daar goed mezelf zou kunnen zijn en anderen ook niet waardoor je toch een vertekend beeld krijgt. En salsadansen: laten we dat maar niet doen, da's wel HEEL ver buiten de comfort zone
Ik heb niet de bedoeling om jullie goedbedoelde adviezen af te zeiken hoor!
Maar eerder afspreken om te daten is inderdaad wel iets wat ik zou moeten doen. Ik blijf veel te lang chatten...
tja dan was het misschien te vroeg en ben je die ene dame kwijtquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Aanraken manquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:44 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Oh maar ik ben ook wel eens een paar keer gefriendzoned nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik haar leuk vond... maar wellicht had ik dat met mijn tong moeten doen en niet met woorden...
sowieso een flesje wijn serveren of zo om de sfeer wat meer informeel en ontspannen te maken ipv alleen zakelijk: 'ik kom iets bekijken'quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik krijg binnenkort een vrouw (27jr) van mijn sportclub op bezoek. Ik zit met haar in hetzelfde groepje. Ze zou altijd nog een keer langskomen om mijn huis te bekijken (we wonen in dezelfde buurt) en om wat filmopnames van de trainingen te bekijken. Ik zie haar wel zitten. That is, nog geen gevoelens oid maar ik zie haar wel als een potentieeltje. Van haar kant heb ik nog nooit iets gezien dat ze mij ziet zitten, ze is wel single. Hoe zou ik dit kunnen gaan aanpakken?
als je dat te laat doet zeg maar dan ben je in je hoofd al een vriend, geen partnerquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:44 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Oh maar ik ben ook wel eens een paar keer gefriendzoned nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik haar leuk vond... maar wellicht had ik dat met mijn tong moeten doen en niet met woorden...
Goed punt, wat voor wijn?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sowieso een flesje wijn serveren of zo om de sfeer wat meer informeel en ontspannen te maken ipv alleen zakelijk: 'ik kom iets bekijken'
en als dat goed gaat iets zeggen zo van: oh ik vond dit heel leuk! zin om eens wat te gaan eten samen?
Hoe laat ik zien wat mijn intenties zijn dan? Weer door opmerkingen te maken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je dat te laat doet zeg maar dan ben je in je hoofd al een vriend, geen partner
omdat je over komt alsof je intenties vriendschappelijk zijn
beter vanaf het begin af aan duidelijk zijn: ik zie jou zitten op een intiemere manier/meer sexy manier dan alleen vriendschap
dan is het aan hen van het begin om daar voor te kiezen of juist niet
nu kiezen ze iets wat jij niet als optie bood (denk je zelf dan)
Kloptquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is een cirkel redenering denk ik... Dat komt omdat je er dus niet zo instaat...selffulfilling prophecy
wel gewoon zeggen hoor! anders dan kom je er over een maand of 4 achter dat ze je alleen als vriend zietquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:51 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
[..]
Goed punt, wat voor wijn?Ik drink het echt nooit
Die laatste zin zal ik onthouden, maar of ik hem zo mijn strot uit krjig is een tweede. Ook een probleem: ik kan overal over praten met vrouwen, maar uitnodigen voor een date: ho maar
ja opmerkingen, aanrakingen, blikken etcquote:[..]
Hoe laat ik zien wat mijn intenties zijn dan? Weer door opmerkingen te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |