Je hebt de brief gelezen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:32 schreef Slarioux het volgende:
Sinds wanneer is een BV een "cliente" en welk kutbedrijf stuurt brieven die met de typemachine zijn geschreven en geen briefhoofd bevatten.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef Slarioux het volgende:
Dat is gek want het domein staat op jouw naam geregistreerd
Als je me niet geloofd ben best bereid om de hele brief inclusief screenshot van mail Lycos te posten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef Slarioux het volgende:
Dat is gek want het domein staat op jouw naam geregistreerd
Ik geloof je niet. Post maar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Als je me niet geloofd ben best bereid om de hele brief inclusief screenshot van mail Lycos te posten?
Goh. Ken je het verhaal van Peter en de wolf?quote:Waarom zal ik hier in godsnaam een grap mee uithalen![]()
nou, wat is het nouquote:bij voorkeur uiterlijk
Dat van Universal in Baarn weet ik heb alleens een email ontvangen van DHL die voor hen bedoeld was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Punt 1: zeg dat je weigert New Courier fonts te lezen!
Punt 2: www.umusic.nl is sinds 2000 van Universal Music B.V., in Baarn. Dit maakt het irrelevant dat Bose in 2002 een naam (in Amerika!) heeft geregistreerd.
Punt 3: Bose maakt k*tboxjes waar kopers in de winkel niet door hebben dat ze de middentonen missen, en thuis wennen aan het gedreun van de bass en het gepiep van de tweeters, zonder dat er iets tussen zit.
Moraal van het verhaal: zeg dat ze hem mogen kopen voor 2000 euro, een koopje! En zeg dat je zo'n muzieksetje van ze wilt, om daarna SmashMyBose.nl te registreren.
Thnx misschien dat ik hier wel leuke / serieuze reacties krijgquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef Klonk het volgende:
Schopje naar WGR
Nee maar Bose kan umusic.nl / com niet reggen want die heeft universal al.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:40 schreef MOD het volgende:
Er staat toch een fucking streepje tussen U en Music in de domeinnaam????
Die van Bose heeft dat niet![]()
Opkrassen, mits echt.
Hmmm....quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Post maar.
[..]
Goh. Ken je het verhaal van Peter en de wolf?.
-edit-
En wat een verrassing. Net als in de brief van de "advocaat" maak je dezelfde kromme "zal" / "zou" fout.. Toeval? I think not
Daar heb je gelijk in dat was gewoon een slechte grap van mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef Echo99 het volgende:
Heb ik hier ook niet een topic gezien van de fok!ker die umusic.nl geregistreerd had en een boze brief van Universal had gekregen?
-edit- Goh, dat was dezelfde user.Brief van advocaat Universal Studios ontvangen
"WOOOLLLLFFFF!!"quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in dat was gewoon een slechte grap van mij
Maar deze is echt...denk je nu echt dat ik zoveel tijd in een brief ga stoppen??
En hoe zou ik aan het briefpapier enz moeten komen???
quote:Domeinnaam u-music.nl
Status actief
Houder BRO020209-LYCOS
S Bronts
Noorderweg 18
1271VM HUIZEN
Netherlands
Gehouden aan ADR ja
Administratieve contactpersoon STE011758-LYCOS
Freek de Steenwinkel
+49 (0)52418071222
Holger.thiemann@lycos-europe.com
Deelnemer Lycos Netherlands B.V.
Richard Holkade 3034
2033PZ HAARLEM
Netherlands
Technische contactpersonen STE011757-LYCOS
F. de Steenwinkel
+31 (0)237501100
domains@webcenter.lycos.nl
STE011757-LYCOS
F. de Steenwinkel
+31 (0)237501100
domains@webcenter.lycos.nl
Domeinnaamservers nshost1.st2.lyceu.net
nshost2.st2.lyceu.net
nshost3.st2.lyceu.net
Datum registratie 22-01-2007
Datum laatste wijziging 22-01-2007
Administratie door NL Domain Registry
Hoe bedoel je dit is gewoon mijn adresquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:14 schreef Sakura het volgende:
ff op SIDN opzoeken spreekt boekdelen![]()
[..]
Sinds de 'vennootschap' een vrouwelijk woord is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:32 schreef Slarioux het volgende:
Sinds wanneer is een BV een "cliente"
"De domein"quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Mail van Lycos brief is aan hen gericht vandaar ik hem via hen kreeg :
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07244/lycos.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Even weggehaald de brief
Niets FAKE
Of... jij bent fakequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef UZN het volgende:
Ik werk bij Universal Music. Stuur mailtje maar ff door. Loop ik wel even lang die persoonHoe heet ie?
Faaaaaake!!!
Ja op een gegeven moment tref je de verkeerde![]()
Krijgen we nu allemaal een afgehakt paardehoofd in ons bed?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:41 schreef Razor21 het volgende:
maar jullie komen daar nog wel achter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |