Snap ik toch ook man. Zit je alleen maar te fucken. Al is het soms handig om wel ff duidelijk te communiceren. Maar dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kinderachtig. Ik hanteer de algemene regels van fok. Zodra we de google-sponsering niet meer nodig hebben mag je zoveel tieten posten als je wilt.
M'n vriendin.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zou je er voor moeten inleveren dan?
Je moet gewoon iedereen evenveel haten. Wat dat betreft is Jojoortje goed opweg. Welke supportersgroep dan ook beschuldigd haar een andere club te supportenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit geheel objectief kunnen modden, dan moet je het sowieso al niet doen.
Eén pas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt me al tig duizend notes gegeven.
kreeg dm of pm van hem dus neem aan dat hij dat al is....quote:
njah, lijkt me sowieso niks. Wil nog wel lekker kunnen trollen en foute opmerkingen maken enzulksquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet gewoon iedereen evenveel haten. Wat dat betreft is Jojoortje goed opweg. Welke supportersgroep dan ook beschuldigd haar een andere club te supporten
True.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snap ik toch ook man. Zit je alleen maar te fucken. Al is het soms handig om wel ff duidelijk te communiceren. Maar dat weet je zelf ook wel
quote:
Ik verdenk jou er wel van mijn maagdelijk schone reputatie te hebben aangetast zonder genade of bescherming.quote:
Vraag maar eens aan morpheus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, je hoeft niet vaker online te zijn als je mod bent.
Je kunt ze ook gewoon kopen, dan verdient ze er nog wat aan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anders vroeg ik het toch niet
Eens, aardige meidquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje is gewoon een lief dingHoe kan je haar haten
Ik haat haar helemaal niet. Als user.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje is gewoon een lief dingHoe kan je haar haten
Die gast is idd zelden meer online. Ook niet in ONZ waar hij regelmatig kwam.quote:
Hm ok. Anyway...heb toch het idee dat je je meer moet inhouden als mod zijnde?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, je hoeft niet vaker online te zijn als je mod bent.
Morph is strenger man. Als je iets zegt over gebroken poot dan note en edit hij meteen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat haar helemaal niet. Als user.
Ze maakte een grapje. Ik vond het echter niet grappig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
Zeg...ben ik nu gek of zei Jojoortje 3 weken geleden dat ze jarig was en een paar dagen geleden beweerde ze het nog een keer?
3 weken geleden jarigquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
Zeg...ben ik nu gek of zei Jojoortje 3 weken geleden dat ze jarig was en een paar dagen geleden beweerde ze het nog een keer?
Happel is soms een zeikwijf man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morph is strenger man. Als je iets zegt over gebroken poot dan note en edit hij meteen.
Happel interesseert het geen reet. Al zeg je dat alle joden.....
Morpheus is echt een moraalridder inderdaad, en niet zo'n klein beetje ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morph is strenger man. Als je iets zegt over gebroken poot dan note en edit hij meteen.
Ja... nee laat maar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Valt wel mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hm ok. Anyway...heb toch het idee dat je je meer moet inhouden als mod zijnde?
Ik ook niet man, daar maak je gewoon geen grappen over.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze maakte een grapje. Ik vond het echter niet grappig.
Ik vind Morph wel cool. Hij communiceert altijd goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Morpheus is echt een moraalridder inderdaad, en niet zo'n klein beetje ook.![]()
Opzich kan ik daar wel om lachen.
Ze hebben die tuinslang wel vakkundig weggewerkt voor de meest optimale mindfuck hequote:
Hij is ook voor Feyenoord maar heeft een hekel aan Rotterdam zegt die zelfquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Morpheus is echt een moraalridder inderdaad, en niet zo'n klein beetje ook.![]()
Opzich kan ik daar wel om lachen.
Duitse humor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ook niet man, daar maak je gewoon geen grappen over.
Zie je wel aan Heatweave die houd zich ook altijd inquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hm ok. Anyway...heb toch het idee dat je je meer moet inhouden als mod zijnde?
Klopt. Maar hij is wel echt iemand die al schrikt als je kut zegtquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Morph wel cool. Hij communiceert altijd goed.
Ja, heel subtiel ook dat kleurtje in dezelfde kleur als de achtergrond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben die tuinslang wel vakkundig weggewerkt voor de meest optimale mindfuck he
Heatwave hoeft dat hier niet in VBL, zegt hij zelfquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie je wel aan Heatweave die houd zich ook altijd in
Dan noem je ook een figuur.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie je wel aan Heatweave die houd zich ook altijd in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |