Kreeg hem gratis bij Lycos met een abbo van 9 euro per maand 20 GB dataverkeer weet ik het allemaal...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef covie het volgende:
Nog niet zoveel commentsBegin je een 2e fok?
![]()
Maar idd belachelijk, die domeinnaam stond toch gewoon te koopZal vast niet zo duur geweest zijn dat ze t zelf niet konden betalen gok ik zo.
ik zou gewoon contact opnemen met het arbitrage-instituut van SIDN.nlquote:
Geile avatarquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Als er een rechtzaak komt, nodig je dan FOK! uit om mee te kijken?![]()
Ok bedankt voor de informatie...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:36 schreef KroJo het volgende:
[..]
ik zou gewoon contact opnemen met het arbitrage-instituut van SIDN.nl
http://www.sidn.nl/ace.ph(...)_en_handelsnaam.html
mogelijk heeft Universal Music nl. wel een redelijke grond, zeker als een merkenrecht hebben op de betreffende naam, en jouw activiteiten mogelijk een verwarring kunnn opleveren.
maar ik vermoed dat gewoon een actieve weblog over algemene zaken geen 'verwarring' oplevert en het sterk de vraag is of Universal Music werkelijk merkenrecht op de term umusic of u-music kan doen gelden ...
kijk ook bv naar de eerdere euitspraken van het Arbitrage instituut
http://www.wipo.int/amc/en/domains/awards/index.html
Gezien het weblog en de naam, denk ik dat er idd wel een kans is dat je een arbitragezaak zou kunnen winnen, dus kun je ook een redelijk aanbod voor een onkostenvergoeding voor een eventuele overdracht doen...
Ik vermoed dat Universal een redelijke onkostenvergoeding best wil betalen, omdat het risico vane en arbitragezaak voor hen best wel groot is
Nu verdien je het gewoon om eens geld ermee te verdienen, na al die pogingenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de informatie...
Wel vreemd dat zij wel meteen zeiken terwijl ik 2 jaar TV10.Tv heb en daar heb ik Talpa / SBS6 nooit over gehoord...nou het zal wel![]()
.tv tov .nl als toplevel domeinnaam maakt dan wel eea uit ....quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de informatie...
Wel vreemd dat zij wel meteen zeiken terwijl ik 2 jaar TV10.Tv heb en daar heb ik Talpa / SBS6 nooit over gehoord...nou het zal wel![]()
MOcht ik geld krijgen dan koop Fokquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:40 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Nu verdien je het gewoon om eens geld ermee te verdienen, na al die pogingen![]()
Niet zo snel van stapel lopen hé, je verdient wel geld maar niet zoveelquote:
Kut wijfquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Maar ze trekt haar broekje niet uit![]()
Nou voor een ton mogen ze hem hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Niet zo snel van stapel lopen hé, je verdient wel geld maar niet zoveel![]()
Ik ga huilen als je er al ¤1000 voor krijgtquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nou voor een ton mogen ze hem hebben
Nou ik wacht het wel af....quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:01 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik ga huilen als je er al ¤1000 voor krijgt![]()
Goed idee ja!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef Hijacking het volgende:
weet je wat je moet doen
heele groot een foto van tubgirl plaatsen![]()
dan kopen ze je zeker uit
Weet nog wel vroegah toen ik flitspalen.com had heb ik er foto's opgezet van een ferrari die een ongeluk had gehad...de ledematen lagen over de hele weg..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef Hijacking het volgende:
weet je wat je moet doen
heele groot een foto van tubgirl plaatsen![]()
dan kopen ze je zeker uit
Die gozer heeft toen toch wat boeken uiteindelijk gekregen van MS? En een onbekend geldbedrag?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef RenzoBrad het volgende:
1 tipje, als je ze geld bieden en je gaat daar niet op in, heb je een grote kans dat je het verliest bij de rechter. Gebeurde dat ventje "Mike Row' ook, toen hij www.mikerowsoft.com oid moest afstaan aan Microsoft. De rechter legde uit dat het weigeren van dat bod het die jongen er om ging dat hij zoveel mogelijk geld wilde.
Maar goed ik ben geen jurist verder, dus succes ermee![]()
gratis boeken van universal?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die gozer heeft toen toch wat boeken uiteindelijk gekregen van MS? En een onbekend geldbedrag?
Wel een bijzonder geval van dat ventje...die naam......klinkt idd als Microsoft![]()
Ja, dat iets klinkt als een bedrijf wil toch niet zeggen dat zij recht hebben op dat adres? Of is www.joenievurselstudieoos.com ook van universal oid?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die gozer heeft toen toch wat boeken uiteindelijk gekregen van MS? En een onbekend geldbedrag?
Wel een bijzonder geval van dat ventje...die naam......klinkt idd als Microsoft![]()
Verkopen die handel TSquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef Razor21 het volgende:
[..]
als je toch refereert aan een reel voorval (ook al was dat onder amerikaans recht), probeer dan wel een beetje bij de feiten te blijven ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef RenzoBrad het volgende:
1 tipje, als je ze geld bieden en je gaat daar niet op in, heb je een grote kans dat je het verliest bij de rechter. Gebeurde dat ventje "Mike Row' ook, toen hij www.mikerowsoft.com oid moest afstaan aan Microsoft. De rechter legde uit dat het weigeren van dat bod het die jongen er om ging dat hij zoveel mogelijk geld wilde.
op basis hiervan kon Microsoft een rechtzaak aanspannen en zou dit zeker gewonnen hebben, als er niet de grote publiciteit kwam die ontstond toen bekend werd dat Microsoft een verder weinig kwaadwillende 17-jarige scholier aanklaagde die een website had met zijn eigen naam ... iets dat toch ook een 'slechte' indruk maakte ...quote:Evidence of Registration and Use in Bad Faith ...circumstances indicating that you have registered or you have acquired the domain name primarily for the purpose of selling, renting, or otherwise transferring the domain name registration to the complainant who is the owner of the trademark or service mark or to a competitor of that complainant, for valuable consideration in excess of your documented out-of-pocket costs directly related to the domain name;
Danku, bij mij was het meer een gevalletje van de klok horen luidenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef KroJo het volgende:
Het verhaal...
En niet weten waar de klepel hangtquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Danku, bij mij was het meer een gevalletje van de klok horen luiden![]()
Dat gaan ze toch nooit doen. Via de rechter is dan sowieso al goedkoper, dus zullen ze daar ook voor kiezen. Denk dat 500 tot 1000 meer in de buurt komt (wil je geen gezeik krijgen).quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef Originele_Naam het volgende:
miljoentje voor vragen ofzo
mwoah, dat pak je dan toch lekker zo ff meequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat gaan ze toch nooit doen. Via de rechter is dan sowieso al goedkoper, dus zullen ze daar ook voor kiezen. Denk dat 500 tot 1000 meer in de buurt komt (wil je geen gezeik krijgen).
Zeggen dat je alles in 1 centjes wilt ontvangen en daarna ergens een bank of iets anders duurs kopen en dan daarmee betalenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:17 schreef Wackyduck het volgende:
Hun umusic linkt ook maar door naar een andere site. Zorg dat je een goed verhaaltje hebt waarom je die naam hebt gekozen en stuur dan een brief terug met iets van:
"Wij zijn niet van deze dreigementen gediend, als jullie zoveel belang hebben bij deze naam kunnen jullie een passende onkostenvergoeding betalen. Het uurloon van onze belangenbehartiger in dezen is EUR 200,- dus het is in jullie voordeel om zijn kosten niet te snel op te laten lopen. Wij verwachten een onkostenvergoeding van EUR 1000,- + #aantaluren x EUR 200,- per omgaande te ontvangen. Als jullie niet bereid zijn om dit bedrag te betalen, hebben jullie blijkbaar geen belang bij dit domein en hebben jullie ons onterecht bedreigd. Hierop zullen we stappen ondernemen om een schadevergoeding te ontvangen alsmede ons recht op de domeinnaam www.umusic.nl vast te leggen."![]()
Bij betaling verwacht ik deze 200 biljetten te krijgen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |