quote:
Ja, maar al die hysterie is me net iets teveel. Ik zie 't wel als het zover is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schaatsen op natuurijs is wel baas hoor
Goed punt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar al die hysterie is me net iets teveel. Ik zie 't wel als het zover is.
Dat landelijke verbod op profielfoto's voor mensen onder de 1.65 is idd belachelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
kan er niks aan doen dat ik een ukkie ben en daarom ook geen pics
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat landelijke verbod op profielfoto's voor mensen onder de 1.65 is idd belachelijk.
Die is er niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat landelijke verbod op profielfoto's voor mensen onder de 1.65 is idd belachelijk.
ZOU JE DENKEN JA?quote:
Je begrijpt uiteraard dat ik nu door moet gaan he?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou je kop nou eens over die El Hamdaoui man.![]()
Zullen we onze agressie weer wegspammen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt uiteraard dat ik nu door moet gaan he?
Ik ook. Zijn woord tegen het mijne.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoofie studeert Rechten, hij zou het wel weten.
Zegt die ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoofie studeert Rechten, hij zou het wel weten.
VU is beter. Dus ik kies Smoof.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn woord tegen het mijne.
Mijn loonstrookje zegt iets andersquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zegt die ja.
Volgens mij werkt die gewoon bj de ROTEB
pics van wat je loonstrookje zegt!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn loonstrookje zegt iets anders.
VU = Ten Havequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
VU is beter. Dus ik kies Smoof.
Ah, en wat verdien je dan per maand netto? Aangezien we hier toch anoniem zittenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn loonstrookje zegt iets anders.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik droomde vannacht overigens dat er een rat in m'n kamer zat.Zit ik net op m'n profiel-pagina, klik ik een van de laatste voyeurs aan. Heeft die chick dus foto's van zo'n smerige rat op haar schouder. Gatverdamme...dit kan geen toeval zijn he.
Smoofie is een klasgenootje van me. De best jongen studeerd MER aan de HVA na een mislukte rechtenstudie nadat zijn dreigbrieven iets te eng werden aan Hoogleraar Ten Have.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Zijn woord tegen het mijne.
Mwah, niet zo veel hoor, denk 40 euro + zakgeld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah, en wat verdien je dan per maand netto? Aangezien we hier toch anoniem zitten
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik droomde vannacht overigens dat er een rat in m'n kamer zat.Zit ik net op m'n profiel-pagina, klik ik een van de laatste voyeurs aan. Heeft die chick dus foto's van zo'n smerige rat op haar schouder. Gatverdamme...dit kan geen toeval zijn he.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |