Alsof je het zo algemeen kunt stellen. Ik zal het wel zien. Schijnt leuk te zijn, maar zal afhangen van je activiteiten e.d.quote:
Ja in je grote trom.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat je 200 kilo meesmokkeld voor mij
Ik ben in de Sinai geweest daar heb je nog wel rots formaties, maar na een paar uur had ik het wel gehadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je het zo algemeen kunt stellen. Ik zal het wel zien. Schijnt leuk te zijn, maar zal afhangen van je activiteiten e.d.
leuke filmquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja in je grote trom.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)naar-Nederland.dhtml
Bijpassend plaatje voor mooie TT.
[ afbeelding ]
ik ben benieuwd, wil ook niet je vakantie verpestenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je het zo algemeen kunt stellen. Ik zal het wel zien. Schijnt leuk te zijn, maar zal afhangen van je activiteiten e.d.
Zal ook zeker niet gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, wil ook niet je vakantie verpesten
Ach, op een kameel zitten kan nooit kwaad. Wist U dat 98%,6 procent van de Nederlanders nooit op een kameel heeft gezeten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, wil ook niet je vakantie verpesten
Of lekker van die zandduinen boarden, of 's nachts naar de sterrenhemel turen rond een kampvuur. Of racen met quads/buggy's. Nee, ik zal me heus wel vermaken daar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ach, op een kameel zitten kan nooit kwaad. Wist U dat 98%,6 procent van de Nederlanders nooit op een kameel heeft gezeten?
Daag me niet uitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ach, op een kameel zitten kan nooit kwaad. Wist U dat 98%,6 procent van de Nederlanders nooit op een kameel heeft gezeten?
Happel houdt van tieten.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zegt Happel van wel? Die is hier toch mod.
Jammer, joh. Gemiste kans voor je.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht dat je homo was, jammer
SCH zeker. Dat is wel een schatje hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haha, nee. Niet voor mij.
Ik ken iemand die jou wel zag zitten.
Ga dan ook eerder in bed liggen joh.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:18 schreef Stokstaart het volgende:
4 uurtjes hemelse slaap zitten er ook weer op.Nu snel an die arbeit want arbeit macht frei.
http://www.sport1.nl/nieu(...)sport-op-sport1.htmlquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Klopt het trouwens dat Sport1 in februari voor iedereen opengesteld is?
http://www.sport1.nl/nieu(...)sport-op-sport1.htmlquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Klopt het trouwens dat Sport1 in februari voor iedereen opengesteld is?
http://www.sport1.nl/nieu(...)een-dorpsidioot.htmlquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Je wordt oud Johannes, veelte langzaam
Nog geschaatst dan? Of mag dat niet in Groningen omwille van de rivaliteit met Friesland?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)een-dorpsidioot.html
Ah, daar had ik het vandaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)sport-op-sport1.html
Kortom, ja maar wilde je Van Hanegem niet laten missen
Aad waarschuwt de Brabanders onder ons:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog geschaatst dan? Of mag dat niet in Groningen omwille van de rivaliteit met Friesland?
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 16:52:54Niet eerder dan vtijdag schaatsen in son#nogopenwater16.50.:-) http://t.co/voiidbp0 reageer retweet
hommooquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:48 schreef Happel het volgende:
[..]
SCH zeker. Dat is wel een schatje hoor.
Ik hou niet van schaatsenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog geschaatst dan? Of mag dat niet in Groningen omwille van de rivaliteit met Friesland?
Hij heeft de emoties van een homeau, dus dacht dat ie homeau was.quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hou niet van schaatsen
... lopen hand in h... hihiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft de emoties van een homeau, dus dacht dat ie homeau was.![]()
Sorry Happie, was niet kwetsend bedoeld hoor!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
... lopen hand in h... hihi
Niks kan me raken de komende tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft de emoties van een homeau, dus dacht dat ie homeau was.![]()
Sorry Happie, was niet kwetsend bedoeld hoor!
Jongen. Je hebt geen voorzet nodig om uit de kast te komen. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat als er dan een regendruppeltje op je komt? Ben je nog steeds niet raakbaar?
Happel is te oud voor je, laat gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat als er dan een regendruppeltje op je komt? Ben je nog steeds niet raakbaar?
Bij mij staat het uit, dus ik blijf gewoon posten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Google staat weer aan. Oftewel; geen naakt aub.
Volgens mij snap je niet helemaal hoe het werkt GGM.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Ik snap het niet. Zou je het beter kunnen uitleggen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoel dat het in de zoekmachine terecht komt staat weer aan, de filter staat dus weer uit, ofzo
Onthoud maar gewoon; geen naaktfoto's posten. Je maakt nog wel posten terwijl je zelf naakt bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Zou je het beter kunnen uitleggen?
Dus het stond al die tijd uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Oh, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onthoud maar gewoon; geen naaktfoto's posten. Je maakt nog wel posten terwijl je zelf naakt bent.
Had ik net een pic van mezelf..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onthoud maar gewoon; geen naaktfoto's posten. Je maakt nog wel posten terwijl je zelf naakt bent.
Wie post er nou met kleren aanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik tetjens postte ging die GGM knuppel anders aardig huilen. Als het al die tijd heeft uitgestaan en nu pas aan is maakt hij zich druk om niks.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je toch al, maar bedankt voor de duidelijkheid GGMM etc. of zoiets ja denk het wel.
Dat was het punt niet. Je postte het voordat er een beslissing was gemaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen ik tetjens postte ging die GGM knuppel anders aardig huilen. Als het al die tijd heeft uitgestaan en nu pas aan is maakt hij zich druk om niks.
Dat is dan mooi de schuld van die kut-Happel met zijn vage gedoe. Regels van FOK! zijn me na 50k posts echt wel duidelijk hoor. Beetje druk maken om een paar lekkere tieten. Wat een homofiel gedoe zeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was het punt niet. Je postte het voordat er een beslissing was gemaakt.
GGMM heeft een lekkere chick jonge!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is dan mooi de schuld van die kut-Happel met zijn vage gedoe. Regels van FOK! zijn me na 50k posts echt wel duidelijk hoor. Beetje druk maken om een paar lekkere tieten. Wat een homofiel gedoe zeg.
Steve Jobs?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie weten toch wel dat dit allemaal de schuld van Amerika met hun inside jobs is he?
ik geloof het nog nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee... humeur is godverdomme verpest kanker El Hamdaoui
Laat gaan joh.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee... humeur is godverdomme verpest kanker El Hamdaoui
Die 9 ton kan me gestolen worden. Het is meer dat die kut Marokkaan het geld ontvangtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat gaan joh.
Wat is het ergste, paar maanden salaris. Toch geld zat jullie!
Tja, dat is ook wel een beetje de schuld van Frank de Boer hoor. Die heeft hem resoluut geweerd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 9 ton kan me gestolen worden. Het is meer dat die kut Marokkaan het geld ontvangt
Het houdt wel een sportzaak in Rotterdam in leven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 9 ton kan me gestolen worden. Het is meer dat die kut Marokkaan het geld ontvangt
Nee slome duikelaar die te lui is terug uit buitenspel te lopen. De enige reden dat hij zulke schitterende doelpunten scoorde is omdat hij ze niet makkelijk kan maken door zijn debiele 1 benigheid. Als je 10x als een mongool met je buitenkant schiet gaat er bij hem 1 goed de rest van de 100% kansen veracht hij. Maar echt die gozer heeft in een fucking half seizoen 10000x buitenspel gestaan uit pure luiheidquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel een beetje de schuld van Frank de Boer hoor. Die heeft hem resoluut geweerd.
Als je hem had laten spelen tegen F'Noord had hij er misschien nog wel 1 of 2 ingelegd ook. Geweldige speler.
Blijf het raar vinden dat ze het na die blessure van sigthorsson niet meer geprobeerd hebben om het goed te maken. Hebben ze daar geen mediator of zo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel een beetje de schuld van Frank de Boer hoor. Die heeft hem resoluut geweerd.
Als je hem had laten spelen tegen F'Noord had hij er misschien nog wel 1 of 2 ingelegd ook. Geweldige speler.
Zegt de supporter van de club waar Wijnaldum en Fer tot het bot worden gehaat terwijl deze de hoofdprijs hebben opgeleverdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:20 schreef eight het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden dat ze het na die blessure van sigthorsson niet meer geprobeerd hebben om het goed te maken. Hebben ze daar geen mediator of zo?
AZ 81 wedstrijden (50 goals ) . Jullie gebruiken hem niet goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee slome duikelaar die te lui is terug uit buitenspel te lopen. De enige reden dat hij zulke schitterende doelpunten scoorde is omdat hij ze niet makkelijk kan maken door zijn debiele 1 benigheid. Als je 10x als een mongool met je buitenkant schiet gaat er bij hem 1 goed de rest van de 100% kansen veracht hij. Maar echt die gozer heeft in een fucking half seizoen 10000x buitenspel gestaan uit pure luiheid.
Ik was speltechnisch ook blij dat hij opkankerde, en dat het niet goed kwam ligt eraan omdat hij 2 maanden ziek werkt en dus geen gesprek aan "kon" gaan.
Zal best, maar bij Ajax was hij niet de beste spelers dus ga je niet je hele team om hem heen bouwen. Als je daar niet tegen kan dan heeft Ajax ten eerste gefaalt door zijn persoonlijkheid binnen te halen, maar ook zeker El Hamdaoui dat hij zijn ego het niet aankanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AZ 81 wedstrijden (50 goals ) . Jullie gebruiken hem niet goed.
En dat is met andere spelers net zo. Frank geeft ze allerlei gecompliceerde taken mee waardoor niemand meer echt weet wat de bedoeling is.
Alleen omdat dat eeuwige ajax-systeem door JC heilig verklaart is en hij zijn loyaliteit tentoon wil spreiden.
Als jullie eenvoudig gaan spelen, zoals vorig seizoen 2e gedeelte ben je alsnog kampioen. Kwaliteit is er namelijk wel.
2 ventjes uit de eigen gelederen, die je als supporter zich ziet ontwikkelen. Je accepteert dat ze (veel) fouten maken. En als ze eindelijk op het punt komen dat ze een rol van betekenis gaan spelen kun je de tering krijgen en vertrekken ze naar de concurrent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zegt de supporter van de club waar Wijnaldum en Fer tot het bot worden gehaat terwijl deze de hoofdprijs hebben opgeleverd. Als dat verraad is, wat is El Hamdaoui wel niet dan? Daar heb je je antwoord.
ik zie de overeenkomst nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal best, maar bij Ajax was hij niet de beste spelers dus ga je niet je hele team om hem heen bouwen. Als je daar niet tegen kan dan heeft Ajax ten eerste gefaalt door zijn persoonlijkheid binnen te halen, maar ook zeker El Hamdaoui dat hij zijn ego het niet aankan
El Hamdaoui wordt door zijn sloomheid en slechte spel tegen Ac Milan voor het eerst gepasseerd en komt 2 maanden niet opdagen?. Nee ik zie liever El Hamdaoui zijn contract uitdienen voor 1,8 miljoen per jaar dan hem nog 1x in het Ajax shirt zien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2 ventjes uit de eigen gelederen, die je als supporter zich ziet ontwikkelen. Je accepteert dat ze (veel) fouten maken. En als ze eindelijk op het punt komen dat ze een rol van betekenis gaan spelen kun je de tering krijgen en vertrekken ze naar de concurrent.
Om maar te zwijgen dat ze ons ca 10 maanden in het ongewisse hebben gelaten aangaande bijtekenen of niet. Iets ander verhaal vriend.....
Ik ook nietquote:
quote:
Waarom spreek je Engels?quote:
Moet je ongesteld worden? Zo ken ik je helemaal niet man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom spreek je Engels?Alhoewel met dat mooie klassieke Engelse hek bij het stadion en YNWA begrijp ik het wel eigenlijk, maar je hebt gelijk hoor wat jij wil
Nieuwe maand he.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden? Zo ken ik je helemaal niet man.
In het ajax topic zijn ze ook al zo opgefokt. (Ergens ook wel te begrijpen aangezien de problemen zich blijven opstapelen)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden? Zo ken ik je helemaal niet man.
quote:Messi voor 5 jaar naar PSV
PSV wist een overeenstemming te bereiken met FC Barcelona over de aankoop van Lionel Messi. Voor de 24-jarige Argentijn wordt acht miljoen euro overgemaakt aan FC Barcelona.
Lionel Messi ondertekende dinsdagavond zijn contract in het Philips Stadion.
FC Barcelona verliest met Messi een van de grootste spelers van de afgelopen jaren. Messi wilde zelf vertrekken uit Camp Nou, omdat hij het idee had dat hij stilstond in zijn ontwikkeling en wil bij PSV doorgroeien. "Met PSV zie ik meer kans om internationale prijzen te winnen", aldus de Argentijn. "Om bij PSV te mogen voetballen was vroeger de droom van iedere jonge voetballer in Argentinie".
De oud voetballer van FC Barcelona moest wel een deel van zijn salaris inleveren. "Alles voor mijn nieuwe club PSV" riep de argentijn, zichtbaar ontroerd. "In de kleedkamer na de training hadden wij het altijd over het geweldig spel van PSV. Daar wil ik ooit voetballen riep dan iedereen in koor"
Messi heeft nog nooit van psv gehoordquote:
Waarom roept hij dat dan allemaal?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:27 schreef eight het volgende:
[..]
Messi heeft nog nooit van psv gehoord![]()
De TT zal wel niet op jou van toepassing zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom roept hij dat dan allemaal?
Eén van mijn favorieten is dat ze een radioshow gaan maken. Ik heb laatst nog die hele radio uitzending gedownload, dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldige aflevering. Ga denk ik een oude bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |