SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt zijn geen plaatsen naast elkaar beschibaar ivm de drukte .quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd
Helaas kon ik geen 2 kaartjes bestellen
Ja maar wat ik niet snap is dat ik 2 weken geleden om 09:00 pas kon bestellen. Dus ik kom 08:57 ofzo online en je kon nog geen kaartjes bestellen. Ik refresh het om 09:00 en eindelijk kan ik kopen. Krijg ik de melding beperkte 2 plaatsen naast elkaarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:07 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Klopt zijn geen plaatsen naast elkaar beschibaar ivm de drukte .
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:07 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Klopt zijn geen plaatsen naast elkaar beschikbaar ivm de drukte .
Hey ik heb niet gezegd dat ie in het doel van PSV zou scoren....quote:
Cop outquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hey ik heb niet gezegd dat ie in het doel van PSV zou scoren....
Fred heeft gezegt dat reis met Marcelo te maken krijgt ,dus denk Marcelo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat als Reis speelt hij gewoon tegenover Derijck staat, trouwens.
Fredje blijft vasthouden aan het opbouwende werk van Marcelo, dus dan wordt Reis gewoon de vaste man voor Derijck, want die zal dieper gaan dan Pedersen.
Absoluut niet mee eensquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zag Derijck amper in de verdediging staan tegen Utrecht. Marcelo deed bijna al het werk.
Ja, dat kan Fredje wel zeggen, maar dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Fred heeft gezegt dat reis met Marcelo te maken krijgt ,dus denk Marcelo.
Dat komt omdat Derijck de mandekker van Duplan was. Die trok constant naar de rand van de 16 om de centrale spitsen in stelling te brengen. Daardoor was Derijck in het centrum afwezig, maar stond ie geregeld dieper dan Marcelo, die overigens daardoor ook meer kon opbouwen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zag Derijck amper in de verdediging staan tegen Utrecht. Marcelo deed bijna al het werk.
Ik zeg ook niet dat Derijck slecht was. Zeg alleen dat Marcelo meer verdedigend deed.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eensDerijck speelde een erg goede wedstrijd!
Okéquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Derijck slecht was. Zeg alleen dat Marcelo meer verdedigend deed.
Als je nu in plaats van je sem-grappige witte lijnen opmerking eens onderbouwt waarom Fred Marcelo op Reis zou zetten, nadat Derijck tegen Utrecht liet zien Duplan met zijn mandekking behoorlijk lam te kunnen leggen, en het feit dat Marcelo het hele seizoen al als opbouwende kracht wordt beschouwd, dan voeg je ook daadwerkelijk iets toe aan het topic.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef icebodhi het volgende:
Marcelo op reis let maar op , maar wat maak het uit wie op reis staat ?
Reis volgt toch alleen de witte lijnen in het veld.
In de aanloop naar het duels tussen PSV en Vitesse gaat het veelvuldig over Jonathan Reis. De spits speelt voor het eerst in Eindhoven sinds zijn blessure, dat doet hij echter tegen PSV. Fred Rutten gaat echter geen gekke dingen doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je nu in plaats van je sem-grappige witte lijnen opmerking eens onderbouwt waarom Fred Marcelo op Reis zou zetten, nadat Derijck tegen Utrecht liet zien Duplan met zijn mandekking behoorlijk lam te kunnen leggen, en het feit dat Marcelo het hele seizoen al als opbouwende kracht wordt beschouwd, dan voeg je ook daadwerkelijk iets toe aan het topic.
2010 belde.. ze willen hun grap terug.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef icebodhi het volgende:
Marcelo op reis let maar op , maar wat maak het uit wie op reis staat ?
Reis volgt toch alleen de witte lijnen in het veld.
alle grapjes over reis zijn als gemaakt,dus niet zeuren jongen !quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2010 belde.. ze willen hun grap terug.
Ja, en nu trek jij uit dat dikke deel dat Marcelo wel op Reis moet staan? Ik lees bijvoorbeeld in hetzelfde stuk, een alinea verder:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:57 schreef icebodhi het volgende:
[..]
In de aanloop naar het duels tussen PSV en Vitesse gaat het veelvuldig over Jonathan Reis. De spits speelt voor het eerst in Eindhoven sinds zijn blessure, dat doet hij echter tegen PSV. Fred Rutten gaat echter geen gekke dingen doen.
"Ik ga hem niet opfokken", zegt Rutten tegenover het Algemeen Dagblad. "Als je Jonathan boos maakt, dan laat hij zijn kwaliteiten nog nadrukkelijker naar boven komen. Zo was het ook met Mateja Keman. Het is gewoon PSV tegen Vitesse, geen wedstrijd tegen Jonathan Reis."
Rutten is niet bang dat Marcelo angst heeft om zijn landgenoot aan te pakken. De PSV-verdediger was er bij toen Reis in december 2010 zwaar geblesseerd raakte, daarna hielp hij de aanvaller vaak. "Op het veld heeft Marcelo geen vrienden. Daar maak ik me geen zorgen over. Ook Jonathan is trouwens iemand die op het veld een ander persoon is dan ernaast."
Reis krijgt te maken met Andreas Isaksson op doel bij PSV, Rutten heeft aangegeven dat Przemyslaw Tyton rustiger moet worden om een basisplaats af te dwingen. "Tyton reageert wel goed op het feit dat hij op de bank zit. Ik heb deze week op de training van hem genoten. Maar soms is het even weg. Hij moet stabieler worden. Je ziet wel een echte concurrentiestrijd. Op de training gaan Tyton en Isaksson zelfs voor die onhoudbare bal."
En hij heeft het nog eens op de radio gezegd.
Maar je moet niet zo bijdehand doen,hou het gezellig.
En Derijck is trouwens vele malen beter in de opbouw dan Marcelo.
Dat wordt me wat fraais als ons aller Isaksson rond het doelgebied gaat mandekken. Of zou de schrijver, net zoals bij Marcelo omdat ze een nationaliteit delen, doelen op het feit dat Reis in ieder geval niet Tyton zal zien in de wedstrijd?quote:Reis krijgt te maken met Andreas Isaksson op doel bij PSV,
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en nu trek jij uit dat dikke deel dat Marcelo wel op Reis moet staan? Ik lees bijvoorbeeld in hetzelfde stuk, een alinea verder:
[..]
Dat wordt me wat fraais als ons aller Isaksson rond het doelgebied gaat mandekken. Of zou de schrijver, net zoals bij Marcelo omdat ze een nationaliteit delen, doelen op het feit dat Reis in ieder geval niet Tyton zal zien in de wedstrijd?
Maak anders nog een grapje over Reis en witte lijnen, dat gaat je hoe dan ook beter af dan praten over mogelijkheden binnen het veld.quote:
Waren inderdaad wel wat geluiden over dat Reis niet mee zou doen. Maar verder dan geruchten ging het niet. Ik had een stukje getypt over Van Eijden in het vorige topic die afgelopen weekend op Reis stond en zich echt niet voor kon stellen dat hij deze week tegen PSV zou spelen, omdat het inderdaad kinderlijk eenvoudig was om die jongen lam te leggen. En dan hebben we het over een NEC verdediger die rond z'n 18e al bij PSV mocht vertrekken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Zal Reis in de basis staan dan? Die was vorige week echt verre van wedstrijdfit, was bijna zielig om te zien.
Denk dat ik meer kijk op voetbal heb dan jij buitendamquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maak anders nog een grapje over Reis en witte lijnen, dat gaat je hoe dan ook beter af dan praten over mogelijkheden binnen het veld.
Jazeker. Je overklast me op alle fronten, merk ik wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:21 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Denk dat ik meer kijk op voetbal heb dan jij buitendam
Als je vind dat marcelo beter in de opbouw is dan derijck dan zie je dat verkeerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker. Je overklast me op alle fronten, merk ik wel.
Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom welke spelers Fredje op welke manier gebruikt. Ik vond Ibi nou ook niet echt de meeste spraakmakende verdedigende middenvelder, maar reken maar van yes dat Fredje hem daar neergooide in plaats van in een aanvallende rol, het laatste halfjaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:25 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Als je vind dat marcelo beter in de opbouw is dan derijck dan zie je dat verkeerd.
Derijck is vele malen beter daarin.
Dan verschillen we niet van mening ,en vinden we allebei fred waardeloos !quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom welke spelers Fredje op welke manier gebruikt. Ik vond Ibi nou ook niet echt de meeste spraakmakende verdedigende middenvelder, maar reken maar van yes dat Fredje hem daar neergooide in plaats van in een aanvallende rol, het laatste halfjaar.
Ik denk dat Derijck inderdaad een betere opbouwer is dan Marcelo, maar de afgelopen wedstrijden laat Derijck zich prima gelden als mandekker, dus kan ik me goed voorstellen dat Fredje weer voor Marcelo kiest als opbouwer.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Salcido mag trouwens ook weg bij Fulham en wordt inmiddels verhuurt aan een Mexicaanse ploeg. Is hij geen oplossing voor deze discussie?. Ik mis het uitverdedigen doormiddel omhaal wel een beetje bij Psv
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:33 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Dan verschillen we niet van mening ,en vinden we allebei fred waardeloos !
Alleen al het feit dat we gek die voor enkele miljoenen aan een Engelse club hebben kunnen slijten is een lintje waard voor Vlemiçquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Salcido mag trouwens ook weg bij Fulham en wordt inmiddels verhuurt aan een Mexicaanse ploeg. Is hij geen oplossing voor deze discussie?. Ik mis het uitverdedigen doormiddel omhaal wel een beetje bij Psv
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:40 schreef icebodhi het volgende:
[..]
He mongool niet bijdehand gaan doen he !
Ritalin. Doe er wat mee.quote:Behalve als medicatie bij ADHD wordt methylfenidaat ook voorgeschreven bij ADD en narcolepsie en nog enkele aandoeningen.
Beetje meer respect is wel op zijn plaats hoor ... Je hebt het hier wel over de grootste Psv supporter van dit forum.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:44 schreef icebodhi het volgende:
Buitendam je staat op me negeerlijst.
Ik lig naakt op de grond om me heen te schoppen krijsend dat het een oneerlijke wereld is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:44 schreef icebodhi het volgende:
TOETERTJESquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje meer respect is wel op zijn plaats hoor ... Je hebt het hier wel over de grootste Psv supporter van dit forum.
Vreemd, ED had het over een verlenging van 5 jaar ofzo. Mag van mij wel wat meer speeltijd krijgen trouwens, in plaats van die loze invalbeurten van VoH.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:08 schreef icebodhi het volgende:
Jong PSV-aanvaller Jürgen Locadia (18) heeft zijn contract met 2,5 jaar verlengd. Dat gebeurde in het Philips Stadion met technisch manager Brands. Hij heeft een nieuwe verbintenis getekend tot de zomer van 2014
Erg mooi dit,een groot talent.
Juist helemaal mee eens .quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vreemd, ED had het over een verlenging van 5 jaar ofzo. Mag van mij wel wat meer speeltijd krijgen trouwens, in plaats van die loze invalbeurten van VoH.
Kijk uit Buitendam en caland kunnen niet tegen oude grapjes !!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
Vanavond zal reis wel 'in grote lijnen' voetballen
Die is wel Fer gezocht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
Vanavond zal reis wel 'in grote lijnen' voetballen
Ah Leon ben je er weer? Gezellig man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:44 schreef icebodhi het volgende:
quote:
Ik wens je een goede reis en een slechte Reis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, dadelijk naar de stad voor eindelijk weer een thuiswedstrijd. Lekker anderhalf lang op Reis schelden.
Zin in!
4-0!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef StijnDa het volgende:
Wat denken jullie, 3 punten?
Ik denk het wel, al zal het niet gemakkelijk worden
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wens je een goede reis en een slechte Reis.
Dat is het plan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Moet het allemaal wel in de tweede helft gaan gebeuren, want blijkbaar zit Reis op de bank.
moet ik lachen om deze grap?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef Zorro het volgende:
Bij de gedachte aan Marcelo werd hij al van schrik greis.
Deze man heeft een plan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:34 schreef Zorro het volgende:
Nee deze gaat mee voor de flauwste opmerking van de dag met serieuze kans op doorstroming naar "van de maand"
De twitter van PSV verwacht meer doelpuntentwitter:PSV twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 20:48:19RUSTSTAND PSV-Vitesse: 1-0. (31) Matavz 1-0. Later meer. #psvvit reageer retweet
Het vreemde is dat Rutten VOH gehaald heeft als breekijzer maar hem alleen gebruikt als we voorstaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vreemd, ED had het over een verlenging van 5 jaar ofzo. Mag van mij wel wat meer speeltijd krijgen trouwens, in plaats van die loze invalbeurten van VoH.
Mag het wat minder joh?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
Kut Vitesse, Kut Reis.. vuile provocerende kuthoeren
Prima wedstrijd!??!?! Hebben we dezelfde pot gekeken? Uiteraard ben ik blij met de drie punten, maar ik vond het dermate tergend om naar te kijken. Wijnaldum en Labyad waren dramatisch, Lens kwam erin en leed alleen maar balverlies. Mertens was naast zijn prima goal ook niet opperbest, en Ola, tja, Ola..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
Prima wedstrijd.. maar zo typisch weer die tegen goal.. 2-0, buit is binnen denken ze en ze gaan wat scharen doen en pingelen en acties.. en 1 minuut later lekker picknicken in de verdediging en iemand zo vrij laten inkoppen..![]()
Maargoed, 3 punten
Hetzelfde wedstrijd gekeken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:00 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Prima wedstrijd!??!?! Hebben we dezelfde pot gekeken? Uiteraard ben ik blij met de drie punten, maar ik vond het dermate tergend om naar te kijken. Wijnaldum en Labyad waren dramatisch, Lens kwam erin en leed alleen maar balverlies. Mertens was naast zijn prima goal ook niet opperbest, en Ola, tja, Ola..
Manolev en Marcelo vond ik goed spelen.
Hij was echt niet goed.quote:
Viel mee, die counter had hij 100% moeten afleggen op Strootman.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was echt niet goed.
Maar om eerlijk te zijn was heel PSV slecht. Enige positieve punt is Matavz, want hij is echt een koele kikker.
Jup, of .. Wijnaldum dacht ik? Had hij niet moeten geven en direct naar Strootman, maargoed.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Viel mee, die counter had hij 100% moeten afleggen op Strootman.
Ja das waar maar hoe dan ook mag ik die gast wel. Natuurlijk is hij niet de spits dat PSV nodig heeft, maar ik gun hem wel succes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Viel mee, die counter had hij 100% moeten afleggen op Strootman.
Klopt inderdaad, Wijnaldum had hem ook direct op Stroot kunnen geven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jup, of .. Wijnaldum dacht ik? Had hij niet moeten geven en direct naar Strootman, maargoed.
Voetbal is emotie vriendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Bos81 het volgende:
WAT SCHAAM IK ME DIEP VOOR SOMMIGE "mede-sup eeh toeschouwers"
Dat je Reis uitfluit prima, daar kan ik bij inkomen, maar gaan zingen Breek je been, breek je been. Nee dat gaat veel te ver... #$%^#$&![]()
![]()
Ik heb tenminste nog gehoord van normen en waarden... En dit gaat gewoon te ver..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:34 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Niks nonsens vriend je leeft blijbaar nog in de jaren 50 ,wakker worden jongen!
Normen en waarde zijn veranderd helaas,maar gaat niet te ver,reis verdient het.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog gehoord van normen en waarden... En dit gaat gewoon te ver..
Reis verdient een gebroken been omdat hij als een transfervrije speler ergens een goed contract kon tekenen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:39 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Normen en waarde zijn veranderd helaas,maar gaat niet te ver,reis verdient het.
Dat kun je die snuiver en alcoholist ook verwijten hoor. Met zijn bijdehandte vrije trappen nemen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog gehoord van normen en waarden... En dit gaat gewoon te ver..
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Reis verdient een gebroken been omdat hij als een transfervrije speler ergens een goed contract kon tekenen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Reis verdient een gebroken been omdat hij als een transfervrije speler ergens een goed contract kon tekenen?
Reis blijkbaar niet..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nee kruisbandjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat sneu, eerste keer in dit topic en je wil al meteen weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Laat maar, hier valt niet normaal over te discussieren..
Oh. Ik zou precies hetzelfde reageren hoor. Begrijp me niet verkeerd.quote:
Heb je je mede supporters ook aangesproken op die spandoeken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Laat maar, hier valt niet normaal over te discussieren..
Eerste keer... ehh ik post al mee sinds 2004. maar lang niet zo actief...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat sneu, eerste keer in dit topic en je wil al meteen weg.
Gaat een beetje moeilijk als je aan de andere kant zit, maar dat is ludiek en niet te vergelijken met die spreekkoren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je je mede supporters ook aangesproken op die spandoeken?
Klopt, en drie keer de bal kansloos verloren.. Misschien is het een voorbarige conclusie na 1,5 wedstrijd, maar ik krijg sterk het idee dat dit zijn laatste half jaar op hoger niveau is. Hij speelt echt nog heel zwak. Durft geen duels aan te gaan, draait niet, kapt niet, sprint nauwelijks. Vitesse speelde vanaf het moment dat hij erin kwam met 10 man.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aan het publiek te horen had Reis maar 3x de bal ofzo
PSV
Grrrrrrr en ikzelf gingen er net zo hard in mee, anders. Ik heb al vaker uitgelegd dat het alles behalve netjes is van met name Vitesse. Reis is en blijft een straatjongen uit een favela in Brazilie, dus daar moet je gewoon niets van verwachten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik meen dat alleen rubbereend toen wel realistisch genoeg was om te zeggen dat dat flauwekul was.
Daarom is het ook gewoon provoceren wat Vitesse en Reis doen, je had makkelijk kunnen zeggen jonge er komen nog genoeg wedstrijden.. we gaan jou rustig brengen en fit krijgen.. dat hoeft dus niet tegen PSV waar je dan toch geen zak aan hem hebt en je achter staat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Klopt, en drie keer de bal kansloos verloren.. Misschien is het een voorbarige conclusie na 1,5 wedstrijd, maar ik krijg sterk het idee dat dit zijn laatste half jaar op hoger niveau is. Hij speelt echt nog heel zwak. Durft geen duels aan te gaan, draait niet, kapt niet, sprint nauwelijks. Vitesse speelde vanaf het moment dat hij erin kwam met 10 man.
En die gast langs de zijlijn die compleet doorflipte toen Reis aan het warmlopen was... Jezus, heeft Reis hem persoonlijk iets aangedaan? Moest gewoon door 3 suppoosten naast zijn stoeltje getrokken worden...![]()
Wedstrijd was verder ruk. Iets beter dan tegen Utrecht, maar dat kwam alleen omdat we meer ruimte kregen van Vitesse. Slechte passing, slechte aanvallen, ongepaste gallery play bij 2-0, zwak verdedigen bij de tegengoal. Alleen de 3 goals waren netjes. Gelukkig zien ze bij PSV zelf ook dat het beter moet om kampioen te worden.
Denk ook dat ie beter in de spits kan staanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:49 schreef XAVI het volgende:
Manolevje was weer bezig hoe we hem kennen. 4 in potentie goeie voorzetten de tweede ring in gejagen en onnodig balverlies waar bijna de 0-1 uit komt. Die goal was het enige wat ie goed heeft gedaan in de hele wedstrijd.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:24 schreef inZanity het volgende:
Reis uitgefloten? Zelfs spandoeken en spreekkoren?Had,je,ze eens moeten horen toen Wijnaldum werd uitgefloten..
Hypocriet volk
Had ook niet anders verwacht weer dat jij zou reagerenquote:
Was het zelfde met Wijnaldum een mes in de rug van Feyenoord oliebol.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht weer dat jij zou reageren. Maar goed, dit is een compleet andere situatie he.
Onder de noemer van : Mes in de rug steken.
En volgens mij zijn ze daar in Amsterdam ook wel bekend mee he
Serieus? Hij kon of blijven en gratis weg gaan, of hij levert de club 5 miljoen op en geeft Feyenoord ook nog eens geld voor de jeugdopleiding.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het zelfde met Wijnaldum een mes in de rug van Feyenoord oliebol.
Waarom is het een compleet andere situatie dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht weer dat jij zou reageren. Maar goed, dit is een compleet andere situatie he.
Onder de noemer van : Mes in de rug steken.
En volgens mij zijn ze daar in Amsterdam ook wel bekend mee he
Lees eens eerstquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom is het een compleet andere situatie dan?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:24 schreef inZanity het volgende:
Reis uitgefloten? Zelfs spandoeken en spreekkoren?Had,je,ze eens moeten horen toen Wijnaldum werd uitgefloten..
Hypocriet volk
Nah, want ga er verder niet op. En zeker niet op Ajacied want die heeft net genoeg verstand om zijn broek te verschonenquote:
wat is dit nou voor vergelijk man, domme kut kneusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:24 schreef inZanity het volgende:
Hypocriet volk
Dat kan wel zo zijn, maar je kan niet zeggen dat Wijnaldum zijn oude club heeft genaaid. Reis deed dat wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Het is gewoon reageren vanuit emotie. Je bent veel sneller geneigd om positief emotioneel naar je eigen club te kijken en negatief emotioneel naar een andere.
Het ontvangst van Wijnaldum en het ontvangst van Reis is identiek. Boze, teleurgestelde supporters die worden geconfronteerd met de Judas. Het brengt emotionele reacties met zich mee. En dan gaan PSV'ers reageren op Feyenoorders met Wijnaldum en andersom net zo goed. Ga d'r nou geen rationeel verklaarbare reden aanhangen, het is allemaal puur emotie omdat je fan bent.
PSV wilde hem (waarschijnlijk) zeer terecht geen contract voor 3 jaar aanbieden met een dik salaris en weet ik veel wat voor bonussen. Die knie kan goed helemaal naar de tering zijn en dan zit je daar met een jongen die alleen goed is voor materialen te slepen. Had jij dat gewild?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar je kan niet zeggen dat Wijnaldum zijn oude club heeft genaaid. Reis deed dat wel.
Of probeer je weer een award binnen te halen?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Het is gewoon reageren vanuit emotie. Je bent veel sneller geneigd om positief emotioneel naar je eigen club te kijken en negatief emotioneel naar een andere.
Het ontvangst van Wijnaldum en het ontvangst van Reis is identiek. Boze, teleurgestelde supporters die worden geconfronteerd met de Judas. Het brengt emotionele reacties met zich mee. En dan gaan PSV'ers reageren op Feyenoorders met Wijnaldum en andersom net zo goed. Ga d'r nou geen rationeel verklaarbare reden aanhangen, het is allemaal puur emotie omdat je fan bent.
Jij spreekt dan ook vaak waarhedenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat wij het ooit nog eens zouden worden
Daar ben ik het dan helemaal niet mee eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik had er wel problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:07 schreef Caland het volgende:
Dus als Afellay voor een paar miljoen naar Ajax was gegaan toentertijd had je daar geen enkel probleem mee gehad?
Jawel, want dat is geen verbetering.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:07 schreef Caland het volgende:
Dus als Afellay voor een paar miljoen naar Ajax was gegaan toentertijd had je daar geen enkel probleem mee gehad?
Naar Barcelona is toch even heel wat anders, dat weigert niemand. Wijnaldum had ook kunnen bijtekenen, maar dat wilde hij niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan helemaal niet mee eens.
Wijnaldum is meer te vergelijken met Afellay: Tegen het eind van het contract naar een andere club zodat je eigen club nog wat voor je vangt. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand Afellay negatief zou ontvangen bij PSV.
Als je echter voortdurend de hand boven het hoofd wordt gehouden bij problemen, alle gedaan wordt om je te helpen en steunen, en ook nog alle kosten worden betaald voor een behandeling van een blessure terwijl je contract is afgelopen en je gaat dan ergens anders heen zodra je weer fit bent, dan ligt dat toch een ietsje anders.
Soms wordt er van bepaalde dingen wel eens gezegd "dat wens je je ergste vijand nog niet toe". Nou ...
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, want dat is geen verbetering.
Wijnaldum van Feyenoord naar PSV is dat wel. (Niet negatief bedoeld tov Feyenoord, maar zo reeel moet je toch zijn, zeker vorig seizoen bekeken).
En voor de duidelijkheid: Barcelona vind ik evenals ajax een kutclub, dus daar zit geen verschil.
Van Feyenoord naar PSV is net zo'n verbetering als van PSV naar Ajax.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wijnaldum van Feyenoord naar PSV is dat wel. (Niet negatief bedoeld tov Feyenoord, maar zo reeel moet je toch zijn, zeker vorig seizoen bekeken).
En voor de duidelijkheid: Barcelona vind ik evenals ajax een kutclub, dus daar zit geen verschil.
Recent succes, historie en zeker clubgrootte zeggen toch andere dingen, zo reeel moet je dan ook zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar hebben de spelers van nu geen boodschap aan, het gaat erom wat nu het beste voor ze is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Recent succes, historie en zeker clubgrootte zeggen toch andere dingen, zo reeel moet je dan ook zijn.
Ik maakte de vergelijking tussen Ajax en PSV.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar hebben de spelers van nu geen boodschap aan, het gaat erom wat nu het beste voor ze is.
En ja, kwa naam is Feyenoord minstens net zo groot, maar sportief is zeker met het idee van vorig seizoen PSV veel interessanter voor een speler.
Ik denk dat Theo, als hij met Ajax langs komt, gewoon een net applaus krijgt van de Twente-fans. Maar misschien ben ik te optimistisch...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Dat bedoel ik met mijn eerste opmerking, dat is voor de spelers nu niet interessant, het gaat om de huidige situatie en dan is ajax niks beter of slechter.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik maakte de vergelijking tussen Ajax en PSV.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat Theo, als hij met Ajax langs komt, gewoon een net applaus krijgt van de Twente-fans. Maar misschien ben ik te optimistisch...
Valt wel mee, eigenlijk ben jij de enige.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Overigens wordt er nu gereageerd op mijn vergelijking Wijnaldum vs Afellay, maar het lijkt me toch voor iederen duidelijk dat, of je het daar nu mee eens bent of niet, dat Wijnaldum in elk geval VEEL meer te vergelijken is met de situatie Afellay dan met de situatie Reis? Of is iedereen op dat gebied echt zo ... zo naief?
Theo heb ik ooit nooit het clublogo van Twente zien kussen ook heeft hij zichzelf nooit een echte Twentenaar genoemd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat Theo, als hij met Ajax langs komt, gewoon een net applaus krijgt van de Twente-fans. Maar misschien ben ik te optimistisch...
Sommige mensen willen ook gewoon niet he ...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee, eigenlijk ben jij de enige.
Precies, sommige mensen willen het verschil tussen een buitenlandse en binnenlandse transfer niet begrijpen. Bijzonder naïef, maar ach.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sommige mensen willen ook gewoon niet he ...
Dus een binnenlandse transfer is net zo erg als wat Reis deed? Dus Fer wordt met Twente even hard uitgejouwd als Wijnaldum?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, sommige mensen willen het verschil tussen een buitenlandse en binnenlandse transfer niet begrijpen. Bijzonder naïef, maar ach.
Jep. Feyenoord - Twente niet gekeken?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus een binnenlandse transfer is net zo erg als wat Reis deed? Dus Fer wordt met Twente even hard uitgejouwd als Wijnaldum?
Dat is niet erg. Dan kun je nog wel voor hem klappen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Theo heb ik ooit nooit het clublogo van Twente zien kussen ook heeft hij zichzelf nooit een echte Twentenaar genoemd.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Dan kun je nog wel voor hem klappen.
Dit dus. Het is toch een ontzettende onzin om de situatie Reis met Wijnaldum te vergelijken, met een soortgelijk oordeel over de door supporters geuite emoties?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan helemaal niet mee eens.
Wijnaldum is meer te vergelijken met Afellay: Tegen het eind van het contract naar een andere club zodat je eigen club nog wat voor je vangt. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand Afellay negatief zou ontvangen bij PSV.
Als je echter voortdurend de hand boven het hoofd wordt gehouden bij problemen, alle gedaan wordt om je te helpen en steunen, en ook nog alle kosten worden betaald voor een behandeling van een blessure terwijl je contract is afgelopen en je gaat dan ergens anders heen zodra je weer fit bent, dan ligt dat toch een ietsje anders.
Soms wordt er van bepaalde dingen wel eens gezegd "dat wens je je ergste vijand nog niet toe". Nou ...
Die heb ik inderdaad niet gezien, dus wat dat betreft laat ik me graag corrigerenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Jep. Feyenoord - Twente niet gekeken?
Je bent sowieso naïef wanneer je denkt dat die ras-Arnhemmer een echte Twentenaar zou worden. Net als dat Wijnaldum geen PSV-er wordt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Theo heb ik ooit nooit het clublogo van Twente zien kussen ook heeft hij zichzelf nooit een echte Twentenaar genoemd.
Ginokkio zegt vandaag in een interview zelfs zenuwachtig te zijn voor morgenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je bent sowieso naïef wanneer je denkt dat die ras-Arnhemmer een echte Twentenaar zou worden. Net als dat Wijnaldum geen PSV-er wordt.
Das was omdat hij slecht speelde...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
Bij de supercup hoorde ik toch wel degelijk gefluit jegens Janssen trouwens hoor vanuit Twente-kant, al gaan we nu wel heel offtopic.
We zullen zien inderdaad. Verwacht in ieder geval geen applaus.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Das was omdat hij slecht speelde...![]()
Er komt nog een Twente-Ajax aan, als ik me niet vergis, dus we gaan het zien.
Bij nader inzien is dat misschien teveel gevraagd. Zolang ze hem maar niet de hele wedstrijd uitfluiten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
We zullen zien inderdaad. Verwacht in ieder geval geen applaus.
Je hoeft de situaties ook niet te vergelijken, wat ik duidelijk wil maken is dat het geen unicum is dat een voormalig speler die nu voor een concurrent speelt geen hartelijk ontvangst krijgt. Sterker nog; dat is wel vaker zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:26 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit dus. Het is toch een ontzettende onzin om de situatie Reis met Wijnaldum te vergelijken, met een soortgelijk oordeel over de door supporters geuite emoties?
En dan ben ik nog een van de mensen die Reis het minst kwalijk neemt, en vind dat hij geen echte verplichting naar PSV had.
Nou nou, gelijk schelden..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:55 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
wat is dit nou voor vergelijk man, domme kut kneus
Daar doelde ik ook helemaal niet op.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je bent sowieso naïef wanneer je denkt dat die ras-Arnhemmer een echte Twentenaar zou worden. Net als dat Wijnaldum geen PSV-er wordt.
Maar wat bedoel je daar dan precies mee? Hoe zou Jansen een rasechte Twentenaar moeten worden of Wijnaldum een rasechte PSV-er?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarom zou iemand überhaupt een 'echte PSV'er' moeten zijn? Die clubliefde is niet meer...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je daar dan precies mee? Hoe zou Jansen een rasechte Twentenaar moeten worden of Wijnaldum een rasechte PSV-er?
Of wij waren gewoon slechter vorige week dan Heerenveen nu... Al ben ik wel met je eens dat Utrecht ook minder is natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch grappig dat Utrecht nu wel kut is en ruimte geeft
Ik denk dat dat inderdaad iets uit het verleden is. Vruuuuger toen je nog een Protestantse jongen uit Strijp moest zijn om bij PSV te kunnen ballen, was clubliefde nog wel echt een ding. En supporters houden graag krampachtig aan de nostalgie vast, maar ik heb zo'n flauwe vermoeden dat clublogokussende spelers het allemaal 1 pot nat vinden, als het niveau maar zo hoog mogelijk is. Inclusief salaris, auto etc.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zou iemand überhaupt een 'echte PSV'er' moeten zijn? Die clubliefde is niet meer...
Exactquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad iets uit het verleden is. Vruuuuger toen je nog een Protestantse jongen uit Strijp moest zijn om bij PSV te kunnen ballen, was clubliefde nog wel echt een ding. En supporters houden graag krampachtig aan de nostalgie vast, maar ik heb zo'n flauwe vermoeden dat clublogokussende spelers het allemaal 1 pot nat vinden, als het niveau maar zo hoog mogelijk is. Inclusief salaris, auto etc.
Hutchinson terugquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Manolev is geschorst voor Heracles uit
Hij staat op 6 kaarten na gisteren. Bij 7 is hij pas weer geschorst toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Manolev is geschorst voor Heracles uit
En toch speelt hij dit seizoen een heeel stuk beter dan vorig seizoen, dus ik neem die kaarten maar op de koop toe.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:53 schreef HetBrabandertje het volgende:
Klopt. Trouwens, vorig jaar had Manolev vijf gele kaarten over het hele seizoen, nu zit hij al op zes terwijl we net na de winterstop zitten. Gaat lekker.
1 2 3 4 5 6 | 12-01-12 09:00 uur 23-01-12 18:00 uur Seizoen Club Card Eigen plaats 24-01-12 09:00 uur 30-01-12 23.59 uur Seizoen Club Card 1 x ¤ 15,00 per SCC indien eigen plaats niet gekocht 31-01-12 09:00 uur 23-02-12 18:00 uur ONS PSV XL 2 per CC 31-01-12 09:00 uur 23-02-12 18:00 uur Phoxy Club Card 2 per CC 02-02-12 09:00 uur 23-02-12 18.00 uur Supporters Club Card 2 per CC 04-02-12 09:00 uur 23-02-12 18.00 uur PSV Club Card 2 per CC |
Ik denk dat de kans op een open Tweede ring kleiner is dan kansen voor jou om op zaterdag kaarten te bestellen voor die vakken. Het is de competitie niet, he?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft iemand hier de mogelijkheid om voor mij 2 kaartjes te bestellen voor PSV - Trabzon op vak B, E, O, of S?
[ code verwijderd ]
Dinsdag dus. Ik kan pas zaterdag bestellen.
Dus wie heeft PSV XL en gaat niet naar de wedstrijd en is zo lief om voor mij kaartjes te kopen?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans op een open Tweede ring kleiner is dan kansen voor jou om op zaterdag kaarten te bestellen voor die vakken. Het is de competitie niet, he?
De Uefa-cup, daar is de afgelopen jaren nagenoeg geen hond op af gekomen. Hoezo zou jij dan zaterdag geen kaarten kunnen regelen voor die vakken? Ik gok dat de tweede ring niet eens open is.quote:
Vorig jaar was het volgens mij bijna vol tegen Lille.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Uefa-cup, daar is de afgelopen jaren nagenoeg geen hond op af gekomen. Hoezo zou jij dan zaterdag geen kaarten kunnen regelen voor die vakken? Ik gok dat de tweede ring niet eens open is.
Ach, welnee. 28.000 man aanwezig tegen Lille.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vorig jaar was het volgens mij bijna vol tegen Lille.
Als er zaterdag geen goede plek meer is geef ik jou de schuld.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, welnee. 28.000 man aanwezig tegen Lille.
Dat kan. Je kunt ook zelf een XLcard nemen, zodat je niet afhankelijk bent van anderen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als er zaterdag geen goede plek meer is geef ik jou de schuld.
Moet ik nog invullen en opsturen indeed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan. Je kunt ook zelf een XLcard nemen, zodat je niet afhankelijk bent van anderen.
Wat onaardig zegquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Heb je geen vrienden die voor PSV zijn dan?
Oh, wacht...
Daarom bestel ik er 2 iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Oh, wacht...
Hij kan toch ook een vriendenkring hebben waar mensen niet naar voetbal wedstrijden gaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Oh, wacht...
Dat kan inderdaad, in bepaalde kringen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij kan toch ook een vriendenkring hebben waar mensen niet naar voetbal wedstrijden gaan?
neuh, vraag me alleen af hoe je als 'diehard' PSV'er werkelijk niemand kan kennen met ook maar een clubcardje.quote:
Ik vertrouw op Buitendam's advies. If not, that bitch better start running.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
Mwah, zelfs ik ken PSV'ers met een seizoenskaart. Zou je dus nog kunnen helpen ook.
Diehard? serieus?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, vraag me alleen af hoe je als 'diehard' PSV'er werkelijk niemand kan kennen met ook maar een clubcardje.
Maargoed, genoeg getrolled.
Oh, nu ben ik eindverantwoordelijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vertrouw op Buitendam's advies. If not, that bitch better start running.
yupquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik eindverantwoordelijk?
Een mooie foto van het stadion.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat betekent dat er voor mij dus ook voordeel uit te halen is?
Maakt jou toch niet uit?! Jij bent altijd voor het team wat bovenaan staatquote:
Dat kleutergedrag vertoon je maar in onzin.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maakt jou toch niet uit?! Jij bent altijd voor het team wat bovenaan staat
Had deze reactie wel weer verwacht jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kleutergedrag vertoon je maar in onzin.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had deze reactie wel weer verwacht ja
Zegt de persoon die in het GROTE PSV topic zegt:quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kleutergedrag vertoon je maar in onzin.
Dit jaquote:Op zondag 29 januari 2012 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt de persoon die in het GROTE PSV topic zegt:
''PSV bovenaan''
Iets met actie, reactie ofzo
Als jij niet gaat zou je voor hem plaatsen kunnen fixen. Wel eigen plaatsen, dus op Oost.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef BeamofLight het volgende:
Ik wil davyv wel helpen. Zit zelf op oost beneden. Weet niet if dat iets uitmaakt?
quote:
quote:
Ben er nog niet gerust op, al wordt het nu wel 'makkelijker'quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Twente gaat het nog lastig krijgen.
PSV gaat de koppositie niet meer weggeven dit seizoen.
Dat lijkt me wel heel voorbarig....quote:Op zondag 29 januari 2012 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat we wel kunnen stellen dat de titel tussen PSV en Twente gaat inmiddels
Maar toch moet tyton op goalquote:Op zondag 29 januari 2012 16:27 schreef aight1 het volgende:
MINST GEPASSEERDE KEEPER
speler tegen duels gem.
Isaksson 16 17 0.94
Esteban 18 19 0.95
Velthuizen 15 14 1.07
Mihaylov 18 16 1.13
quote:Langst niet gepasseerde verdediging in de Eredivisie - 1159 min - PSV (2004) (PSV gebruikte twee keepers: Edwin Zoetebier en Heurelho da Silva Gomes)
quote:In zijn eerste seizoen hield hij achtereenvolgend 971 minuten en 817 minuten zijn doel 'schoon' in de competitie. In zijn derde seizoen hield hij een keer 956 minuten 'de 0'. Dit was 3 keer net niet genoeg om het record van Heinz Stuy (Ajax, 1971, 1082 minuten) alleen te verbreken.
En we hebben het altijd lastig daar..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Zondag belangrijke pot op het kunstgras.
gewaagde uitspraakquote:
Was dat niet met die debiele rode kaart voor Pieckenhagen?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:04 schreef Doublepain het volgende:
2009-2010 Heracles Almelo - PSV 0-1
Was dat niet thuis?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was dat niet met die debiele rode kaart voor Pieckenhagen?
De uitslagen doen vermoeden dat we weinig moeite hebben daar. Maar in de praktijk bleek dat de laatste jaren we daar vaak de punten gejat hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef aight1 het volgende:
2010-2011 Heracles Almelo - PSV 0-2
2009-2010 Heracles Almelo - PSV 0-1
2008-2009 Heracles Almelo - PSV 0-2
2007-2008 Heracles Almelo - PSV 0-2
2006-2007 Heracles Almelo - PSV 0-2
2005-2006 Heracles Almelo - PSV 1-1
Ja, dat mag jij stellen. Bij Ajax ontbreekt de komende weken de gehele basis verdediging en aanvalslinie. Daaromquote:Op zondag 29 januari 2012 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat we wel kunnen stellen dat de titel tussen PSV en Twente gaat inmiddels
Zelfs dan is het geen rare stelling om Ajax buiten de titelstrijd te houden, met de gehele basis speelde ze ook kut dus ja. Daarbij horen blessures er zo bij en heeft een echte titelkandidaat daar goede vervanging voor, je geeft dus toe dat Ajax dat niet heeft. Niet zo gek dan toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja, dat mag jij stellen. Bij Ajax ontbreekt de komende weken de gehele basis verdediging en aanvalslinie. Daarom
Jammer dat Fred het niet in Bakkal zag zitten. Ook gisteren speelt die weer een puike wedstrijd. Heeft een enorm gevoel voor ruimte. Is geniepig. Staat vaak op de juiste plek. Ik ben altijd best fan geweest en ben dat nu nog steeds. Ik vond afgelopen vrijdag Matavs weer best goed. Valt me op dat hij tegen betere clubs beter uit de verf komt. Dus als er ruimte achter de verdediging ligt bij de tegenstander. Tegen mindere teams omsingelt PSV vaak het vijandelijke strafschopgebied en weet hij niet goed waar hij moet lopen. Ik denk dat dat een proces is. Het neusje voor de goal is er in ieder geval.quote:
Fred? Ben jij dat?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer dat Fred het niet in Bakkal zag zitten. Ook gisteren speelt die weer een puike wedstrijd. Heeft een enorm gevoel voor ruimte. Is geniepig. Staat vaak op de juiste plek. Ik ben altijd best fan geweest en ben dat nu nog steeds. Ik vond afgelopen vrijdag Matavs weer best goed. Valt me op dat hij tegen betere clubs beter uit de verf komt. Dus als er ruimte achter de verdediging ligt bij de tegenstander. Tegen mindere teams omsingelt PSV vaak het vijandelijke strafschopgebied en weet hij niet goed waar hij moet lopen. Ik denk dat dat een proces is. Het neusje voor de goal is er in ieder geval.
Vind ik zo een mooie uitdrukking. Liever gebruik ik nog "hoog in de concentratie zitten" maar dat ligt er te dik bovenop. Toch denk ik niet dat Fred een nickname zou nemen met een s er in.quote:
Of juist wel, omdat hij denkt dat hij dat ook kan terwijl iedereen weet van niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Toch denk ik niet dat Fred een nickname zou nemen met een s er in.
Ohja, hoog in de concentratie. Ook zo'n pareltjequote:Op maandag 30 januari 2012 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vind ik zo een mooie uitdrukking. Liever gebruik ik nog "hoog in de concentratie zitten" maar dat ligt er te dik bovenop. Toch denk ik niet dat Fred een nickname zou nemen met een s er in.
Aaah, daar zeg jij zoiets!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:50 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Of juist wel, omdat hij denkt dat hij dat ook kan terwijl iedereen weet van niet.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Maar als het contract niet rechts geldig is, dan krijgt PSV salaris van Labyad toch gewoon terug?
Want Labyad heeft opslag gekregen en PSV kan het dus terug vragen.
Van Marwijk heeft laatst nog ergens laten vallen dat een Nederlandse club ook een optie voor hem isquote:Op maandag 30 januari 2012 21:40 schreef Sj0rSz het volgende:
En verder wordt Cocu niet de nieuwe trainer van PSV. Hij gaat volgend seizoen een jeugdelftal leiden, vermoedelijk de A1.
De namen van Van Gaal en Van Marwijk blijven nadrukkelijk rondzingen.
Terecht. Aan de ene kant; eigen schuld van PSV, moet het maar niet altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn. Aan de andere kant; als Labyad zich op deze manier van de club, die alles voor die jongen heeft gedaan wil losweken, dan hoop ik dat ie flink moet terugbetalen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]PSV ging dan de salarisverhoging helemaal terug eisen
wordt nog leuk.
Contract is rechtsgeldig, optie tot verlenging niet. Denk niet dat PSV sterk staat in het terug eisen van het salaris.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Maar als het contract niet rechts geldig is, dan krijgt PSV salaris van Labyad toch gewoon terug?
Want Labyad heeft opslag gekregen en PSV kan het dus terug vragen.
Dat dus, en Van Gaal al helemaal niet. Hij en PSV is als water en vuur.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maargoed ik blijf het onwaarschijnlijk vinden dat hij naar PSV komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |