O jee een visionairquote:Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben nu bezig met backlinks, maar ik ga maar over naar trustlinks, want backlinks zijn te overrated en werken tegen je.

ik heb nu een kleine 20 bezoekers gehad. Voornamelijk vanaf hier dus die tel ik niet mee. Ik heb ook een facebook account aangemaakt door random "vrienden" uit te nodigen. Daar de link naar een artikel gepost en nu 3 bezoekers vanaf facebook gehad. Nog niks via google. Tellen verwijzingen op facebook als backlinks?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:52 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Je moet snel bouwen, ik heb op 1 van mijn sites als een soort van test een artikeltje staan over de Elfstedentocht, had van af dag 1 al zoekopdrachten (artikel stelt niet zo veel voor) Zag van de week op Google een stijging van 750% aan zoekopdrachten, als je vandaag nog gaat vullen, kan je vandaag nog kliks ontvangen

Lol. Dat zou ik niet vragen als ik jou was. Dit topic heeft waarschijnlijk honderden lezers, en als de helft daarvan als 'test' op je ads klikt zal Google het zeker weten merken en ben jij je Adsense en misschien complete Google account kwijt.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef borbit het volgende:
[..]
Kan iemand van hier op 1 van mijn banners klikken? Om te zien of het werkt, ik zie deze site puur als test case. Dus puur om te zien of ik het ad-sense gedeelte goed heb ingestelt.
Het heeft geen invloed in de rankings, maar een privacybeleid is tegenwoordig verplicht op Nederlandse sites en Google houdt zich hier ook aan. Wanneer zij merken dat jij geen privacybeleid op je site hebt staan ben je ook je account kwijt.quote:Verder nog tips? Moet ik me aanmelden bij google of gebeurt dat vanzelf. Heeft het zin om een privacy pagina te maken? Dit zag ik al op een paar andere reclame site's, heeft dat invloed op de ranking in google?

oke bedankt voor de heads-up! ik ga zo privacy pagina toevoegen. Dat is gewoon een standaardtekst neem ik aan?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Lol. Dat zou ik niet vragen als ik jou was. Dit topic heeft waarschijnlijk honderden lezers, en als de helft daarvan als 'test' op je ads klikt zal Google het zeker weten merken en ben jij je Adsense en misschien complete Google account kwijt.
[..]
Het heeft geen invloed in de rankings, maar een privacybeleid is tegenwoordig verplicht op Nederlandse sites en Google houdt zich hier ook aan. Wanneer zij merken dat jij geen privacybeleid op je site hebt staan ben je ook je account kwijt.

Ik heb de Google Privacy Policy vertaald naar het Nederlands, DM maar als je hem wilt.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:09 schreef borbit het volgende:
[..]
oke bedankt voor de heads-up! ik ga zo privacy pagina toevoegen. Dat is gewoon een standaardtekst neem ik aan?
Hopen dat er niet te veel mensen vanuit hier gaan klikken op de ads
is er een manier hoe ik kan zien hoe hoog ik en google sta?

quote:Privacy Policy
Privacybeleid voor <WEBSITE URL>
Indien u meer informatie wenst of vragen heeft over ons privacy policy, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar <CONTACT MAIL>
Op <WEBSITE URL> is de privacy van onze bezoekers van groot belang. Dit privacybeleid document schetst persoonlijke informatie die ontvangen en verzamelt wordt door <WEBSITE URL>, en hoe het wordt gebruikt.
Logbestanden
Net zoals vele andere websites, maakt <WEBSITE URL> ook gebruik van logbestanden. De informatie in de logbestanden omvat internet protocol (IP)-adressen, het type browser, Internet Service Provider (ISP), datum/tijd-stempel, verwijzend/exit pagina’s, en het aantal kliks om de trends te analyseren, de site te beheren, wat de bewegingen van de gebruikers zijn en het verzamelen van demografische gegevens. IP-adressen en andere dergelijke gegevens zijn niet gekoppeld aan enige informatie die persoonlijk identificeerbaar is.
Cookies en Web Beacons
<WEBSITE URL> maakt gebruik van cookies om informatie over de bezoekers, opname door de gebruikers bepaalde informatie, over welke pagina’s de gebruikers toegang tot heeft of welke die bezoekt, inhoud van webpagina’s op basis van bezoekers browser type of andere informatie die de bezoeker stuurt via hun browser op te slaan.
DoubleClick DART-cookie
. :: Google, als een externe leverancier maakt gebruik van cookies om advertenties op <WEBSITE URL>aan te bieden.
. :: Google’s gebruik van de DART-cookie bied advertenties aan, aan de gebruikers op basis van hun bezoek aan <WEBSITE URL> en andere sites op het internet.
. :: Gebruikers kunnen zich afmelden voor het gebruik van de DART-cookie door naar het Google-advertenties en het inhoudsnetwerk van privacy beleid op de volgende URL te gaan – http://www.google.com/privacy_ads.html
Sommige van onze reclame-partners kunnen gebruik maken van cookies en web beacons op onze site. Onze reclame partners zijn onder andere:
- Google Adsense
- <EVENTUEEL ANDERE AD NETWERKEN>
Deze derden ad servers of ad-netwerken maken gebruik van technologie om de advertenties en links die worden weergegeven op <WEBSITE URL> rechtstreeks naar uw browser te sturen. Zij ontvangen automatisch uw IP-adres wanneer dit gebeurt. Andere technologieėn (zoals cookies, javaScript, of web-beacons) kunnen ook worden gebruikt door de derde partij advertentie-netwerken om de effectiviteit van hun advertenties te meten of om de advertenties die u te zien krijgt te personaliseren.
<WEBSITE URL> heeft geen toegang tot of controle over deze cookies die worden gebruikt door derde partij adverteerders.
U dient contact op te nemen over het privacy beleid van deze derde ad servers voor meer gedetailleerde informatie over hun handelen en ook om iets uit te schakelen voor bepaalde praktijken. <WEBSITE URL> ‘s privacy beleid is niet van toepassing op, en wij hebben geen controle over de activiteiten van deze adverteerders of websites.

Als alles goed is krijg je dan eind februari (rond de 29e gok ik, misschien begin maart) 120 euro binnenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:48 schreef Guitar93 het volgende:
Heeft iemand al van januari betaald gekregen?
Ik ben rond 14 december begonnen met adsense, en in de maand december had ik 34,99 verdient. onder de betaling drempel.
Maar in januari heb ik 85,- verdient maar die is nog niet bij de andere bedrag opgeteld? of gebeurd dat later deze maand?
Geloof niet echt in backlinks etc. Gaat veel meer om de content tegenwoordig. En wanneer je kwalitatief goede content schrijft zullen er vanzelf kwaliteitsbacklinks naar je site gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een verzoekje, ik heb iemand nodig die veel verstand van backlinks/trustlinks heeft en om je niche hoog te krijgen. Ik heb af en toe een paar vraagjes.
Als je me graag wilt helpen kun je me op Skype (chatten) toevoegen en wie weet kunnen we elkaar helpen. DM graag.
Ik zal het zeer op prijs stellen.

Bij deze niche heb ik me twijfels erover, appelvla.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:14 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Als alles goed is krijg je dan eind februari (rond de 29e gok ik, misschien begin maart) 120 euro binnen
[..]
Geloof niet echt in backlinks etc. Gaat veel meer om de content tegenwoordig. En wanneer je kwalitatief goede content schrijft zullen er vanzelf kwaliteitsbacklinks naar je site gaan.
Heb duizenden euro's verdiend met een site die ik één keer op twitter had gezet

Hehe, ik zou in elk geval meer op je content letten dan op de backlinks op wat vage sites, drumpiequote:Op maandag 6 februari 2012 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij deze niche heb ik me twijfels erover, appelvla.

Hehe oke ik zal me best doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:53 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Hehe, ik zou in elk geval meer op je content letten dan op de backlinks op wat vage sites, drumpie

Toevallig dat je die site noemt, had mezelf er vandaag ook op gevonden. Je kan een mailtje sturen zodat je naam uit de resultaten wordt verwijdert. Als ik nu mijn naam op zoek krijg ik een 404.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:15 schreef McCandless het volgende:
Wat ik me afvraag, zijn zulke sites (http://www.naamgevecht.nl/) niet heel lucratief voor Google Adsense? Als ik mijn eigen naam Google dan krijg ik sinds kort deze site om een of andere reden te zien in de zoekresultaten, net als wat meer van dat soort sites, 123people.nl of .com ofzo.

Ja klopt, was dat bij alle sites maar zo simpel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toevallig dat je die site noemt, had mezelf er vandaag ook op gevonden. Je kan een mailtje sturen zodat je naam uit de resultaten wordt verwijdert. Als ik nu mijn naam op zoek krijg ik een 404.

Natuurlijk. En de gebruiker maakt zelf de content, de eigenaar hoeft er nauwelijks iets aan te doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:27 schreef McCandless het volgende:
[..]
Ja klopt, was dat bij alle sites maar zo simpel.. Ik vroeg me eigenlijk meer af waarom dit soort sites gebouwd worden, puur voor AdSense doeleinden?

Het is tegenwoordig natuurlijk een totaal plaatje, seo, content, backlinks, pagespeed etc.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:14 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Geloof niet echt in backlinks etc. Gaat veel meer om de content tegenwoordig. En wanneer je kwalitatief goede content schrijft zullen er vanzelf kwaliteitsbacklinks naar je site gaan.
Heb duizenden euro's verdiend met een site die ik één keer op twitter had gezet

Ik had precies dezelfde vraagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:48 schreef IcewindNL het volgende:
Mijn sites zijn bij versio gehost, maar half versio, inclusief mijn sites liggen nu al bijna 2 dagen plat. Zoiezo vervelend, maar beoordeelt google dit? Kan niet goed zijn..

Zeker weten. Google hecht waarde aan de snelheid en bereikbaarheid van websites.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:48 schreef IcewindNL het volgende:
Mijn sites zijn bij versio gehost, maar half versio, inclusief mijn sites liggen nu al bijna 2 dagen plat. Zoiezo vervelend, maar beoordeelt google dit? Kan niet goed zijn..

Zeker te weten. Ik lag er ooit 3 dagen uit door een onnozele fout aan mijn zijde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:48 schreef IcewindNL het volgende:

Vooral t forumgedeelte heeft potentiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef borbit het volgende:
Kent iemand deze site? Over een gast die meerdere webwinkels begonnen is en nu geld uit nicht marketing haalt Erg leuk om te lezen allemaal!
http://www.internetmiljonair.nl/

Ze zijn zeker leuk, er zijn er tegenwoordig ook heel veel van.. de grote jongens leven van affiliates en second tier programma's.. Ze spammen je dood, maar toch vind je het niet erg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef borbit het volgende:
Kent iemand deze site? Over een gast die meerdere webwinkels begonnen is en nu geld uit nicht marketing haalt Erg leuk om te lezen allemaal!

Zo Amerikaans man, precies de soort mensen die ik irritant vind. Hij probeert alleen maar geld te verdienen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef borbit het volgende:

Bij mij zijn er een paar afgekeurd die al een tijdje geld binnenbrachten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef benx het volgende:
GVD, ik had altijd meteen ADS op nieuwe videos, nu wacht ik al 2 dagen met de status " under review ". I made a huge mistake
Ik wou nog wel veel 11steden shit uploaden als het zo ver is, maar als ik 3 dagen op ADS moet wachten

Jij verdient liever niet alleen maar geld, en dan nog ook veel?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zo Amerikaans man, precies de soort mensen die ik irritant vind. Hij probeert alleen maar geld te verdienen.

Welcome to the world, je krijgt kanker van cigaretten maar wij willen je geld! Tja kut voor je dat je gezondheid er kapot van gaat maar koop koop koopquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zo Amerikaans man, precies de soort mensen die ik irritant vind. Hij probeert alleen maar geld te verdienen.

Ik heb binnen 10 seconden al gezien dat hij niet weet waar hij over praat en alleen maar doet waarvan hij bij anderen heeft gezien dat het werkte. Pijltje hier... ebookje daar... en cashen maar. Vooral Veel Hoofdletters Gebruiken Natuurlijk. Van mij mag die onzin mooi in Amerika blijven, daar hebben ze er toch al genoeg van.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij verdient liever niet alleen maar geld, en dan nog ook veel?

Ja want die MFA en niche sites hier zijn origineel?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb binnen 10 seconden al gezien dat hij niet weet waar hij over praat en alleen maar doet waarvan hij bij anderen heeft gezien dat het werkte. Pijltje hier... ebookje daar... en cashen maar. Vooral Veel Hoofdletters Gebruiken Natuurlijk. Van mij mag die onzin mooi in Amerika blijven, daar hebben ze er toch al genoeg van.

Dat zijn dus ook precies de sites waar Google nu hard tegen aan het optreden is, omdat het niets toevoegtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want die MFA en niche sites hier zijn origineel?
Hey als het werkt.. why not?

Ik begrijp je punt maar het criteria is ook vaag, als ik weinig maar bruikbare info vermeld op een pagina en er 2 of 3 ads bij gooi.. en zo nog 4 pagina's MF of informatief? Wat en wanneer is het MF?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat zijn dus ook precies de sites waar Google nu hard tegen aan het optreden is, omdat het niets toevoegt
Maar als jullie zijn blog leuk vinden om te lezen, ga je gang.. ik zou er zelf alleen niet te veel waarde (waarheid) aan hechten

quote:We leven inmiddels eind 2009 / begin 2010. Een jaar waarin er veel gebeurd
is voor mij. Het begint met de opkomst van Dokter Frank, de dieetgoeroe die
het eiwitdieet voorschrijft als ideale middel om goed en blijvend af te slanken.
Met hulp van de Telegraaf heeft hij binnen een mum van tijd honderd
duizenden aanhangers. Iets wat ik duidelijk terug zag in mijn omzet. Per slot
van rekening verkocht ik volop eiwitproducten. De omzet steeg van ongeveer
35.000 / 40.000 euro per maand, binnen 3 maanden tijd, in Maart 2010 naar
115.000 euro. Holy cow!!

quote:November 2010 ¤822,22
December 2010 ¤1167,06
Januari 2011 ¤746,27
Februari 2011 ¤598,77
Maart 2011 ¤802,17
April 2011 ¤1227,95
Mei 2011 ¤928,16
Juni 2011 ¤721,31
Juli 2011 ¤799,94
Augustus 2011 ¤2335,49
September 2011 ¤742,86
Oktober 2011 ¤732,59
November 2011 ¤964,26

quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Welk geld? Hij verdient nog geen 1000 euro bruto per maand.
Hij heeft verschillende webshops.quote:Ik gooide de 4DCM mails eruit, en wat gebeurde er toen....... Mijn eerste
10.000 euro dag ooit. F#ckerdef#ck. Daar zat ik dan. ‘s Avonds in mijn eentje
op een industrieterrein in de bovenste verdieping van mijn bedrijfspandje met
al mijn spullen en een wietkweker als buurman uit mijn dak te gaan met mijn
eerste 10.000 euro dag. Hoogtepuntje

als ik zoveel zou verdienen zou ik per direct naar een of ander warm oord verhuizen. Om in een hutje aan het strand verder te gaan met meer niche site's bouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Welk geld? Hij verdient nog geen 1000 euro bruto per maand.
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |