Alsof je het zo algemeen kunt stellen. Ik zal het wel zien. Schijnt leuk te zijn, maar zal afhangen van je activiteiten e.d.quote:
Ja in je grote trom.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat je 200 kilo meesmokkeld voor mij
Ik ben in de Sinai geweest daar heb je nog wel rots formaties, maar na een paar uur had ik het wel gehadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je het zo algemeen kunt stellen. Ik zal het wel zien. Schijnt leuk te zijn, maar zal afhangen van je activiteiten e.d.
leuke filmquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja in je grote trom.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)naar-Nederland.dhtml
Bijpassend plaatje voor mooie TT.
[ afbeelding ]
ik ben benieuwd, wil ook niet je vakantie verpestenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je het zo algemeen kunt stellen. Ik zal het wel zien. Schijnt leuk te zijn, maar zal afhangen van je activiteiten e.d.
Zal ook zeker niet gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, wil ook niet je vakantie verpesten
Ach, op een kameel zitten kan nooit kwaad. Wist U dat 98%,6 procent van de Nederlanders nooit op een kameel heeft gezeten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, wil ook niet je vakantie verpesten
Of lekker van die zandduinen boarden, of 's nachts naar de sterrenhemel turen rond een kampvuur. Of racen met quads/buggy's. Nee, ik zal me heus wel vermaken daar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ach, op een kameel zitten kan nooit kwaad. Wist U dat 98%,6 procent van de Nederlanders nooit op een kameel heeft gezeten?
Daag me niet uitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ach, op een kameel zitten kan nooit kwaad. Wist U dat 98%,6 procent van de Nederlanders nooit op een kameel heeft gezeten?
Happel houdt van tieten.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zegt Happel van wel? Die is hier toch mod.
Jammer, joh. Gemiste kans voor je.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht dat je homo was, jammer
SCH zeker. Dat is wel een schatje hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haha, nee. Niet voor mij.
Ik ken iemand die jou wel zag zitten.
Ga dan ook eerder in bed liggen joh.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:18 schreef Stokstaart het volgende:
4 uurtjes hemelse slaap zitten er ook weer op.Nu snel an die arbeit want arbeit macht frei.
http://www.sport1.nl/nieu(...)sport-op-sport1.htmlquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Klopt het trouwens dat Sport1 in februari voor iedereen opengesteld is?
http://www.sport1.nl/nieu(...)sport-op-sport1.htmlquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Klopt het trouwens dat Sport1 in februari voor iedereen opengesteld is?
http://www.sport1.nl/nieu(...)een-dorpsidioot.htmlquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Je wordt oud Johannes, veelte langzaam
Nog geschaatst dan? Of mag dat niet in Groningen omwille van de rivaliteit met Friesland?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)een-dorpsidioot.html
Ah, daar had ik het vandaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)sport-op-sport1.html
Kortom, ja maar wilde je Van Hanegem niet laten missen
Aad waarschuwt de Brabanders onder ons:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog geschaatst dan? Of mag dat niet in Groningen omwille van de rivaliteit met Friesland?
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 16:52:54Niet eerder dan vtijdag schaatsen in son#nogopenwater16.50.:-) http://t.co/voiidbp0 reageer retweet
hommooquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:48 schreef Happel het volgende:
[..]
SCH zeker. Dat is wel een schatje hoor.
Ik hou niet van schaatsenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog geschaatst dan? Of mag dat niet in Groningen omwille van de rivaliteit met Friesland?
Hij heeft de emoties van een homeau, dus dacht dat ie homeau was.quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hou niet van schaatsen
... lopen hand in h... hihiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft de emoties van een homeau, dus dacht dat ie homeau was.![]()
Sorry Happie, was niet kwetsend bedoeld hoor!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
... lopen hand in h... hihi
Niks kan me raken de komende tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft de emoties van een homeau, dus dacht dat ie homeau was.![]()
Sorry Happie, was niet kwetsend bedoeld hoor!
Jongen. Je hebt geen voorzet nodig om uit de kast te komen. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat als er dan een regendruppeltje op je komt? Ben je nog steeds niet raakbaar?
Happel is te oud voor je, laat gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat als er dan een regendruppeltje op je komt? Ben je nog steeds niet raakbaar?
Bij mij staat het uit, dus ik blijf gewoon posten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Google staat weer aan. Oftewel; geen naakt aub.
Volgens mij snap je niet helemaal hoe het werkt GGM.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Ik snap het niet. Zou je het beter kunnen uitleggen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoel dat het in de zoekmachine terecht komt staat weer aan, de filter staat dus weer uit, ofzo
Onthoud maar gewoon; geen naaktfoto's posten. Je maakt nog wel posten terwijl je zelf naakt bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Zou je het beter kunnen uitleggen?
Dus het stond al die tijd uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Oh, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onthoud maar gewoon; geen naaktfoto's posten. Je maakt nog wel posten terwijl je zelf naakt bent.
Had ik net een pic van mezelf..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onthoud maar gewoon; geen naaktfoto's posten. Je maakt nog wel posten terwijl je zelf naakt bent.
Wie post er nou met kleren aanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik tetjens postte ging die GGM knuppel anders aardig huilen. Als het al die tijd heeft uitgestaan en nu pas aan is maakt hij zich druk om niks.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je toch al, maar bedankt voor de duidelijkheid GGMM etc. of zoiets ja denk het wel.
Dat was het punt niet. Je postte het voordat er een beslissing was gemaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen ik tetjens postte ging die GGM knuppel anders aardig huilen. Als het al die tijd heeft uitgestaan en nu pas aan is maakt hij zich druk om niks.
Dat is dan mooi de schuld van die kut-Happel met zijn vage gedoe. Regels van FOK! zijn me na 50k posts echt wel duidelijk hoor. Beetje druk maken om een paar lekkere tieten. Wat een homofiel gedoe zeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was het punt niet. Je postte het voordat er een beslissing was gemaakt.
GGMM heeft een lekkere chick jonge!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is dan mooi de schuld van die kut-Happel met zijn vage gedoe. Regels van FOK! zijn me na 50k posts echt wel duidelijk hoor. Beetje druk maken om een paar lekkere tieten. Wat een homofiel gedoe zeg.
Steve Jobs?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie weten toch wel dat dit allemaal de schuld van Amerika met hun inside jobs is he?
ik geloof het nog nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee... humeur is godverdomme verpest kanker El Hamdaoui
Laat gaan joh.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee... humeur is godverdomme verpest kanker El Hamdaoui
Die 9 ton kan me gestolen worden. Het is meer dat die kut Marokkaan het geld ontvangtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat gaan joh.
Wat is het ergste, paar maanden salaris. Toch geld zat jullie!
Tja, dat is ook wel een beetje de schuld van Frank de Boer hoor. Die heeft hem resoluut geweerd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 9 ton kan me gestolen worden. Het is meer dat die kut Marokkaan het geld ontvangt
Het houdt wel een sportzaak in Rotterdam in leven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 9 ton kan me gestolen worden. Het is meer dat die kut Marokkaan het geld ontvangt
Nee slome duikelaar die te lui is terug uit buitenspel te lopen. De enige reden dat hij zulke schitterende doelpunten scoorde is omdat hij ze niet makkelijk kan maken door zijn debiele 1 benigheid. Als je 10x als een mongool met je buitenkant schiet gaat er bij hem 1 goed de rest van de 100% kansen veracht hij. Maar echt die gozer heeft in een fucking half seizoen 10000x buitenspel gestaan uit pure luiheidquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel een beetje de schuld van Frank de Boer hoor. Die heeft hem resoluut geweerd.
Als je hem had laten spelen tegen F'Noord had hij er misschien nog wel 1 of 2 ingelegd ook. Geweldige speler.
Blijf het raar vinden dat ze het na die blessure van sigthorsson niet meer geprobeerd hebben om het goed te maken. Hebben ze daar geen mediator of zo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel een beetje de schuld van Frank de Boer hoor. Die heeft hem resoluut geweerd.
Als je hem had laten spelen tegen F'Noord had hij er misschien nog wel 1 of 2 ingelegd ook. Geweldige speler.
Zegt de supporter van de club waar Wijnaldum en Fer tot het bot worden gehaat terwijl deze de hoofdprijs hebben opgeleverdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:20 schreef eight het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden dat ze het na die blessure van sigthorsson niet meer geprobeerd hebben om het goed te maken. Hebben ze daar geen mediator of zo?
AZ 81 wedstrijden (50 goals ) . Jullie gebruiken hem niet goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee slome duikelaar die te lui is terug uit buitenspel te lopen. De enige reden dat hij zulke schitterende doelpunten scoorde is omdat hij ze niet makkelijk kan maken door zijn debiele 1 benigheid. Als je 10x als een mongool met je buitenkant schiet gaat er bij hem 1 goed de rest van de 100% kansen veracht hij. Maar echt die gozer heeft in een fucking half seizoen 10000x buitenspel gestaan uit pure luiheid.
Ik was speltechnisch ook blij dat hij opkankerde, en dat het niet goed kwam ligt eraan omdat hij 2 maanden ziek werkt en dus geen gesprek aan "kon" gaan.
Zal best, maar bij Ajax was hij niet de beste spelers dus ga je niet je hele team om hem heen bouwen. Als je daar niet tegen kan dan heeft Ajax ten eerste gefaalt door zijn persoonlijkheid binnen te halen, maar ook zeker El Hamdaoui dat hij zijn ego het niet aankanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ 81 wedstrijden (50 goals ) . Jullie gebruiken hem niet goed.
En dat is met andere spelers net zo. Frank geeft ze allerlei gecompliceerde taken mee waardoor niemand meer echt weet wat de bedoeling is.
Alleen omdat dat eeuwige ajax-systeem door JC heilig verklaart is en hij zijn loyaliteit tentoon wil spreiden.
Als jullie eenvoudig gaan spelen, zoals vorig seizoen 2e gedeelte ben je alsnog kampioen. Kwaliteit is er namelijk wel.
2 ventjes uit de eigen gelederen, die je als supporter zich ziet ontwikkelen. Je accepteert dat ze (veel) fouten maken. En als ze eindelijk op het punt komen dat ze een rol van betekenis gaan spelen kun je de tering krijgen en vertrekken ze naar de concurrent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zegt de supporter van de club waar Wijnaldum en Fer tot het bot worden gehaat terwijl deze de hoofdprijs hebben opgeleverd. Als dat verraad is, wat is El Hamdaoui wel niet dan? Daar heb je je antwoord.
ik zie de overeenkomst nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal best, maar bij Ajax was hij niet de beste spelers dus ga je niet je hele team om hem heen bouwen. Als je daar niet tegen kan dan heeft Ajax ten eerste gefaalt door zijn persoonlijkheid binnen te halen, maar ook zeker El Hamdaoui dat hij zijn ego het niet aankan
El Hamdaoui wordt door zijn sloomheid en slechte spel tegen Ac Milan voor het eerst gepasseerd en komt 2 maanden niet opdagen?. Nee ik zie liever El Hamdaoui zijn contract uitdienen voor 1,8 miljoen per jaar dan hem nog 1x in het Ajax shirt zien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2 ventjes uit de eigen gelederen, die je als supporter zich ziet ontwikkelen. Je accepteert dat ze (veel) fouten maken. En als ze eindelijk op het punt komen dat ze een rol van betekenis gaan spelen kun je de tering krijgen en vertrekken ze naar de concurrent.
Om maar te zwijgen dat ze ons ca 10 maanden in het ongewisse hebben gelaten aangaande bijtekenen of niet. Iets ander verhaal vriend.....
Ik ook nietquote:
quote:
Waarom spreek je Engels?quote:
Moet je ongesteld worden? Zo ken ik je helemaal niet man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom spreek je Engels?Alhoewel met dat mooie klassieke Engelse hek bij het stadion en YNWA begrijp ik het wel eigenlijk, maar je hebt gelijk hoor wat jij wil
Nieuwe maand he.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden? Zo ken ik je helemaal niet man.
In het ajax topic zijn ze ook al zo opgefokt. (Ergens ook wel te begrijpen aangezien de problemen zich blijven opstapelen)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden? Zo ken ik je helemaal niet man.
quote:Messi voor 5 jaar naar PSV
PSV wist een overeenstemming te bereiken met FC Barcelona over de aankoop van Lionel Messi. Voor de 24-jarige Argentijn wordt acht miljoen euro overgemaakt aan FC Barcelona.
Lionel Messi ondertekende dinsdagavond zijn contract in het Philips Stadion.
FC Barcelona verliest met Messi een van de grootste spelers van de afgelopen jaren. Messi wilde zelf vertrekken uit Camp Nou, omdat hij het idee had dat hij stilstond in zijn ontwikkeling en wil bij PSV doorgroeien. "Met PSV zie ik meer kans om internationale prijzen te winnen", aldus de Argentijn. "Om bij PSV te mogen voetballen was vroeger de droom van iedere jonge voetballer in Argentinie".
De oud voetballer van FC Barcelona moest wel een deel van zijn salaris inleveren. "Alles voor mijn nieuwe club PSV" riep de argentijn, zichtbaar ontroerd. "In de kleedkamer na de training hadden wij het altijd over het geweldig spel van PSV. Daar wil ik ooit voetballen riep dan iedereen in koor"
Messi heeft nog nooit van psv gehoordquote:
Waarom roept hij dat dan allemaal?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:27 schreef eight het volgende:
[..]
Messi heeft nog nooit van psv gehoord![]()
De TT zal wel niet op jou van toepassing zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom roept hij dat dan allemaal?
Eén van mijn favorieten is dat ze een radioshow gaan maken. Ik heb laatst nog die hele radio uitzending gedownload, dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldige aflevering. Ga denk ik een oude bekijken.
Leuk gedaanquote:
quote:
Zeikwijfquote:
Met deze kou?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Ze gaan hier donderdag in het gebouw de CV vervangen. De hele dag duurt dat.
Degene die dat verzonnen heeft mag echt lepra krijgen.
Blijkbaar ja. Ze dachten, laten we het tijdens de koudste dag van het jaar doen.quote:
Straalkacheltje al binnen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Ze dachten, laten we het tijdens de koudste dag van het jaar doen.![]()
Kneuzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 23:49:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is fucking koudAan zee is het het warmst .. dus ik ga naar het strand zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is fucking koudIk heb niet eens een winterjas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan zee is het het warmst .. dus ik ga naar het strand zo.
Zet gewoon je kamer vol met waxinelichtjes. Paar keer per dag aansteken en het is binnen no time heerlijk warm. Je staat er nog van te kijken hoeveel warmte van zo'n kaarsje afkomt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
Trainingsbroek onder broek aan, dubbele sokken.
Viel vandaag uiteindelijk wel mee.
njah, heb donderdag de halve dag college. Werkzaamheden moeten om 17:00 klaar zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zet gewoon je kamer vol met waxinelichtjes. Paar keer per dag aansteken en het is binnen no time heerlijk warm. Je staat er nog van te kijken hoeveel warmte van zo'n kaarsje afkomt.
In de winter altijd het koudst in het oosten, in de zomer het warmst in het oosten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel raar. Het is meestal andersom.
Extreem raar ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel raar. Het is meestal andersom.
Het zijn bij mij vooral m'n oren. Heb nog hele oude littekens op beide oren zitten, die voel ik dan opeens weer zittenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd niet van kou, daar kunnen mijn tenen niet tegen
Klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de winter altijd het koudst in het oosten, in de zomer het warmst in het oosten.
Aan zee heb je meer wind, en wind is koudquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de winter altijd het koudst in het oosten, in de zomer het warmst in het oosten.
Ik heb er ook een hekel aan, maar alleen als ik gedwongen door de kou heen moet. Als ik zelf lekker ga lopen door het bos vind ik het niet zo erg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd niet van kou, daar kunnen mijn tenen niet tegen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan zee heb je meer wind, en wind is koud
Juist daarom is het daar in de zomer koeler, door de koelte van de zee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
--> gematigd zeeklimaat tegenover een gebied dat aan een gebied met landklimaat grenst.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist daarom is het daar in de zomer koeler, door de koelte van de zee.
In de winter is de zee relatief warm, waardoor het westen warmer blijft.
Hilarisch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij neemt teveel serieusWel leuk.
Ik draag pantoffels lijk wel een opaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan, maar alleen als ik gedwongen door de kou heen moet. Als ik zelf lekker ga lopen door het bos vind ik het niet zo erg.
Wind waait ook door je ziel net als El Hamdaoui... Wind doet pijn wind is niet liev...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar dan heb je het over gevoelstemperatuur.
Oorzaak -> Gevolgquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
--> gematigd zeeklimaat tegenover een gebied dat aan een gebied met landklimaat grenst.
De nieuwe Piet Paulusma.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist daarom is het daar in de zomer koeler, door de koelte van de zee.
In de winter is de zee relatief warm, waardoor het westen warmer blijft.
waaromquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik lurkte in je FoBo en moest stiekem wat huilen
Hoi
"En dan nu, het weer, van, morgen"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jongens, ik heb het zomergevoel nog niet.
Ik word een beetje moe van al die debielen in Nederland die zich en masse staan af te rukken op de mogelijke gedachte van natuurijs. Get a grip.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik word een beetje moe van de elfstedentocht. [ afbeelding ]
Zomer waar bomen groen zijn en mensen lachen. In het heden moeten wij het met El Hamdaoui zijn tyfus hoofd doen opnieuw 1,8 miljoen rijker.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jongens, ik heb het zomergevoel nog niet.
Schaatsen op natuurijs is wel baas hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die debielen in Nederland die zich en masse staan af te rukken op de mogelijke gedachte van natuurijs. Get a grip.
kan er niks aan doen dat ik een ukkie ben en daarom ook geen picsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is geen foto
En je bent 5
Ook dat jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die debielen in Nederland die zich en masse staan af te rukken op de mogelijke gedachte van natuurijs. Get a grip.
Hou je kop nou eens over die El Hamdaoui man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zomer waar bomen groen zijn en mensen lachen. In het heden moeten wij het met El Hamdaoui zijn tyfus hoofd doen opnieuw 1,8 miljoen rijker.
quote:
Ja, maar al die hysterie is me net iets teveel. Ik zie 't wel als het zover is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schaatsen op natuurijs is wel baas hoor
Goed punt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar al die hysterie is me net iets teveel. Ik zie 't wel als het zover is.
Dat landelijke verbod op profielfoto's voor mensen onder de 1.65 is idd belachelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
kan er niks aan doen dat ik een ukkie ben en daarom ook geen pics
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat landelijke verbod op profielfoto's voor mensen onder de 1.65 is idd belachelijk.
Die is er niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat landelijke verbod op profielfoto's voor mensen onder de 1.65 is idd belachelijk.
ZOU JE DENKEN JA?quote:
Je begrijpt uiteraard dat ik nu door moet gaan he?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou je kop nou eens over die El Hamdaoui man.![]()
Zullen we onze agressie weer wegspammen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt uiteraard dat ik nu door moet gaan he?
Ik ook. Zijn woord tegen het mijne.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoofie studeert Rechten, hij zou het wel weten.
Zegt die ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoofie studeert Rechten, hij zou het wel weten.
VU is beter. Dus ik kies Smoof.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn woord tegen het mijne.
Mijn loonstrookje zegt iets andersquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zegt die ja.
Volgens mij werkt die gewoon bj de ROTEB
pics van wat je loonstrookje zegt!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn loonstrookje zegt iets anders.
VU = Ten Havequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
VU is beter. Dus ik kies Smoof.
Ah, en wat verdien je dan per maand netto? Aangezien we hier toch anoniem zittenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn loonstrookje zegt iets anders.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik droomde vannacht overigens dat er een rat in m'n kamer zat.Zit ik net op m'n profiel-pagina, klik ik een van de laatste voyeurs aan. Heeft die chick dus foto's van zo'n smerige rat op haar schouder. Gatverdamme...dit kan geen toeval zijn he.
Smoofie is een klasgenootje van me. De best jongen studeerd MER aan de HVA na een mislukte rechtenstudie nadat zijn dreigbrieven iets te eng werden aan Hoogleraar Ten Have.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn woord tegen het mijne.
Mwah, niet zo veel hoor, denk 40 euro + zakgeld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah, en wat verdien je dan per maand netto? Aangezien we hier toch anoniem zitten
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik droomde vannacht overigens dat er een rat in m'n kamer zat.Zit ik net op m'n profiel-pagina, klik ik een van de laatste voyeurs aan. Heeft die chick dus foto's van zo'n smerige rat op haar schouder. Gatverdamme...dit kan geen toeval zijn he.
Daar kun je inderdaad geen kaartje voor Ajax van bekostigen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, niet zo veel hoor, denk 40 euro + zakgeld.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, niet zo veel hoor, denk 40 euro + zakgeld.
die smileyquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iell! [ afbeelding ]
Kijk dat duivelse beest ook dan, met z'n smerige rode blaftyfus oogjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iell! [ afbeelding ]
2 girls 1 cup?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
die smiley
moet ik iets aandenken
Aan wat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
die smiley
moet ik iets aandenken
Dat verdien ik met mijn stagequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb vorige maand 1872 euro netto verdiend.
Als ik naar Ajax ga ben ik heen en terug met het OV al bijna mijn weekloon kwijtquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad geen kaartje voor Ajax van bekostigen.
Kom ik m'n bed niet voor uit hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb vorige maand 1872 euro netto verdiend.
Met je krantenwijk zeker.quote:
Mooi is dat altijd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom ik m'n bed niet voor uit hoor
[/fokmode]
Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik naar Ajax ga ben ik heen en terug met het OV al bijna mijn weekloon kwijt. Misschien moet harder en vooral mee werken
Ik droomde dat ik droomde dat ik al 10 jaar niet bewust heb gedroomd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik droomde vannacht overigens ook dat Caland hier op bezoek was. Vraag me niet waarom. Hij had overigens geen gezicht en ik vond dat maar vreemd in m'n droom, maar wat op zich wel logisch was aangezien ik hem persoonlijk niet ken en niet weet hoe hij er uit ziet. Grappig hoe dat doorwerkt in je dromen.
Net als elke vent op FOK een lul van tenminste 30 cm moet hebbenquote:
Hoeveel verschillende dromen heb je per nacht?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik droomde vannacht overigens ook dat Caland hier op bezoek was. Vraag me niet waarom. Hij had overigens geen gezicht en ik vond dat maar vreemd in m'n droom, maar wat op zich wel logisch was aangezien ik hem persoonlijk niet ken en niet weet hoe hij er uit ziet. Grappig hoe dat doorwerkt in je dromen.
ik kan het niet zeggenquote:
Mensen die niet dromen bestaan niet. Mensen die zeggen dat ze nooit dromen en hun dromen gewoon direct vergeten zijn bestaan overigens wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik droomde dat ik al 10 jaar niet bewust heb gedroomd.
Gemiddeld een stuk of 3 verschillende verhaallijnen die soms logisch, dan weer onlogisch in elkaar overlopen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende dromen heb je per nacht?
quote:
Dat komt door je drukke leven en veel stress. Ik denk dat het beter is als je ontslag neemt als Fok-mod.quote:
Met de gedachte waarmee ik overdag rondloop is het misschien maar beter dat ik mijn dromen niet onthoud wellicht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die niet dromen bestaan niet. Mensen die zeggen dat ze nooit dromen en hun dromen gewoon direct vergeten zijn bestaan overigens wel.
Daarom zei ik ook bewust.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die niet dromen bestaan niet. Mensen die zeggen dat ze nooit dromen en hun dromen gewoon direct vergeten zijn bestaan overigens wel.
Dat hoorde ik op de radio. Een uur later was het twijfelachtig, een uur later was het rond en een uur later was het definitief van de baanquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik droomde dat Mounir verkocht was aan Fiorentina
Wat kwam ik doen dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eigenlijk altijd alleen op de nacht nadat ik een keer flink doorgehaald heb. En dan ook altijd de meest bizarre dromen.quote:
Volg jij me dan op?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat komt door je drukke leven en veel stress. Ik denk dat het beter is als je ontslag neemt als Fok-mod.
Ja wtf, was ik net klaar met fappen, hoor ik dat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hoorde ik op de radio. Een uur later was het twijfelachtig, een uur later was het rond en een uur later was het definitief van de baan
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
Als jullie straks afgestudeerd zijn verdienen jullie vast het dubbele. Als de euro dan niet ingestort is
Als jij een goed woordje voor me doet, dan zou ik je 5 maanden kunnen vervangen. Als je uitgerust bent mag je weer terug.quote:
Ach, ik studeer niet voor het geld. Meer voor m'n persoonlijke ontwikkeling. Neemt overigens niet weg dat ik met het geld veel hoop te kunnen reizen en een klein maar leuk appartementje te kunnen bekostigen in de toekomst.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
Als jullie straks afgestudeerd zijn verdienen jullie vast het dubbele. Als de euro dan niet ingestort is
Ik kan wel een goed woordje doen, maar Happel moet het er ook mee eens zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als jij een goed woordje voor me doet, dan zou ik je 5 maanden kunnen vervangen. Als je uitgerust bent mag je weer terug.
Nee met Happel en Jojoortje zijn er al teveel PSV mods.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan wel een goed woordje doen, maar Happel moet het er ook mee eens zijn.
Geen idee man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat kwam ik doen dan?
[..]
Ik eigenlijk altijd alleen op de nacht nadat ik een keer flink doorgehaald heb. En dan ook altijd de meest bizarre dromen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee met Happel en Jojoortje zijn er al teveel PSV mods.
Happel is mijn mattie, komt goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan wel een goed woordje doen, maar Happel moet het er ook mee eens zijn.
Dat zijn wel eckte, eckte goeden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajacied422 wil vast wel, anders vragen wel Leon of 3M1N3M wel.
ben je een kapitein?quote:
Voor dat tieten-gedoe vond je me nog goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
GGM is een gare VBL mod. Als user vond ik hem al kut trouwens ook. Toen liep hij altijd te trollen.
Klopt man, die zijn er ook gewoon altijd. Zaterdag en zondag ochtend 6:30? Ajacied422 is er.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn wel eckte, eckte goeden.
Ik ambieer opzich ook wel een mod positie ze vragen alleen om een sollicitatiebriefquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn wel eckte, eckte goeden.
Nee, heb met de verkiezingen op Happel gestemd. Die is niet zo kinderachtig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor dat tieten-gedoe vond je me nog goed.
Ik weet iets beters, geef me je password, dan krijg jij de mijnequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor dat tieten-gedoe vond je me nog goed.
Dat is sowieso waar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
Paul89 moet je VBL mod maken. Die jongen kan dat wel.
Ik heb me ook gemeld als VBL-modquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ambieer opzich ook wel een mod positie ze vragen alleen om een sollicitatiebrief. Ik kan amper een normale post tikken man.
Ik ben ook niet kinderachtig. Ik hanteer de algemene regels van fok. Zodra we de google-sponsering niet meer nodig hebben mag je zoveel tieten posten als je wilt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, heb met de verkiezingen op Happel gestemd. Die is niet zo kinderachtig.
Niks mis met Jojoortjequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat jojoortje zou aftreden nu ze 24 is. Maar helaas.
Wanneer wordt hij geunbanned?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
helpmefok is wel toe aan een plek als admin.
Nee, je hoopt dat ik voor eeuwig blijf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat alle mods aftreden in VBL.
Ik zou sowieso nooit geheel objectief kunnen modden, dan moet je het sowieso al niet doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou geen VBL-mod willen worden. Lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar je levert er te veel voor in heb ik het idee.
Nee. Jij hebt me al tig duizend notes gegeven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je hoopt dat ik voor eeuwig blijf.
weet nietquote:
Wat zou je er voor moeten inleveren dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou geen VBL-mod willen worden. Lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar je levert er te veel voor in heb ik het idee.
Ach...zou ik nog wel in zekere zin kunnen, maar ik heb af en toe zo m'n uitspattingen en die wil ik er niet voor opgeven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit geheel objectief kunnen modden, dan moet je het sowieso al niet doen.
Snap ik toch ook man. Zit je alleen maar te fucken. Al is het soms handig om wel ff duidelijk te communiceren. Maar dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kinderachtig. Ik hanteer de algemene regels van fok. Zodra we de google-sponsering niet meer nodig hebben mag je zoveel tieten posten als je wilt.
M'n vriendin.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zou je er voor moeten inleveren dan?
Je moet gewoon iedereen evenveel haten. Wat dat betreft is Jojoortje goed opweg. Welke supportersgroep dan ook beschuldigd haar een andere club te supportenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit geheel objectief kunnen modden, dan moet je het sowieso al niet doen.
Eén pas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt me al tig duizend notes gegeven.
kreeg dm of pm van hem dus neem aan dat hij dat al is....quote:
njah, lijkt me sowieso niks. Wil nog wel lekker kunnen trollen en foute opmerkingen maken enzulksquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet gewoon iedereen evenveel haten. Wat dat betreft is Jojoortje goed opweg. Welke supportersgroep dan ook beschuldigd haar een andere club te supporten
True.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snap ik toch ook man. Zit je alleen maar te fucken. Al is het soms handig om wel ff duidelijk te communiceren. Maar dat weet je zelf ook wel
quote:
Ik verdenk jou er wel van mijn maagdelijk schone reputatie te hebben aangetast zonder genade of bescherming.quote:
Vraag maar eens aan morpheus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, je hoeft niet vaker online te zijn als je mod bent.
Je kunt ze ook gewoon kopen, dan verdient ze er nog wat aan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anders vroeg ik het toch niet
Eens, aardige meidquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje is gewoon een lief dingHoe kan je haar haten
Ik haat haar helemaal niet. Als user.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje is gewoon een lief dingHoe kan je haar haten
Die gast is idd zelden meer online. Ook niet in ONZ waar hij regelmatig kwam.quote:
Hm ok. Anyway...heb toch het idee dat je je meer moet inhouden als mod zijnde?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, je hoeft niet vaker online te zijn als je mod bent.
Morph is strenger man. Als je iets zegt over gebroken poot dan note en edit hij meteen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat haar helemaal niet. Als user.
Ze maakte een grapje. Ik vond het echter niet grappig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
Zeg...ben ik nu gek of zei Jojoortje 3 weken geleden dat ze jarig was en een paar dagen geleden beweerde ze het nog een keer?
3 weken geleden jarigquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
Zeg...ben ik nu gek of zei Jojoortje 3 weken geleden dat ze jarig was en een paar dagen geleden beweerde ze het nog een keer?
Happel is soms een zeikwijf man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morph is strenger man. Als je iets zegt over gebroken poot dan note en edit hij meteen.
Happel interesseert het geen reet. Al zeg je dat alle joden.....
Morpheus is echt een moraalridder inderdaad, en niet zo'n klein beetje ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morph is strenger man. Als je iets zegt over gebroken poot dan note en edit hij meteen.
Ja... nee laat maar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Valt wel mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hm ok. Anyway...heb toch het idee dat je je meer moet inhouden als mod zijnde?
Ik ook niet man, daar maak je gewoon geen grappen over.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze maakte een grapje. Ik vond het echter niet grappig.
Ik vind Morph wel cool. Hij communiceert altijd goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Morpheus is echt een moraalridder inderdaad, en niet zo'n klein beetje ook.![]()
Opzich kan ik daar wel om lachen.
Ze hebben die tuinslang wel vakkundig weggewerkt voor de meest optimale mindfuck hequote:
Hij is ook voor Feyenoord maar heeft een hekel aan Rotterdam zegt die zelfquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Morpheus is echt een moraalridder inderdaad, en niet zo'n klein beetje ook.![]()
Opzich kan ik daar wel om lachen.
Duitse humor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ook niet man, daar maak je gewoon geen grappen over.
Zie je wel aan Heatweave die houd zich ook altijd inquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hm ok. Anyway...heb toch het idee dat je je meer moet inhouden als mod zijnde?
Klopt. Maar hij is wel echt iemand die al schrikt als je kut zegtquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Morph wel cool. Hij communiceert altijd goed.
Ja, heel subtiel ook dat kleurtje in dezelfde kleur als de achtergrond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben die tuinslang wel vakkundig weggewerkt voor de meest optimale mindfuck he
Heatwave hoeft dat hier niet in VBL, zegt hij zelfquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie je wel aan Heatweave die houd zich ook altijd in
Dan noem je ook een figuur.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie je wel aan Heatweave die houd zich ook altijd in
Die relt er lustig op los of niet ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |