Haha, niet jelly.quote:

dankje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Nee dus, als iemand het meld bij google of google het zelf ziet ben je je account kwijt.

Dit dus. Ik zou hooguit hosting kunnen aabieden mochten jullie het project gaan beginnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe niet mee omdat ik mijn eigen ding doe plus daar komt vaak gezeik van.. iemand heeft minder en minder tijd, de ander doet meer dan de ander, de een komt erachter dat hij het ook zelf had kunnen doen en veel meer geld had kunnen verdienen.. ga zo maar door.
Plus ik wil alles in eigen beheer hebben, zelfde geld gaat iemand er van door met ons (of mijn deel van het) project.

Nederlandse arcade bizz icm adsense is kutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:41 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
dankje.
Gelijk de Google ads verwijderd!
Verdien meer met de andere advertenties!

Ja, dat heb ik wel gemerkt...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nederlandse arcade bizz icm adsense is kut

Gaat de goeie kant op. Marktonderzoek is wel goed te doen. De content schrijven zit de meeste tijd in, want het moet echt uniek zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:18 schreef CasB het volgende:
Wil het een beetje lukken met je niche-projecten?

Als je een game opent dan krijg je meteen de game, je zou misschien net als bij spele.nl de gebruiker eerst 20 seconde kunnen laten wachten met reclame prominent op het scherm.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:32 schreef Quintenajax het volgende:
Vraagje!
ik heb een spelletjes site(http://tinyurl.com/yfp2pun)
Hier doe ik helemaal niks mee.
Heb er nu zo'n 200-300 unieke bezoekers per dag mee maar verdien er met Adsense maar (0.10-0.50) per dag, hoe kan ik hier meer uit halen?
Ik heb wel enkele advertenties verkocht(totaal rond de (600-800 voor 1 jaar).

Kan dat niet via http://www.hidemyass.com?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:27 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Verder heb ik in Google Chrome incognito mode gekeken op welke plek ik sta wanneer ik mijn main keyword intik, ik sta op de laatste plaats van de eerste pagina, op plek 10! Niet slecht! Al vallen de bezoeken wat tegen dus het kan komen dat door me cookies en dergelijke ik hoger sta dan eigenlijk zou horen.
Iemand een idee hoe ik anoniem kan Googlen via google.nl?

Ik heb maar 6 backlinks nodig om boven de nummer 1 uit te komen dus ik kom er wel denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Startpagina backlinks zijn niet zoveel waard aldus Joost van de plugin SEO Yoast.
Je kan beter 4 waardevolle backlinks zoeken dan 100 slechte backlinks.
Check anders dit interessante half uur durende interview met Joost.

Dan valt het wel mee idd. Ben echt nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb maar 6 backlinks nodig om boven de nummer 1 uit te komen dus ik kom er wel denk ik

Grappig. Gebruik ook zijn SEO plugin. Wist niet dat het een Nederlander wasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Startpagina backlinks zijn niet zoveel waard aldus Joost van de plugin SEO Yoast.
Je kan beter 4 waardevolle backlinks zoeken dan 100 slechte backlinks.
Check anders dit interessante half uur durende interview met Joost.

Klinkt aantrekkelijk, maar als je dat niet goed op papier regelt of de neuzen staan niet dezelfde kant uit komt er geheid rotzooi van. Ik heb het overigens zo druk dat ik alleen hosting, geld en ervaring (softwaredevelopment/Linux) er in kan steken. En domeinnamen, want daar heb ik een hele zwik van. Ik zou dat eens moeten uitzoeken maar het kan goed zijn dat er een paar honderd langdurig op de plank liggen. Altijd wel met een idee, maar veel te weinig tijd om alles te ontwikkelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Razor21 het volgende:
Waarom (gewoon erbij) doen we niet met alle vaste posters uit dit topic een project opzetten:
- Technische kennis aanwezig.
- Hosting aanwezig.
- Ideeën aanwezig.
- We weten wat we willen --> geld verdienen en groot worden.
- Domeinnamen in overvloed om iets op te zetten.
- Meteen een groot redactieteam

Een paar honderd domeinen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk, maar als je dat niet goed op papier regelt of de neuzen staan niet dezelfde kant uit komt er geheid rotzooi van. Ik heb het overigens zo druk dat ik alleen hosting, geld en ervaring (softwaredevelopment/Linux) er in kan steken. En domeinnamen, want daar heb ik een hele zwik van. Ik zou dat eens moeten uitzoeken maar het kan goed zijn dat er een paar honderd langdurig op de plank liggen. Altijd wel met een idee, maar veel te weinig tijd om alles te ontwikkelen.

Met zeg 5 nieuwe blogs gaat dat wel een tijdje duren..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:45 schreef Woerd26 het volgende:
Wat we wel met zn allen kunnen doen is een blognetwerk voor backlinks aanleggen, aangezien we allemaal verschillende c class ip's hebben. Gewoon backlinks en veel content op die sites gooien om de pr te verhogen en dan is het best wat waard.

Netjes man! Maar hoe heb je die contacten met RTL gerregeld dan:) kan me herinneren dat je eerder zei dat je had ge-emailed over fotorechten en of je die van RTL kon gebruiken maar is dit het vervolg daarop? Hoe dan ook zeer netjes. Ik probeer met mijn site met verschillende musical reviews e.d. ook dit soort dingen te bereiken maar weet niet goed waar te beginnen! (Ben immers geen bedrijf oid.)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:38 schreef Razor21 het volgende:
Yes mijn eerste uitnodiging van RTL is binnen :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |