Ergeren is een groot woord... Maar ik zou wel eentje met een HD apprecieren. Ik moet eigenlijk een nieuwe SDkaart want mijn huidige wordt te klein. Soms reboot hij alsnog en rooten is leuk, maar 100% stabiel is het nou ook niet altijd..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:04 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Als je je niet ergert aan ruimtegebrek (of je hebt hem geroot), dan kun je er makkelijk nog een jaartje mee. Ik speel nog regelmatig nieuwe spellen en dat gaat heel redelijk. Kun je je abbo trouwens niet laten doorlopen dat je ergens in juni opnieuw kunt beslissen om een nieuwe abbo + telefoon te nemen?
Ik wou een aaiph... of een samsung galaxy nexus...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik erger me juist wel aan de performance van het ding, want hier wordt elke dag met een Galaxy S2 in m'n gezicht geroerd. Gelukkig nog maar 2 maanden tot ik kan verlengen, al ben ik in dubio wat de opvolger wordt.
Ik zie het probleem niet. De belangrijke apps zoals Facebook, Gmail, Whatsapp, Tweetdeck, Nu.nl en dergelijke werken perfect. Meer power zou je hooguit nodig hebben voor games en dergelijke, maar daarvoor koop ik geen smartphone. Af en toe is hij wellicht wat langzaam, maar dat ligt vaker aan slecht op smartphone functionerende sites of een gebrekkige internet connectie dan aan de HTC.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik erger me juist wel aan de performance van het ding, want hier wordt elke dag met een Galaxy S2 in m'n gezicht geroerd. Gelukkig nog maar 2 maanden tot ik kan verlengen, al ben ik in dubio wat de opvolger wordt.
Lumia?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:05 schreef ArnosL het volgende:
Ik erger me vooral aan het interne geheugen en de verouderde versie van Android. Iedere keer als ik een app download, komt er weer een melding dat er weinig intern geheugen over is.
Mijn volgende wordt zo'n nieuwe Nokia
Zien er ook goed uit, maar ik denk dat ik even wacht op de samsung note2 of S3.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:05 schreef ArnosL het volgende:
Ik erger me vooral aan het interne geheugen en de verouderde versie van Android. Iedere keer als ik een app download, komt er weer een melding dat er weinig intern geheugen over is.
Mijn volgende wordt zo'n nieuwe Nokia
Over een maand of 6 kan ik een nieuwe uitzoeken en dan wordt het het meest recente model met Windows phone. M'n broer heeft sinds deze week zo'n lumia en hij is erg enthousiast.quote:
Nou, ik egbruik geen moer. Whatsapp, viber, call meter NG, antivirus en tweetcaster.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. De belangrijke apps zoals Facebook, Gmail, Whatsapp, Tweetdeck, Nu.nl en dergelijke werken perfect. Meer power zou je hooguit nodig hebben voor games en dergelijke, maar daarvoor koop ik geen smartphone. Af en toe is hij wellicht wat langzaam, maar dat ligt vaker aan slecht op smartphone functionerende sites of een gebrekkige internet connectie dan aan de HTC.
iPhone was voor mij een goede vervanger geweest, tot ik hem in mijn handen had. 3.5" is mij te weinig. Galaxy S2 mist de Tegra dus dat wordt m ook niet. Note heeft een heel leuk scherm maar ook geen Tegra. Ik weet het nog niet zo..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou een aaiph... of een samsung galaxy nexus...Ik weet het niet
Ze werken, daar is dan ook alles mee gezegd. Ik irriteer me gewoon alleen al aan het feit dat het nooit echt supervloeiend loopt, terwijl andere telefoons van tegenwoordig dat al wel kunnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. De belangrijke apps zoals Facebook, Gmail, Whatsapp, Tweetdeck, Nu.nl en dergelijke werken perfect. Meer power zou je hooguit nodig hebben voor games en dergelijke, maar daarvoor koop ik geen smartphone. Af en toe is hij wellicht wat langzaam, maar dat ligt vaker aan slecht op smartphone functionerende sites of een gebrekkige internet connectie dan aan de HTC.
Probeer een keer alle grote apps te resetten, niet alleen de cache maar ook de gegevens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik egbruik geen moer. Whatsapp, viber, call meter NG, antivirus en tweetcaster.
Ding loopt telkens te janken dat ik nog amar 14mb over heb. En er kan ECHT niks af.
Het zal wel aan mij liggen en ik zal vast wel wat kritiek over me heen krijgen, maar ik zie het nut niet in van een antivirus programma op je Android telefoon. Zeker als je zegt dat je geen moer gebruikt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik egbruik geen moer. Whatsapp, viber, call meter NG, antivirus en tweetcaster.
Ding loopt telkens te janken dat ik nog amar 14mb over heb. En er kan ECHT niks af.
Instellingen > toepassingsinstellingen > toepassingen beheren en dan bij je apps data verwijderen. Dat is het knopje dat naast verplaatsen naar SD kaar staat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Smsjes moet je apart backuppen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:09 schreef Iemand91 het volgende:
Mij lijkt de HTC Edge wel geinig.
Maar het zou me niets verbazen dat ik nog een jaar of wat met de Desire blijf rondlopen gezien de huidige prijzen voor gsm's/abonnementen. Ik moet nodig een andere Rom opzetten, want mijn RunnyMede laat de telefoon vaak opnieuw opstarten, en is niet altijd erg snel.
Sense bevalt me wel though...
Maar met eerdere ROM-veranderingen zijn altijd al mijn smsjes, foto's e.d. verdwenen, hoewel ik zo'n backup gemaakt had.
Enig idee hoe ik dat doe?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Probeer een keer alle grote apps te resetten, niet alleen de cache maar ook de gegevens.
Wat neemt dan zoveel ruimte in bij jou?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:04 schreef Qwea het volgende:
schiet ook lekker op. Ik heb nu 1 hele MB meer aan ruimte
Ja, geen ideequote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat neemt dan zoveel ruimte in bij jou?
En rooten is sneller dan een nieuwe telefoon halen.
Hier duurde het van 2 uur 's middags tot een uur of half 9 's avonds, dus niet mee eensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat neemt dan zoveel ruimte in bij jou?
En rooten is sneller dan een nieuwe telefoon halen.
Sowieso, batterij gaat ook nog maar een paar uur mee. En ik heb ook helemaal geen zin in eventuele frustratie. Die heb ik al genoegquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier duurde het van 2 uur 's middags tot een uur of half 9 's avonds, dus niet mee eens.
Tja vrouwen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier duurde het van 2 uur 's middags tot een uur of half 9 's avonds, dus niet mee eens.
Ik weet het niet hoor, ik doe zelf IT. Dus ik ben er zelf prima toe in staan i.t.t mijn ventquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tja vrouwen.
Qwea heeft vast wel een vriendje die dat voor dr kan doen.
Hier telefoon via USB aangesloten, programmaatje geopend, 1 klik, 5 minuten wachten en klaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, zo makkelijk ging het met die dev update naar gingerbread hier ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:20 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hier telefoon via USB aangesloten, programmaatje geopend, 1 klik, 5 minuten wachten en klaar.
Maar goed, stel ik doe het toch. Wel programma heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:20 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hier telefoon via USB aangesloten, programmaatje geopend, 1 klik, 5 minuten wachten en klaar.
http://revolutionary.io/quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar goed, stel ik doe het toch. Wel programma heb je gebruikt?
Toch ook debiel dat je niet eens kan updatenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:27 schreef Jesse_ het volgende:
Ja wacht, je hebt de update naar gingerbread!
Die had je nooit moeten doen
Nadat ik die update gedaan heb zat ik met hetzelfde probleem qua ruimte
Het is door een man gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tja vrouwen.
Qwea heeft vast wel een vriendje die dat voor dr kan doen.
Maaaar : Tjah, vrouwenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is door een man gedaan. Eentje die zelf al z'n consoles gemod heeft en z'n pc's zelf heeft gebouwd. Tijdens het rooten liep hij echter tegen allerlei problemen aan waar geen pasklare oplossing voor te vinden was en hij heeft het probleem ook door zelf logisch na te denken opgelost
.
Die werkt met Gingerbread, unrevoked nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik had volgensmij unRevoked gebruikt, of 1-click-root als die voor de PC ipv op de Android zelf is, maar er zijn heel veel van die dingen en ik heb het een jaar geleden gedaan, dus misschien dat die 'Revolutionary'-link beter is.
Moet je die bedragen bij betalen als je dat abonnement rechts boven neemt of is de telefoon dan gratis? Ik zou overigens voor de Samsung gaan, ook als dat bedrag niet bijbetaald hoeft te worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:22 schreef Renesite het volgende:
Mijn twijfels:
http://www.belsimpel.nl/a(...)S-Web-Smart100-1jaar
Of
http://www.belsimpel.nl/a(...)one-Smart-4250-1jaar
42,50 euro voor 100 belminuten en 1GB internet. Pff... belachelijke prijzen!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Moet je die bedragen bij betalen als je dat abonnement rechts boven neemt of is de telefoon dan gratis? Ik zou overigens voor de Samsung gaan, ook als dat bedrag niet bijbetaald hoeft te worden.
Inderdaad. Ik betaal ¤27,50 voor 450 minuten/900 sms en 1000 mb internet. Was wel een aanbieding, anders kostte het toen ¤45. Als je dat vergelijkt met nu, zijn de prijzen te gek voor woorden. KPN gaat de prijzen gelukkig wel weer verlagen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:19 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
42,50 euro voor 100 belminuten en 1GB internet. Pff... belachelijke prijzen!
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:03 schreef Qwea het volgende:
ja, mooi kut dus. Dan ben je alle instellingen en accounts kwijt
Ik koop wel gewoon een nieuwe foon
Bedrag bijbetalen vind ik nog niet zo'n punt - een keer in mijn levenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Moet je die bedragen bij betalen als je dat abonnement rechts boven neemt of is de telefoon dan gratis? Ik zou overigens voor de Samsung gaan, ook als dat bedrag niet bijbetaald hoeft te worden.
En daarom blijf ik (ben ik bang) nog een tijd met m'n Desire, hoewel m'n abbo begin mei afloopt...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:27 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik betaal ¤27,50 voor 450 minuten/900 sms en 1000 mb internet. Was wel een aanbieding, anders kostte het toen ¤45. Als je dat vergelijkt met nu, zijn de prijzen te gek voor woorden. KPN gaat de prijzen gelukkig wel weer verlagen.
Me the same.. betaal nu 34,50 euro voor 200 bel/400sms en 1GB internet bij vodafone.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En daarom blijf ik (ben ik bang) nog een tijd met m'n Desire, hoewel m'n abbo begin mei afloopt...
Je kan natuurlijk een foon loskopen en dan een simonly erbij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En daarom blijf ik (ben ik bang) nog een tijd met m'n Desire, hoewel m'n abbo begin mei afloopt...
Binnenkort komen er weer nieuwe mobieltjes, waarom een "oud" mobieltje nemen? Wat vind je oa van de Samsung Galaxy S3?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:22 schreef Renesite het volgende:
Mijn twijfels:
http://www.belsimpel.nl/a(...)S-Web-Smart100-1jaar
Of
http://www.belsimpel.nl/a(...)one-Smart-4250-1jaar
Ja, maar wanneer... Sowieso heb ik niets met Galaxy. Het spijt me, maar ik vind ze over het algemeen niet mooi werken. De nexus is nog een kleine optie.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Binnenkort komen er weer nieuwe mobieltjes, waarom een "oud" mobieltje nemen? Wat vind je oa van de Samsung Galaxy S3?
Dan neem je toch gewoon een internet abbo bij Simyo, en neem je het goedkoopste bel+sms abbo van slechts 2,99quote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik hoef geen belminuten of smsbundel, alleen i-net zou voor mij afdoende zijn (whatsapp, mail, chat, surf, enz enz) maar helaas biedt niemand dat aan.
Wow! Thanks voor de tip. Nog goedkoper dan HollandsNieuwe!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon een internet abbo bij Simyo, en neem je het goedkoopste bel+sms abbo van slechts 2,99
http://www.simyo.nl/sim-only/overzicht
Ik zit ook sinds een maand bij Simyo, na te zijn overgestapt van Vodafone. Alles werkt nog even goed, alleen m'n rekening is nu 3 keer minder.
gebruikt helaas het netwerk van KPN (geen afleverrapporten, voicemail kan niet HELEMAAL uit, enz enz) en verder geen telefoonvergoeding. Maar goedkoop is het zeker wel...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon een internet abbo bij Simyo, en neem je het goedkoopste bel+sms abbo van slechts 2,99
http://www.simyo.nl/sim-only/overzicht
Ik zit ook sinds een maand bij Simyo, na te zijn overgestapt van Vodafone. Alles werkt nog even goed, alleen m'n rekening is nu 3 keer minder.
Je weet dat je voor een toestel als de HTC Edge straks de hoofdprijs mag gaan betalen?quote:Op zondag 29 januari 2012 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk een foon loskopen en dan een simonly erbij.
Wat bedoel je met dat de voicemail niet helemaal uit kan?quote:Op maandag 30 januari 2012 10:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
gebruikt helaas het netwerk van KPN (geen afleverrapporten, voicemail kan niet HELEMAAL uit, enz enz) en verder geen telefoonvergoeding. Maar goedkoop is het zeker wel...
Dat iddquote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wow! Thanks voor de tip. Nog goedkoper dan HollandsNieuwe!
Ik heb een gehoorbeperking. Ik heb dus niets aan voicemail. Op mijn verzoek heeft KPN de voicemail uitgeschakeld. Dacht ik verlost te zijn van voicemail maar helaas, als iemand mij belt en ik neem niet op krijg ik een sms dat ik voicemail aan moet zetten om geen gesprekken meer te missen en dit krijg ik bij elke telefoontje.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat de voicemail niet helemaal uit kan?
3 resultaten onder mijn benchmark staat de Desire, terwijl het toestel zélf een Desire is.quote:
Dat is een bepaald referentiecijfer van toen de desire uitkwam, met versie 2.1 ofzo? Inmiddels zal de stock htc ook wel een stukkie sneller zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 15:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
3 resultaten onder mijn benchmark staat de Desire, terwijl het toestel zélf een Desire is.
(Wél custom ROM Runnymede () maar goed...)
Misschien is dat normaal bij die app dat het kan gebeuren maar ik vond het wel apart...
Leek me al zoiets. Maar vond het wel geinig.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is een bepaald referentiecijfer van toen de desire uitkwam, met versie 2.1 ofzo? Inmiddels zal de stock htc ook wel een stukkie sneller zijn
Kun je met jouw custom rom geen screen shots maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
3 resultaten onder mijn benchmark staat de Desire, terwijl het toestel zélf een Desire is.
(Wél custom ROM Runnymede () maar goed...)
Misschien is dat normaal bij die app dat het kan gebeuren maar ik vond het wel apart...
Geen idee. De spiegelreflex ligt op 2 meter afstand dus dat gaat net zo snel.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je met jouw custom rom geen screen shots maken?.
Niet doen man, of je moet je vakantie als diashow terug willen kijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef ohjajohh het volgende:
Wat is nou de beste custom rom die in 720p kan filmen? Ondanks dat iedereen zegt dat de 720p van de desire slecht is, vind ik het toch wel redelijk... Ik draai nu MIUI, maar voor mijn komende vakantie wil ik even overstappen op een rom die 720p aankan..
Hoe loopt het verder? Al de moeite om over te gaan?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:31 schreef bokkepoot het volgende:
Full HWA voor de desire![]()
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660
Het jammere hieraan is dat MIUI eerder wel een 720p-keuze had, maar nu is dat weer Low-Medium-High zonder 720pquote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef ohjajohh het volgende:
Wat is nou de beste custom rom die in 720p kan filmen? Ondanks dat iedereen zegt dat de 720p van de desire slecht is, vind ik het toch wel redelijk... Ik draai nu MIUI, maar voor mijn komende vakantie wil ik even overstappen op een rom die 720p aankan..
miui-au.com...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het jammere hieraan is dat MIUI eerder wel een 720p-keuze had, maar nu is dat weer Low-Medium-High zonder 720p.
En ICS is wel vet, maar alsnog lijkt me MIUI toch nog fijner en op sommige punten mooier dan ICS. Ik wacht wel op MIUI met ICS erin.
Hm, bedankt voor de tip, die had ik een paar maanden geleden ook wel gebruikt maar daarna weer die van MIUIAndroid.com gebruikt. Zal wel ff kijken, op zich vind ik het nu wel best, gewoon Gingerbread stable, nieuwe functies komen later wel als alles helemaal stabiel is.quote:
True.. ik gebruik ook gewoon een MIUI-au stable GB 2.3.7 rom.. over een paar maanden stap ik wel over als alles werkt..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm, bedankt voor de tip, die had ik een paar maanden geleden ook wel gebruikt maar daarna weer die van MIUIAndroid.com gebruikt. Zal wel ff kijken, op zich vind ik het nu wel best, gewoon Gingerbread stable, nieuwe functies komen later wel als alles helemaal stabiel is.
Je moest eens weten hoeveel verschil er is.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:24 schreef abruzzese het volgende:
Mijn HTC Desire is gewoonweg een TOP toestel die zeker niet onder doet door de huidige high end smartphones want veel verschil is er gewoonweg niet .
Meningen oke, maar dit als feit stellen...quote:Op maandag 13 februari 2012 00:24 schreef abruzzese het volgende:
Mijn HTC Desire is gewoonweg een TOP toestel die zeker niet onder doet door de huidige high end smartphones want veel verschil is er gewoonweg niet .
Opslagruimte heb ik opgelost door te rooten.. ik heb nog 124 mb vrij en die krijg ik nooit vol omdat ie alles op de SD kaart zet.. Snelheid ben ik het met je eens, de desire is veeeel trager dan de huidige nieuwe smartphones.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:55 schreef Devolution het volgende:
Sinds ik van mijn Desire ben overgestapt naar een Nexus ben ik echt opgelucht hoor. Veel relaxter omdat je je nu niet meer constant met opslagruimte bezig hoeft te houden, alles gaat veel sneller en vloeiender, het scherm is groter dus maak ik minder fouten bij het typen op het schermtoetsenbord...
Hmm, wat valt er te backuppen voordat ik dat doe?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Je settings nakijken?![]()
Eventueel je Google-account verwijderen en opnieuw invoeren enzo.
Waarom zou je backuppen als alle data in je google-account is opgeslagen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hmm, wat valt er te backuppen voordat ik dat doe?
Ga het nu testen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:31 schreef bokkepoot het volgende:
Full HWA voor de desire![]()
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660
En weer terug naar InsertCoin Sense 2.1+3.0GB CM7 HBOOT.quote:
Welke versie precies? 1.1.4 of lager?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
En weer terug naar InsertCoin Sense 2.1+3.0GB CM7 HBOOT.
Euhm die van mij is geen garantie geval meer..quote:
1.1.4quote:Op maandag 20 februari 2012 21:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welke versie precies? 1.1.4 of lager?
Gebruik jij de telefoon als hamer of zo? Mijn telefoon is al vaak gestuiterd e.d. en werkt nog steeds als nieuw.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:02 schreef bokkepoot het volgende:
En dat *****ding is na 1,5 jaar naar trouwe dienst naar de klote..
Volume knop naar onderen blijft hangen en daardoor komt hij niet uit de Veilige modus![]()
En mijn abbo loopt nog tot 24 mei.
wat heeft dat te maken met de volumeknop?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebruik jij de telefoon als hamer of zo? Mijn telefoon is al vaak gestuiterd e.d. en werkt nog steeds als nieuw.
Je wilt niet weten wat die van mij allemaal heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebruik jij de telefoon als hamer of zo? Mijn telefoon is al vaak gestuiterd e.d. en werkt nog steeds als nieuw.
Klopt heb ik ook gehad, reageerde slecht of bleef hangen. Boardswap heeft het probleem verholpen (reden board swap was de bekende warmte/reboot).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat die van mij allemaal heeft meegemaakt.
Opzich werkt alles gewoon nog.Alleen is de volumeknop nu kapot en dat komt denk ik gewoon door gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |