niet iedereen is van stappenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Goed punt, volgens mij hebben aardige, aantrekkelijke meisjes sowieso geen datingsites nodig om een scharrel of vriendje te vinden, dus ik denk ook eigenlijk niet dat je op een datingsite geschikt relatiemateriaal kan vinden. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.
Ja, maar in de kroeg net zo goed natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet iedereen is van stappen
of sommige mensen houden graag hun opties open en vissen in meerdere vijvers
ik bedoelde ook echt niet dat iedereen op paiq 'vreemd' is maar meer dat je realistisch moet blijven en dat er ook heus op paiq mensen zitten met hun ding om het zo maar te zeggen
ja dat was precies wat ik bedoeldequote:Op donderdag 2 februari 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar in de kroeg net zo goed natuurlijk.
Ik vind het altijd zo kortzichtig om iedereen op een datingsite maar te bestempelen als raar en dat er dan vast iets mee mis moet zijn.
Daar ben ik ook een beetje huiverig voor. Het is helaas wel mijn vijver ben ik bang. Met de aardige, aantrekkelijke meisjes gaat het al jaren mis.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Goed punt, volgens mij hebben aardige, aantrekkelijke meisjes sowieso geen datingsites nodig om een scharrel of vriendje te vinden, dus ik denk ook eigenlijk niet dat je op een datingsite geschikt relatiemateriaal kan vinden. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.
Denk je echt dat je voor het leuke meisje (in jouw ogen) te kansloos bent? Dat zou wel jammer zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:46 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje huiverig voor. Het is helaas wel mijn vijver ben ik bang. Met de aardige, aantrekkelijke meisjes gaat het al jaren mis.
Waarom denk je dat het mis gaat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:46 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje huiverig voor. Het is helaas wel mijn vijver ben ik bang. Met de aardige, aantrekkelijke meisjes gaat het al jaren mis.
Je kunt beter een hobby zoeken waarbij je veel vrouwen leert kennen vind ik. Maargoed, dat roep ik hier al een paar jaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:46 schreef Bittere_Bal het volgende:
Dus dansen, acteren en in een bandje. Sporten als korfbal, hockey en roeien. In de zomer zwemmen en naar een oord als Salou of Sunny Beach op vakantie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt beter een hobby zoeken waarbij je veel vrouwen leert kennen vind ik. Maargoed, dat roep ik hier al een paar jaar
Ja dat is toch nog, naast werk, de meest voorkomende manier om een lief te leren kennenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus dansen, acteren en in een bandje. Sporten als korfbal, hockey en roeien. In de zomer zwemmen en naar een oord als Salou of Sunny Beach op vakantie.
Zo slecht heb ik het niet. Hoewel ik wel een beetje in een mannenwereldje zit. Maar dansen, acteren en muziek spelen moet je maar net liggen. Maar sport kan altijdquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is toch nog, naast werk, de meest voorkomende manier om een lief te leren kennen
en je hebt ook meteen gesprekstof en het kan je helpen op andere vlakken van je leven, sociale contacten etc
Nou met dansen heb ik dat ook als ik me wel weer eens op de dansvloer heb gewaagd (laten overhalen)quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
van veel dingen denk je dat ze je niet liggen tot je het doet natuurlijk
daarmee wil ik niet zeggen dat alles wat voor je is maar zonder ook maar een proefles vind ik dat je dat niet te hard moet roepen
en dan is een proefles nog mager
Ja, als je alleen maar dingen blijft bedenken die je niet leuk vindt ga je nooit een vrouw vinden. Met voornaamste hobby World of Warcraft ga je als maagd stervenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:52 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik zou nooit op dansen, acteren of muziek gaan om vrouwen te ontmoeten. Puur omdat die dingen mij totaaaaal niet interesseren, dus zal er ook maar weinig een klik zijn met de vrouwen aldaar...
Dus wat debeterebob zegt: het moet je net wel liggen, dat soort activiteiten. Zelfde geldt voor sporten als hockey en korfbal...
Tja. Vrouwen raken alleen wel erg snel onder de indruk als je van verschillende dansen een beetje de basis kent en kunt leiden. Maargoed, het boeit me weinig wat mensen gaan doen, iets van fotgrafie ofzo kan ook, maar thuis achter je PC blijven zitten levert je geen relatie op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
Nou met dansen heb ik dat ook als ik me wel weer eens op de dansvloer heb gewaagd (laten overhalen)
Ik vind het nog wel redelijk leuk, maar kan er geen ene flikker van, want ik ben compleet motorisch gestoordDaarom doe ik het ook maar niet te vaak
Ipv een hele lijst te maken met wat je niet leuk vind of wat je niet kan intereseren..... Maak een lijst wat je wel leuk vind.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:52 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik zou nooit op dansen, acteren of muziek gaan om vrouwen te ontmoeten. Puur omdat die dingen mij totaaaaal niet interesseren, dus zal er ook maar weinig een klik zijn met de vrouwen aldaar...
Dus wat debeterebob zegt: het moet je net wel liggen, dat soort activiteiten. Zelfde geldt voor sporten als hockey en korfbal...
sporten gaat je wel goed af?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou met dansen heb ik dat ook als ik me wel weer eens op de dansvloer heb gewaagd (laten overhalen)
Ik vind het nog wel redelijk leuk, maar kan er geen ene flikker van, want ik ben compleet motorisch gestoordDaarom doe ik het ook maar niet te vaak
Ik heb al moeite met slowenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga weer beginnen om fit te worden. Heb door studie, bierdrinkactiviteiten en nog wat andere dingetjes er alleen niet zo veel tijd voor om echt 2 of 3 vaste avonden in de week te gaan trainen.quote:
Ik weet dat goed kunnen dansen, een spontane babbel en een muzikaal talent echt enorme pre's zijn. Ik beschik er alleen niet overquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, als je alleen maar dingen blijft bedenken die je niet leuk vindt ga je nooit een vrouw vinden. Met voornaamste hobby World of Warcraft ga je als maagd sterven
[..]
Tja. Vrouwen raken alleen wel erg snel onder de indruk als je van verschillende dansen een beetje de basis kent en kunt leiden. Maargoed, het boeit me weinig wat mensen gaan doen, iets van fotgrafie ofzo kan ook, maar thuis achter je PC blijven zitten levert je geen relatie op.
Ik hockey en we hebben toch echt maar 1 training per week hoor. Daarnaast train ik nog een damesteam en doe ik op vrijdag met een "we gebruiken het als excuus om bier te drinken"-groepje mee. Maar gewoon trainen is dus maar 1 keer per week.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:59 schreef debeterebob het volgende:
Ga weer beginnen om fit te worden. Heb door studie, bierdrinkactiviteiten en nog wat andere dingetjes er alleen niet zo veel tijd voor om echt 2 of 3 vaste avonden in de week te gaan trainen.
Vrijwel alles kun je trainen. Het voordeel aan dit soort hobbies is dat je je nooit zorgen hoeft te maken over een openingszin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef debeterebob het volgende:
Ik weet dat goed kunnen dansen, een spontane babbel en een muzikaal talent echt enorme pre's zijn. Ik beschik er alleen niet over
Ik doelde op dat je compleet motorisch gestoord was... Ga op een sport waar ook vrouwenteams zijn misschien. En dat hoeft echt geen hockey of korfbal te zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga weer beginnen om fit te worden. Heb door studie, bierdrinkactiviteiten en nog wat andere dingetjes er alleen niet zo veel tijd voor om echt 2 of 3 vaste avonden in de week te gaan trainen.
Ik ben altijd wel joers op mannen die goed kunnen dansen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet dat goed kunnen dansen, een spontane babbel en een muzikaal talent echt enorme pre's zijn. Ik beschik er alleen niet over
Maar eigenlijk zeg je dat je er 2/3 dagen per week mee bezig bent. Die tijd heb ik er voorlopig niet voor. Maar chil 1 dag in de week sporten moet kunnenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik hockey en we hebben toch echt maar 1 training per week hoor. Daarnaast train ik nog een damesteam en doe ik op vrijdag met een "we gebruiken het als excuus om bier te drinken"-groepje mee. Maar gewoon trainen is dus maar 1 keer per week.
[..]
Vrijwel alles kun je trainen. Het voordeel aan dit soort hobbies is dat je je nooit zorgen hoeft te maken over een openingszin.
Die damestraining is op dezelfde avond als m'n eigen training. Dus door de week ben ik er 1/2 dagen mee bezig, en dan heb je nog 20 wedstrijden per jaar op zondag.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:25 schreef debeterebob het volgende:
Maar eigenlijk zeg je dat je er 2/3 dagen per week mee bezig bent. Die tijd heb ik er voorlopig niet voor. Maar chil 1 dag in de week sporten moet kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |