Klopt inderdaad, ging een tijd van 43 dagen overheen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:52 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat kan ook gebeurd zijn, maar het kan zijn dat er wel OOIT op een banner van hem is geklikt. Met cookies e.d. is dan als nog te controleren hoe een bestelling later is binnen gekomen. Het hoeft niet zo gegaan te zijn dat er op een banner is geklikt, en er toen direct besteld is.
Dat is inmiddels aangepast.quote:
Ziet er netjes uit!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat is inmiddels aangepast.
AfbeeldingsAds in de sidebar en footer, en tekstadvertenties vlak onder de slider op de homepage, onder de 'related content', ook op de homepage, en boven en onder de single content.
Website
Net gevraagd :quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef xaban06 het volgende:
Je krijgt toch een VPS, dan heb je alle soorten toegang, dus ook SSH en FTP lijkt mij?
Of kom je op een Shared VPS te draaien
Ik neem aan dat SVN =Subversion en dan begrijp ik dit wellicht niet, want waar zou de SVN repository dan moeten staan en hoe krijg je toegang tot een SVN client op je VPS? Dat ze geen FTP willen snap ik, maar waarom geen SSH ? De P in VPN staat immers voor private.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef Razor21 het volgende:
Stand van zaken met mijn 2e verhuizing binnen één week. Alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen.
Ik heb de dump van de database op een VPS gezet en met de code getest, dit werkt perfect. Ik ga morgen vroeg de boel activeren en verhuizen dan ben je live ! :-)
Dit zegt mij alleen niet zoveel :
Ik heb even bij YourHosting gekeken en ik kan overal in principe bij. Ik wil je wel adviseren om met SVN te gaan werken i.v.m. de code. Wij laten namelijk geen SSH/FTP/SFTP toe op ons netwerk.
?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef Lastpost het volgende:
Die unlimited is natuurlijk een mooie wassen neus.
quote:
Ik neem aan dat ie daar op doelt. Natuurlijk kan niemand onbeperkte resources bieden.quote:UNLIMITED Domains
UNLIMITED Disk Space
UNLIMITED Bandwidth
Nee dat snap ik ook wel, maar het is genoeg voor wat ik wil.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat ie daar op doelt. Natuurlijk kan niemand onbeperkte resources bieden.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net gevraagd :
Je draait op ons cluster:
5 webservers met 4-cores+ 2048 MB ram. Nog 8 webservers op standby voor drukke periodes.
2 database servers
Alles dubbel (HA) in ons eigen netwerk.
Ik ben er in elk geval tevreden mee (toch gratis via Twitter gekregen). Die Yourhosting was ik binnen 1 dag alweer zat.
VPS zeg je toch? Dan moet je volledig root toegang hebben. Nou ja, succes ermeequote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze hebben mij benaderd. Post veel op Twitter helpt enorm!
En heb een speciale pagina ervoor gemaakt.
Over gehouden aan Twitter :
- 1 jaar lang gratis VPS hosting
Twitter is een behoorlijk krachtig medium. Je kunt er echt veel uithalen als je wilt.
Dat hoeft niet als het managed VPS is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
VPS zeg je toch? Dan moet je volledig root toegang hebben. Nou ja, succes ermee
Om welke hoster hebben we het eigenlijk?
Snelheid is wel minder goed als je nederlandse websites host met buitenlandse hostingbedrijven. Hostgator's servers zitten namelijk in de US en je merkt dat verschil in snelheid wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel, maar het is genoeg voor wat ik wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:05 schreef Razor21 het volgende:
Wat ik ermee moet geen idee :
[ afbeelding ]
Maar de .nl versie is nu van mij.Netjes, 9900 is best goed (internationaal), ligt er ook aan wat voor content erop komt natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Dit is enkel in Nederland internationaal geeft hij dit aan :quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Netjes, 9900 is best goed (internationaal), ligt er ook aan wat voor content erop komt natuurlijk.
Laat maar, dat is meer om domeinen op te zoeken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit is enkel in Nederland internationaal geeft hij dit aan :
[ afbeelding ]
Op Nederland | Taal Nederlands 210 exactquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja 9.900 internationaal. Ik heb van veel doorgespitte info geleerd dat je vaak goed moet kijken naar de exacte zoektermen en niet de brede.
En dan geen FTP verlenen, sjah. Het is maar net wat je wiltquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet als het managed VPS is.
Ssh is ook prima mogelijk zonder root account. Sftp krijg je daar zo ongeveer gratis bij. De "gewone" ftp heeft echt security issues, dus ik begrijp best dat ze dat niet willen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En dan geen FTP verlenen, sjah. Het is maar net wat je wilt
Ja, leuk, maar ook geen SSH toegangquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ssh is ook prima mogelijk zonder root account. Sftp krijg je daar zo ongeveer gratis bij. De "gewone" ftp heeft echt security issues, dus ik begrijp best dat ze dat niet willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |