Daarom neem ik ook geen relatie. Ik bedoel; als je dat gevoel hebt binnen een relatie zit er volgens mij iets toch niet helemaal goed. Tenminste, dat denk ik dan bij mezelf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die vrijheid is zou ik graag nog hebben maar dat gaat natuurlijk niet in een relatie.
geen ideequote:
maar dat bedoelen we beide ook niet geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook geen relatie. Ik bedoel; als je dat gevoel hebt binnen een relatie zit er volgens mij iets toch niet helemaal goed. Tenminste, dat denk ik dan bij mezelf.Ik wil namelijk voor de volle 100% voor iemand gaan en niet eens de ''drang'' hebben om te daten met anderen. Ik wil het gevoel ook niet hebben dat ik het mis omdat mijn partner meer dan genoeg voor mij is.
Zeg ik ook niet maar ikzelf heb binnen relaties altijd alsnog ''de drang'' om dat te doen. Volgens mij zit er dan iets niet goed binnen een relatie. Maar in de toekomst wil ik die drang niet hebben en ik wil het ook niet missen omdat mijn partner goed genoeg is voor mij. Maar misschien ben ik wel heel idealistisch en krijg je dat gevoel van ''missen'' altijd wel binnen een relatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat bedoelen we beide ook niet geloof ik
ik in ieder geval niet
ik heb juist geen drang om een ander te daten (anders zou dat binnen onze relatie best kunnen)
dat wil niet zeggen dat je het hele daten en versieren wel kunt missen
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Je komt er uiteindelijk toch wel achter dat het niet het geval is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet maar ikzelf heb binnen relaties altijd alsnog ''de drang'' om dat te doen. Volgens mij zit er dan iets niet goed binnen een relatie. Maar in de toekomst wil ik die drang niet hebben en ik wil het ook niet missen omdat mijn partner goed genoeg is voor mij. Maar misschien ben ik wel heel idealistisch en krijg je dat gevoel van ''missen'' altijd wel binnen een relatie.
Lijkt me toch het doel van dit topic? Mensen aan het versieren krijgen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haar haal jij nou opeens vandaan dat ik ergens serieus van overtuigd ben? Want dat zeg ik nergens, ik geef enkel een voorbeeld. Hebben we wel de zelfe stuk tekst gelezen?
Ja, zoiets. Ik denk dat ik gewoon nooit meer een relatie neem.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Je komt er uiteindelijk toch wel achter dat het niet het geval is.
Wij zijn 2 magneten met dezelfde polen, het werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee
tot nu toe kreeg ik dat gevoel niet echt haha
maar sure vast wel dan
Het stukje dat ik ergens van overtuigd ben, en dat jij er opeens bij zet laat je spontaan achter wegen? Geinig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me toch het doel van dit topic? Mensen aan het versieren krijgen?
Dit vind ik al betere info, heb je misschien een linkje verder dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het stukje dat ik ergens van overtuigd ben, en dat jij er opeens bij zet laat je spontaan achter wegen? Geinig.
Mijn reactie heeft trouwens wel te maken met het stukje versieren. Door middel van mijn reactie en voorbeeld kan een user, in dit geval Heloef zien dat hij niet de enige is als het gaat om falen tijdens versieren. En dat je een versier poging vaker negatief dan positief uitvalt. En dat wanneer een versier actie niet positief uitpakt er wel een leuk verhaal over kan blijven. Dat topic waar ik naar verwijs staat vol met leuke voorbeelden daar van. Onderandere van mij maar ook genoeg andere users.
En er dus geen reden is om te blijven afwachten omdat je bang bent te falen. Hoe makkelijk ook dat gezegt is.
Dus het, en let goed op kan bijdragen aan dit topic.
Paiq is leuk maar je moet er niet te veel van verwachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef InterMilan het volgende:
Volgens mij zitten de meeste mensen op PaiQ om hun foto's gerated te hebben, want iedereen weigert speeddates
Linkje naar wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit vind ik al betere info, heb je misschien een linkje verder dan?
Ik herken het wel, jammer dat i niet meer date. Misschien omdat ik nooit echt heb gedate.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het niet jammer dat ik geen sex met andere mag hebben
ik vind het jammer dat ik niet meer mee doe in het spel zeg maar
maar het spel heeft geen zin als je voor spek en bonen mee doet (waar je dan ook nog zelf voor kiest)
Zoek even op versierblunder topic.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
'''Dat topic waar ik naar verwijs''
Je ziet haar 1x per week, drop gewoon wat over hoe het gaat met haar kamer en hoe het eruitziet, en of je anders niet een keer mag kijken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Variantie het volgende:
Kunnen jullie mij advies geven?
Ik ben verliefd op een meisje in m'n klas. Ik ken haar een half jaar en spreek haar op dit moment zo'n eens per week. Na dit schooljaar dat in mei eindigt gaat ze van school af, ik blijf zelf nog twee jaar op deze school. Nu woont ze sinds een week op een nieuwe kamer in de stad (ze woont alleen).
Omdat ik toch langzaam actie moet ondernemen voordat ik haar niet meer zie, is het gepast als ik per mail vraag of ze het goed vind als ik een keer even kom kijken naar haar nieuwe kamer?
Ik spreek haar dus redelijk vaak als goede klasgenoten, maar ik kan absoluut niet peilen of ze mij leuk vind. Ik dacht eerst hints te zien, maar nu betwijfel ik het ten zeerste. Dus, is dit een goede aanpak om mee te beginnen?
Vind het eigenlijk ook maar nix.... Heb het in 2 dagen voor elkaar gekregen om met weliswaar 1 meisje te chatten...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:16 schreef Faxie het volgende:
Zo iets als Paiq vind ik dus echt niks. Matchen aan de hand van een vragenlijstje, nee dank je.
Bij de meeste vragen kan ik 3 verschillende antwoorden invullen naargelang m'n stemming dus dat schiet niet echt op. En uiteindelijk ga je toch af op een foto met een verhaaltje d'r bij.
Zolang er concreet iets is afgesprokenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef richard_prf het volgende:
Het is weer helemaal goed tussen mij en G.
De kans van mijn leven is volgende week als ik met haar afspreek.
fok?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik ben begin 30 en niet echt een player. Ik heb een aantal relaties gehad maar nooit langer dan 2 jaar. De seks in die relaties was nooit veel: de ene wilde niet zo vaak ivm haar geloof (ze vond het al erg genoeg dat ze het deed omdat het eigenlijk “niet mocht”) en de ander had er gewoon weinig zin in (had ik dat
), enz. Daarnaast word ik altijd gefriendzoned, wat dat betreft ben ik een typisch voorbeeld van nice guys finish last, aangezien ik vrouwen met (te) veel respect behandel. Even fysiek contact maken heb ik moeite mee: ik ben al gauw bang dat ik te ver ga. Een onenightstand oid: ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten regelen
Anyway, ik heb een tijdje rondgelopen op e-matching, maar kreeg daar zeer weinig response. Mijn uiterlijk zit wel goed, ik heb van meerdere IRL vriendinnen (o.a. dus waardoor ik gefriendzoned ben) gehoord dat ik sexy/lekker ding ben (tevens een paiq score van 8,5 of hoger op alle foto’s, zover dat wat zegt
). Ik ben alweer een tijdje single en ik wil wat gaan daten, gewoon lekker losjes. Ik wil wat meer ervaring met vrouwen opdoen, ondanks mijn leeftijd heb ik het idee dat ik nog maar net kom kijken! In het dagelijks leven kom ik weinig vrouwen tegen (ook niet via de sportclub waar ik zit (behalve meiden van 18/19, maar da's ook zo wat om die te gaan hosselen)) dus ik moet het hebben van internetdating. Hoe ga ik dit aanpakken? E-matching werkte niet goed (één date gehad, gefriendzoned) en op paiq krijg ik ook niet echt langdurig contact. Wat is jullie advies???
Wat betreft RL: ga dingen doen waar wél vrouwen van jouw leeftijd komen. Ga salsadansen. Als je een instrument speelt, ga naar jamsessies. Doe iets wat je anders niet doet, weg met de comfort zone. Dus ook in je omgang met mensen. Als je denkt dat je te ver gaat, dan ga je het waarschijnlijk niet. Gewoon doen dus en zien waar het schip strandt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik ben begin 30 en niet echt een player. Ik heb een aantal relaties gehad maar nooit langer dan 2 jaar. De seks in die relaties was nooit veel: de ene wilde niet zo vaak ivm haar geloof (ze vond het al erg genoeg dat ze het deed omdat het eigenlijk “niet mocht”) en de ander had er gewoon weinig zin in (had ik dat
), enz. Daarnaast word ik altijd gefriendzoned, wat dat betreft ben ik een typisch voorbeeld van nice guys finish last, aangezien ik vrouwen met (te) veel respect behandel. Even fysiek contact maken heb ik moeite mee: ik ben al gauw bang dat ik te ver ga. Een onenightstand oid: ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten regelen
Anyway, ik heb een tijdje rondgelopen op e-matching, maar kreeg daar zeer weinig response. Mijn uiterlijk zit wel goed, ik heb van meerdere IRL vriendinnen (o.a. dus waardoor ik gefriendzoned ben) gehoord dat ik sexy/lekker ding ben (tevens een paiq score van 8,5 of hoger op alle foto’s, zover dat wat zegt
). Ik ben alweer een tijdje single en ik wil wat gaan daten, gewoon lekker losjes. Ik wil wat meer ervaring met vrouwen opdoen, ondanks mijn leeftijd heb ik het idee dat ik nog maar net kom kijken! In het dagelijks leven kom ik weinig vrouwen tegen (ook niet via de sportclub waar ik zit (behalve meiden van 18/19, maar da's ook zo wat om die te gaan hosselen)) dus ik moet het hebben van internetdating. Hoe ga ik dit aanpakken? E-matching werkte niet goed (één date gehad, gefriendzoned) en op paiq krijg ik ook niet echt langdurig contact. Wat is jullie advies???
Daar gaat het idd fout. Ik heb altijd twijfels of de vrouw wel aangeraakt/gezoend wil worden op dat moment. Ik ben altijd te bang dat het te vroeg is zeg maar...quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
I know.. Maar waarom word je gefriendzoned denk je? Is dat dan niet omdat je geen intimiteit opwekt? Je durft iemand niet snel aan te raken of te zoenen zeg je... Gaat het daar niet fout dan?
Ga wat meer op je doel af, dat is imponerender en om die reden aantrekkelijker voor de vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |