Ah, daar had ik het vandaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)sport-op-sport1.html
Kortom, ja maar wilde je Van Hanegem niet laten missen
Aad waarschuwt de Brabanders onder ons:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog geschaatst dan? Of mag dat niet in Groningen omwille van de rivaliteit met Friesland?
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 16:52:54Niet eerder dan vtijdag schaatsen in son#nogopenwater16.50.:-) http://t.co/voiidbp0 reageer retweet
hommooquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:48 schreef Happel het volgende:
[..]
SCH zeker. Dat is wel een schatje hoor.
Ik hou niet van schaatsenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog geschaatst dan? Of mag dat niet in Groningen omwille van de rivaliteit met Friesland?
Hij heeft de emoties van een homeau, dus dacht dat ie homeau was.quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hou niet van schaatsen
... lopen hand in h... hihiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft de emoties van een homeau, dus dacht dat ie homeau was.![]()
Sorry Happie, was niet kwetsend bedoeld hoor!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
... lopen hand in h... hihi
Niks kan me raken de komende tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft de emoties van een homeau, dus dacht dat ie homeau was.![]()
Sorry Happie, was niet kwetsend bedoeld hoor!
Jongen. Je hebt geen voorzet nodig om uit de kast te komen. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat als er dan een regendruppeltje op je komt? Ben je nog steeds niet raakbaar?
Happel is te oud voor je, laat gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat als er dan een regendruppeltje op je komt? Ben je nog steeds niet raakbaar?
Bij mij staat het uit, dus ik blijf gewoon posten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Google staat weer aan. Oftewel; geen naakt aub.
Volgens mij snap je niet helemaal hoe het werkt GGM.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Ik snap het niet. Zou je het beter kunnen uitleggen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoel dat het in de zoekmachine terecht komt staat weer aan, de filter staat dus weer uit, ofzo
Onthoud maar gewoon; geen naaktfoto's posten. Je maakt nog wel posten terwijl je zelf naakt bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Zou je het beter kunnen uitleggen?
Dus het stond al die tijd uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:05 schreef GGMM het volgende:
Oh, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onthoud maar gewoon; geen naaktfoto's posten. Je maakt nog wel posten terwijl je zelf naakt bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |