Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefelicteerd! Geweldige statistieken. Klein vraagje alleen. Ik zie dat je een CTR heb van rond de 14.5%. Is dit niet bizar hoog!? Zijn er nog tips die je met ons kan delen?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
LOL!! Het onderwerp van mijn site was in het nieuws:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tips: ads met blauwe links / zwarte text en gebruik link units tussen en onder je content. Ook geen randen om je Ads.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:04 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Gefelicteerd! Geweldige statistieken. Klein vraagje alleen. Ik zie dat je een CTR heb van rond de 14.5%. Is dit niet bizar hoog!? Zijn er nog tips die je met ons kan delen?
Bedankt, nuttige informatie.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tips: ads met blauwe links / zwarte text en gebruik link units tussen en onder je content. Ook geen randen om je Ads.
Mijn CTR is trouwens rond de 7%. Wordt tijd om eens te gaan experimenteren met kleur: heb heel lang rond de 11/12% gezeten.
Mijn testsite is al 120 keer terug te vinden, fail van mijn kant haha.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:40 schreef Eierbal het volgende:
Wat duurt het weer lang voordat mn nieuwe site goed is geindexed door Google..
Gisteren bezig geweest met een artikel van bijna 1800 woorden, poef
Ik had de site juist met de testfase extra goed afgesloten, waardoor er nu 1 'onder constructie' pagina te vinden is in Google terwijl er inmiddels alweer een pagina of 15 online zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 16:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mijn testsite is al 120 keer terug te vinden, fail van mijn kant haha.
gefeliciteerd, een echte inspiratiebron! erg netjes! hou ons op de hoogte van je activiteiten!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef star_gazer het volgende:
Lol, gisteren dus 400 euro binnen geharkt. 270 euro adsense, en 16 leads a 8 euro
Ik doe momenteel erg weinig, omdat ik als SEO werkzaam ben in Sydney, Australië. Na het werk ga ik liever naar de sportschool, de stad en/of het strand eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 23:48 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
gefeliciteerd, een echte inspiratiebron! erg netjes! hou ons op de hoogte van je activiteiten!
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
LOL!! Het onderwerp van mijn site was in het nieuws:
[ afbeelding ]![]()
![]()
1 maal een 330x280 ad unit linksbovenin mijn content. 1 maal een 728 pixels brede link unit halverwege mijn content en aan het eind een gewone linkunit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:01 schreef Jibbe het volgende:
[..]Nice!
Ik zie dat jij 900+ kliks hebt per 14.000 views... dat is vele malen meer dan bij mij...
Kun je misschien een paar tips geven waar jij je banners geplaatst hebt waardoor je zoveel kliks hebt?(en hoeveel banners per pagina?
)
Thanksquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
1 maal een 330x280 ad unit linksbovenin mijn content. 1 maal een 728 pixels brede link unit halverwege mijn content en aan het eind een gewone linkunit.
Trouwens ook blijven testen. Probeer verschillende kleuren voor de tekst en links etc. Kleur van de ads kan een enorm verschil maken in CTR.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:14 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik heb namelijk drie 728px banners op al mijn pagina's en verder niks meer... heb ook een zeer lage cpc waardoor ik niet zoveel verdien terwijl ik wel meer views heb dan jouw screenshotHoog tijd om wat te experimenteren met mijn banners
Nogmaals dank voor de tips!
Kun je het beste kleuren nemen die goed passen in je lay-out of moet je de advertenties juist laten opvallen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Trouwens ook blijven testen. Probeer verschillende kleuren voor de tekst en links etc. Kleur van de ads kan een enorm verschil maken in CTR.
Onopvallend neem ik aan, want dan is de kans groter dat mensen het opmerken als een stukje tekst wat erbij hoort of dat ze per-ongeluk verkeerd klikken en net op de ad klikken. Je ogen zien het als een stuk tekst. Gebeurt hier op op FOK! ook, die linker ad klik je wel is per-ongeluk op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:30 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Kun je het beste kleuren nemen die goed passen in je lay-out of moet je de advertenties juist laten opvallen?
Ik heb de beste resultaten geboekt met het voglende:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:30 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Kun je het beste kleuren nemen die goed passen in je lay-out of moet je de advertenties juist laten opvallen?
Maar je wilt toch dat mensen op de ad klikken omdat het aansluit bij hun interesse, niet omdat ze er per ongeluk op klikken. Stel ik heb een interessante pagina over beleggen en de adsense van Binck is duidelijk zichtbaar, dan kan het toch dat mensen daar op klikken omdat ze daar oprecht in geinteresseerd zijn, terwijl ze de add anders misschien over het hoofd hadden gezien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onopvallend neem ik aan, want dan is de kans groter dat mensen het opmerken als een stukje tekst wat erbij hoort of dat ze per-ongeluk verkeerd klikken en net op de ad klikken. Je ogen zien het als een stuk tekst. Gebeurt hier op op FOK! ook, die linker ad klik je wel is per-ongeluk op.
Star_gazer legt het goed uit imo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:43 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Maar je wilt toch dat mensen op de ad klikken omdat het aansluit bij hun interesse, niet omdat ze er per ongeluk op klikken. Stel ik heb een interessante pagina over beleggen en de adsense van Binck is duidelijk zichtbaar, dan kan het toch dat mensen daar op klikken omdat ze daar oprecht in geinteresseerd zijn, terwijl ze de add anders misschien over het hoofd hadden gezien.
3 afbeeldingen/rich-media + 2 tekst geloof ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoeveel Ads mag je nou eigenlijk per pagina?
Dat komt perfect uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:07 schreef Eierbal het volgende:
[..]
3 afbeeldingen/rich-media + 2 tekst geloof ik.
Dank! super duidelijk dit! De link bedoel ik. hoeveel maandelijkse zoekopdrachten zijn nodig om een micro niche op te zetten?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:04 schreef Razor21 het volgende:
Hier handig artikel (maar meeste weten dit wel) om een niche site op te zetten :
http://www.sprout.nl/99/3(...)edkope-research.html
ps: mijn eerste speciaal voor ons geschreven column is af! Staat online op mijn site van Ton Broekhuisen (uit de Metro).
Niet altijd. Als je midner ad units op je site hebt, komen alleen de dure ads (adverteerders die hoog bieden) in beeld. Hoe meer ad units je krijgt, hoe goedkopere de ads die er bij verschijnen.quote:
Dat is mijn droombaan man! Zit alleen nog op het hbo, misschien volgend jaar als stage?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier nog goede SEO-mensen (liefst een jaartje consulting ervaring ofzo) die zin hebben om naar Sydney te verkassen? We zijn hier hard op zoek naar talentJe werkt in een prachtige stad met mooi weer, de economie is booming en je verdient hartstikke goed (je begint met ongeveer 50 a 60k AUD per jaar). Daarnaast is er veel ruimte voor groei binnen het bedrijf.
Je moet wel vloeiende gesprekken kunnen voeren in het Engels (accent is niet erg).
Dat lijkt me echt geweldig. Ik denk dat ik genoeg ervaring heb op gebied van SEO, echter niet op gebied van consulting/programmeren (als dat ook een pré is).. Daarnaast heb ik nu nog mijn WO-studie. Mag ik weten voor welk bedrijf?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier nog goede SEO-mensen (liefst een jaartje consulting ervaring ofzo) die zin hebben om naar Sydney te verkassen? We zijn hier hard op zoek naar talentJe werkt in een prachtige stad met mooi weer, de economie is booming en je verdient hartstikke goed (je begint met ongeveer 50 a 60k AUD per jaar). Daarnaast is er veel ruimte voor groei binnen het bedrijf.
Je moet wel vloeiende gesprekken kunnen voeren in het Engels (accent is niet erg).
Ziet er naar mijn mening wel netjes uit. Al zou ik zelf de tekstunits onderaan de artikelen plaatsen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef xaban06 het volgende:
Hoe vinden jullie de ads geplaatst op deze website?
- Altijd 2 blokken aan de rechterkant (sidebar).
- Tekst unit bij ieder artikel, onder de titel.
Nieuwe advertenties verschijnen niet direct, even geduld. Of wacht je al een tijdjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:27 schreef BBQSausage het volgende:
Ik las hier dat 3 afbeelding/richmedia-advertenties, en daarbij nog eens 2 tekstadvertenties toegestaan waren. Nu heb ik 2 afbeelding-advertenties staan, en 1 tekstadvertentie. Ik probeer nu een 2e tekstadvertentieblok toe te voegen, maar deze blijft blanco staan. Is dit dan toch niet toegestaan? Of doe ik iets fout?
Ik wacht al een tijdje ja, ik heb vanmiddag ook een banner toegevoegd, maar die stond er al na 10 minuten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nieuwe advertenties verschijnen niet direct, even geduld. Of wacht je al een tijdje
Ik ben niet ervaren op het gebied van banners, maar:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:49 schreef Xebber het volgende:
Als we dan toch om meningen gaan vragen, vinden jullie mijn indeling van Ads logisch? Naar aanleiding van star_gazer's bericht heb ik 't e.e.a. aangepast.
Er zit een afbeeldingsadvertentie op de volgende plaatsen:
- Header
- Sidebar
- Footer
Tekstadvertenties op de volgende plekken:
- Op de homepage onder de slider
- Bij elke post, bovenin
Website
Kan het beter?
Zoals ik bij xaban ook al zei, zo'n tekstadvertentie bovenaan een post valt imo niet erg op, en staat er niet erg netjes bij. Onderaan zo'n post ziet het er netter uit, en wanneer mensen reageren zien ze die balk ook langer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:49 schreef Xebber het volgende:
Als we dan toch om meningen gaan vragen, vinden jullie mijn indeling van Ads logisch? Naar aanleiding van star_gazer's bericht heb ik 't e.e.a. aangepast.
Er zit een afbeeldingsadvertentie op de volgende plaatsen:
- Header
- Sidebar
- Footer
Tekstadvertenties op de volgende plekken:
- Op de homepage onder de slider
- Bij elke post, bovenin
Website
Kan het beter?
Klopt, al heb ik Arras al sinds 2005.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:10 schreef Eierbal het volgende:
Haha allemaal arras of look-a-like themes
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:25 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Update van: 31-01-2012
[..]
Heb geduld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
Heel vreemd, ik heb vanmiddag dus drie advertenties toegevoegd aan mijn site; 1 afbeeldingbanner, en 2 tekstadvertenties. De afbeeldingbanner en 1 tekstadvertentie werden na 10 minuten al zichtbaar, maar stonden op de adsense site nog wel op status 'nieuw'. Nu, staan deze twee op actief. De laatste tekstadvertentie heb ik net een uurtje later toegevoegd dan die eerste twee, maar deze is nu nog steeds niet zichtbaar, en staat nog steeds op status 'nieuw'.
Eens!quote:
Vet!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:38 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Eens!
Hier zojuist m'n eerst Android app gepubliceerd in de market. Leuk om weer iets nieuws te lerenHeeft niet heel veel met adsense te maken, omdat dit er nu nog niet in zit. Deze applicatie is echter wel een begin, en ik ben dan ook zeker van plan om meer apps te gaan maken
Samen met eclipse (die je meteen alle errors en oplossingen geeft) en duidelijke info op internet valt het te doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:40 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Vet!Erg lastig om te maken? Heb sinds kort ook wat android-apparaten en zat hier ook aan te denken. Heb ervaring met C, C++ en Java. Moet denk ik wel genoeg zijn om iets simpels in elkaar te zetten?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat is mijn droombaan man! Zit alleen nog op het hbo, misschien volgend jaar als stage?
Voor wie interesse heeft in een goed betaalde SEO baan in Sydney:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:51 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt geweldig. Ik denk dat ik genoeg ervaring heb op gebied van SEO, echter niet op gebied van consulting/programmeren (als dat ook een pré is).. Daarnaast heb ik nu nog mijn WO-studie. Mag ik weten voor welk bedrijf?
Dit zie ik ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zien jullie de CPC staan bij de Keyword tool? Ik namelijk niet.
Ja, dit kun je terugvinden in een hulpprogramma van Google Adwords.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:31 schreef CasB het volgende:
[..]
Dit zie ik ook niet.Weet iemand hoe je deze tevoorschijn tovert? Of heb je daarvoor een adwords account nodig?
Na 8 dagen in de volgende maand komt het definitieve bedrag beschikbaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:17 schreef benx het volgende:
Wanneer word er vertelt wat je volgende uitbetaling is, eerste week van Feb?
Krijg je daar maar 25 euro commissie van?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef maikel112 het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voor deze afgekeurd wordt![]()
[ afbeelding ]
WAT? 88.2k ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef maikel112 het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voor deze afgekeurd wordt![]()
[ afbeelding ]
quote:
Nee, het gaat erom dat iemand via zijn ad heeft besteld voor 88.2 k en deze fok-user krijgt maar 25 euro commissiequote:
Maar begrijp ik het goed dat zij dus in een impulsieve actie een groot aantal mensen hebben ingeschreven na het klikken op een banner? Damn, wat voor een bedrijf moet dat dan wel niet zijn... Als je zo'n belangrijke bestellingen doet, ga je toch gericht naar zulke sites?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:26 schreef maikel112 het volgende:
Ben er even ingedoken en het is besteld door een bedrijf dat circa 50 kantoren heeft, zou dus toch een reële bestelling kunnen zijn...
Dat kan ook gebeurd zijn, maar het kan zijn dat er wel OOIT op een banner van hem is geklikt. Met cookies e.d. is dan als nog te controleren hoe een bestelling later is binnen gekomen. Het hoeft niet zo gegaan te zijn dat er op een banner is geklikt, en er toen direct besteld is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar begrijp ik het goed dat zij dus in een impulsieve actie een groot aantal mensen hebben ingeschreven na het klikken op een banner? Damn, wat voor een bedrijf moet dat dan wel niet zijn... Als je zo'n belangrijke bestellingen doet, ga je toch gericht naar zulke sites?
Mee eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:55 schreef JDx het volgende:
Idd, die onderaan keek ik overheen, bijna automatisch, die rechtsboven zag ik zelfs helemaal niet. Pas na een tijdje bestuderen van de site zag ik die opeens.
Ik zit ook al een paar dagen te wachten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:17 schreef Woerd26 het volgende:
Argh, mijn youtube-filmpjes worden nu al een week beoordeeld. Hoe lang gaat dit nog duren...? Van één van de 3 heb ik vandaag een mailtje gekregen dat hij niet is goedgekeurd. Die anderen moeten wel lukken, als ze maar een keertje worden beoordeeld.
Klopt inderdaad, ging een tijd van 43 dagen overheen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:52 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat kan ook gebeurd zijn, maar het kan zijn dat er wel OOIT op een banner van hem is geklikt. Met cookies e.d. is dan als nog te controleren hoe een bestelling later is binnen gekomen. Het hoeft niet zo gegaan te zijn dat er op een banner is geklikt, en er toen direct besteld is.
Dat is inmiddels aangepast.quote:
Ziet er netjes uit!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat is inmiddels aangepast.
AfbeeldingsAds in de sidebar en footer, en tekstadvertenties vlak onder de slider op de homepage, onder de 'related content', ook op de homepage, en boven en onder de single content.
Website
Net gevraagd :quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef xaban06 het volgende:
Je krijgt toch een VPS, dan heb je alle soorten toegang, dus ook SSH en FTP lijkt mij?
Of kom je op een Shared VPS te draaien
Ik neem aan dat SVN =Subversion en dan begrijp ik dit wellicht niet, want waar zou de SVN repository dan moeten staan en hoe krijg je toegang tot een SVN client op je VPS? Dat ze geen FTP willen snap ik, maar waarom geen SSH ? De P in VPN staat immers voor private.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef Razor21 het volgende:
Stand van zaken met mijn 2e verhuizing binnen één week. Alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen.
Ik heb de dump van de database op een VPS gezet en met de code getest, dit werkt perfect. Ik ga morgen vroeg de boel activeren en verhuizen dan ben je live ! :-)
Dit zegt mij alleen niet zoveel :
Ik heb even bij YourHosting gekeken en ik kan overal in principe bij. Ik wil je wel adviseren om met SVN te gaan werken i.v.m. de code. Wij laten namelijk geen SSH/FTP/SFTP toe op ons netwerk.
?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef Lastpost het volgende:
Die unlimited is natuurlijk een mooie wassen neus.
quote:
Ik neem aan dat ie daar op doelt. Natuurlijk kan niemand onbeperkte resources bieden.quote:UNLIMITED Domains
UNLIMITED Disk Space
UNLIMITED Bandwidth
Nee dat snap ik ook wel, maar het is genoeg voor wat ik wil.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat ie daar op doelt. Natuurlijk kan niemand onbeperkte resources bieden.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net gevraagd :
Je draait op ons cluster:
5 webservers met 4-cores+ 2048 MB ram. Nog 8 webservers op standby voor drukke periodes.
2 database servers
Alles dubbel (HA) in ons eigen netwerk.
Ik ben er in elk geval tevreden mee (toch gratis via Twitter gekregen). Die Yourhosting was ik binnen 1 dag alweer zat.
VPS zeg je toch? Dan moet je volledig root toegang hebben. Nou ja, succes ermeequote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze hebben mij benaderd. Post veel op Twitter helpt enorm!
En heb een speciale pagina ervoor gemaakt.
Over gehouden aan Twitter :
- 1 jaar lang gratis VPS hosting
Twitter is een behoorlijk krachtig medium. Je kunt er echt veel uithalen als je wilt.
Dat hoeft niet als het managed VPS is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
VPS zeg je toch? Dan moet je volledig root toegang hebben. Nou ja, succes ermee
Om welke hoster hebben we het eigenlijk?
Snelheid is wel minder goed als je nederlandse websites host met buitenlandse hostingbedrijven. Hostgator's servers zitten namelijk in de US en je merkt dat verschil in snelheid wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel, maar het is genoeg voor wat ik wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:05 schreef Razor21 het volgende:
Wat ik ermee moet geen idee :
[ afbeelding ]
Maar de .nl versie is nu van mij.Netjes, 9900 is best goed (internationaal), ligt er ook aan wat voor content erop komt natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Dit is enkel in Nederland internationaal geeft hij dit aan :quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Netjes, 9900 is best goed (internationaal), ligt er ook aan wat voor content erop komt natuurlijk.
Laat maar, dat is meer om domeinen op te zoeken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit is enkel in Nederland internationaal geeft hij dit aan :
[ afbeelding ]
Op Nederland | Taal Nederlands 210 exactquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja 9.900 internationaal. Ik heb van veel doorgespitte info geleerd dat je vaak goed moet kijken naar de exacte zoektermen en niet de brede.
En dan geen FTP verlenen, sjah. Het is maar net wat je wiltquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet als het managed VPS is.
Ssh is ook prima mogelijk zonder root account. Sftp krijg je daar zo ongeveer gratis bij. De "gewone" ftp heeft echt security issues, dus ik begrijp best dat ze dat niet willen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En dan geen FTP verlenen, sjah. Het is maar net wat je wilt
Ja, leuk, maar ook geen SSH toegangquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ssh is ook prima mogelijk zonder root account. Sftp krijg je daar zo ongeveer gratis bij. De "gewone" ftp heeft echt security issues, dus ik begrijp best dat ze dat niet willen.
[offtopicquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat SVN =Subversion en dan begrijp ik dit wellicht niet, want waar zou de SVN repository dan moeten staan en hoe krijg je toegang tot een SVN client op je VPS? Dat ze geen FTP willen snap ik, maar waarom geen SSH ? De P in VPN staat immers voor private.
Mwha SVN is ook niet alles. Je kunt beter met GIT werkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:22 schreef ursel het volgende:
[..]
[offtopic]
Daarnaast ben ik zelf ook geen hele grote voorstander van om je productiesite uit te checken vanuit SVN.
Dat is echt geen probleem hoor, FOK doet dit ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:22 schreef ursel het volgende:
[..]
[offtopic]
Daarnaast ben ik zelf ook geen hele grote voorstander van om je productiesite uit te checken vanuit SVN.
Je beschrijft precies waarom ik er geen voorstander van ben. Je dient er weer allerlei extra maatregelen voor te nemen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat is echt geen probleem hoor, FOK doet dit ook![]()
Moet je natuurlijk wel zorgen dat je toegang naar de .svn map dicht gooit(he GlowMouse?)
En je moet alles goed testen
Ja maar er zijn ook voordelen:quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Je beschrijft precies waarom ik er geen voorstander van ben. Je dient er weer allerlei extra maatregelen voor te nemen.![]()
Dat probleem ben ik momenteel aan het oplossen met de buildtools PHING en Jenkinsquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:14 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook voordelen:
je hebt altijd de laatste code beschikbaar online.
er is geen verwarring over welke code online staat.
je kunt makkelijk terug naar een oude versie.
je hebt geen last van lokaal/online verschil in code.
Hey thx kan ik wel wat mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor razor:
RTL verwijdert alle YouTube-filmpjes
Op een produktieserver moet je een export doen, geen checkout. Althans, dat vind ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat is echt geen probleem hoor, FOK doet dit ook![]()
Moet je natuurlijk wel zorgen dat je toegang naar de .svn map dicht gooit
Welk materiaal?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:52 schreef benx het volgende:
Ik had nooit nooit moeten doen, ik was nog zo gewaarschuwd
xxxx - Fotopersbureau claimt dat het volgende materiaal inbreukmakend is.
Heb ik problemen of? Wat moet ik uit deze zin halen?
"Je kunt te maken krijgen met strenge juridische gevolgen als je ten onrechte of te kwader trouw een melding doet."
Nepvideo van TVOH met een stilstaande foto.quote:
Die video heb ik ook gezien. Je moet mensen ook niet proberen voor de gek te houden en verwachten dat je er geld mee kunt verdienenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef benx het volgende:
[..]
Nepvideo van TVOH met een stilstaande foto.
DL380 als ik het zo uit mijn hoofd doequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:32 schreef xaban06 het volgende:
HP DL180 zo te zien, nette servers. De 1U kan ik zo niet herkennen, zal wel snor zitten.
Ik weet het, was heel domquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Die video heb ik ook gezien. Je moet mensen ook niet proberen voor de gek te houden en verwachten dat je er geld mee kunt verdienen
Nee, ik denk niet dat het zover zal gaan. Er is ook veel kritiek op RTL vanwege dat hele youtube-blokkeren gebeuren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef benx het volgende:
[..]
Ik weet het, was heel dom
Denk je dat dit nog een staartje krijgt ? Kan ik nog een geldclaim krijgen?
Kun je die hele mailwisseling / tekst eens posten? Als ik die zin zo lees lijkt het meer op een scam. Dat is toch is geen goed Nederlands?? Snap er geen vol van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:52 schreef benx het volgende:
Ik had nooit nooit moeten doen, ik was nog zo gewaarschuwd
xxxx - Fotopersbureau claimt dat het volgende materiaal inbreukmakend is.
Heb ik problemen of? Wat moet ik uit deze zin halen?
"Je kunt te maken krijgen met strenge juridische gevolgen als je ten onrechte of te kwader trouw een melding doet."
Mails openbaar maken zonder toestemming is ook strafbaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kun je die hele mailwisseling / tekst eens posten? Als ik die zin zo lees lijkt het meer op een scam. Dat is toch is geen goed Nederlands?? Snap er geen vol van.
Wel ff spannend om te volgen.
Ja ik zag het net al op de FP.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat het zover zal gaan. Er is ook veel kritiek op RTL vanwege dat hele youtube-blokkeren gebeuren.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kun je die hele mailwisseling / tekst eens posten? Als ik die zin zo lees lijkt het meer op een scam. Dat is toch is geen goed Nederlands?? Snap er geen vol van.
Wel ff spannend om te volgen.
Stel het gaat me verkeerd, hoe hoog kan een schadeclaim zijn? Het geld wat ik er mee verdient heb? 1000 euro? 10.000 euro?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Mails openbaar maken zonder toestemming is ook strafbaar
Had toen alles van die advocaat online gezet : Advocaat Ome Willem bedreigt mij....quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Mails openbaar maken zonder toestemming is ook strafbaar
Heb er niet heel veel verstand van verder, maar heb wel eens gelezen over dit soort zaken. Als ze er echt een zaak van maken komt het meestal neer op de normale kosten van gebruik van de foto + schadevergoeding. Laatste heb ik wel eens richting de duizenden euro's zien gaan, maar lijkt me sterk dat dat nu ook zal gebeurenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef benx het volgende:
[..]
Stel het gaat me verkeerd, hoe hoog kan een schadeclaim zijn? Het geld wat ik er mee verdient heb? 1000 euro? 10.000 euro?
Ik hoop het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:10 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Heb er niet heel veel verstand van verder, maar heb wel eens gelezen over dit soort zaken. Als ze er echt een zaak van maken komt het meestal neer op de normale kosten van gebruik van de foto + schadevergoeding. Laatste heb ik wel eens richting de duizenden euro's zien gaan, maar lijkt me sterk dat dat nu ook zal gebeuren
Nah, lijkt me eerder het fotopersbureauquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef benx het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Zou het trouwens hier mee te maken kunnen hebben ?
RTL verwijdert alle YouTube-filmpjes
Ehm, je hoort ze naar waarheid in te vullen wanneer je een website hebt. Dan kun je met whois bijv. zien wie de eigenaar is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef xaban06 het volgende:
Plus, kunnen ze zomaar aan je gegevens komen, ik denk het niet?
het is een video op youtube volgens mij, niet op zijn website, of wel? Dan nog kan je van alles invullen bij de whoisquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ehm, je hoort ze naar waarheid in te vullen wanneer je een website hebt. Dan kun je met whois bijv. zien wie de eigenaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik nu speciaal voor jou ook een lijstje met engelse .com domeinen fixenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef drumstickNL het volgende:
Jullie focussen teveel op .nl, de Engels sprekende markt is veel groter.
Held.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ga ik nu speciaal voor jou ook een lijstje met engelse .com domeinen fixen
Lijstje van landen gesorteerd op GDP van Wikipedia halen, plakken in Excel, vervolgens keyword erachter plakken en dan het zooitje kopieren naar een bulk check. Komen altijd wel leuke domeinen uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Held.![]()
Heb laatst met Yuri_Boyka een skype gesprekje gehad waarbij er een aantal leuke uitkwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga eens kijken of ik mijn lijst met geo domeinen kan vinden op mijn andere PC, maar ben helaas bang dat ik die niet meer heb![]()
Ik denk dat razor hier een beter antwoord op kan geven maar:quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef JoshuaL het volgende:
Is het de moeite waard om een domein te registreren dat ongeveer 500 maandelijkse zoekopdrachten (exact) heeft, 1600 zoekresultaten breed. Concurrentie is laag..
Waar kan je die zoekopdrachten vinden? Keyword Tool van AdWords?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik denk dat razor hier een beter antwoord op kan geven maar:
Ik zou geen dingen registreren met minder dan 1000 exacte zoekopdrachten per maand. Tenzij je weet dat de populariteit ervan in de toekomst toeneemt.
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternalquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef McCandless het volgende:
[..]
Waar kan je die zoekopdrachten vinden? Keyword Tool van AdWords?
http://adwords.google.nl/(...)stType=KEYWORD_IDEASquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef McCandless het volgende:
[..]
Waar kan je die zoekopdrachten vinden? Keyword Tool van AdWords?
Hier nog oud artikel van mij:quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef McCandless het volgende:
Oke, ik heb toevallig een domein-naam vastgelegd waar maandelijks 1300 keer op gezocht wordt met weinig concurrentie, heb ik nu een gouden greep?
Genoeg mensen hier in de topicquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef dirkjo het volgende:
Ik vroeg me trouwens af wie er hier een niche site heeft, en vooral ook; of die daar daadwerkelijk wat mee verdient?
ik zei ook niesquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef Razor21 het volgende:
Voor de duidelijkheid (feitje) wist ik ook niet :
Uitspraak Niche :
Geen Nies
Geen Niesje
Maar Nits is de juiste uitspraak...(ja ik zei in het begin altijd Nies)
Hehequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Razor21 het volgende:
Waarom (gewoon erbij) doen we niet met alle vaste posters uit dit topic een project opzetten:
- Technische kennis aanwezig.
- Hosting aanwezig.
- Ideeën aanwezig.
- We weten wat we willen --> geld verdienen en groot worden.
- Domeinnamen in overvloed om iets op te zetten.
- Meteen een groot redactieteam
Dat ligt aan zoveel factoren, maar een stabiele aantal bezoekers helpt wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:09 schreef wormtrein het volgende:
Over het opzetten van zo'n niche site gesproken: wat zou je als minimum aan moeten houden ongeveer om een site rendabel te houden? 1000 exacte zoekers per maand?
Idee is leuk, maar het gaat niet werken. Komt altij wel mot uit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Razor21 het volgende:
Waarom (gewoon erbij) doen we niet met alle vaste posters uit dit topic een project opzetten:
- Hosting aanwezig.
- Ideeën aanwezig.
I'm in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Razor21 het volgende:
- Hosting aanwezig.
- Ideeën aanwezig.
Ik ben hier ook wel voor beschikbaar. Denk dat als je een team heb van ~5 man je kan beginnen om een authority site te maken voor een bepaald onderwerp en daar een community omheen te bouwen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Razor21 het volgende:
- Hosting aanwezig.
- Ideeën aanwezig.
Wou net zeggen, zoiets kan wel, maar dan moet je de inkomsten goed verdelen, liefst automatisch en als er veel geld binnenkomt moet je ook contracten opstellen, dat niet diegene waar het domein van is er opeens vandoor gaat etc...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Idee is leuk, maar het gaat niet werken. Komt altij wel mot uit.
Ik zou daar uberhaupt mee beginnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Wou net zeggen, zoiets kan wel, maar dan moet je de inkomsten goed verdelen, liefst automatisch en als er veel geld binnenkomt moet je ook contracten opstellen, dat niet diegene waar het domein van is er opeens vandoor gaat etc...
Wat mij vooral opvalt is dat je blokken uitspringende kleuren hebben, waardoor ik moest zoeken waar je banners zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:32 schreef Quintenajax het volgende:
Vraagje!
ik heb een spelletjes site(http://tinyurl.com/yfp2pun)
Hier doe ik helemaal niks mee.
Heb er nu zo'n 200-300 unieke bezoekers per dag mee maar verdien er met Adsense maar (0.10-0.50) per dag, hoe kan ik hier meer uit halen?
Ik heb wel enkele advertenties verkocht(totaal rond de (600-800 voor 1 jaar).
Je mag toch niet linken naar casino/gok gerelateerde content/stuff op een pagina met Adsense?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:32 schreef Quintenajax het volgende:
Vraagje!
Heb er nu zo'n 200-300 unieke bezoekers per dag mee maar verdien er met Adsense maar (0.10-0.50) per dag, hoe kan ik hier meer uit halen?
Ik doe niet mee. Heb het al druk genoeg met mijn eigen projecten!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Razor21 het volgende:
- Hosting aanwezig.
- Ideeën aanwezig.
echt niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je mag toch niet linken naar casino/gok gerelateerde content/stuff op een pagina met Adsense?
Ik heb ook soms dat iemand uit Mountain View (uit de VS) verschillende pagina's van mij bekijkt. Volgens mij is dat gewoon Google die de pagina's crawltquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:37 schreef IcewindNL het volgende:
Kijk ik in me realtime stats..zit er iemand vanuit een ip op me site..whois ik het ip adres..is het google -.- ehh hmm!!
Als het goed is, dan zijn de crawlesr ook niet te zien..(anders zou je heel wa tbezoekjes per datg erbij kunnen rekenen)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik heb ook soms dat iemand uit Mountain View (uit de VS) verschillende pagina's van mij bekijkt. Volgens mij is dat gewoon Google die de pagina's crawlt
quote:
Nee dus, als iemand het meld bij google of google het zelf ziet ben je je account kwijt.quote:Publishers may not place AdSense code on pages with content that violates any of our content guidelines. Some examples include content that is adult, violent or advocating racial intolerance.
View full content policies.
Sites with Google ads may not include or link to:
Pornography, adult or mature content
Violent content
Content related to racial intolerance or advocacy against any individual, group or organisation
Excessive profanity
Hacking/cracking content
Gambling or casino-related content
Illicit drugs and drug paraphernalia content
Sales of beer or hard alcohol
Sales of tobacco or tobacco-related products
Sales of prescription drugs
Sales of weapons or ammunition (e.g. firearms, firearm components, fighting knives, stun guns)
Sales of products that are replicas or imitations of designer or other goods
Sales or distribution of coursework or student essays
Content regarding programs which compensate users for clicking ads or offers, performing searches, surfing websites or reading emails
Haha, niet jelly.quote:
dankje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Nee dus, als iemand het meld bij google of google het zelf ziet ben je je account kwijt.
Dit dus. Ik zou hooguit hosting kunnen aabieden mochten jullie het project gaan beginnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe niet mee omdat ik mijn eigen ding doe plus daar komt vaak gezeik van.. iemand heeft minder en minder tijd, de ander doet meer dan de ander, de een komt erachter dat hij het ook zelf had kunnen doen en veel meer geld had kunnen verdienen.. ga zo maar door.
Plus ik wil alles in eigen beheer hebben, zelfde geld gaat iemand er van door met ons (of mijn deel van het) project.
Nederlandse arcade bizz icm adsense is kutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:41 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
dankje.
Gelijk de Google ads verwijderd!
Verdien meer met de andere advertenties!
Ja, dat heb ik wel gemerkt...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nederlandse arcade bizz icm adsense is kut
Gaat de goeie kant op. Marktonderzoek is wel goed te doen. De content schrijven zit de meeste tijd in, want het moet echt uniek zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:18 schreef CasB het volgende:
Wil het een beetje lukken met je niche-projecten?
Als je een game opent dan krijg je meteen de game, je zou misschien net als bij spele.nl de gebruiker eerst 20 seconde kunnen laten wachten met reclame prominent op het scherm.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:32 schreef Quintenajax het volgende:
Vraagje!
Kan dat niet via http://www.hidemyass.com?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:27 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Verder heb ik in Google Chrome incognito mode gekeken op welke plek ik sta wanneer ik mijn main keyword intik, ik sta op de laatste plaats van de eerste pagina, op plek 10! Niet slecht! Al vallen de bezoeken wat tegen dus het kan komen dat door me cookies en dergelijke ik hoger sta dan eigenlijk zou horen.
Iemand een idee hoe ik anoniem kan Googlen via google.nl?
Ik heb maar 6 backlinks nodig om boven de nummer 1 uit te komen dus ik kom er wel denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Startpagina backlinks zijn niet zoveel waard aldus Joost van de plugin SEO Yoast.
Je kan beter 4 waardevolle backlinks zoeken dan 100 slechte backlinks.
Check anders dit interessante half uur durende interview met Joost.
Dan valt het wel mee idd. Ben echt nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb maar 6 backlinks nodig om boven de nummer 1 uit te komen dus ik kom er wel denk ik
Grappig. Gebruik ook zijn SEO plugin. Wist niet dat het een Nederlander wasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Startpagina backlinks zijn niet zoveel waard aldus Joost van de plugin SEO Yoast.
Je kan beter 4 waardevolle backlinks zoeken dan 100 slechte backlinks.
Check anders dit interessante half uur durende interview met Joost.
Klinkt aantrekkelijk, maar als je dat niet goed op papier regelt of de neuzen staan niet dezelfde kant uit komt er geheid rotzooi van. Ik heb het overigens zo druk dat ik alleen hosting, geld en ervaring (softwaredevelopment/Linux) er in kan steken. En domeinnamen, want daar heb ik een hele zwik van. Ik zou dat eens moeten uitzoeken maar het kan goed zijn dat er een paar honderd langdurig op de plank liggen. Altijd wel met een idee, maar veel te weinig tijd om alles te ontwikkelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Razor21 het volgende:
- Hosting aanwezig.
- Ideeën aanwezig.
Een paar honderd domeinen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk, maar als je dat niet goed op papier regelt of de neuzen staan niet dezelfde kant uit komt er geheid rotzooi van. Ik heb het overigens zo druk dat ik alleen hosting, geld en ervaring (softwaredevelopment/Linux) er in kan steken. En domeinnamen, want daar heb ik een hele zwik van. Ik zou dat eens moeten uitzoeken maar het kan goed zijn dat er een paar honderd langdurig op de plank liggen. Altijd wel met een idee, maar veel te weinig tijd om alles te ontwikkelen.
Met zeg 5 nieuwe blogs gaat dat wel een tijdje duren..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:45 schreef Woerd26 het volgende:
Wat we wel met zn allen kunnen doen is een blognetwerk voor backlinks aanleggen, aangezien we allemaal verschillende c class ip's hebben. Gewoon backlinks en veel content op die sites gooien om de pr te verhogen en dan is het best wat waard.
Netjes man! Maar hoe heb je die contacten met RTL gerregeld dan:) kan me herinneren dat je eerder zei dat je had ge-emailed over fotorechten en of je die van RTL kon gebruiken maar is dit het vervolg daarop? Hoe dan ook zeer netjes. Ik probeer met mijn site met verschillende musical reviews e.d. ook dit soort dingen te bereiken maar weet niet goed waar te beginnen! (Ben immers geen bedrijf oid.)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:38 schreef Razor21 het volgende:
Yes mijn eerste uitnodiging van RTL is binnen :
[ afbeelding ]
Ik ben ook geen bedrijf. De meeste omroepen hebben bij hun contactpagina emailadressen staan om je aan te melden als pers. Heb hier gewoon heen gemailed en uitgelegd wat ik doe.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:54 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Netjes man! Maar hoe heb je die contacten met RTL gerregeld dan:) kan me herinneren dat je eerder zei dat je had ge-emailed over fotorechten en of je die van RTL kon gebruiken maar is dit het vervolg daarop? Hoe dan ook zeer netjes. Ik probeer met mijn site met verschillende musical reviews e.d. ook dit soort dingen te bereiken maar weet niet goed waar te beginnen! (Ben immers geen bedrijf oid.)
Leuk om te horen in ieder geval! Ik ga ook een poging wagen bij mensen in mijn niche;)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen bedrijf. De meeste omroepen hebben bij hun contactpagina emailadressen staan om je aan te melden als pers. Heb hier gewoon heen gemailed en uitgelegd wat ik doe.
Ontvang al dagelijks persberichten van de omroepen en nu dus een uitnodiging. Die foto's heb ik eigenlijk nooit meer iets van gehoord.
Gaat goed komen hebben al een oplossing :-)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nou leuk dan als je zelf ontwikkelt, Dan moet je dus je eigen code in zijn svn repository gaan stoppen? Dat zou voor mij al een reden zijn daar niet te willen hosten.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:03 schreef Eierbal het volgende:
Eerste euro vanaf mn nieuwe project is binnenMogen er nog vele volgen
Gewoon een pagina met Linkpartners maken en ergens een link op je site naar die pagina.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een vraagje he.
Als je backlinks aan het regelen bent, dan neem ik aan dat je een mailtje moet sturen naar die site en/of een reactie plaatst met de url van jou site erin?
Maar wat nou als je een link terug moet plaatsen op je eigen site, waar plaats je die eigenlijk?
Bedankt.
Betere manier van linkbuilding: guest blogging. Je schrijft content voor een andere site en zet daar een linkje in naar je eigen sitequote:Op zondag 5 februari 2012 13:18 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gewoon een pagina met Linkpartners maken en ergens een link op je site naar die pagina.
Je weet dat het riskant is om te linken naar deze streams? Volgens mij mag dat namelijk niet van de Google AdSense policy..quote:Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef Razor21 het volgende:
Hopelijk gaat dat artikel over de Superbowl vanavond veel opleveren.
Update : 14 minuten later zoekt men er al op. Gaat vanavond alleen maar meer worden.
[ afbeelding ]
Aangepast bij dezequote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Je weet dat het riskant is om te linken naar deze streams? Volgens mij mag dat namelijk niet van de Google AdSense policy..
Steeds minder waarde, maar het helpt nog wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef borbit het volgende:
is het nodig dat de url exact de zoekterm is? ik dacht ik maak een site voor de elfstedentocht 2012 maar elfstedentocht2012.nl is al bezet. Is
Ben bang dat de komende jaren ook al geregistreerd zijn. Elk jaar zodra er ijs ligt is de media er als de kippen bij om de Elfstedentocht te noemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Steeds minder waarde, maar het helpt nog wel.
tot 2020! je zou zeggen dat nu wel de tijd is om er wat mee te doen voor de eigenaar!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ben bang dat de komende jaren ook al geregistreerd zijn. Elk jaar zodra er ijs ligt is de media er als de kippen bij om de Elfstedentocht te noemen.
Dat is een lokkertje en geldt alleen voor het eerste jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken bij trans ip daar kost een domein 99 cent per jaar.
Officieel wordt je nooit eigenaar maar registrant, waarmee je registratie- en gebruiksrecht verkrijgt. Dat recht moet je ieder jaar verlengen.quote:Ik dacht dat je domeinnamen koopt? Dus niet huurt per jaar .
Je moet snel bouwen, ik heb op 1 van mijn sites als een soort van test een artikeltje staan over de Elfstedentocht, had van af dag 1 al zoekopdrachten (artikel stelt niet zo veel voor) Zag van de week op Google een stijging van 750% aan zoekopdrachten, als je vandaag nog gaat vullen, kan je vandaag nog kliks ontvangenquote:Op maandag 6 februari 2012 03:03 schreef borbit het volgende:
oke ik heb nu deelfstedentocht2012.nl geregistreerd bij transip. En ik heb een blogger site gemaakt http://deelfstedentocht2012.blogspot.com/ (staat nog niks op)
Ik snap niet hoe ik moet zorgen dat de url bij de blog uitkomt. IK heb geen hosting pakket bij transip. Maar er moet toch een manier zijn dat ik de url ergens aan kan doorlinken.
O jee een visionairquote:Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben nu bezig met backlinks, maar ik ga maar over naar trustlinks, want backlinks zijn te overrated en werken tegen je.
ik heb nu een kleine 20 bezoekers gehad. Voornamelijk vanaf hier dus die tel ik niet mee. Ik heb ook een facebook account aangemaakt door random "vrienden" uit te nodigen. Daar de link naar een artikel gepost en nu 3 bezoekers vanaf facebook gehad. Nog niks via google. Tellen verwijzingen op facebook als backlinks?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:52 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Je moet snel bouwen, ik heb op 1 van mijn sites als een soort van test een artikeltje staan over de Elfstedentocht, had van af dag 1 al zoekopdrachten (artikel stelt niet zo veel voor) Zag van de week op Google een stijging van 750% aan zoekopdrachten, als je vandaag nog gaat vullen, kan je vandaag nog kliks ontvangen
Lol. Dat zou ik niet vragen als ik jou was. Dit topic heeft waarschijnlijk honderden lezers, en als de helft daarvan als 'test' op je ads klikt zal Google het zeker weten merken en ben jij je Adsense en misschien complete Google account kwijt.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef borbit het volgende:
[..]
Kan iemand van hier op 1 van mijn banners klikken? Om te zien of het werkt, ik zie deze site puur als test case. Dus puur om te zien of ik het ad-sense gedeelte goed heb ingestelt.
Het heeft geen invloed in de rankings, maar een privacybeleid is tegenwoordig verplicht op Nederlandse sites en Google houdt zich hier ook aan. Wanneer zij merken dat jij geen privacybeleid op je site hebt staan ben je ook je account kwijt.quote:Verder nog tips? Moet ik me aanmelden bij google of gebeurt dat vanzelf. Heeft het zin om een privacy pagina te maken? Dit zag ik al op een paar andere reclame site's, heeft dat invloed op de ranking in google?
oke bedankt voor de heads-up! ik ga zo privacy pagina toevoegen. Dat is gewoon een standaardtekst neem ik aan?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Lol. Dat zou ik niet vragen als ik jou was. Dit topic heeft waarschijnlijk honderden lezers, en als de helft daarvan als 'test' op je ads klikt zal Google het zeker weten merken en ben jij je Adsense en misschien complete Google account kwijt.
[..]
Het heeft geen invloed in de rankings, maar een privacybeleid is tegenwoordig verplicht op Nederlandse sites en Google houdt zich hier ook aan. Wanneer zij merken dat jij geen privacybeleid op je site hebt staan ben je ook je account kwijt.
Ik heb de Google Privacy Policy vertaald naar het Nederlands, DM maar als je hem wilt.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:09 schreef borbit het volgende:
[..]
oke bedankt voor de heads-up! ik ga zo privacy pagina toevoegen. Dat is gewoon een standaardtekst neem ik aan?
Hopen dat er niet te veel mensen vanuit hier gaan klikken op de ads
is er een manier hoe ik kan zien hoe hoog ik en google sta?
quote:Privacy Policy
Privacybeleid voor <WEBSITE URL>
Indien u meer informatie wenst of vragen heeft over ons privacy policy, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar <CONTACT MAIL>
Op <WEBSITE URL> is de privacy van onze bezoekers van groot belang. Dit privacybeleid document schetst persoonlijke informatie die ontvangen en verzamelt wordt door <WEBSITE URL>, en hoe het wordt gebruikt.
Logbestanden
Net zoals vele andere websites, maakt <WEBSITE URL> ook gebruik van logbestanden. De informatie in de logbestanden omvat internet protocol (IP)-adressen, het type browser, Internet Service Provider (ISP), datum/tijd-stempel, verwijzend/exit pagina’s, en het aantal kliks om de trends te analyseren, de site te beheren, wat de bewegingen van de gebruikers zijn en het verzamelen van demografische gegevens. IP-adressen en andere dergelijke gegevens zijn niet gekoppeld aan enige informatie die persoonlijk identificeerbaar is.
Cookies en Web Beacons
<WEBSITE URL> maakt gebruik van cookies om informatie over de bezoekers, opname door de gebruikers bepaalde informatie, over welke pagina’s de gebruikers toegang tot heeft of welke die bezoekt, inhoud van webpagina’s op basis van bezoekers browser type of andere informatie die de bezoeker stuurt via hun browser op te slaan.
DoubleClick DART-cookie
. :: Google, als een externe leverancier maakt gebruik van cookies om advertenties op <WEBSITE URL>aan te bieden.
. :: Google’s gebruik van de DART-cookie bied advertenties aan, aan de gebruikers op basis van hun bezoek aan <WEBSITE URL> en andere sites op het internet.
. :: Gebruikers kunnen zich afmelden voor het gebruik van de DART-cookie door naar het Google-advertenties en het inhoudsnetwerk van privacy beleid op de volgende URL te gaan – http://www.google.com/privacy_ads.html
Sommige van onze reclame-partners kunnen gebruik maken van cookies en web beacons op onze site. Onze reclame partners zijn onder andere:
- Google Adsense
- <EVENTUEEL ANDERE AD NETWERKEN>
Deze derden ad servers of ad-netwerken maken gebruik van technologie om de advertenties en links die worden weergegeven op <WEBSITE URL> rechtstreeks naar uw browser te sturen. Zij ontvangen automatisch uw IP-adres wanneer dit gebeurt. Andere technologieën (zoals cookies, javaScript, of web-beacons) kunnen ook worden gebruikt door de derde partij advertentie-netwerken om de effectiviteit van hun advertenties te meten of om de advertenties die u te zien krijgt te personaliseren.
<WEBSITE URL> heeft geen toegang tot of controle over deze cookies die worden gebruikt door derde partij adverteerders.
U dient contact op te nemen over het privacy beleid van deze derde ad servers voor meer gedetailleerde informatie over hun handelen en ook om iets uit te schakelen voor bepaalde praktijken. <WEBSITE URL> ‘s privacy beleid is niet van toepassing op, en wij hebben geen controle over de activiteiten van deze adverteerders of websites.
Als alles goed is krijg je dan eind februari (rond de 29e gok ik, misschien begin maart) 120 euro binnenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:48 schreef Guitar93 het volgende:
Heeft iemand al van januari betaald gekregen?
Ik ben rond 14 december begonnen met adsense, en in de maand december had ik 34,99 verdient. onder de betaling drempel.
Maar in januari heb ik 85,- verdient maar die is nog niet bij de andere bedrag opgeteld? of gebeurd dat later deze maand?
Geloof niet echt in backlinks etc. Gaat veel meer om de content tegenwoordig. En wanneer je kwalitatief goede content schrijft zullen er vanzelf kwaliteitsbacklinks naar je site gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een verzoekje, ik heb iemand nodig die veel verstand van backlinks/trustlinks heeft en om je niche hoog te krijgen. Ik heb af en toe een paar vraagjes.
Als je me graag wilt helpen kun je me op Skype (chatten) toevoegen en wie weet kunnen we elkaar helpen. DM graag.
Ik zal het zeer op prijs stellen.
Bij deze niche heb ik me twijfels erover, appelvla.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:14 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Als alles goed is krijg je dan eind februari (rond de 29e gok ik, misschien begin maart) 120 euro binnen
[..]
Geloof niet echt in backlinks etc. Gaat veel meer om de content tegenwoordig. En wanneer je kwalitatief goede content schrijft zullen er vanzelf kwaliteitsbacklinks naar je site gaan.
Heb duizenden euro's verdiend met een site die ik één keer op twitter had gezet
Hehe, ik zou in elk geval meer op je content letten dan op de backlinks op wat vage sites, drumpiequote:Op maandag 6 februari 2012 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij deze niche heb ik me twijfels erover, appelvla.
Hehe oke ik zal me best doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:53 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Hehe, ik zou in elk geval meer op je content letten dan op de backlinks op wat vage sites, drumpie
Toevallig dat je die site noemt, had mezelf er vandaag ook op gevonden. Je kan een mailtje sturen zodat je naam uit de resultaten wordt verwijdert. Als ik nu mijn naam op zoek krijg ik een 404.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:15 schreef McCandless het volgende:
Wat ik me afvraag, zijn zulke sites (http://www.naamgevecht.nl/) niet heel lucratief voor Google Adsense? Als ik mijn eigen naam Google dan krijg ik sinds kort deze site om een of andere reden te zien in de zoekresultaten, net als wat meer van dat soort sites, 123people.nl of .com ofzo.
Ja klopt, was dat bij alle sites maar zo simpel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toevallig dat je die site noemt, had mezelf er vandaag ook op gevonden. Je kan een mailtje sturen zodat je naam uit de resultaten wordt verwijdert. Als ik nu mijn naam op zoek krijg ik een 404.
Natuurlijk. En de gebruiker maakt zelf de content, de eigenaar hoeft er nauwelijks iets aan te doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:27 schreef McCandless het volgende:
[..]
Ja klopt, was dat bij alle sites maar zo simpel.. Ik vroeg me eigenlijk meer af waarom dit soort sites gebouwd worden, puur voor AdSense doeleinden?
Het is tegenwoordig natuurlijk een totaal plaatje, seo, content, backlinks, pagespeed etc.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:14 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Geloof niet echt in backlinks etc. Gaat veel meer om de content tegenwoordig. En wanneer je kwalitatief goede content schrijft zullen er vanzelf kwaliteitsbacklinks naar je site gaan.
Heb duizenden euro's verdiend met een site die ik één keer op twitter had gezet
Ik had precies dezelfde vraagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:48 schreef IcewindNL het volgende:
Mijn sites zijn bij versio gehost, maar half versio, inclusief mijn sites liggen nu al bijna 2 dagen plat. Zoiezo vervelend, maar beoordeelt google dit? Kan niet goed zijn..
Zeker weten. Google hecht waarde aan de snelheid en bereikbaarheid van websites.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:48 schreef IcewindNL het volgende:
Mijn sites zijn bij versio gehost, maar half versio, inclusief mijn sites liggen nu al bijna 2 dagen plat. Zoiezo vervelend, maar beoordeelt google dit? Kan niet goed zijn..
Zeker te weten. Ik lag er ooit 3 dagen uit door een onnozele fout aan mijn zijde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:48 schreef IcewindNL het volgende:
Vooral t forumgedeelte heeft potentiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef borbit het volgende:
Kent iemand deze site? Over een gast die meerdere webwinkels begonnen is en nu geld uit nicht marketing haalt Erg leuk om te lezen allemaal!
http://www.internetmiljonair.nl/
Ze zijn zeker leuk, er zijn er tegenwoordig ook heel veel van.. de grote jongens leven van affiliates en second tier programma's.. Ze spammen je dood, maar toch vind je het niet erg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef borbit het volgende:
Kent iemand deze site? Over een gast die meerdere webwinkels begonnen is en nu geld uit nicht marketing haalt Erg leuk om te lezen allemaal!
Zo Amerikaans man, precies de soort mensen die ik irritant vind. Hij probeert alleen maar geld te verdienen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef borbit het volgende:
Bij mij zijn er een paar afgekeurd die al een tijdje geld binnenbrachten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef benx het volgende:
GVD, ik had altijd meteen ADS op nieuwe videos, nu wacht ik al 2 dagen met de status " under review ". I made a huge mistake
Ik wou nog wel veel 11steden shit uploaden als het zo ver is, maar als ik 3 dagen op ADS moet wachten
Jij verdient liever niet alleen maar geld, en dan nog ook veel?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zo Amerikaans man, precies de soort mensen die ik irritant vind. Hij probeert alleen maar geld te verdienen.
Welcome to the world, je krijgt kanker van cigaretten maar wij willen je geld! Tja kut voor je dat je gezondheid er kapot van gaat maar koop koop koopquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zo Amerikaans man, precies de soort mensen die ik irritant vind. Hij probeert alleen maar geld te verdienen.
Ik heb binnen 10 seconden al gezien dat hij niet weet waar hij over praat en alleen maar doet waarvan hij bij anderen heeft gezien dat het werkte. Pijltje hier... ebookje daar... en cashen maar. Vooral Veel Hoofdletters Gebruiken Natuurlijk. Van mij mag die onzin mooi in Amerika blijven, daar hebben ze er toch al genoeg van.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij verdient liever niet alleen maar geld, en dan nog ook veel?
Ja want die MFA en niche sites hier zijn origineel?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb binnen 10 seconden al gezien dat hij niet weet waar hij over praat en alleen maar doet waarvan hij bij anderen heeft gezien dat het werkte. Pijltje hier... ebookje daar... en cashen maar. Vooral Veel Hoofdletters Gebruiken Natuurlijk. Van mij mag die onzin mooi in Amerika blijven, daar hebben ze er toch al genoeg van.
Dat zijn dus ook precies de sites waar Google nu hard tegen aan het optreden is, omdat het niets toevoegtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want die MFA en niche sites hier zijn origineel?
Hey als het werkt.. why not?
Ik begrijp je punt maar het criteria is ook vaag, als ik weinig maar bruikbare info vermeld op een pagina en er 2 of 3 ads bij gooi.. en zo nog 4 pagina's MF of informatief? Wat en wanneer is het MF?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat zijn dus ook precies de sites waar Google nu hard tegen aan het optreden is, omdat het niets toevoegt
Maar als jullie zijn blog leuk vinden om te lezen, ga je gang.. ik zou er zelf alleen niet te veel waarde (waarheid) aan hechten
quote:We leven inmiddels eind 2009 / begin 2010. Een jaar waarin er veel gebeurd
is voor mij. Het begint met de opkomst van Dokter Frank, de dieetgoeroe die
het eiwitdieet voorschrijft als ideale middel om goed en blijvend af te slanken.
Met hulp van de Telegraaf heeft hij binnen een mum van tijd honderd
duizenden aanhangers. Iets wat ik duidelijk terug zag in mijn omzet. Per slot
van rekening verkocht ik volop eiwitproducten. De omzet steeg van ongeveer
35.000 / 40.000 euro per maand, binnen 3 maanden tijd, in Maart 2010 naar
115.000 euro. Holy cow!!
quote:November 2010 ¤822,22
December 2010 ¤1167,06
Januari 2011 ¤746,27
Februari 2011 ¤598,77
Maart 2011 ¤802,17
April 2011 ¤1227,95
Mei 2011 ¤928,16
Juni 2011 ¤721,31
Juli 2011 ¤799,94
Augustus 2011 ¤2335,49
September 2011 ¤742,86
Oktober 2011 ¤732,59
November 2011 ¤964,26
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Welk geld? Hij verdient nog geen 1000 euro bruto per maand.
Hij heeft verschillende webshops.quote:Ik gooide de 4DCM mails eruit, en wat gebeurde er toen....... Mijn eerste
10.000 euro dag ooit. F#ckerdef#ck. Daar zat ik dan. ‘s Avonds in mijn eentje
op een industrieterrein in de bovenste verdieping van mijn bedrijfspandje met
al mijn spullen en een wietkweker als buurman uit mijn dak te gaan met mijn
eerste 10.000 euro dag. Hoogtepuntje
als ik zoveel zou verdienen zou ik per direct naar een of ander warm oord verhuizen. Om in een hutje aan het strand verder te gaan met meer niche site's bouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Welk geld? Hij verdient nog geen 1000 euro bruto per maand.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |