abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107445914
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Catbert het volgende:

[..]
Die vrijheid is zou ik graag nog hebben maar dat gaat natuurlijk niet in een relatie.
Daarom neem ik ook geen relatie. Ik bedoel; als je dat gevoel hebt binnen een relatie zit er volgens mij iets toch niet helemaal goed. Tenminste, dat denk ik dan bij mezelf. :) Ik wil namelijk voor de volle 100% voor iemand gaan en niet eens de ''drang'' hebben om te daten met anderen. Ik wil het gevoel ook niet hebben dat ik het mis omdat mijn partner meer dan genoeg voor mij is.
pi_107445986
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus ik snap jou voor een keer?
geen idee
tot nu toe kreeg ik dat gevoel niet echt haha
maar sure vast wel dan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107446022
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Daarom neem ik ook geen relatie. Ik bedoel; als je dat gevoel hebt binnen een relatie zit er volgens mij iets toch niet helemaal goed. Tenminste, dat denk ik dan bij mezelf. :) Ik wil namelijk voor de volle 100% voor iemand gaan en niet eens de ''drang'' hebben om te daten met anderen. Ik wil het gevoel ook niet hebben dat ik het mis omdat mijn partner meer dan genoeg voor mij is.
maar dat bedoelen we beide ook niet geloof ik
ik in ieder geval niet
ik heb juist geen drang om een ander te daten (anders zou dat binnen onze relatie best kunnen)
dat wil niet zeggen dat je het hele daten en versieren wel kunt missen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107446113
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar dat bedoelen we beide ook niet geloof ik
ik in ieder geval niet
ik heb juist geen drang om een ander te daten (anders zou dat binnen onze relatie best kunnen)
dat wil niet zeggen dat je het hele daten en versieren wel kunt missen
Zeg ik ook niet maar ikzelf heb binnen relaties altijd alsnog ''de drang'' om dat te doen. Volgens mij zit er dan iets niet goed binnen een relatie. Maar in de toekomst wil ik die drang niet hebben en ik wil het ook niet missen omdat mijn partner goed genoeg is voor mij. Maar misschien ben ik wel heel idealistisch en krijg je dat gevoel van ''missen'' altijd wel binnen een relatie.
pi_107446164
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Zeg ik ook niet maar ikzelf heb binnen relaties altijd alsnog ''de drang'' om dat te doen. Volgens mij zit er dan iets niet goed binnen een relatie. Maar in de toekomst wil ik die drang niet hebben en ik wil het ook niet missen omdat mijn partner goed genoeg is voor mij. Maar misschien ben ik wel heel idealistisch en krijg je dat gevoel van ''missen'' altijd wel binnen een relatie.
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Je komt er uiteindelijk toch wel achter dat het niet het geval is.
pi_107446233
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Haar haal jij nou opeens vandaan dat ik ergens serieus van overtuigd ben? Want dat zeg ik nergens, ik geef enkel een voorbeeld. Hebben we wel de zelfe stuk tekst gelezen?
Lijkt me toch het doel van dit topic? Mensen aan het versieren krijgen?
Rustig aan.
pi_107446254
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Je komt er uiteindelijk toch wel achter dat het niet het geval is.
Ja, zoiets. Ik denk dat ik gewoon nooit meer een relatie neem. :')
pi_107446391
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

geen idee
tot nu toe kreeg ik dat gevoel niet echt haha
maar sure vast wel dan
Wij zijn 2 magneten met dezelfde polen, het werkt gewoon niet.
Rustig aan.
pi_107446601
Misschien moet ik maar gewoon a-seksueel worden. Problem solved :D
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:11:23 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107446632
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt me toch het doel van dit topic? Mensen aan het versieren krijgen?
Het stukje dat ik ergens van overtuigd ben, en dat jij er opeens bij zet laat je spontaan achter wegen? Geinig.

Mijn reactie heeft trouwens wel te maken met het stukje versieren. Door middel van mijn reactie en voorbeeld kan een user, in dit geval Heloef zien dat hij niet de enige is als het gaat om falen tijdens versieren. En dat je een versier poging vaker negatief dan positief uitvalt. En dat wanneer een versier actie niet positief uitpakt er wel een leuk verhaal over kan blijven. Dat topic waar ik naar verwijs staat vol met leuke voorbeelden daar van. Onderandere van mij maar ook genoeg andere users.

En er dus geen reden is om te blijven afwachten omdat je bang bent te falen. Hoe makkelijk ook dat gezegt is.

Dus het, en let goed op kan bijdragen aan dit topic.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107446865
Volgens mij zitten de meeste mensen op PaiQ om hun foto's gerated te hebben, want iedereen weigert speeddates :')
pi_107446867
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het stukje dat ik ergens van overtuigd ben, en dat jij er opeens bij zet laat je spontaan achter wegen? Geinig.

Mijn reactie heeft trouwens wel te maken met het stukje versieren. Door middel van mijn reactie en voorbeeld kan een user, in dit geval Heloef zien dat hij niet de enige is als het gaat om falen tijdens versieren. En dat je een versier poging vaker negatief dan positief uitvalt. En dat wanneer een versier actie niet positief uitpakt er wel een leuk verhaal over kan blijven. Dat topic waar ik naar verwijs staat vol met leuke voorbeelden daar van. Onderandere van mij maar ook genoeg andere users.

En er dus geen reden is om te blijven afwachten omdat je bang bent te falen. Hoe makkelijk ook dat gezegt is.

Dus het, en let goed op kan bijdragen aan dit topic.
Dit vind ik al betere info, heb je misschien een linkje verder dan?
Rustig aan.
pi_107446941
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef InterMilan het volgende:
Volgens mij zitten de meeste mensen op PaiQ om hun foto's gerated te hebben, want iedereen weigert speeddates :')
Paiq is leuk maar je moet er niet te veel van verwachten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107447030
zit er ook niet op met het idee een serieuze relatie op te doen :P

Wel om wat beter te worden in smalltalk met onbekende mensen...
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:22:28 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107447040
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit vind ik al betere info, heb je misschien een linkje verder dan?
Linkje naar wat?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_107447604
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Linkje naar wat?
'''Dat topic waar ik naar verwijs''
Rustig aan.
pi_107447878
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik vind het niet jammer dat ik geen sex met andere mag hebben
ik vind het jammer dat ik niet meer mee doe in het spel zeg maar
maar het spel heeft geen zin als je voor spek en bonen mee doet (waar je dan ook nog zelf voor kiest)
Ik herken het wel, jammer dat i niet meer date. Misschien omdat ik nooit echt heb gedate.
Maar stel dat ik nu weer zou daten zou ik al weten met wie ik zou daten en zou het iets serieus worden, simpel omdat ik keer op keer op dezelfde soort types val, andere dates zijn niet leuk, en ben ik weer van de markt af :+
Sowieso open relatie zou niets voor mij zijn, ik kan het heel gezellig met iemand hebben, aan het einde van de avond wil ik héél graag naar huis om mijn vriend te vertellen wat ik heb meegemaakt :') Ook al eens geprobeerd toen we nog niets serieus hadden
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:56:00 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107448119
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

'''Dat topic waar ik naar verwijs''
Zoek even op versierblunder topic.
Het is puur om leedvermaak. Maar je kan daar zien dat de gekste blauwtjes gelopen worden. En het vaak aan de persoon zelf ligt.

Tuurlijk is het balen, maar je moet er de lol van inzien. Beter proberen en op je bek gaan dan afwachten en het nooit te weten komen.
pi_107456421
Kunnen jullie mij advies geven?

Ik ben verliefd op een meisje in m'n klas. Ik ken haar een half jaar en spreek haar op dit moment zo'n eens per week. Na dit schooljaar dat in mei eindigt gaat ze van school af, ik blijf zelf nog twee jaar op deze school. Nu woont ze sinds een week op een nieuwe kamer in de stad (ze woont alleen).

Omdat ik toch langzaam actie moet ondernemen voordat ik haar niet meer zie, is het gepast als ik per mail vraag of ze het goed vind als ik een keer even kom kijken naar haar nieuwe kamer?

Ik spreek haar dus redelijk vaak als goede klasgenoten, maar ik kan absoluut niet peilen of ze mij leuk vind. Ik dacht eerst hints te zien, maar nu betwijfel ik het ten zeerste. Dus, is dit een goede aanpak om mee te beginnen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Variantie op 31-01-2012 21:13:55 ]
pi_107456804
Zo iets als Paiq vind ik dus echt niks. Matchen aan de hand van een vragenlijstje, nee dank je.

Bij de meeste vragen kan ik 3 verschillende antwoorden invullen naargelang m'n stemming dus dat schiet niet echt op. En uiteindelijk ga je toch af op een foto met een verhaaltje d'r bij.
pi_107457048
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Variantie het volgende:
Kunnen jullie mij advies geven?

Ik ben verliefd op een meisje in m'n klas. Ik ken haar een half jaar en spreek haar op dit moment zo'n eens per week. Na dit schooljaar dat in mei eindigt gaat ze van school af, ik blijf zelf nog twee jaar op deze school. Nu woont ze sinds een week op een nieuwe kamer in de stad (ze woont alleen).

Omdat ik toch langzaam actie moet ondernemen voordat ik haar niet meer zie, is het gepast als ik per mail vraag of ze het goed vind als ik een keer even kom kijken naar haar nieuwe kamer?

Ik spreek haar dus redelijk vaak als goede klasgenoten, maar ik kan absoluut niet peilen of ze mij leuk vind. Ik dacht eerst hints te zien, maar nu betwijfel ik het ten zeerste. Dus, is dit een goede aanpak om mee te beginnen?
Je ziet haar 1x per week, drop gewoon wat over hoe het gaat met haar kamer en hoe het eruitziet, en of je anders niet een keer mag kijken?
Rustig aan.
pi_107457329
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:16 schreef Faxie het volgende:
Zo iets als Paiq vind ik dus echt niks. Matchen aan de hand van een vragenlijstje, nee dank je.

Bij de meeste vragen kan ik 3 verschillende antwoorden invullen naargelang m'n stemming dus dat schiet niet echt op. En uiteindelijk ga je toch af op een foto met een verhaaltje d'r bij.
Vind het eigenlijk ook maar nix.... Heb het in 2 dagen voor elkaar gekregen om met weliswaar 1 meisje te chatten...

Moet eerlijk zeggen, dat als ik echt had gewild had ik daar wel wat van kunnen maken, leuke meid volgens de foto's, maar had nog niet echt behoefte om met de eerste de beste meteen af te spreken...

Sindsdien niemand die reageert, en de speeddates worden afgewezen :') Vind het eigenlijk maar een beetje een dooie bedoeling op die site, weinig spontaniteit bij andere mensen valt me op..

Heb toch 5 duidelijke foto's van mezelf op mn profiel staan, maar volgens mij zitten de vrouwen er alleen om hoge fotobeoordelingen te krijgen, en om zelf versierd te worden ; Kan ik net zo goed naar de kroeg gaan...
pi_107459024
Damn :{ Al ruim een maand eigenlijk geen contact meer (0ver sms/msn/etc ) met een vrouwelijk wezen.....

Begin het eigenlijk wel te missen. Had altijd een scharrel, maar daar afstand van gedaan ' Ging niets worden voor mij, en zij had te veel verwachtingen...

Klinkt arrogant, maar over het algemeen val ik goed bij de meiden, maar ontmoet totaal geen nieuwe de laatste tijd. Al 8 weken vrij van de uni, even geen bijbaan op het moment, studentenvereniging weinig geweest de laatste tijd, weinig uitgeweest... Boring :(
pi_107464748
Het is weer helemaal goed tussen mij en G.

De kans van mijn leven is volgende week als ik met haar afspreek.
pi_107465198
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef richard_prf het volgende:
Het is weer helemaal goed tussen mij en G.

De kans van mijn leven is volgende week als ik met haar afspreek.
Zolang er concreet iets is afgesproken ^O^ .
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107467483
Richard, ik moet zeggen, ik vind je wederopstanding in de reeks wonderbaarlijk. Sowieso wil ik kwijt dat je posts positiever en fijner ogen dan pak en beet een jaar terug.
pi_107468994
Even iets bemoedigends over paiq tussendoor: ik ken een koppel die elkaar kennen via paiq en die zijn nu bijna een jaar getrouwd O+
liefde kan zich overal verstoppen, zelfs op een datingsite :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107469045
Och dat kan zelfs via fok O+
pi_107472734
Dat gezeur over paiq :') zie het gewoon als iets leuks en verwacht er niet te veel dan kan je er leuke contacten aan over houden
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107477157
Ik ben begin 30 en niet echt een player. Ik heb een aantal relaties gehad maar nooit langer dan 2 jaar. De seks in die relaties was nooit veel: de ene wilde niet zo vaak ivm haar geloof (ze vond het al erg genoeg dat ze het deed omdat het eigenlijk “niet mocht” :') ) en de ander had er gewoon weinig zin in (had ik dat :P ), enz. Daarnaast word ik altijd gefriendzoned, wat dat betreft ben ik een typisch voorbeeld van nice guys finish last, aangezien ik vrouwen met (te) veel respect behandel. Even fysiek contact maken heb ik moeite mee: ik ben al gauw bang dat ik te ver ga. Een onenightstand oid: ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten regelen :D

Anyway, ik heb een tijdje rondgelopen op e-matching, maar kreeg daar zeer weinig response. Mijn uiterlijk zit wel goed, ik heb van meerdere IRL vriendinnen (o.a. dus waardoor ik gefriendzoned ben :') ) gehoord dat ik sexy/lekker ding ben (tevens een paiq score van 8,5 of hoger op alle foto’s, zover dat wat zegt :P ). Ik ben alweer een tijdje single en ik wil wat gaan daten, gewoon lekker losjes. Ik wil wat meer ervaring met vrouwen opdoen, ondanks mijn leeftijd heb ik het idee dat ik nog maar net kom kijken! In het dagelijks leven kom ik weinig vrouwen tegen (ook niet via de sportclub waar ik zit (behalve meiden van 18/19, maar da's ook zo wat om die te gaan hosselen)) dus ik moet het hebben van internetdating. Hoe ga ik dit aanpakken? E-matching werkte niet goed (één date gehad, gefriendzoned) en op paiq krijg ik ook niet echt langdurig contact. Wat is jullie advies???
pi_107477616
Ik lijk stiekem een beetje op jou Karel. Alleen velen malen jonger :P

Mijn advies zou misschien luiden wat meer gaan ondernemen met die vriendinnen van je.. En ze tips laten geven?
Rustig aan.
pi_107477628
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik ben begin 30 en niet echt een player. Ik heb een aantal relaties gehad maar nooit langer dan 2 jaar. De seks in die relaties was nooit veel: de ene wilde niet zo vaak ivm haar geloof (ze vond het al erg genoeg dat ze het deed omdat het eigenlijk “niet mocht” :') ) en de ander had er gewoon weinig zin in (had ik dat :P ), enz. Daarnaast word ik altijd gefriendzoned, wat dat betreft ben ik een typisch voorbeeld van nice guys finish last, aangezien ik vrouwen met (te) veel respect behandel. Even fysiek contact maken heb ik moeite mee: ik ben al gauw bang dat ik te ver ga. Een onenightstand oid: ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten regelen :D

Anyway, ik heb een tijdje rondgelopen op e-matching, maar kreeg daar zeer weinig response. Mijn uiterlijk zit wel goed, ik heb van meerdere IRL vriendinnen (o.a. dus waardoor ik gefriendzoned ben :') ) gehoord dat ik sexy/lekker ding ben (tevens een paiq score van 8,5 of hoger op alle foto’s, zover dat wat zegt :P ). Ik ben alweer een tijdje single en ik wil wat gaan daten, gewoon lekker losjes. Ik wil wat meer ervaring met vrouwen opdoen, ondanks mijn leeftijd heb ik het idee dat ik nog maar net kom kijken! In het dagelijks leven kom ik weinig vrouwen tegen (ook niet via de sportclub waar ik zit (behalve meiden van 18/19, maar da's ook zo wat om die te gaan hosselen)) dus ik moet het hebben van internetdating. Hoe ga ik dit aanpakken? E-matching werkte niet goed (één date gehad, gefriendzoned) en op paiq krijg ik ook niet echt langdurig contact. Wat is jullie advies???
fok?

ik weet niks van datingsites maar vrouwen zijn natuurlijk ook gewoon buiten
bedenk je wat voor type vrouw je zoekt en ga naar plekken waar die zijn zou ik zeggen
misschien een rondje speeddaten? doen ze tegenwoordig op veel plekken
blind dates via die vriendinnen die je hebt?
singles-feesten? die hebben ze hier in de stad wel eens geloof ik

en verder zou ik zeggen: gewoon veel daten
dan word het vanzelf een 'los' iets zeg maar
alsof je met een kerel een biertje gaat drinken zeg maar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107477748
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

Wat betreft RL: ga dingen doen waar wél vrouwen van jouw leeftijd komen. Ga salsadansen. Als je een instrument speelt, ga naar jamsessies. Doe iets wat je anders niet doet, weg met de comfort zone. Dus ook in je omgang met mensen. Als je denkt dat je te ver gaat, dan ga je het waarschijnlijk niet. Gewoon doen dus en zien waar het schip strandt.

Wat betreft datingsites: Zo snel mogelijk daten. Gewoon voorstellen, zeker op Paiq anders blijf je nutteloos chatten. Gaan ze niet allemaal op in maar als je het idee hebt dat het klikt dan moet je niet wachten maar afspreken. Kan je gelijk de tips die hierboven staan toepassen met betrekking tot het wat doortastender handelen met vrouwen.
pi_107477999
Die vriendinnen van me zijn van ongeveer dezelfde leeftijd en hebben inmiddels allemaal een relatie dus zo ff iets met ze gaan doen is vrij moeilijk: het valt echt op dat zodra ze wat ouder zijn, relatie hebben dat er dan maar weinig oog is voor de overige vrienden...

Fok? Hoezo Fok? Ik zou niet weten hoe ik hier een vrouw moet tegenkomen :P Geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken, haha

Het grootste probleem wat ik heb is dat ik altijd gefriendzoned word. Als ik dat kan veranderen dan ben ik al een stuk verder. Ik weet ook niet wat ik fout doe: ik ben gewoon aardig maar dat schijnt dus niet goed te zijn...

Speeddaten en singlesfeesten: ik vind daar de druk weer zo opliggen, ik weet niet, ik denk niet dat ik daar goed mezelf zou kunnen zijn en anderen ook niet waardoor je toch een vertekend beeld krijgt. En salsadansen: laten we dat maar niet doen, da's wel HEEL ver buiten de comfort zone :')

Ik heb niet de bedoeling om jullie goedbedoelde adviezen af te zeiken hoor! ;)

Maar eerder afspreken om te daten is inderdaad wel iets wat ik zou moeten doen. Ik blijf veel te lang chatten...
pi_107478059
I know.. Maar waarom word je gefriendzoned denk je? Is dat dan niet omdat je geen intimiteit opwekt? Je durft iemand niet snel aan te raken of te zoenen zeg je... Gaat het daar niet fout dan?
Ga wat meer op je doel af, dat is imponerender en om die reden aantrekkelijker voor de vrouw.
Nu doe je dat namelijk op geen enkele manier.. Dat is niet spannend genoeg... Op een of andere manier moet je er wat meer pit in stoppen, vrouwen verwachten wel van de man dat ze pit tonen. Voor ze gaan etc. Andersom geef ik het toch weinig kans...
Rustig aan.
pi_107478158
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
I know.. Maar waarom word je gefriendzoned denk je? Is dat dan niet omdat je geen intimiteit opwekt? Je durft iemand niet snel aan te raken of te zoenen zeg je... Gaat het daar niet fout dan?
Ga wat meer op je doel af, dat is imponerender en om die reden aantrekkelijker voor de vrouw.
Daar gaat het idd fout. Ik heb altijd twijfels of de vrouw wel aangeraakt/gezoend wil worden op dat moment. Ik ben altijd te bang dat het te vroeg is zeg maar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')