Daar kun je inderdaad geen kaartje voor Ajax van bekostigen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, niet zo veel hoor, denk 40 euro + zakgeld.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, niet zo veel hoor, denk 40 euro + zakgeld.
die smileyquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iell! [ afbeelding ]
Kijk dat duivelse beest ook dan, met z'n smerige rode blaftyfus oogjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iell! [ afbeelding ]
2 girls 1 cup?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
die smiley
moet ik iets aandenken
Aan wat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
die smiley
moet ik iets aandenken
Dat verdien ik met mijn stagequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb vorige maand 1872 euro netto verdiend.
Als ik naar Ajax ga ben ik heen en terug met het OV al bijna mijn weekloon kwijtquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad geen kaartje voor Ajax van bekostigen.
Kom ik m'n bed niet voor uit hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb vorige maand 1872 euro netto verdiend.
Met je krantenwijk zeker.quote:
Mooi is dat altijd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom ik m'n bed niet voor uit hoor
[/fokmode]
Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik naar Ajax ga ben ik heen en terug met het OV al bijna mijn weekloon kwijt. Misschien moet harder en vooral mee werken
Ik droomde dat ik droomde dat ik al 10 jaar niet bewust heb gedroomd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik droomde vannacht overigens ook dat Caland hier op bezoek was. Vraag me niet waarom. Hij had overigens geen gezicht en ik vond dat maar vreemd in m'n droom, maar wat op zich wel logisch was aangezien ik hem persoonlijk niet ken en niet weet hoe hij er uit ziet. Grappig hoe dat doorwerkt in je dromen.
Net als elke vent op FOK een lul van tenminste 30 cm moet hebbenquote:
Hoeveel verschillende dromen heb je per nacht?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik droomde vannacht overigens ook dat Caland hier op bezoek was. Vraag me niet waarom. Hij had overigens geen gezicht en ik vond dat maar vreemd in m'n droom, maar wat op zich wel logisch was aangezien ik hem persoonlijk niet ken en niet weet hoe hij er uit ziet. Grappig hoe dat doorwerkt in je dromen.
ik kan het niet zeggenquote:
Mensen die niet dromen bestaan niet. Mensen die zeggen dat ze nooit dromen en hun dromen gewoon direct vergeten zijn bestaan overigens wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik droomde dat ik al 10 jaar niet bewust heb gedroomd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |