Leuk gedaanquote:
quote:
Zeikwijfquote:
Met deze kou?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Ze gaan hier donderdag in het gebouw de CV vervangen. De hele dag duurt dat.
Degene die dat verzonnen heeft mag echt lepra krijgen.
Blijkbaar ja. Ze dachten, laten we het tijdens de koudste dag van het jaar doen.quote:
Straalkacheltje al binnen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Ze dachten, laten we het tijdens de koudste dag van het jaar doen.![]()
Kneuzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 23:49:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is fucking koudAan zee is het het warmst .. dus ik ga naar het strand zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is fucking koudIk heb niet eens een winterjas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan zee is het het warmst .. dus ik ga naar het strand zo.
Zet gewoon je kamer vol met waxinelichtjes. Paar keer per dag aansteken en het is binnen no time heerlijk warm. Je staat er nog van te kijken hoeveel warmte van zo'n kaarsje afkomt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
Trainingsbroek onder broek aan, dubbele sokken.
Viel vandaag uiteindelijk wel mee.
njah, heb donderdag de halve dag college. Werkzaamheden moeten om 17:00 klaar zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zet gewoon je kamer vol met waxinelichtjes. Paar keer per dag aansteken en het is binnen no time heerlijk warm. Je staat er nog van te kijken hoeveel warmte van zo'n kaarsje afkomt.
In de winter altijd het koudst in het oosten, in de zomer het warmst in het oosten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel raar. Het is meestal andersom.
Extreem raar ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel raar. Het is meestal andersom.
Het zijn bij mij vooral m'n oren. Heb nog hele oude littekens op beide oren zitten, die voel ik dan opeens weer zittenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd niet van kou, daar kunnen mijn tenen niet tegen
Klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de winter altijd het koudst in het oosten, in de zomer het warmst in het oosten.
Aan zee heb je meer wind, en wind is koudquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de winter altijd het koudst in het oosten, in de zomer het warmst in het oosten.
Ik heb er ook een hekel aan, maar alleen als ik gedwongen door de kou heen moet. Als ik zelf lekker ga lopen door het bos vind ik het niet zo erg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd niet van kou, daar kunnen mijn tenen niet tegen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan zee heb je meer wind, en wind is koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |