Voor dat tieten-gedoe vond je me nog goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
GGM is een gare VBL mod. Als user vond ik hem al kut trouwens ook. Toen liep hij altijd te trollen.
Klopt man, die zijn er ook gewoon altijd. Zaterdag en zondag ochtend 6:30? Ajacied422 is er.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn wel eckte, eckte goeden.
Ik ambieer opzich ook wel een mod positie ze vragen alleen om een sollicitatiebriefquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn wel eckte, eckte goeden.
Nee, heb met de verkiezingen op Happel gestemd. Die is niet zo kinderachtig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor dat tieten-gedoe vond je me nog goed.
Ik weet iets beters, geef me je password, dan krijg jij de mijnequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor dat tieten-gedoe vond je me nog goed.
Dat is sowieso waar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
Paul89 moet je VBL mod maken. Die jongen kan dat wel.
Ik heb me ook gemeld als VBL-modquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ambieer opzich ook wel een mod positie ze vragen alleen om een sollicitatiebrief. Ik kan amper een normale post tikken man.
Ik ben ook niet kinderachtig. Ik hanteer de algemene regels van fok. Zodra we de google-sponsering niet meer nodig hebben mag je zoveel tieten posten als je wilt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, heb met de verkiezingen op Happel gestemd. Die is niet zo kinderachtig.
Niks mis met Jojoortjequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat jojoortje zou aftreden nu ze 24 is. Maar helaas.
Wanneer wordt hij geunbanned?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
helpmefok is wel toe aan een plek als admin.
Nee, je hoopt dat ik voor eeuwig blijf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat alle mods aftreden in VBL.
Ik zou sowieso nooit geheel objectief kunnen modden, dan moet je het sowieso al niet doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou geen VBL-mod willen worden. Lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar je levert er te veel voor in heb ik het idee.
Nee. Jij hebt me al tig duizend notes gegeven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je hoopt dat ik voor eeuwig blijf.
weet nietquote:
Wat zou je er voor moeten inleveren dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou geen VBL-mod willen worden. Lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar je levert er te veel voor in heb ik het idee.
Ach...zou ik nog wel in zekere zin kunnen, maar ik heb af en toe zo m'n uitspattingen en die wil ik er niet voor opgeven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit geheel objectief kunnen modden, dan moet je het sowieso al niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |