Kreeg hem gratis bij Lycos met een abbo van 9 euro per maand 20 GB dataverkeer weet ik het allemaal...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef covie het volgende:
Nog niet zoveel commentsBegin je een 2e fok?
![]()
Maar idd belachelijk, die domeinnaam stond toch gewoon te koopZal vast niet zo duur geweest zijn dat ze t zelf niet konden betalen gok ik zo.
ik zou gewoon contact opnemen met het arbitrage-instituut van SIDN.nlquote:
Geile avatarquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Als er een rechtzaak komt, nodig je dan FOK! uit om mee te kijken?![]()
Ok bedankt voor de informatie...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:36 schreef KroJo het volgende:
[..]
ik zou gewoon contact opnemen met het arbitrage-instituut van SIDN.nl
http://www.sidn.nl/ace.ph(...)_en_handelsnaam.html
mogelijk heeft Universal Music nl. wel een redelijke grond, zeker als een merkenrecht hebben op de betreffende naam, en jouw activiteiten mogelijk een verwarring kunnn opleveren.
maar ik vermoed dat gewoon een actieve weblog over algemene zaken geen 'verwarring' oplevert en het sterk de vraag is of Universal Music werkelijk merkenrecht op de term umusic of u-music kan doen gelden ...
kijk ook bv naar de eerdere euitspraken van het Arbitrage instituut
http://www.wipo.int/amc/en/domains/awards/index.html
Gezien het weblog en de naam, denk ik dat er idd wel een kans is dat je een arbitragezaak zou kunnen winnen, dus kun je ook een redelijk aanbod voor een onkostenvergoeding voor een eventuele overdracht doen...
Ik vermoed dat Universal een redelijke onkostenvergoeding best wil betalen, omdat het risico vane en arbitragezaak voor hen best wel groot is
Nu verdien je het gewoon om eens geld ermee te verdienen, na al die pogingenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de informatie...
Wel vreemd dat zij wel meteen zeiken terwijl ik 2 jaar TV10.Tv heb en daar heb ik Talpa / SBS6 nooit over gehoord...nou het zal wel![]()
.tv tov .nl als toplevel domeinnaam maakt dan wel eea uit ....quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de informatie...
Wel vreemd dat zij wel meteen zeiken terwijl ik 2 jaar TV10.Tv heb en daar heb ik Talpa / SBS6 nooit over gehoord...nou het zal wel![]()
MOcht ik geld krijgen dan koop Fokquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:40 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Nu verdien je het gewoon om eens geld ermee te verdienen, na al die pogingen![]()
Niet zo snel van stapel lopen hé, je verdient wel geld maar niet zoveelquote:
Kut wijfquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Maar ze trekt haar broekje niet uit![]()
Nou voor een ton mogen ze hem hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Niet zo snel van stapel lopen hé, je verdient wel geld maar niet zoveel![]()
Ik ga huilen als je er al ¤1000 voor krijgtquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nou voor een ton mogen ze hem hebben
Nou ik wacht het wel af....quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:01 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik ga huilen als je er al ¤1000 voor krijgt![]()
Goed idee ja!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef Hijacking het volgende:
weet je wat je moet doen
heele groot een foto van tubgirl plaatsen![]()
dan kopen ze je zeker uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |