Of blokkeren heb je er nooit meer last vanquote:
Wat via PM kan, kan ook hier neergezet worden lijkt me...quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
God het is er weer hoor, je zet hier wat neer en via PM komt er een vuurvlieg binnen.
Dacht dat we daar wel van af waren
Vriendelijk verzocht me buiten z'n geweldige ideeen te latenquote:
Ik ook niet wel vrouwen die ik niet aantrekkelijk vondquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat een onzin dat er op Paiq geen leuke vrouwen zijn qua uiterlijk. Toen ik nog een Paiq account had ben gedurende een chat nog nooit een lelijke vrouw tegengekomen.
Als hij nu leuk met G contact heeft snap ik dat hij daar meer tijd en energie in wil stoppenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft iemand hier nog wat van Richard gehoord?
Beetje off-topic, maar sinds dat hij weer ging afspreken met G heb ik geen reacties meer gehad. En dat vind ik niks voor hem.
Over het algemeen komt hij vooral beklag doen dus het zal wel goed gaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Beetje off-topic, maar sinds dat hij weer ging afspreken met G heb ik geen reacties meer gehad. En dat vind ik niks voor hem.
Normaal is hij dan wel van de updates. Maar het zal wel zoiets zijn ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij nu leuk met G contact heeft snap ik dat hij daar meer tijd en energie in wil stoppen
En niet iedereen is altijd online iedere dagquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Normaal is hij dan wel van de updates. Maar het zal wel zoiets zijn ja.
Nouja, als het slecht gaat komt hij het altijd hier melden, dus het zal wel betekenen dat het goed ging (hoop ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
een reactie op fok geven is wat, 5 minuten ? Beetje lame dat wanneer het goed gaat je de mensen die je helpen en met je meeleven laat vallenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij nu leuk met G contact heeft snap ik dat hij daar meer tijd en energie in wil stoppen
Daar wordt je echt een ander mens van volgens mij, voor mij zou het ook heel goed zijn! Zo vindt je echt je ware ik. Maar om die stap eenmaal te wagen... tja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Dansen in een club
Ik zou ook nog wel iets alleen willen doen. Wel goed voor mijn zelfvertrouwen, en contacten opdoen. Misschien een maandje spanje ofzo
Ik raad geen dansles aan om in een club te dansen maar vooral om vrouwen te leren kennen. Zelf kom ik vooral in kroegen. Als daar dan iets latin-achtigs gedraaid wordt kan ik daar wel merengue op dansen samen met een meid, gewoon omdat het heel simpel is. Salsa met een meid die het nooit gedaan heeft gaat sowieso niet werken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef JohnSpek het volgende:
Catbert, wat voor dansstyle zou jij aanraden om in een club etc te dansen?
Kan het je aanraden. Ook wel langer dan een maand trouwen, dat is eigenlijk te weinig. Heb zelf een half jaar in Wenen gewoond en dat was echt super, bij nader inzien vind ik het jammer dat ik niet langer gebleven ben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou ook nog wel iets alleen willen doen. Wel goed voor mijn zelfvertrouwen, en contacten opdoen. Misschien een maandje spanje ofzo
Als hij nu happy en gelukkig is, prima toch? Ik hoef verder geen details te weten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:15 schreef Kevin24 het volgende:
een reactie op fok geven is wat, 5 minuten ? Beetje lame dat wanneer het goed gaat je de mensen die je helpen en met je meeleven laat vallenMaargoed, dat is mijn mening.
Idd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Kevin, ik heb Richard nog geen enkele keer zelf zien meeleven, hij komt om te spuien en te klagen, en reageert alleen op anderen als het hem goed uitkomt (lees: meer klagen) of als het hem herhaaldelijk wordt gevraagd. Dus heel verbazingwekkend is het niet
Als je de kans krijgt langer te gaan moet je dat zeker doen. Kun je daar niet als au-pair gaan werken een tijdje ofzo?quote:Ik zit eens te kijken naar die reizen en 2 weken is nog wel betaalbaar. Wel doodeng, je komt dan in een gastgezin die alleen spaans sprekenJe kent niemand. Maar oh zo gaaf. Het is sowieso wel goed voor me. Gisteren ook een spaanstalige klant aan de balie, collega was aan het tolken, en ik volg het allemaal wel, maar het gaat me te rap om te reageren. Ik kon wel mijn collega in het Nederlands aanvullen, maar ik wil het ook spreken
En wellicht kom ik zo van mijn schroom af
Dat vind ik juist zo falen. Ooit een keer geen alcohol gedronken, vond het net een josti bende lijken op het einde van de avond. Dat nooit meer doen dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik raad geen dansles aan om in een club te dansen maar vooral om vrouwen te leren kennen. Zelf kom ik vooral in kroegen. Als daar dan iets latin-achtigs gedraaid wordt kan ik daar wel merengue op dansen samen met een meid, gewoon omdat het heel simpel is. Salsa met een meid die het nooit gedaan heeft gaat sowieso niet werken.
In clubs heb je geen 'dansstijl', dat is gewoon een beetje meebewegen op de muziek.
[..]
Kan het je aanraden. Ook wel langer dan een maand trouwen, dat is eigenlijk te weinig. Heb zelf een half jaar in Wenen gewoond en dat was echt super, bij nader inzien vind ik het jammer dat ik niet langer gebleven ben.
[..]
Als hij nu happy en gelukkig is, prima toch? Ik hoef verder geen details te weten.
ik zeg ook echt doen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Kevin, ik heb Richard nog geen enkele keer zelf zien meeleven, hij komt om te spuien en te klagen, en reageert alleen op anderen als het hem goed uitkomt (lees: meer klagen) of als het hem herhaaldelijk wordt gevraagd. Dus heel verbazingwekkend is het niet
Ik zit eens te kijken naar die reizen en 2 weken is nog wel betaalbaar. Wel doodeng, je komt dan in een gastgezin die alleen spaans sprekenJe kent niemand. Maar oh zo gaaf. Het is sowieso wel goed voor me. Gisteren ook een spaanstalige klant aan de balie, collega was aan het tolken, en ik volg het allemaal wel, maar het gaat me te rap om te reageren. Ik kon wel mijn collega in het Nederlands aanvullen, maar ik wil het ook spreken
En wellicht kom ik zo van mijn schroom af
dansen is alleen dansen als je bepaalde vastgelegde patronen volgt? en allemaal het zelfde doet en zo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:26 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo falen. Ooit een keer geen alcohol gedronken, vond het net een josti bende lijken op het einde van de avond. Dat nooit meer doen dus
Boeiend. Als je maar lol hebt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:26 schreef JohnSpek het volgende:
Dat vind ik juist zo falen. Ooit een keer geen alcohol gedronken, vond het net een josti bende lijken op het einde van de avond. Dat nooit meer doen dus
In theorie niet, in de praktijk wel. Ik had een scharrel maar dat ging sowieso nergens heen. Dus ik kon me in Wenen lekker uitleven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Catbert, toen je een half jaar in wenen woonde, was je toen vrijgezel?
Tja, zo kun je wel 100 redenen bedenken om niet te gaan. En dus over 40 jaar spijt te hebben. Het wordt alleen maar moeilijker te gaan hoor, straks heb je een vaste baan, hypotheek, 2 kinderen en een labrador. Dan ga je helemaal niet meer.quote:Een maand is nog wel te doen, maar ik zou niet veel langer zonder mijn vriend willen
Plus ik heb werk en alles, zo lang kan ik geen onbetaald verlof nemen. Wat dat betreft ben ik een echte schijterd haha
het is wel niet aan mij gericht maar ik dacht ik reageer toch ook evenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Catbert, toen je een half jaar in wenen woonde, was je toen vrijgezel?
Een maand is nog wel te doen, maar ik zou niet veel langer zonder mijn vriend willen
Plus ik heb werk en alles, zo lang kan ik geen onbetaald verlof nemen. Wat dat betreft ben ik een echte schijterd haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |