abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107641968
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef Razor21 het volgende:
Hopelijk gaat dat artikel over de Superbowl vanavond veel opleveren.

Update : 14 minuten later zoekt men er al op. Gaat vanavond alleen maar meer worden.

[ afbeelding ]
Je weet dat het riskant is om te linken naar deze streams? Volgens mij mag dat namelijk niet van de Google AdSense policy..
  zondag 5 februari 2012 @ 20:16:01 #242
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_107644461
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Je weet dat het riskant is om te linken naar deze streams? Volgens mij mag dat namelijk niet van de Google AdSense policy..
Aangepast bij deze
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_107645174
Zijn jullie Thruview-CTR's ook zo hoog op Youtube? Werd er een beetje bang van, maar schijnt normaal te zijn.
  zondag 5 februari 2012 @ 23:42:22 #244
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_107656885
is het nodig dat de url exact de zoekterm is? ik dacht ik maak een site voor de elfstedentocht 2012 maar elfstedentocht2012.nl is al bezet. Is
pi_107656954
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef borbit het volgende:
is het nodig dat de url exact de zoekterm is? ik dacht ik maak een site voor de elfstedentocht 2012 maar elfstedentocht2012.nl is al bezet. Is
Steeds minder waarde, maar het helpt nog wel.
  zondag 5 februari 2012 @ 23:46:24 #246
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_107657007
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:44 schreef Skiet het volgende:

[..]

Steeds minder waarde, maar het helpt nog wel.
Ben bang dat de komende jaren ook al geregistreerd zijn. Elk jaar zodra er ijs ligt is de media er als de kippen bij om de Elfstedentocht te noemen.
  zondag 5 februari 2012 @ 23:51:30 #247
68091 borbit
pi_107657189
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Ben bang dat de komende jaren ook al geregistreerd zijn. Elk jaar zodra er ijs ligt is de media er als de kippen bij om de Elfstedentocht te noemen.
tot 2020! je zou zeggen dat nu wel de tijd is om er wat mee te doen voor de eigenaar!
Maar als ik nou DEelfstedentocht2012.nl neem. Dan kom ik minder hoog in google?

Ik ben aan het kijken bij trans ip daar kost een domein 99 cent per jaar. Ik dacht dat je domeinnamen koopt? Dus niet huurt per jaar .

[ Bericht 10% gewijzigd door borbit op 06-02-2012 00:00:51 ]
  maandag 6 februari 2012 @ 00:33:46 #248
68091 borbit
pi_107658641
iemand een goedkope host die je per maand op kan zeggen?
pi_107660422
Nog een artikel met tips over het plaatsen van adsense:
http://www.problogger.net(...)-my-adsense-revenue/
  maandag 6 februari 2012 @ 03:03:01 #250
68091 borbit
pi_107661293
oke ik heb nu deelfstedentocht2012.nl geregistreerd bij transip. En ik heb een blogger site gemaakt http://deelfstedentocht2012.blogspot.com/ (staat nog niks op)
Ik snap niet hoe ik moet zorgen dat de url bij de blog uitkomt. IK heb geen hosting pakket bij transip. Maar er moet toch een manier zijn dat ik de url ergens aan kan doorlinken.
pi_107661847
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik ben aan het kijken bij trans ip daar kost een domein 99 cent per jaar.
Dat is een lokkertje en geldt alleen voor het eerste jaar.

quote:
Ik dacht dat je domeinnamen koopt? Dus niet huurt per jaar .
Officieel wordt je nooit eigenaar maar registrant, waarmee je registratie- en gebruiksrecht verkrijgt. Dat recht moet je ieder jaar verlengen.
  maandag 6 februari 2012 @ 09:31:10 #252
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_107663549
12 euro gisteren met Adsense (1000 meer bezoekers dankzij Super Bowl).
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_107664038
Bij mij beginnen de inkomsten ook weer te stijgen. Ik denk dat Februari wel een leuke maand kan worden.
  maandag 6 februari 2012 @ 14:52:49 #254
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_107673921
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 03:03 schreef borbit het volgende:
oke ik heb nu deelfstedentocht2012.nl geregistreerd bij transip. En ik heb een blogger site gemaakt http://deelfstedentocht2012.blogspot.com/ (staat nog niks op)
Ik snap niet hoe ik moet zorgen dat de url bij de blog uitkomt. IK heb geen hosting pakket bij transip. Maar er moet toch een manier zijn dat ik de url ergens aan kan doorlinken.

Je moet snel bouwen, ik heb op 1 van mijn sites als een soort van test een artikeltje staan over de Elfstedentocht, had van af dag 1 al zoekopdrachten (artikel stelt niet zo veel voor) Zag van de week op Google een stijging van 750% aan zoekopdrachten, als je vandaag nog gaat vullen, kan je vandaag nog kliks ontvangen ;)
pi_107674031
Raar. Mijn niche stond de eerst dag op rank 22, daarna op 12 en nu kan ik hem niet eens in de aankomende 20 pagina's terug vinden op het keyword.

Ben nu bezig met backlinks, maar ik ga maar over naar trustlinks, want backlinks zijn te overrated en werken tegen je.
If not now, then when.
  maandag 6 februari 2012 @ 14:57:19 #256
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_107674094
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben nu bezig met backlinks, maar ik ga maar over naar trustlinks, want backlinks zijn te overrated en werken tegen je.
O jee een visionair :')
pi_107674247
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:57 schreef JortK het volgende:

[..]

O jee een visionair :')
Wat is er? :)
If not now, then when.
  maandag 6 februari 2012 @ 15:03:53 #258
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_107674411
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat is er? :)
Lees eerst deze maar eens door, die kan een goede reden zijn voor je daling. En daarna deze om te zien waar je je op moet focussen.
  maandag 6 februari 2012 @ 15:46:34 #259
68091 borbit
pi_107676158
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:52 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Je moet snel bouwen, ik heb op 1 van mijn sites als een soort van test een artikeltje staan over de Elfstedentocht, had van af dag 1 al zoekopdrachten (artikel stelt niet zo veel voor) Zag van de week op Google een stijging van 750% aan zoekopdrachten, als je vandaag nog gaat vullen, kan je vandaag nog kliks ontvangen ;)
ik heb nu een kleine 20 bezoekers gehad. Voornamelijk vanaf hier dus die tel ik niet mee. Ik heb ook een facebook account aangemaakt door random "vrienden" uit te nodigen. Daar de link naar een artikel gepost en nu 3 bezoekers vanaf facebook gehad. Nog niks via google. Tellen verwijzingen op facebook als backlinks?
Ik moet wel oppassen daarmee want ik heb al een waarschuwing dat het niet de bedoeling is om vreemde mensen uit te nodigen)
Kan iemand van hier op 1 van mijn banners klikken? Om te zien of het werkt, ik zie deze site puur als test case. Dus puur om te zien of ik het ad-sense gedeelte goed heb ingestelt.
Verder nog tips? Moet ik me aanmelden bij google of gebeurt dat vanzelf. Heeft het zin om een privacy pagina te maken? Dit zag ik al op een paar andere reclame site's, heeft dat invloed op de ranking in google?
Ik gebruik nu een blog van blogger met de url deelfstedentocht2012.nl van transip. (waar je voor 99 cent een domeinnaam kan kopen en vervolgens 5 euro kwijt bent om het ergens heen te laten verwijzen, oplichters)
Ik heb wel het vermoeden dat er verschillende mensen bezig zijn met deze niche, maar goed zoals gezegd dit is meer een oefening.
pi_107676770
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef borbit het volgende:

[..]

Kan iemand van hier op 1 van mijn banners klikken? Om te zien of het werkt, ik zie deze site puur als test case. Dus puur om te zien of ik het ad-sense gedeelte goed heb ingestelt.
Lol. Dat zou ik niet vragen als ik jou was. Dit topic heeft waarschijnlijk honderden lezers, en als de helft daarvan als 'test' op je ads klikt zal Google het zeker weten merken en ben jij je Adsense en misschien complete Google account kwijt.

quote:
Verder nog tips? Moet ik me aanmelden bij google of gebeurt dat vanzelf. Heeft het zin om een privacy pagina te maken? Dit zag ik al op een paar andere reclame site's, heeft dat invloed op de ranking in google?
Het heeft geen invloed in de rankings, maar een privacybeleid is tegenwoordig verplicht op Nederlandse sites en Google houdt zich hier ook aan. Wanneer zij merken dat jij geen privacybeleid op je site hebt staan ben je ook je account kwijt.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:09:07 #261
68091 borbit
pi_107677124
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Lol. Dat zou ik niet vragen als ik jou was. Dit topic heeft waarschijnlijk honderden lezers, en als de helft daarvan als 'test' op je ads klikt zal Google het zeker weten merken en ben jij je Adsense en misschien complete Google account kwijt.

[..]

Het heeft geen invloed in de rankings, maar een privacybeleid is tegenwoordig verplicht op Nederlandse sites en Google houdt zich hier ook aan. Wanneer zij merken dat jij geen privacybeleid op je site hebt staan ben je ook je account kwijt.
oke bedankt voor de heads-up! ik ga zo privacy pagina toevoegen. Dat is gewoon een standaardtekst neem ik aan?
Hopen dat er niet te veel mensen vanuit hier gaan klikken op de ads ;(
is er een manier hoe ik kan zien hoe hoog ik en google sta?
pi_107677590
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:09 schreef borbit het volgende:

[..]

oke bedankt voor de heads-up! ik ga zo privacy pagina toevoegen. Dat is gewoon een standaardtekst neem ik aan?
Hopen dat er niet te veel mensen vanuit hier gaan klikken op de ads ;(
is er een manier hoe ik kan zien hoe hoog ik en google sta?
Ik heb de Google Privacy Policy vertaald naar het Nederlands, DM maar als je hem wilt.
If not now, then when.
pi_107678835
Ik post hem hier maar, misschien hebben anderen er ook nog wat aan. Spelfouten zijn voorbehouden.

quote:
Privacy Policy

Privacybeleid voor <WEBSITE URL>
Indien u meer informatie wenst of vragen heeft over ons privacy policy, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar <CONTACT MAIL>
Op <WEBSITE URL> is de privacy van onze bezoekers van groot belang. Dit privacybeleid document schetst persoonlijke informatie die ontvangen en verzamelt wordt door <WEBSITE URL>, en hoe het wordt gebruikt.

Logbestanden
Net zoals vele andere websites, maakt <WEBSITE URL> ook gebruik van logbestanden. De informatie in de logbestanden omvat internet protocol (IP)-adressen, het type browser, Internet Service Provider (ISP), datum/tijd-stempel, verwijzend/exit pagina’s, en het aantal kliks om de trends te analyseren, de site te beheren, wat de bewegingen van de gebruikers zijn en het verzamelen van demografische gegevens. IP-adressen en andere dergelijke gegevens zijn niet gekoppeld aan enige informatie die persoonlijk identificeerbaar is.

Cookies en Web Beacons
<WEBSITE URL> maakt gebruik van cookies om informatie over de bezoekers, opname door de gebruikers bepaalde informatie, over welke pagina’s de gebruikers toegang tot heeft of welke die bezoekt, inhoud van webpagina’s op basis van bezoekers browser type of andere informatie die de bezoeker stuurt via hun browser op te slaan.

DoubleClick DART-cookie
. :: Google, als een externe leverancier maakt gebruik van cookies om advertenties op <WEBSITE URL>aan te bieden.
. :: Google’s gebruik van de DART-cookie bied advertenties aan, aan de gebruikers op basis van hun bezoek aan <WEBSITE URL> en andere sites op het internet.
. :: Gebruikers kunnen zich afmelden voor het gebruik van de DART-cookie door naar het Google-advertenties en het inhoudsnetwerk van privacy beleid op de volgende URL te gaan – http://www.google.com/privacy_ads.html

Sommige van onze reclame-partners kunnen gebruik maken van cookies en web beacons op onze site. Onze reclame partners zijn onder andere:
- Google Adsense
- <EVENTUEEL ANDERE AD NETWERKEN>

Deze derden ad servers of ad-netwerken maken gebruik van technologie om de advertenties en links die worden weergegeven op <WEBSITE URL> rechtstreeks naar uw browser te sturen. Zij ontvangen automatisch uw IP-adres wanneer dit gebeurt. Andere technologieën (zoals cookies, javaScript, of web-beacons) kunnen ook worden gebruikt door de derde partij advertentie-netwerken om de effectiviteit van hun advertenties te meten of om de advertenties die u te zien krijgt te personaliseren.

<WEBSITE URL> heeft geen toegang tot of controle over deze cookies die worden gebruikt door derde partij adverteerders.

U dient contact op te nemen over het privacy beleid van deze derde ad servers voor meer gedetailleerde informatie over hun handelen en ook om iets uit te schakelen voor bepaalde praktijken. <WEBSITE URL> ‘s privacy beleid is niet van toepassing op, en wij hebben geen controle over de activiteiten van deze adverteerders of websites.
If not now, then when.
pi_107680435
Je kan ook een privacy policy generator gebruiken (Nederlands).
  maandag 6 februari 2012 @ 17:48:34 #265
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_107681229
Heeft iemand al van januari betaald gekregen?
Ik ben rond 14 december begonnen met adsense, en in de maand december had ik 34,99 verdient. onder de betaling drempel.
Maar in januari heb ik 85,- verdient maar die is nog niet bij de andere bedrag opgeteld? of gebeurd dat later deze maand?
U mad bro? U jelly?
pi_107681266
Ik heb een verzoekje, ik heb iemand nodig die veel verstand van backlinks/trustlinks heeft en om je niche hoog te krijgen. Ik heb af en toe een paar vraagjes.

Als je me graag wilt helpen kun je me op Skype (chatten) toevoegen en wie weet kunnen we elkaar helpen. DM graag.

Ik zal het zeer op prijs stellen.
If not now, then when.
pi_107682144
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:48 schreef Guitar93 het volgende:
Heeft iemand al van januari betaald gekregen?
Ik ben rond 14 december begonnen met adsense, en in de maand december had ik 34,99 verdient. onder de betaling drempel.
Maar in januari heb ik 85,- verdient maar die is nog niet bij de andere bedrag opgeteld? of gebeurd dat later deze maand?
Als alles goed is krijg je dan eind februari (rond de 29e gok ik, misschien begin maart) 120 euro binnen :)

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een verzoekje, ik heb iemand nodig die veel verstand van backlinks/trustlinks heeft en om je niche hoog te krijgen. Ik heb af en toe een paar vraagjes.

Als je me graag wilt helpen kun je me op Skype (chatten) toevoegen en wie weet kunnen we elkaar helpen. DM graag.

Ik zal het zeer op prijs stellen.
Geloof niet echt in backlinks etc. Gaat veel meer om de content tegenwoordig. En wanneer je kwalitatief goede content schrijft zullen er vanzelf kwaliteitsbacklinks naar je site gaan.

Heb duizenden euro's verdiend met een site die ik één keer op twitter had gezet :')
pi_107682345
Ik heb het vermoeden dat iemand zit te kloten met kliks op mijn ads (CTR is 3 keer zo hoog als normaal)

Hoe kan je dat melden?
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_107682841
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:14 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Als alles goed is krijg je dan eind februari (rond de 29e gok ik, misschien begin maart) 120 euro binnen :)

[..]

Geloof niet echt in backlinks etc. Gaat veel meer om de content tegenwoordig. En wanneer je kwalitatief goede content schrijft zullen er vanzelf kwaliteitsbacklinks naar je site gaan.

Heb duizenden euro's verdiend met een site die ik één keer op twitter had gezet :')
Bij deze niche heb ik me twijfels erover, appelvla. :P
If not now, then when.
pi_107683692
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Bij deze niche heb ik me twijfels erover, appelvla. :P
Hehe, ik zou in elk geval meer op je content letten dan op de backlinks op wat vage sites, drumpie :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')