2 ventjes uit de eigen gelederen, die je als supporter zich ziet ontwikkelen. Je accepteert dat ze (veel) fouten maken. En als ze eindelijk op het punt komen dat ze een rol van betekenis gaan spelen kun je de tering krijgen en vertrekken ze naar de concurrent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zegt de supporter van de club waar Wijnaldum en Fer tot het bot worden gehaat terwijl deze de hoofdprijs hebben opgeleverd. Als dat verraad is, wat is El Hamdaoui wel niet dan? Daar heb je je antwoord.
ik zie de overeenkomst nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal best, maar bij Ajax was hij niet de beste spelers dus ga je niet je hele team om hem heen bouwen. Als je daar niet tegen kan dan heeft Ajax ten eerste gefaalt door zijn persoonlijkheid binnen te halen, maar ook zeker El Hamdaoui dat hij zijn ego het niet aankan
El Hamdaoui wordt door zijn sloomheid en slechte spel tegen Ac Milan voor het eerst gepasseerd en komt 2 maanden niet opdagen?. Nee ik zie liever El Hamdaoui zijn contract uitdienen voor 1,8 miljoen per jaar dan hem nog 1x in het Ajax shirt zien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2 ventjes uit de eigen gelederen, die je als supporter zich ziet ontwikkelen. Je accepteert dat ze (veel) fouten maken. En als ze eindelijk op het punt komen dat ze een rol van betekenis gaan spelen kun je de tering krijgen en vertrekken ze naar de concurrent.
Om maar te zwijgen dat ze ons ca 10 maanden in het ongewisse hebben gelaten aangaande bijtekenen of niet. Iets ander verhaal vriend.....
Ik ook nietquote:
quote:
Waarom spreek je Engels?quote:
Moet je ongesteld worden? Zo ken ik je helemaal niet man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom spreek je Engels?Alhoewel met dat mooie klassieke Engelse hek bij het stadion en YNWA begrijp ik het wel eigenlijk, maar je hebt gelijk hoor wat jij wil
Nieuwe maand he.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden? Zo ken ik je helemaal niet man.
In het ajax topic zijn ze ook al zo opgefokt. (Ergens ook wel te begrijpen aangezien de problemen zich blijven opstapelen)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden? Zo ken ik je helemaal niet man.
quote:Messi voor 5 jaar naar PSV
PSV wist een overeenstemming te bereiken met FC Barcelona over de aankoop van Lionel Messi. Voor de 24-jarige Argentijn wordt acht miljoen euro overgemaakt aan FC Barcelona.
Lionel Messi ondertekende dinsdagavond zijn contract in het Philips Stadion.
FC Barcelona verliest met Messi een van de grootste spelers van de afgelopen jaren. Messi wilde zelf vertrekken uit Camp Nou, omdat hij het idee had dat hij stilstond in zijn ontwikkeling en wil bij PSV doorgroeien. "Met PSV zie ik meer kans om internationale prijzen te winnen", aldus de Argentijn. "Om bij PSV te mogen voetballen was vroeger de droom van iedere jonge voetballer in Argentinie".
De oud voetballer van FC Barcelona moest wel een deel van zijn salaris inleveren. "Alles voor mijn nieuwe club PSV" riep de argentijn, zichtbaar ontroerd. "In de kleedkamer na de training hadden wij het altijd over het geweldig spel van PSV. Daar wil ik ooit voetballen riep dan iedereen in koor"
Messi heeft nog nooit van psv gehoordquote:
Waarom roept hij dat dan allemaal?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:27 schreef eight het volgende:
[..]
Messi heeft nog nooit van psv gehoord![]()
De TT zal wel niet op jou van toepassing zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom roept hij dat dan allemaal?
Eén van mijn favorieten is dat ze een radioshow gaan maken. Ik heb laatst nog die hele radio uitzending gedownload, dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldige aflevering. Ga denk ik een oude bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |