Leuk gedaanquote:
quote:
Zeikwijfquote:
Met deze kou?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Ze gaan hier donderdag in het gebouw de CV vervangen. De hele dag duurt dat.
Degene die dat verzonnen heeft mag echt lepra krijgen.
Blijkbaar ja. Ze dachten, laten we het tijdens de koudste dag van het jaar doen.quote:
Straalkacheltje al binnen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Ze dachten, laten we het tijdens de koudste dag van het jaar doen.![]()
Kneuzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 23:49:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is fucking koudAan zee is het het warmst .. dus ik ga naar het strand zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is fucking koudIk heb niet eens een winterjas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan zee is het het warmst .. dus ik ga naar het strand zo.
Zet gewoon je kamer vol met waxinelichtjes. Paar keer per dag aansteken en het is binnen no time heerlijk warm. Je staat er nog van te kijken hoeveel warmte van zo'n kaarsje afkomt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
Trainingsbroek onder broek aan, dubbele sokken.
Viel vandaag uiteindelijk wel mee.
njah, heb donderdag de halve dag college. Werkzaamheden moeten om 17:00 klaar zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zet gewoon je kamer vol met waxinelichtjes. Paar keer per dag aansteken en het is binnen no time heerlijk warm. Je staat er nog van te kijken hoeveel warmte van zo'n kaarsje afkomt.
In de winter altijd het koudst in het oosten, in de zomer het warmst in het oosten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel raar. Het is meestal andersom.
Extreem raar ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel raar. Het is meestal andersom.
Het zijn bij mij vooral m'n oren. Heb nog hele oude littekens op beide oren zitten, die voel ik dan opeens weer zittenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd niet van kou, daar kunnen mijn tenen niet tegen
Klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de winter altijd het koudst in het oosten, in de zomer het warmst in het oosten.
Aan zee heb je meer wind, en wind is koudquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de winter altijd het koudst in het oosten, in de zomer het warmst in het oosten.
Ik heb er ook een hekel aan, maar alleen als ik gedwongen door de kou heen moet. Als ik zelf lekker ga lopen door het bos vind ik het niet zo erg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd niet van kou, daar kunnen mijn tenen niet tegen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan zee heb je meer wind, en wind is koud
Juist daarom is het daar in de zomer koeler, door de koelte van de zee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
--> gematigd zeeklimaat tegenover een gebied dat aan een gebied met landklimaat grenst.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist daarom is het daar in de zomer koeler, door de koelte van de zee.
In de winter is de zee relatief warm, waardoor het westen warmer blijft.
Hilarisch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij neemt teveel serieusWel leuk.
Ik draag pantoffels lijk wel een opaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan, maar alleen als ik gedwongen door de kou heen moet. Als ik zelf lekker ga lopen door het bos vind ik het niet zo erg.
Wind waait ook door je ziel net als El Hamdaoui... Wind doet pijn wind is niet liev...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar dan heb je het over gevoelstemperatuur.
Oorzaak -> Gevolgquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
--> gematigd zeeklimaat tegenover een gebied dat aan een gebied met landklimaat grenst.
De nieuwe Piet Paulusma.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist daarom is het daar in de zomer koeler, door de koelte van de zee.
In de winter is de zee relatief warm, waardoor het westen warmer blijft.
waaromquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik lurkte in je FoBo en moest stiekem wat huilen
Hoi
"En dan nu, het weer, van, morgen"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jongens, ik heb het zomergevoel nog niet.
Ik word een beetje moe van al die debielen in Nederland die zich en masse staan af te rukken op de mogelijke gedachte van natuurijs. Get a grip.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik word een beetje moe van de elfstedentocht. [ afbeelding ]
Zomer waar bomen groen zijn en mensen lachen. In het heden moeten wij het met El Hamdaoui zijn tyfus hoofd doen opnieuw 1,8 miljoen rijker.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jongens, ik heb het zomergevoel nog niet.
Schaatsen op natuurijs is wel baas hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die debielen in Nederland die zich en masse staan af te rukken op de mogelijke gedachte van natuurijs. Get a grip.
kan er niks aan doen dat ik een ukkie ben en daarom ook geen picsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is geen foto
En je bent 5
Ook dat jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die debielen in Nederland die zich en masse staan af te rukken op de mogelijke gedachte van natuurijs. Get a grip.
Hou je kop nou eens over die El Hamdaoui man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zomer waar bomen groen zijn en mensen lachen. In het heden moeten wij het met El Hamdaoui zijn tyfus hoofd doen opnieuw 1,8 miljoen rijker.
quote:
Ja, maar al die hysterie is me net iets teveel. Ik zie 't wel als het zover is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schaatsen op natuurijs is wel baas hoor
Goed punt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar al die hysterie is me net iets teveel. Ik zie 't wel als het zover is.
Dat landelijke verbod op profielfoto's voor mensen onder de 1.65 is idd belachelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
kan er niks aan doen dat ik een ukkie ben en daarom ook geen pics
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat landelijke verbod op profielfoto's voor mensen onder de 1.65 is idd belachelijk.
Die is er niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat landelijke verbod op profielfoto's voor mensen onder de 1.65 is idd belachelijk.
ZOU JE DENKEN JA?quote:
Je begrijpt uiteraard dat ik nu door moet gaan he?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou je kop nou eens over die El Hamdaoui man.![]()
Zullen we onze agressie weer wegspammen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt uiteraard dat ik nu door moet gaan he?
Ik ook. Zijn woord tegen het mijne.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoofie studeert Rechten, hij zou het wel weten.
Zegt die ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoofie studeert Rechten, hij zou het wel weten.
VU is beter. Dus ik kies Smoof.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn woord tegen het mijne.
Mijn loonstrookje zegt iets andersquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zegt die ja.
Volgens mij werkt die gewoon bj de ROTEB
pics van wat je loonstrookje zegt!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn loonstrookje zegt iets anders.
VU = Ten Havequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
VU is beter. Dus ik kies Smoof.
Ah, en wat verdien je dan per maand netto? Aangezien we hier toch anoniem zittenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn loonstrookje zegt iets anders.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik droomde vannacht overigens dat er een rat in m'n kamer zat.Zit ik net op m'n profiel-pagina, klik ik een van de laatste voyeurs aan. Heeft die chick dus foto's van zo'n smerige rat op haar schouder. Gatverdamme...dit kan geen toeval zijn he.
Smoofie is een klasgenootje van me. De best jongen studeerd MER aan de HVA na een mislukte rechtenstudie nadat zijn dreigbrieven iets te eng werden aan Hoogleraar Ten Have.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn woord tegen het mijne.
Mwah, niet zo veel hoor, denk 40 euro + zakgeld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah, en wat verdien je dan per maand netto? Aangezien we hier toch anoniem zitten
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik droomde vannacht overigens dat er een rat in m'n kamer zat.Zit ik net op m'n profiel-pagina, klik ik een van de laatste voyeurs aan. Heeft die chick dus foto's van zo'n smerige rat op haar schouder. Gatverdamme...dit kan geen toeval zijn he.
Daar kun je inderdaad geen kaartje voor Ajax van bekostigen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, niet zo veel hoor, denk 40 euro + zakgeld.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, niet zo veel hoor, denk 40 euro + zakgeld.
die smileyquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iell! [ afbeelding ]
Kijk dat duivelse beest ook dan, met z'n smerige rode blaftyfus oogjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iell! [ afbeelding ]
2 girls 1 cup?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
die smiley
moet ik iets aandenken
Aan wat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
die smiley
moet ik iets aandenken
Dat verdien ik met mijn stagequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb vorige maand 1872 euro netto verdiend.
Als ik naar Ajax ga ben ik heen en terug met het OV al bijna mijn weekloon kwijtquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad geen kaartje voor Ajax van bekostigen.
Kom ik m'n bed niet voor uit hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb vorige maand 1872 euro netto verdiend.
Met je krantenwijk zeker.quote:
Mooi is dat altijd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom ik m'n bed niet voor uit hoor
[/fokmode]
Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik naar Ajax ga ben ik heen en terug met het OV al bijna mijn weekloon kwijt. Misschien moet harder en vooral mee werken
Ik droomde dat ik droomde dat ik al 10 jaar niet bewust heb gedroomd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik droomde vannacht overigens ook dat Caland hier op bezoek was. Vraag me niet waarom. Hij had overigens geen gezicht en ik vond dat maar vreemd in m'n droom, maar wat op zich wel logisch was aangezien ik hem persoonlijk niet ken en niet weet hoe hij er uit ziet. Grappig hoe dat doorwerkt in je dromen.
Net als elke vent op FOK een lul van tenminste 30 cm moet hebbenquote:
Hoeveel verschillende dromen heb je per nacht?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik droomde vannacht overigens ook dat Caland hier op bezoek was. Vraag me niet waarom. Hij had overigens geen gezicht en ik vond dat maar vreemd in m'n droom, maar wat op zich wel logisch was aangezien ik hem persoonlijk niet ken en niet weet hoe hij er uit ziet. Grappig hoe dat doorwerkt in je dromen.
ik kan het niet zeggenquote:
Mensen die niet dromen bestaan niet. Mensen die zeggen dat ze nooit dromen en hun dromen gewoon direct vergeten zijn bestaan overigens wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik droomde dat ik al 10 jaar niet bewust heb gedroomd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |