abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107289222

Wat leuke plaatjes(mag zelf aanvullen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107289350
Reis _O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107289432
Marcelo tegen reis,een makkie voor Marcelo.
pi_107289646
4-0 vanavond :P *O*
Kan beter op een 1-0 zetten ofso, dan is de teleurstelling misschien minder groot als het tegenvalt..

Nee ik heb vertrouwen :P gas erop, even die Reis een pak slaag geven (dmv voetbal en goals).
pi_107289715
Ik heb zin in vanavond _O_
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:57:11 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_107289894
Zin in!! _O_
pi_107289901
Altijd :Y

Helaas kon ik geen 2 kaartjes bestellen :r
pi_107290227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd :Y

Helaas kon ik geen 2 kaartjes bestellen :r
Klopt zijn geen plaatsen naast elkaar beschibaar ivm de drukte .
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:14:51 #9
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_107290459
2-1 en Reis zijn eerste doelpunt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_107290496
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:07 schreef icebodhi het volgende:

[..]

Klopt zijn geen plaatsen naast elkaar beschibaar ivm de drukte .
Ja maar wat ik niet snap is dat ik 2 weken geleden om 09:00 pas kon bestellen. Dus ik kom 08:57 ofzo online en je kon nog geen kaartjes bestellen. Ik refresh het om 09:00 en eindelijk kan ik kopen. Krijg ik de melding beperkte 2 plaatsen naast elkaar :{ Allemaal rond de 50 euro.
pi_107290512
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:07 schreef icebodhi het volgende:

[..]

Klopt zijn geen plaatsen naast elkaar beschikbaar ivm de drukte .
pi_107290537
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
2-1 en Reis zijn eerste doelpunt.
Ga je keyboard wassen en snel! :( o|O
pi_107290569
Reis gaat niet scoren heeft Marcelo tegenover zich,en hij is niet top meer.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:19:14 #14
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_107290619
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:17 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ga je keyboard wassen en snel! :( o|O
Hey ik heb niet gezegd dat ie in het doel van PSV zou scoren....
O-)
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_107290635
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:19 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Hey ik heb niet gezegd dat ie in het doel van PSV zou scoren....
O-)
Cop out
pi_107290870
Ik denk dat als Reis speelt hij gewoon tegenover Derijck staat, trouwens.
Fredje blijft vasthouden aan het opbouwende werk van Marcelo, dus dan wordt Reis gewoon de vaste man voor Derijck, want die zal dieper gaan dan Pedersen.
Dit, dus.
pi_107290943
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat als Reis speelt hij gewoon tegenover Derijck staat, trouwens.
Fredje blijft vasthouden aan het opbouwende werk van Marcelo, dus dan wordt Reis gewoon de vaste man voor Derijck, want die zal dieper gaan dan Pedersen.
Fred heeft gezegt dat reis met Marcelo te maken krijgt ,dus denk Marcelo.
pi_107290949
Ik zag Derijck amper in de verdediging staan tegen Utrecht. Marcelo deed bijna al het werk.
pi_107291050
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zag Derijck amper in de verdediging staan tegen Utrecht. Marcelo deed bijna al het werk.
Absoluut niet mee eens :) Derijck speelde een erg goede wedstrijd!
pi_107291092
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef icebodhi het volgende:

[..]

Fred heeft gezegt dat reis met Marcelo te maken krijgt ,dus denk Marcelo.
Ja, dat kan Fredje wel zeggen, maar dat hoeft natuurlijk niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat komt omdat Derijck de mandekker van Duplan was. Die trok constant naar de rand van de 16 om de centrale spitsen in stelling te brengen. Daardoor was Derijck in het centrum afwezig, maar stond ie geregeld dieper dan Marcelo, die overigens daardoor ook meer kon opbouwen.
Dit, dus.
pi_107291100
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:33 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Absoluut niet mee eens :) Derijck speelde een erg goede wedstrijd!
Ik zeg ook niet dat Derijck slecht was. Zeg alleen dat Marcelo meer verdedigend deed.
pi_107291103
Ik zag 1 kans van Utrecht.. en toen zag ik niemand verdedigen..
De rest van wedstrijd had je met 1 verdediger of zelfs geen kunnen spelen man, kom op zeg..
pi_107291195
Het is jammer dat het maar een samenvatting van een paar minuten is, maar skip even naar 2:09
Op die manier speelde PSV de hele wedstrijd. Marcelo bouwt op en Derijck blijf wat halverwege staan om Duplan om te vangen bij een eventuele uitbraak. Derijck heeft duidelijk de instructie gekregen; Duplan is de hele wedstrijd jouw man, die mag niet lopen. Marcelo was er voor het centrum.

Dit, dus.
pi_107291279
Marcelo op reis let maar op , maar wat maak het uit wie op reis staat ?
Reis volgt toch alleen de witte lijnen in het veld.
pi_107291331
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:35 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Derijck slecht was. Zeg alleen dat Marcelo meer verdedigend deed.
Oké :) Mij viel júist op dat Derijck heel veel onderschepte :Y)
pi_107291415
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef icebodhi het volgende:
Als je nu in plaats van je sem-grappige witte lijnen opmerking eens onderbouwt waarom Fred Marcelo op Reis zou zetten, nadat Derijck tegen Utrecht liet zien Duplan met zijn mandekking behoorlijk lam te kunnen leggen, en het feit dat Marcelo het hele seizoen al als opbouwende kracht wordt beschouwd, dan voeg je ook daadwerkelijk iets toe aan het topic.
Dit, dus.
pi_107291439
Moet zeggen dat het duo Marcelo en Derijck een beter duo is dan Marcelo Bouma.

Maar dadelijk wordt de keuze nog moeilijker als we Zanka hebben .
pi_107291856
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je nu in plaats van je sem-grappige witte lijnen opmerking eens onderbouwt waarom Fred Marcelo op Reis zou zetten, nadat Derijck tegen Utrecht liet zien Duplan met zijn mandekking behoorlijk lam te kunnen leggen, en het feit dat Marcelo het hele seizoen al als opbouwende kracht wordt beschouwd, dan voeg je ook daadwerkelijk iets toe aan het topic.
In de aanloop naar het duels tussen PSV en Vitesse gaat het veelvuldig over Jonathan Reis. De spits speelt voor het eerst in Eindhoven sinds zijn blessure, dat doet hij echter tegen PSV. Fred Rutten gaat echter geen gekke dingen doen.

"Ik ga hem niet opfokken", zegt Rutten tegenover het Algemeen Dagblad. "Als je Jonathan boos maakt, dan laat hij zijn kwaliteiten nog nadrukkelijker naar boven komen. Zo was het ook met Mateja Keman. Het is gewoon PSV tegen Vitesse, geen wedstrijd tegen Jonathan Reis."

Rutten is niet bang dat Marcelo angst heeft om zijn landgenoot aan te pakken. De PSV-verdediger was er bij toen Reis in december 2010 zwaar geblesseerd raakte, daarna hielp hij de aanvaller vaak. "Op het veld heeft Marcelo geen vrienden. Daar maak ik me geen zorgen over. Ook Jonathan is trouwens iemand die op het veld een ander persoon is dan ernaast."

Reis krijgt te maken met Andreas Isaksson op doel bij PSV, Rutten heeft aangegeven dat Przemyslaw Tyton rustiger moet worden om een basisplaats af te dwingen. "Tyton reageert wel goed op het feit dat hij op de bank zit. Ik heb deze week op de training van hem genoten. Maar soms is het even weg. Hij moet stabieler worden. Je ziet wel een echte concurrentiestrijd. Op de training gaan Tyton en Isaksson zelfs voor die onhoudbare bal."

En hij heeft het nog eens op de radio gezegd.
Maar je moet niet zo bijdehand doen,hou het gezellig.
En Derijck is trouwens vele malen beter in de opbouw dan Marcelo.
pi_107292007
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef icebodhi het volgende:
2010 belde.. ze willen hun grap terug.
pi_107292081
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

2010 belde.. ze willen hun grap terug.
alle grapjes over reis zijn als gemaakt,dus niet zeuren jongen !
pi_107292251
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:57 schreef icebodhi het volgende:

[..]

In de aanloop naar het duels tussen PSV en Vitesse gaat het veelvuldig over Jonathan Reis. De spits speelt voor het eerst in Eindhoven sinds zijn blessure, dat doet hij echter tegen PSV. Fred Rutten gaat echter geen gekke dingen doen.

"Ik ga hem niet opfokken", zegt Rutten tegenover het Algemeen Dagblad. "Als je Jonathan boos maakt, dan laat hij zijn kwaliteiten nog nadrukkelijker naar boven komen. Zo was het ook met Mateja Keman. Het is gewoon PSV tegen Vitesse, geen wedstrijd tegen Jonathan Reis."

Rutten is niet bang dat Marcelo angst heeft om zijn landgenoot aan te pakken. De PSV-verdediger was er bij toen Reis in december 2010 zwaar geblesseerd raakte, daarna hielp hij de aanvaller vaak. "Op het veld heeft Marcelo geen vrienden. Daar maak ik me geen zorgen over. Ook Jonathan is trouwens iemand die op het veld een ander persoon is dan ernaast."

Reis krijgt te maken met Andreas Isaksson op doel bij PSV, Rutten heeft aangegeven dat Przemyslaw Tyton rustiger moet worden om een basisplaats af te dwingen. "Tyton reageert wel goed op het feit dat hij op de bank zit. Ik heb deze week op de training van hem genoten. Maar soms is het even weg. Hij moet stabieler worden. Je ziet wel een echte concurrentiestrijd. Op de training gaan Tyton en Isaksson zelfs voor die onhoudbare bal."

En hij heeft het nog eens op de radio gezegd.
Maar je moet niet zo bijdehand doen,hou het gezellig.
En Derijck is trouwens vele malen beter in de opbouw dan Marcelo.
Ja, en nu trek jij uit dat dikke deel dat Marcelo wel op Reis moet staan? Ik lees bijvoorbeeld in hetzelfde stuk, een alinea verder:

quote:
Reis krijgt te maken met Andreas Isaksson op doel bij PSV,
Dat wordt me wat fraais als ons aller Isaksson rond het doelgebied gaat mandekken. Of zou de schrijver, net zoals bij Marcelo omdat ze een nationaliteit delen, doelen op het feit dat Reis in ieder geval niet Tyton zal zien in de wedstrijd?
Dit, dus.
pi_107292454
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, en nu trek jij uit dat dikke deel dat Marcelo wel op Reis moet staan? Ik lees bijvoorbeeld in hetzelfde stuk, een alinea verder:

[..]

Dat wordt me wat fraais als ons aller Isaksson rond het doelgebied gaat mandekken. Of zou de schrijver, net zoals bij Marcelo omdat ze een nationaliteit delen, doelen op het feit dat Reis in ieder geval niet Tyton zal zien in de wedstrijd?
;(
pi_107292531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:14 schreef icebodhi het volgende:

[..]

;(
Maak anders nog een grapje over Reis en witte lijnen, dat gaat je hoe dan ook beter af dan praten over mogelijkheden binnen het veld.
Dit, dus.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:17:24 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107292533
Zal Reis in de basis staan dan? Die was vorige week echt verre van wedstrijdfit, was bijna zielig om te zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107292621
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Zal Reis in de basis staan dan? Die was vorige week echt verre van wedstrijdfit, was bijna zielig om te zien.
Waren inderdaad wel wat geluiden over dat Reis niet mee zou doen. Maar verder dan geruchten ging het niet. Ik had een stukje getypt over Van Eijden in het vorige topic die afgelopen weekend op Reis stond en zich echt niet voor kon stellen dat hij deze week tegen PSV zou spelen, omdat het inderdaad kinderlijk eenvoudig was om die jongen lam te leggen. En dan hebben we het over een NEC verdediger die rond z'n 18e al bij PSV mocht vertrekken.
Dit, dus.
pi_107292654
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maak anders nog een grapje over Reis en witte lijnen, dat gaat je hoe dan ook beter af dan praten over mogelijkheden binnen het veld.
Denk dat ik meer kijk op voetbal heb dan jij buitendam ;)
pi_107292754
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:21 schreef icebodhi het volgende:

[..]

Denk dat ik meer kijk op voetbal heb dan jij buitendam ;)
Jazeker. Je overklast me op alle fronten, merk ik wel.
Dit, dus.
pi_107292804
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jazeker. Je overklast me op alle fronten, merk ik wel.
Als je vind dat marcelo beter in de opbouw is dan derijck dan zie je dat verkeerd.
Derijck is vele malen beter daarin.
pi_107292944
Wie is dat in je avatar, Chuck Liddell zonder mohawk, Bas Rutten?
Misschien dat je daar wel wat van weet want tot nu toe kraam je alleen nog maar onzin uit.
pi_107292960
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:25 schreef icebodhi het volgende:

[..]

Als je vind dat marcelo beter in de opbouw is dan derijck dan zie je dat verkeerd.
Derijck is vele malen beter daarin.
Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom welke spelers Fredje op welke manier gebruikt. Ik vond Ibi nou ook niet echt de meeste spraakmakende verdedigende middenvelder, maar reken maar van yes dat Fredje hem daar neergooide in plaats van in een aanvallende rol, het laatste halfjaar.

Ik denk dat Derijck inderdaad een betere opbouwer is dan Marcelo, maar de afgelopen wedstrijden laat Derijck zich prima gelden als mandekker, dus kan ik me goed voorstellen dat Fredje weer voor Marcelo kiest als opbouwer.
Dit, dus.
pi_107292986
Salcido mag trouwens ook weg bij Fulham en wordt inmiddels verhuurt aan een Mexicaanse ploeg. Is hij geen oplossing voor deze discussie?. Ik mis het uitverdedigen doormiddel van een omhaal wel een beetje bij Psv :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Littlerabbit op 27-01-2012 13:37:33 ]
pi_107293045
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom welke spelers Fredje op welke manier gebruikt. Ik vond Ibi nou ook niet echt de meeste spraakmakende verdedigende middenvelder, maar reken maar van yes dat Fredje hem daar neergooide in plaats van in een aanvallende rol, het laatste halfjaar.

Ik denk dat Derijck inderdaad een betere opbouwer is dan Marcelo, maar de afgelopen wedstrijden laat Derijck zich prima gelden als mandekker, dus kan ik me goed voorstellen dat Fredje weer voor Marcelo kiest als opbouwer.
Dan verschillen we niet van mening ,en vinden we allebei fred waardeloos !
pi_107293141
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Salcido mag trouwens ook weg bij Fulham en wordt inmiddels verhuurt aan een Mexicaanse ploeg. Is hij geen oplossing voor deze discussie?. Ik mis het uitverdedigen doormiddel omhaal wel een beetje bij Psv :{
_O-
Of het nu voorin, achterin of waar dan ook is.. als je iemand op ze kop in de lucht zag hangen was het Salcido :D
pi_107293150
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:33 schreef icebodhi het volgende:

[..]

Dan verschillen we niet van mening ,en vinden we allebei fred waardeloos !
:') Oh, da's wel handig dat ik dat vanaf nu vind dan.
Dit, dus.
pi_107293178
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Salcido mag trouwens ook weg bij Fulham en wordt inmiddels verhuurt aan een Mexicaanse ploeg. Is hij geen oplossing voor deze discussie?. Ik mis het uitverdedigen doormiddel omhaal wel een beetje bij Psv :{
Alleen al het feit dat we gek die voor enkele miljoenen aan een Engelse club hebben kunnen slijten is een lintje waard voor Vlemiç :')
Dit, dus.
pi_107293324
Woeeeeshaaaaaaaaaa Geo. (Of was het goesfraba? :') )
pi_107293348
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:40 schreef icebodhi het volgende:

[..]

He mongool niet bijdehand gaan doen he !
quote:
Behalve als medicatie bij ADHD wordt methylfenidaat ook voorgeschreven bij ADD en narcolepsie en nog enkele aandoeningen.
Ritalin. Doe er wat mee.
Dit, dus.
pi_107293416
Buitendam je staat op me negeerlijst.
pi_107293455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:44 schreef icebodhi het volgende:
Beetje meer respect is wel op zijn plaats hoor ... Je hebt het hier wel over de grootste Psv supporter van dit forum.
pi_107293457
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:44 schreef icebodhi het volgende:
Ik lig naakt op de grond om me heen te schoppen krijsend dat het een oneerlijke wereld is. :)
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')