Ga ik nu speciaal voor jou ook een lijstje met engelse .com domeinen fixenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef drumstickNL het volgende:
Jullie focussen teveel op .nl, de Engels sprekende markt is veel groter.

Held.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ga ik nu speciaal voor jou ook een lijstje met engelse .com domeinen fixen

Lijstje van landen gesorteerd op GDP van Wikipedia halen, plakken in Excel, vervolgens keyword erachter plakken en dan het zooitje kopieren naar een bulk check. Komen altijd wel leuke domeinen uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Held.![]()
Heb laatst met Yuri_Boyka een skype gesprekje gehad waarbij er een aantal leuke uitkwamen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga eens kijken of ik mijn lijst met geo domeinen kan vinden op mijn andere PC, maar ben helaas bang dat ik die niet meer heb![]()

Ik denk dat razor hier een beter antwoord op kan geven maar:quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef JoshuaL het volgende:
Is het de moeite waard om een domein te registreren dat ongeveer 500 maandelijkse zoekopdrachten (exact) heeft, 1600 zoekresultaten breed. Concurrentie is laag..

Waar kan je die zoekopdrachten vinden? Keyword Tool van AdWords?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik denk dat razor hier een beter antwoord op kan geven maar:
Ik zou geen dingen registreren met minder dan 1000 exacte zoekopdrachten per maand. Tenzij je weet dat de populariteit ervan in de toekomst toeneemt.

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternalquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef McCandless het volgende:
[..]
Waar kan je die zoekopdrachten vinden? Keyword Tool van AdWords?

http://adwords.google.nl/(...)stType=KEYWORD_IDEASquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef McCandless het volgende:
[..]
Waar kan je die zoekopdrachten vinden? Keyword Tool van AdWords?

Hier nog oud artikel van mij:quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef McCandless het volgende:
Oke, ik heb toevallig een domein-naam vastgelegd waar maandelijks 1300 keer op gezocht wordt met weinig concurrentie, heb ik nu een gouden greep?

Genoeg mensen hier in de topicquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef dirkjo het volgende:
Ik vroeg me trouwens af wie er hier een niche site heeft, en vooral ook; of die daar daadwerkelijk wat mee verdient?

ik zei ook niesquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef Razor21 het volgende:
Voor de duidelijkheid (feitje) wist ik ook niet :
Uitspraak Niche :
Geen Nies
Geen Niesje
Maar Nits is de juiste uitspraak...(ja ik zei in het begin altijd Nies)

Hehequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Razor21 het volgende:
Waarom (gewoon erbij) doen we niet met alle vaste posters uit dit topic een project opzetten:
- Technische kennis aanwezig.
- Hosting aanwezig.
- Ideeën aanwezig.
- We weten wat we willen --> geld verdienen en groot worden.
- Domeinnamen in overvloed om iets op te zetten.
- Meteen een groot redactieteam

Dat ligt aan zoveel factoren, maar een stabiele aantal bezoekers helpt wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:09 schreef wormtrein het volgende:
Over het opzetten van zo'n niche site gesproken: wat zou je als minimum aan moeten houden ongeveer om een site rendabel te houden? 1000 exacte zoekers per maand?

Idee is leuk, maar het gaat niet werken. Komt altij wel mot uit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Razor21 het volgende:
Waarom (gewoon erbij) doen we niet met alle vaste posters uit dit topic een project opzetten:
- Hosting aanwezig.
- Ideeën aanwezig.

I'm in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Razor21 het volgende:
- Hosting aanwezig.
- Ideeën aanwezig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |